Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Racing vedelik on, Motul oli vist.
https://youtu.be/iZPbTGAHjMI
https://youtu.be/nb_Cg8fwyR0
Siin on oskamatu mehe kokkulõigatud jupikesed. Esimesed 7 minutit olen eriti uhke - püsisin Kuuno GTR tuules:)
https://youtu.be/iZPbTGAHjMI
https://youtu.be/nb_Cg8fwyR0
Siin on oskamatu mehe kokkulõigatud jupikesed. Esimesed 7 minutit olen eriti uhke - püsisin Kuuno GTR tuules:)
Racing vedelik on, Motul oli vist.
https://youtu.be/iZPbTGAHjMI
https://youtu.be/nb_Cg8fwyR0
Siin on oskamatu mehe kokkulõigatud jupikesed. Esimesed 7 minutit olen eriti uhke - püsisin Kuuno GTR tuules:)
Laik
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
No täitsa enam-vähem sõit. Alajuhitavust sitaks.
Kas see motuli oma mingi odavamaotsa pidurivedelik? 400 on okei temp, kui on auto pikalt sõitnud, ehk siis pidurdasid vähe ja pikalt ilmselt.
Soovitan ette vähemalt poolslikk rehvi, ehk hakkab alajuhitavusele vastu.
Kas see motuli oma mingi odavamaotsa pidurivedelik? 400 on okei temp, kui on auto pikalt sõitnud, ehk siis pidurdasid vähe ja pikalt ilmselt.
Soovitan ette vähemalt poolslikk rehvi, ehk hakkab alajuhitavusele vastu.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Mul olid hiina poolslikid Westlake Sport rehvide näol, nood pidasid vihmas kenasti, kuid kuivemal rajal hakkasid kiirelt läbi vajuma. 2 tonni on neile selgelt liiga palju raskust...
Üle 400 oli peale 5 kiiret ringi, pidurdamine käib ikka nii, et ABS väriseks. Ringrajal "rahulikult" ei saa pidurdada ju??
Ma ei tea, kui odava otsa oma vedelik on, kuid paremat otsida ei oska. Tead sa midagi soovitada, mis kestaks paremini?
https://www.motul.com/system/product_de ... 1340124817
Üle 400 oli peale 5 kiiret ringi, pidurdamine käib ikka nii, et ABS väriseks. Ringrajal "rahulikult" ei saa pidurdada ju??
Ma ei tea, kui odava otsa oma vedelik on, kuid paremat otsida ei oska. Tead sa midagi soovitada, mis kestaks paremini?
https://www.motul.com/system/product_de ... 1340124817
Castrol SRF peaks parim pidurivedelik olema. Eestis on ulme hinnaga, kuid kui otsida siis saab päris mõistliku hinnaga kätte
See läheb 5 kraadi varem keema ju ?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Castrolil on veel kangem ka, 1000 kraadi oma.
React vms, tavakaupluses vist ei müüda, rinka peale võtame tavaliselt Särg AA käest seda.
Piduritega ongi see, et mida kauem sa pidurdad, seda kuumemaks lähevad kettad. Muid nüanse on veel. Kui kiiresti peale mahatulekut tempi mõõdeti?
Tavaliselt peale mahatulekut viskab tempi kõrgeks. Kõik asjad ju hakkavad kütma seda. Kui rehv pärast läbi hakkas vajuma, siis mis su auto rehvirõhud olid? Neid nüansse on niipalju.
Mina näiteks mannergul sain ühekorra vedeliku keema, ja teine kord mil olen saanud, oli Alfaga ja siis ma pidurdasin tõsiselt palju, sest ei saanud pidurdushetkele pihta kordagi.
React vms, tavakaupluses vist ei müüda, rinka peale võtame tavaliselt Särg AA käest seda.
Piduritega ongi see, et mida kauem sa pidurdad, seda kuumemaks lähevad kettad. Muid nüanse on veel. Kui kiiresti peale mahatulekut tempi mõõdeti?
Tavaliselt peale mahatulekut viskab tempi kõrgeks. Kõik asjad ju hakkavad kütma seda. Kui rehv pärast läbi hakkas vajuma, siis mis su auto rehvirõhud olid? Neid nüansse on niipalju.
Mina näiteks mannergul sain ühekorra vedeliku keema, ja teine kord mil olen saanud, oli Alfaga ja siis ma pidurdasin tõsiselt palju, sest ei saanud pidurdushetkele pihta kordagi.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
React ongi see, millel 65c on wet boiling punkt kõrgemal. Samas ei läinud pidur pehmeks ega vedelik keema, seega see ei ole peamine mure. Rehvid olid lämmastikuga 2,4 peale sätitud, see peaks enamvähem muutmatu olema ka soojaks sõidetuna.
Piduri tempi sai mõõdetud peale jahutusringilt mahatulekut (peale stardisirge kurvi ilma pidurita boksini), rehvid olid juba jahedad selleks hetkeks.
Piduri tempi sai mõõdetud peale jahutusringilt mahatulekut (peale stardisirge kurvi ilma pidurita boksini), rehvid olid juba jahedad selleks hetkeks.
logiraamat
157806 ja hooldus tehtud, uued on vedelikud (piduri, jahutus-, kasti- ja mootori omad) ning kurvituled taas töökorras.
