2. leht 2-st

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: L Sept 29, 2012 20:51
Postitas ivark
Nojah, kui romulast osatakse küsida 80 eurot selle eest, siis ei tundugi nii ulme.
Minu viimane päring romulasse tekitas ka kerget hämmeldust, sama asi uuena Rootsist maksis lõpuks 10 EUR vähem aga ju siis neil on targem hoida seal asju kopitamas kuni Ragn Sells ära viib, omamoodi äriloogika vist. Ilmselt nad esiteks pole üldse kursis hindadega ja teiseks saavad piisavalt kasumit mootorite ja suuremate keredetailide müügist.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: T Nov 20, 2012 21:56
Postitas cooler
Peale pikka otsimist leidsin lõpuks võimendi ja kõlarid ning täna paigaldasin kõlarid ustesse ära:

Pilt

Pilt

Kaablit veel ei ole, aga vast leiab selle kah mõnest lammutatavast autost ning siis Troosti aeg kinni ja vast saab kõlarid tööle:). Tänasest pesust kah üks pilt:


Pilt

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: N Nov 22, 2012 0:14
Postitas nael
Lip teeb ikka vingeks küll, endal esialgu välimusest plaan liistud ja ukselingid üle võõbata, eks siis peab vaatama, kuidas jääb. Kena pill igati, ise jagelen just tagumise kõlarite saamisega. :P

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: N Nov 22, 2012 11:34
Postitas cooler
Tänan, lip muudab tõesti palju selle auto juures, endal plaanin kah kunagi karbid ja ukselingid ära värvida aga eks näeb millal see aeg kätte jõuab:P Vahepeal vahetasin ka termostaadi, temp. anduri, paisupaagi korgi ning jahutusvedeliku, hoolduse mõttes, ning puhastasin sisselaskekollektori ja egr-i, natuke nagu oleks kütusekulu paranenud aga kindlalt ei julge väita;)

Igatahes eile sai veel üks asi ära tehtud (tundus mõistlik ennem talve ära teha:P):


Pilt

H&R madaldusvedrud

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kodust väljumine on vot nii toredaks kujunenud:
Pilt

Igatahes sõiduomaduste poolest on tegu nüüd täiesti uue autoga, mõnusalt konkreetne:drive:

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: P Jaan 13, 2013 23:27
Postitas cooler
Üks selle talve pilt:

Pilt

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: E Jaan 14, 2013 11:48
Postitas welts
AERO lip-i ei karda ära lõhkuda talvel madaldusega?
Aga viimane pilt väga viis...9-3 ikka kena masin :head:

Kõlarid said tööle? Ma ise pole viitsinud korraliku ühendamist ära teha, võim ja kõlarid lisatud kuid 2 connectorit jäi algul puudu ja nüüd seisavad lauapeal, ootavad külge ühendamist ja võimu ära progemist.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: E Jaan 14, 2013 12:00
Postitas cooler
Natuke kardan, aga samas ta on nii ilus seal ees, eriti sellistes koheva lumega kohtades, kuid peab väga ettevaatlik olema:D

Kõlaritega mul täpselt sama seis mis sul + juhe kah ikka puudu veel, no mingi aeg peab kätte võtma jälle:)

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: E Jaan 14, 2013 21:41
Postitas welts
Soovitan siis kõlarite teemal endale aega varuda ning korralik eeltöö ära teha. Ma täna siis mõtlesin et ühendan ära aga 2 tundi mässasin et keskkonsoolis neid otsi üles leida mis a-piilarist tulevad. Igatahes üks kaabel jägi kadunuks...tuleb laiali lammutada vist...sinine markeeringuga kaabel ilusti seal kus peab olema aga jube lühike. Rohelise markeeringuga kaabel jäi kadunuks.

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: N Jaan 24, 2013 0:03
Postitas cooler
Prooviks ka mõned ringid jääl tehtud (lamelliga raske auto pole eriline jääraja püss, aga piltidel tundub isegi kiire:D), tänud sõbrale pildistamise eest:

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: T Veebr 26, 2013 18:37
Postitas cooler
Pilt

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: P Mai 26, 2013 20:39
Postitas vvs
Kui mul silmavaade ikka õige on siis nägin seda autot Kehtnas nööri otsas :freak:

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: L Juun 15, 2013 7:46
Postitas cooler
Täpselt nii oli, turbo lõpetas koostöö (läbisõit 275 000km, paistis, et varem turbot maha võetud pole ja tegu originaaliga). Kuna peres ka teisi liikumisvahendeid siis auto seisab ikka kodus õue peal, uus kasutatud turbo on ostetud ja ootab külge panemist, kuna pole veel lammutamisega tegelenud, siis purunemise põhjust ei oska öelda. Meie käes sõitnud viimased pea 70000km u. 10000km õlivahetus intervallidega Gulf 5w-40 õliga, varem turbo õli ei lekkinud ega midagi, õlitase oli ilusti maksimummis peale purunemist, et kohe ilmselget põhjendust juhtunule öelda ei oska. Eks kui lahti võtan, siis panen pilte ja kirjutan kuidas asi täpsemalt juhtus;)

Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, cooler

Postitatud: T Mär 18, 2014 18:19
Postitas cooler
Pilt