2. leht 2-st

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: T Mai 15, 2012 22:45
Postitas prrrprrr
Kui olen õigesti asjast aru saanud, siis bumerangil saab pukse vahetada, aga rahalist võitu ei ole.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: T Mai 15, 2012 23:40
Postitas anthillse
Taga läheb terve õõts vahetuse, vali kallimad sest odavat on 2 aasta pärast samasugused.

Ivomets vahetab vist pukse paremate vastu aga auto läheb veel jäigemaks.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: K Mai 16, 2012 6:14
Postitas pumps
Suure augu jätab rahakotti esi õõtshoovade vahetus:D

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Mai 21, 2012 23:05
Postitas Nimetu
Saabiantis käidud ja mõlemad tagumised, ülemised , õõtsad vahetatud.
Mis on odavam ja mis kallim õõts? Ma maksin 100 eurot tüki eest ja garantii pidi aasta olema.
Jäigemate vastu ei taha vahetada, sõidan enamuse ajast Tallinna teedel :D

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Juul 30, 2012 12:05
Postitas Nimetu
Vahetasin esitulede pirnid välja. Nüüd on tuled ikka märgatavalt paremad :)



Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Juul 30, 2012 13:16
Postitas ivark
Vahetasin esitulede pirnid välja. Nüüd on tuled ikka märgatavalt paremad :)
Kas need on need sinised või jääb ikka veel sündsuse piiridesse, mul on 4300 selline valge, suhteliselt normaalne aga väsib juba ära. Pirnid muidugi maksid mul ka 8 eur tükk:-)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Juul 30, 2012 13:34
Postitas Nimetu
Need on valged aga kui nurga alt vaadata siis helgib natuke siniselt. 5000k minu meelest just paras. Ostsin ma need Autoexperdist. Mõni aasta peaks nendega muretu olema :)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: T Aug 07, 2012 17:52
Postitas Nimetu
Täna sai siis jälle sildasid korrastatud.
Vahetusse läksid tagumised amordid, parempoolne rooliots, esimesed amordi padjad ja amordi laagrid, esimesed stabikad. Lisaks lasin ka rooli nupud ära vahetada. Maksma läks palju aga tulemuseks hästi liikuv ja kolksuvaba auto :)
Tööd lasin teha Audaceris :)

Autol vaja veel välja selgitada geneka/kliima juurest tulev värin ja 2000 kilomeetri pärast õli vahetada. Peale neid saab ehk lõpuks autole lasta värviparandused teha :)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Aug 09, 2012 9:43
Postitas Nimetu
Täna tööle minnes tabas mind kena üllatus. Nimelt on öösel mu Saabilt tagumine embleem ära varastatud! Huvitav kas inimestel pole tõesti midagi targemat teha kui autodelt embleeme varastada :(





Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Aug 09, 2012 11:08
Postitas ivark
Täna tööle minnes tabas mind kena üllatus. Nimelt on öösel mu Saabilt tagumine embleem ära varastatud! Huvitav kas inimestel pole tõesti midagi targemat teha kui autodelt embleeme varastada :(


Mul ka virutati ära ja on teistelgi tehtud, pole mingi ime. Kui just eraldi tõkkepuu ja valvuriga kvartalis ei ela.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Sept 17, 2012 18:33
Postitas Nimetu
Kuna auto spidol hakkas 170 000 ette tulema siis sai käidud Audaceris hoolduses. See oli esimene kord kui ma hoolduse seal teha lasin. Senine mulje on väga hea :)
Järgmine päev sõbra juures panin lõpuks sumbuti ja kere vahel olevad plekid ilusasti kinni. Mutter oli lihtsalt plekist läbi tulnud. Seega piisas mutrite alla suuremate seibide/ plekitükkide panek :)





Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Sept 17, 2012 18:56
Postitas Nimetu
Lisaks eelnevale tegin ka tagumise pagasi luugi nupust avatavaks. Nupu vajutuse peale tuleb nüüd täiesti lahti. Lihtsalt vedrude pingutamisest ei piisanud seega sai natuke teistsugune lahendus. Piltidelt näha milline see on. Niimoodi toimib see väga kenasti. Luuk avaneb võrdlemisi sujuvalt mitte ei tule pauguga lahti :)

Samas proovisin partule pirni Philipsi 4000k LEDiga asendada. Kuna see vilkuma jäi, nagu olen ka foorumitest lugenud, võtsin selle välja. Kui millalgi aega ja viitsimist siis panen neen koos takistitega tagasi. Sellega peaks vist vilkumine kaduma :) Lisan pildi ka. Pildil siis 5000k ksenoon ja 4000k LED. Viimane jäi pildil isegi natuke kollasem kui tegelt oli.



Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Sept 17, 2012 19:01
Postitas Nimetu






Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: T Sept 18, 2012 9:18
Postitas Lauri_R
Hästi läks, kui sa need "mutrid" tervelt lahti said. Enda omal kardan, et nii sujuvalt ei lähe, kuid selle töö peab lähiajal ette võtma.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: K Juun 19, 2013 18:20
Postitas Nimetu
Täna sain auto värvimisest kätte :) Kõik peale katuse, tagumise kapoti ja kaasõitja poolsete uste said uue värvi. Lisaks said esimene spoila ja embleem, ning tiival olev suunatuli uued. Tööd lasin teha Vikingus.




Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: K Juun 19, 2013 18:21
Postitas Nimetu




Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: K Juun 19, 2013 18:22
Postitas Nimetu


Lisatud failid

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Juun 20, 2013 14:30
Postitas Nimetu
Hiljuti tekkis probleem roolivõimendiga. Nimelt võimendi õlianuma korgi alt pressib õli välja. Peale internetis ringi kolamist sai selgeks, et tegemist Saabi tüüpveaga. Mootori õli pressib roolivõimendisse. Probleemi lahenduseks on võimendi tihendi vahetus. Lähiajal plaanis see ette võtta.

Palju kasulikku infot leidsin:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=184623

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: N Juun 20, 2013 15:58
Postitas daags
Vikingus oleks kiiresti kohe õlilekkele lahenduse leidnud;).

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: T Juun 25, 2013 12:20
Postitas Nimetu
Vikingus oleks kiiresti kohe õlilekkele lahenduse leidnud;).

Käisin uurisin asja. Minu üllatuseks võtab see töö ainult pool tundi aega. Seega panin aja reedeks kinni :)
Ühtlasi tellisin uue plastik katte konksule. Katte, mis käib pampri külge kui konks hetkel küljes pole. See läks ainult 15eur.

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: P Sept 29, 2013 22:49
Postitas jorma39
Vikingus oleks kiiresti kohe õlilekkele lahenduse leidnud;).

Käisin uurisin asja. Minu üllatuseks võtab see töö ainult pool tundi aega. Seega panin aja reedeks kinni :)
Ühtlasi tellisin uue plastik katte konksule. Katte, mis käib pampri külge kui konks hetkel küljes pole. See läks ainult 15eur.

läheb nüüd teemast küll mööda aga kas keegi on teadlik, et kas OG 9-3-le ka sellist konksukatet saada on vikingust? :)

Saab 9-3 Aero, 2003, Nimetu

Postitatud: E Okt 06, 2014 16:03
Postitas Nimetu
Auto müüdud, seega võib teema sulgeda.