MÜÜDUD: Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61
Tegelikult on siis lood sellised. See teeb 280Eur HP rattast, mis teeb automaadi 20% võimsuse kaoga mootorist 336HP. Väände osas on kummaline värk, seda on pea 30% vähem kui eelmine kord . Kas nüüd on mingi elektrooniline piiraja ajus valesti pandud või siis on mingi dynopingi kala. Tagumikudüno järgi küll sellist väände kadu ei saaks olla, seda oleks kohe tunda. Räägin Maptun softimeistritega ja küsin arvamust
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
iimelik Sellepärast kasutangi oma tagumikudüno
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Tundub, et midagi on pisut puus jah. Tegin täna pisut tagumikudyno testi. Ei liigu asi nagu peab. Teen korra reseti, aku maas 10min, proovin siis uuesti. Reedel, kui Raplamaal rehve käisin vahetamas oli ka pisut kahtlane juba
Eelmise ajuga panid ka rootslased pisut puusse, õnneks saadeti kohe uus aju ja asi sai korda Eks homme saab Maptun-st ka vastuse, mis nad arvavad asjast...
Eelmise ajuga panid ka rootslased pisut puusse, õnneks saadeti kohe uus aju ja asi sai korda Eks homme saab Maptun-st ka vastuse, mis nad arvavad asjast...
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Jalaresti ostsin eraldi: http://www.ultimatepedals.com/
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Products------------------------------------------------------1 x SAAB 9-3 (2003-Present) Driver Footrest (768) = $72.00 Finish Frosted Smooth with Domed Grip Insert------------------------------------------------------Sub-Total: $72.00United Parcel Service (1 x 1.52lbs) (3 Day Select): $21.89Total: $93.89
Hirschi pedaalidega sobib minumeelest ideaalselt, toonivahet ei paista küll
Hirschi pedaalidega sobib minumeelest ideaalselt, toonivahet ei paista küll
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Mul pole ühtegi head ideed peale tulnud, eks peab millalgil end kokku võtma ja mõne ilusa pildi ka tegema
Hetkel tegelen ikka veel boosti kao otsimisega, millegipärast on 1.5 Bar asemel ~1 Bar boosti
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...
Praegu on tulemus masendav
Hetkel tegelen ikka veel boosti kao otsimisega, millegipärast on 1.5 Bar asemel ~1 Bar boosti
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...
Praegu on tulemus masendav
Kuidas tundus see düno? On sul mõnda graafikut näidata?Algselt postitas: Jaanus
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Nm/Kw
Dyno oli väga asjalik. Maksis 590kr, pärast sain kaasa datafailid ja programmi, millega neid analüüsida. Sealt graafikust on eriti hästi näha, kui kuskil 2700rpm pealt kui tegelt peaks vääne just sirgelt üles minema, kukub kolinal ~100nm võrra
Algselt postitas: sebastianKuidas tundus see düno? On sul mõnda graafikut näidata?Algselt postitas: Jaanus
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...
Imelik jah..
Võibolla hakkab pärast 2700 pööret detoneerima ja aju tõmbab kohe väände alla.
Maptuni kohta räägitakse, et nad viivad oma softi väga detoneerimise piirile. Mõned teised tuuningufirmad samuti.
Vahest isegi lasevad detoneerima...targemad tuunijad ei pea sellist lähenemist õigeks.
Miskipärast ei taheta segu WOT (wide open throttle) puhul korralikult rikkaks lasta. Miks, pole aimugi
Kas dünos mõõdeti ka segu?
Võibolla hakkab pärast 2700 pööret detoneerima ja aju tõmbab kohe väände alla.
Maptuni kohta räägitakse, et nad viivad oma softi väga detoneerimise piirile. Mõned teised tuuningufirmad samuti.
Vahest isegi lasevad detoneerima...targemad tuunijad ei pea sellist lähenemist õigeks.
Miskipärast ei taheta segu WOT (wide open throttle) puhul korralikult rikkaks lasta. Miks, pole aimugi
Kas dünos mõõdeti ka segu?
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Dynos oli nüüd viimane kord Tech2 ka taga. Logisime mõned vajalikud asjad ja saatsin need rootsi Maptun-e mehele.
Airmass, Ignition timing, boost ja vääne pööretel 2000-6000rpm. Airmassiga on midagi väga paigasta ära. Ma pole nii tark, et täpselt aru saan, aga airmass oli oluliselt väiksem, kui peaks olema
Peaks olema midagi sellist aga mul oli (sulgudes)
3000 1200 mg/c (950)
4000 1220 mg/c (996)
5000 1250 mg/c (1038)
6000 1280 mg/c (1167)
Airmass, Ignition timing, boost ja vääne pööretel 2000-6000rpm. Airmassiga on midagi väga paigasta ära. Ma pole nii tark, et täpselt aru saan, aga airmass oli oluliselt väiksem, kui peaks olema
Peaks olema midagi sellist aga mul oli (sulgudes)
3000 1200 mg/c (950)
4000 1220 mg/c (996)
5000 1250 mg/c (1038)
6000 1280 mg/c (1167)
Algselt postitas: sebastian
Imelik jah..
Võibolla hakkab pärast 2700 pööret detoneerima ja aju tõmbab kohe väände alla.
Maptuni kohta räägitakse, et nad viivad oma softi väga detoneerimise piirile. Mõned teised tuuningufirmad samuti.
Vahest isegi lasevad detoneerima...targemad tuunijad ei pea sellist lähenemist õigeks.
Miskipärast ei taheta segu WOT (wide open throttle) puhul korralikult rikkaks lasta. Miks, pole aimugi
Kas dünos mõõdeti ka segu?
Jah, 2700 peal on väike torque peak mida ilmselt ei tohi olla, seepärast aju tõmbaski kohe alla.
Ideeliselt peaks 2600...5500 pööretel vääne üsna lineaarselt alla minema.
Pole ka võimatu, et meil müüdav kütus on süüdi (hakkas varem detoneerima näit. madalama oktaani pärast) ja air mass väike selle pärast, et järsult tõmmati boost alla.
Uitmõte muidugi...
Ideeliselt peaks 2600...5500 pööretel vääne üsna lineaarselt alla minema.
Pole ka võimatu, et meil müüdav kütus on süüdi (hakkas varem detoneerima näit. madalama oktaani pärast) ja air mass väike selle pärast, et järsult tõmmati boost alla.
Uitmõte muidugi...
OT vol.1: 590.- räme kallis? No aga kui selle väite esitaja ütleb, et ta suudab osta düno, hankida ruumid, maksta jooksvad kulud jne. ning sealjuures osutada samal tasemel teenust odavamalt siis tuld. Nende tingimuste täitmisel ma ei näe probleemi miks inimesed sinu juurde ei hakkaks tulema.
OT vol.2: käis üks kolleeg oma üleskrutitud Arbuusiga TKTK dünos ning tema hinnangul on sealsed numbrid tiba pessimistlikud. Konkreetseid numbreid ei mäleta aga sama setupiga autod on Soome dünos oluliselt paremaid numbreid näidanud.
OT vol.2: käis üks kolleeg oma üleskrutitud Arbuusiga TKTK dünos ning tema hinnangul on sealsed numbrid tiba pessimistlikud. Konkreetseid numbreid ei mäleta aga sama setupiga autod on Soome dünos oluliselt paremaid numbreid näidanud.