Kuna R4 mootoriga Saabid olid juba läbi käidud tee, siis kuskil jõulude paikku tekkis vastupandamatu soov endale v6 mootoriga Saab soetada. Alguses otsisin uue ninaga 4wd SC 9-3-e , kuid nagu alati polnud parasjagu ühtegi sobivat saadaval. Foorumist leidsin aga ühe vanema ninaga ja esiveolise. Kuna omanik oli nõus selle poole hinnaga ära andma ,siis otsustasin selle käest lastud täisvarustuses Aero ära päästa. Tegelikult oli auto korralikult saabiantis iga 10000km tagant hooldatud, lihtsalt visuaalne pool polnud Aerole sobilik.
Toodud 2008a. USA-st, kuid kogu ajalugu oli olemas, ls ostuhetkel 82000 - kahjuks miilides.
Softi lasin teha Tuner.ee spetsil ja peaks olema u230kw ja u500nm - eks mingi aeg saab seda tünos kontrollida, aga minek on ikka ülimõnus, koos meeldiva soundiga.
Suvalises järjekorras tehtud tööd:
uued esi ja taga pidurid (Deplhi)
uus p.e õõts + veel mõned veermiku osad + v.e laager+silla reg.
uus kojameeste hoovastik
kastiõli vahetus kaks korda - igaks juhuks
uued küünlad ja 1 sil. pool
uued originaal esi amordid
uus kindalaeka liist
uus p.e ukselukk, v.t ja p.t tegin korda - mootori klemmid vajavad pingutamist/puhastust
inglismaa saabilt juhiistme nahk ja padi
uued originaal matid
uus CIM ja kaks uut pulti
uus veepump ja gene rihm
uus turbo solekas ja mõned vaakum klapid
kliima hooldus
uus Exide 74ah aku
uus Simonsi reso
taha toonkile, kerge läikega
esiustesse ja armatuurile uued kõlarid
kõik uued filtrid ja vedelikud
valukad värvitud + uued GY Eagle F1 AS3 suvekad - ülihea pidamisega muideks ja vaiksed ka. http://www.rehvitakso.ee/soiduauto/suve ... 4-y-rehvid
kogu auto sai müraisolatsiooni, ka katus - soovitan, muudab 9-3 ikka klass kallimaks autoks.
uued esi logarid
uued Osrami NB xenonid + uued suunatuled
pluss veel mingid pisiasjad mis meeles pole.
poleeritud ja vahatatud Malko Blueberryga + nahahooldus
Viking Motorsis sai natuke värvitud ka.
Mingit to-do listi pole, kui midagi häirib siis tuleb see korda teha!
ls. hetkel 91000 miili
Lisatud failid
Saab 9-3 AERO 2.8 V6 230kW, Marti420
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Pöidlad üles! Kui mootor korras, siis teenib kindlasti kaua ja hästi ja premeerib ohjeldamatu sõidurõõmuga. Piltidelt näha, et peremees igatahes hoolib oma autost!
Kena masin. Kas sul peale chippimist süütepoolid pole hakanud väsimuse märke näitama?
Aa loen et siiski 1. sil pool on vahetatud. Mu autol sama häda.
Seda 2,8T poolide teemat on siin üsna hästi seletatud:
http://www.vermonttuning.com/forums/for ... t-turbo-x/ - mees teab mis kirjutab.
Põhiline on see, et küünalde elektroodi vahe ei tohiks üle 0,9 olla. Peale tuunimist peaks aste külmemad küünlad panema, see eeldab aga ka korralikult pöördesse laskmist, et tahmumist vältida:)
Originaal poolid on muidugi üsna nõrgad ka, Bosch 0 221 604 112 on juba parandatud variant.
plaanisin ka ise tuuningu sealt tellida, aga hind jäi ikka üsna krõbedaks. Tuuner.ee tuuninguga olen rahul ja julgen seda ka soovitada, ta on ühe Turbo-x-i ka kiiremaks teinud.
u230kw ja u500nm
originaalis on 188kw ja palju vähem väänet, kuidas tunne täisgaasil kiirendades on?
originaalis on 188kw ja palju vähem väänet, kuidas tunne täisgaasil kiirendades on?
u230kw ja u500nm
originaalis on 188kw ja palju vähem väänet, kuidas tunne täisgaasil kiirendades on?
Minek on väga jõuline igas asendis. Päris täisgaasiga julgeb harva sõita, peab ikka vaatama, et teel poleks vaale ja rattad oleks otse.
Lsd-d pole ja laugemas kurvis saab ka 80 pealt ratta ringi:)
Aga otse kiirendades suudavad need uued GY-id jõu üllatavalt hästi maha panna.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
188? Kas 206kW ei peaks stockis olema.u230kw ja u500nm
originaalis on 188kw ja palju vähem väänet, kuidas tunne täisgaasil kiirendades on?
__In Boost We Trust__
Olenevalt mudelist olid väiksed erinevused 184-188-206kW (Nm oli vist 350-355-400), läks minu meelest niimoodi. Sellel konkreetsel peaks olema 184kW.
Alates 2007 oli 188kW ja nelikveolistel mudelitel 206kW.
Aga kõnealuse Saabi kohta võib vaid kiita, väga kena (ja võimas) masin
Alates 2007 oli 188kW ja nelikveolistel mudelitel 206kW.
Aga kõnealuse Saabi kohta võib vaid kiita, väga kena (ja võimas) masin
Vahepeal sai müraisolatsioon lõpetatud, lisaks ukseplekile läinud pigimatile ja poroloonile said ka uksepolstrid üle tehtud.
Alla natuke pigi ja siis munarest peale. Kui ennem hakkas teatud bassiga polster natuke plärisema siis enam mitte.