Nimekirjas on pikk list:
-väike loks gardaani ristis
-esimesed stab vardad väikse lõtkuga
-vasak tagumine stab otsavarras ja parem tagumine kokkujpooksu õõtshoob
-tagumised pooltelje välimised kummikatte klambrid
See jääb siis septembrisse, sest auto sõitis just maalri uksest sisse ja peaks saama ilusaks:)
157806 ja hooldus tehtud, uued on vedelikud (piduri, jahutus-, kasti- ja mootori omad) ning kurvituled taas töökorras.
Nimekirjas on pikk list:
-väike loks gardaani ristis
-esimesed stab vardad väikse lõtkuga
-vasak tagumine stab otsavarras ja parem tagumine kokkujpooksu õõtshoob
-tagumised pooltelje välimised kummikatte klambrid
See jääb siis septembrisse, sest auto sõitis just maalri uksest sisse ja peaks saama ilusaks:)
Värvitööd läbi ja homme saab TurboX taas tagasi koduhoovi:)
Lisatud failid
Lisatud failid
Läbisõit 158kkm ja taas peotäis juppe lisatud:
stabika otsad ees ja tagumine "control arm" on saanud uueks, lisaks tagumised kaitsekummid korralikult kinni.
Boonusena sai ka kaks Saabiklubi parkimiskella hangitud:) ja sillad paika regullitud.
TurboX on peaaegu korras
stabika otsad ees ja tagumine "control arm" on saanud uueks, lisaks tagumised kaitsekummid korralikult kinni.
Boonusena sai ka kaks Saabiklubi parkimiskella hangitud:) ja sillad paika regullitud.
TurboX on peaaegu korras
Eilasel Saabirallil andis alla TurboXi esimese stangealune liistuke - täna edukalt vigased tükid eemaldatud ja peale talve tuleks too tagasi panna:)
Pagana kahju, et selle tõttu jäi kolmas sõit tegemata...
Pagana kahju, et selle tõttu jäi kolmas sõit tegemata...
9-7x on selleks olemas, kahjuks ei saabunud lekkiva radika asendus õigeaegselt ja pidi 93 selle osa läbi tegema:)
FUN oli ikkagi
FUN oli ikkagi
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
9-7x on selleks olemas, kahjuks ei saabunud lekkiva radika asendus õigeaegselt ja pidi 93 selle osa läbi tegema:)
FUN oli ikkagi
Muidugi! Ma veel raja tehes leidsin mõnusad puust sillad, kust sa omal vastutusel üle oleks võinud sõita! Aga need jäid sul kahjuks nägemata, sest need olid just 3. katsel! Seega minu üks kavalus sind suurest mängust välja tõrjuda jäi kahjuks tegemata!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Muidugi! Ma veel raja tehes leidsin mõnusad puust sillad, kust sa omal vastutusel üle oleks võinud sõita! Aga need jäid sul kahjuks nägemata, sest need olid just 3. katsel! Seega minu üks kavalus sind suurest mängust välja tõrjuda jäi kahjuks tegemata!
No piisas ju lumest ja mängust ma eemal olingi...
Tänasega on rattalaager vahetatud ja elu autos taas vaikne - tänud Trionicule!!
Paigaldatud uued vedrud ees, renoveeritud genekas ja veel väikest nipet näpet.
Taas on KÕIK korras:)
Taas on KÕIK korras:)
Tänasest on Saabil ka uued tiivaääred, rooste oli söönud plekist läbi...
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Kuidas nii hullusti?
Sul ilmselt eelmise värvimisega pandi peale mingit ainet, mis soodustas roostetamist, mitte ei hoidnud tagasi
Sul ilmselt eelmise värvimisega pandi peale mingit ainet, mis soodustas roostetamist, mitte ei hoidnud tagasi
Tänasest on Saabil ka uued tiivaääred, rooste oli söönud plekist läbi...
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
9-3 kõige nõrgem koht on tõesti tagatiib! Pean tunnistama, et kogu autot ma pole värvinud aga tagatiivad said küll mõni aasta tagasi korda tehtud! See vastu esitiivad peavad ilusti vastu, erinevalt 9000-st ei juhtu seal midagi.
KROWN-i pole proovinud? Olen nüüd kaks autot sellega üle teinud ja leian, et asi on raha väärt. Eriti kui stanged maas ja pääseb kõikjale ilusti ligi!
KROWN-i pole proovinud? Olen nüüd kaks autot sellega üle teinud ja leian, et asi on raha väärt. Eriti kui stanged maas ja pääseb kõikjale ilusti ligi!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kuidas nii hullusti?
Sul ilmselt eelmise värvimisega pandi peale mingit ainet, mis soodustas roostetamist, mitte ei hoidnud tagasi
No vist ei olnud valede materjalide viga eelmine kord, lihtsalt ongi need ääred nii pasad. Õnneks oli see "garantiiga" kaetud ja uued ääred tulid seekord tasuta külge.
Kuna on käes hetk, kus auto on täitsa valmis:) siis pakuks teda korra ka müügiks hinnaga 11k€.
Kaasa saab:
*talverehvid 17'' velgedel
*originaalraadio
*tagavara tagasilla
*kummimatid
Kaasa saab:
*talverehvid 17'' velgedel
*originaalraadio
*tagavara tagasilla
*kummimatid