Nagisevate käepidemete vastu aitas hästi elektriku teip.
Kõige parema efekti andis rattakoobaste ja logarite katmine Dynamatiga. Veermiku müra vähenes ikka tuntavalt.
Lisatud failid
Alla natuke pigi ja siis munarest peale. Kui ennem hakkas teatud bassiga polster natuke plärisema siis enam mitte.
Nagisevate käepidemete vastu aitas hästi elektriku teip.
Kõige parema efekti andis rattakoobaste ja logarite katmine Dynamatiga. Veermiku müra vähenes ikka tuntavalt.
Lisatud failid
Ma siiani arvasin, et koopad kaetakse salongi poolelt.... Kõige parema efekti andis rattakoobaste ja logarite katmine Dynamatiga. Veermiku müra vähenes ikka tuntavalt.
Salongi poolt on ka muidugi tehtud, lisaks kogu põhi, pagas, kapott ja katus.
Armatuuri maha ei katkunud ja sellepärast sai väljast ka tehtud
Armatuuri maha ei katkunud ja sellepärast sai väljast ka tehtud
Talveks läksid alla uued 215/50R17 Continental VikingContact 6 lamellid http://www.rehvitakso.ee/soiduauto/lame ... -95-rehvid - endise naastu pooldajana on lamellidega ikka väga mõnusalt pehme ja vaikne sõita.
Kiidaks veel ka oma suverehve. Kui kevadel oli küsimus, et kas sellise võimsusega esiveolisele on mõtet premium rehvi alla panna, või suitsetaks mingeid suvalisi hiinlasi. Siis uued 235/45R17 GoodYeari Asymmetric 3 rehvid olid suurepäraste omadustega ja peale 13000 km läbimist, mustri sügavused: ees 6mm ja taga 7mm. Ehk kulumine minimaalne !
http://www.rehvitakso.ee/soiduauto/suve ... 4-y-rehvid
Kiidaks veel ka oma suverehve. Kui kevadel oli küsimus, et kas sellise võimsusega esiveolisele on mõtet premium rehvi alla panna, või suitsetaks mingeid suvalisi hiinlasi. Siis uued 235/45R17 GoodYeari Asymmetric 3 rehvid olid suurepäraste omadustega ja peale 13000 km läbimist, mustri sügavused: ees 6mm ja taga 7mm. Ehk kulumine minimaalne !
http://www.rehvitakso.ee/soiduauto/suve ... 4-y-rehvid
Viimati muutis marti420, P Sept 24, 2017 19:01, muudetud 1 kord kokku.
ls 95000miili ja aasta minu käes olnud. Selle puhul sai tehtud järjekordne õlivahetus (Castrol Edge 5w30).
Siiani on olnud õlivahetuste välp aasta või 5000-8000 miili, teen endajaoks asja lihtsamaks ja edaspidi vahetan õli iga 5000 miili tagant. Ümmargusi numbreid lihtsam meeles pidada.
Aasta alguses sai Vikingis uus esiklaas pandud - suurepärane teenendus järjekordselt!
Kütusekulu on talvel vähenenud 11,6 pealt 10.5 peale. Seda vist sellepärast, et pidamine vilets ja üle veerand pedaali pole mõtet eriti vajutada.
Siiani on olnud õlivahetuste välp aasta või 5000-8000 miili, teen endajaoks asja lihtsamaks ja edaspidi vahetan õli iga 5000 miili tagant. Ümmargusi numbreid lihtsam meeles pidada.
Aasta alguses sai Vikingis uus esiklaas pandud - suurepärane teenendus järjekordselt!
Kütusekulu on talvel vähenenud 11,6 pealt 10.5 peale. Seda vist sellepärast, et pidamine vilets ja üle veerand pedaali pole mõtet eriti vajutada.
vahepeal sai auto:
uued originaal esivedrud
v.e lemförderi õõtsa+silla regulli.
mõned uued süütepoolid, nüüd on kõik uuema tüübi Boschi omad.
natuke nahast põdra vidinaid salongi
strutbari
BSR optiflow jaheda õhu kiti - raadiot pole enam vaja, kuulan turbo toimetamisi.
Lisatud failid
uued originaal esivedrud
v.e lemförderi õõtsa+silla regulli.
mõned uued süütepoolid, nüüd on kõik uuema tüübi Boschi omad.
natuke nahast põdra vidinaid salongi
strutbari
BSR optiflow jaheda õhu kiti - raadiot pole enam vaja, kuulan turbo toimetamisi.
Lisatud failid
Strutbariga on rool ikka tunduvalt täpsem, julgen soovitada.
v6 mootorile tõesti iga kaigas ei sobi ja pakkumisi on üsna vähe.
Ise tellisin siit: http://www.benl.ebay.be/itm/Saab-9-3-st ... 2265661679 . Kergelt toetub vastu paaki aga panin sinna kummiriba vahele. Tellimis aeg oli kaks nädalat ja värvi saab ise valida.
R4 mootoritega on asi lihtsam ja pakkumisi palju, tuleb lihtsalt vähe tugevam välja valida.
Paigaldada soovitan rattad vabas asendis, vähemalt mina sain sedasi rataste külgkalde normi.
Ise tellisin siit: http://www.benl.ebay.be/itm/Saab-9-3-st ... 2265661679 . Kergelt toetub vastu paaki aga panin sinna kummiriba vahele. Tellimis aeg oli kaks nädalat ja värvi saab ise valida.
R4 mootoritega on asi lihtsam ja pakkumisi palju, tuleb lihtsalt vähe tugevam välja valida.
Paigaldada soovitan rattad vabas asendis, vähemalt mina sain sedasi rataste külgkalde normi.