Saab 9-3 Aero, 2005, Mikkc
Kuu , kaks tagasi soetatud Audi asemele uus auto, milleks juhuste kokkulangevusel sai Saab. Autoga olen väga rahul , sõidumõnu on garanteeritud nii linnas kui maanteel , sõit ei väsita enam üldse :notworthy:
Tegemist siis kirsipunase 2.0T mootoriga autoga. Auto ise ilma ühegi veata , läbisõitu nüüdseks ligi 78 000 km. Värvidefekte on autol palju , kevadel plaanis need likvideerida , ning samas juba värvitöid tehes need koledad plastikliistud kerevärvi värvida.
Olen siin foorumis igapäevaselt ringi uurinud ning ka palju kasulikku infot saanud.
Mõned pildid ka :
Küsimusi tekib mul ilmselt palju. Esimeseks, soovitage kust oleks kõige parem tellida velgi ( hinna ja kvaliteedi suhe ) , sest olen nagu täheldanud et meie 9-3 auguvahega velgi väga kerge leida ei ole ?? Sooviks oleks 18" , kuna praegune jääb väga väikseks. Kas keegi teab ka soovitada flantse : milliseid ja kust?
Tänud,
Mikk
Tegemist siis kirsipunase 2.0T mootoriga autoga. Auto ise ilma ühegi veata , läbisõitu nüüdseks ligi 78 000 km. Värvidefekte on autol palju , kevadel plaanis need likvideerida , ning samas juba värvitöid tehes need koledad plastikliistud kerevärvi värvida.
Olen siin foorumis igapäevaselt ringi uurinud ning ka palju kasulikku infot saanud.
Mõned pildid ka :
Küsimusi tekib mul ilmselt palju. Esimeseks, soovitage kust oleks kõige parem tellida velgi ( hinna ja kvaliteedi suhe ) , sest olen nagu täheldanud et meie 9-3 auguvahega velgi väga kerge leida ei ole ?? Sooviks oleks 18" , kuna praegune jääb väga väikseks. Kas keegi teab ka soovitada flantse : milliseid ja kust?
Tänud,
Mikk
Jaksu ja paksu rahakotti :thumb:
Endal ei olnud aero aga oli Koni amortid all koos 17`veljega siis raputas ikka linnas väga korralikult. Ei kujuta ett mis sõidumõnu veel suurem velg pakub, ja veermik pole selle auto kõige tugevam külg, see kibub lagunema,ja suurem velg selle hästi ei mõju.
Väga kena masin :cool:
Endal ei olnud aero aga oli Koni amortid all koos 17`veljega siis raputas ikka linnas väga korralikult. Ei kujuta ett mis sõidumõnu veel suurem velg pakub, ja veermik pole selle auto kõige tugevam külg, see kibub lagunema,ja suurem velg selle hästi ei mõju.
Väga kena masin :cool:
www.tmuuga.eu
Kena masin ja minu arust parima suuruse ja välimusega velg all hetkel. Tean hoopis neid, kes hoolega oma suuremaid velgi väiksema vastu vahetada tahavad. Nagu Anthillse ütles, raputab korralikult ja seda enam, et Aero, mis on veel jäigem. Aga maitseasi, välimuselt on ka 17 minu arust parim. Ma võibolla vana mees ka, liigesed ei kannata enam raputamist:-)
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ilus auto, nii värvi kui ratta poolest (mis võiks ka minu arvates 18" olla).
Et natuke üleliigseid värve vältida, siis kroom pirnid suundades kaotavad selle oranži kuma ära - on stiilipuhtam :cool:
Tagumisel stangel see must osa sumpsi ümber võiks ikka must olla :)
Flantsi jutud on siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=17889
Et natuke üleliigseid värve vältida, siis kroom pirnid suundades kaotavad selle oranži kuma ära - on stiilipuhtam :cool:
Tagumisel stangel see must osa sumpsi ümber võiks ikka must olla :)
Flantsi jutud on siin:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=17889
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
punane aero on ikka kuradi ilus.velje suurus täitsa paras.minul on selline loogika velje suurustest erinevatel autodel.kui alla mahub minimaalselt näiteks 16 tolli siis üle kahe tolli suuremaid kindlasti mitte panna.muidu jäävad pidurikettad väikseks.jääb väga mannetu välimus.
Peale nädalavahetust Riia teedel veendusin ka ise , et auto raputab ehk juba praegu liiga kõvasti , rääkimata 18" veljest. Kuid mõtted siiski mõlguvad ja ilmselt lükkan ostu kevadesse. Siiani olen külastanud VMi , kus sai ka tehtud 80 000 km hooldus ( 410 eurot ) Autoga on nüüdseks sõidetud ligi 7 000 km , 10 000 pealt võiks juba ideepoolest järgmise õlivahetuse teha? Sooviks et mootor ikka peaks , ja esimene samm selle eesmärgi saavutamiseks oleks loobuda neist absurdsetest long life õlivälpadest. Olen ka üritanud hoiduda liigsest kiirendamisest mitte ideaalselt töösooja mootoriga. Turbomootoritel on see vist turbo surm? Siiani pole veel ühegi probleemiga maadlema pidanud, loodan et see jääb ka nii tulevikus.
Kuna talvise lõbupillina kasutan Audi 80 Quattrot , siis on ka suur võimalus et Saab näeb meie kohutavaid rööpaid ja jää/lume segu vaid paar korda see talv , ehk hoiab see ka autot paremas korras.
Kuna mu kolleeg on ka siin foorumis aktiivne kasutaja , siis soovitas ta mul kohalike meeste juurde minna ka jõudu juurde otsima. 170 kw ja pea 100NM väänet kõlab ahvatlevana, aga kuna Audiga on 2100 eurone kastiremont veel liialt värskelt meeles , siis ei tahaks enam seda libedat teed kõndida. On see oht reaalne? Oma väikse teadmistepagasiga tean ka seda , et kui chippimisega rõhku juurde tekib , siis esimene asi oleks väljalase otsast lõpuni vabamaks teha, sest muidu tekib autol nn "kõhukinnisus" kus autol jõudu kõvasti , aga maha seda ei saa panna , sest suur osa jõust jääb torudesse kinni.
Ja nii edasi mõeldes loomulikult võiks ju õhku ka rohkem peale saada, ja samas oleks ju vaja ka autot jahutada paremini jne jne jne. Teate ju küll...:drink:
E: Ajaa , seda kah et , kus midagi autol tegema peaks? Niipalju kui lugenud olen siis Troost saab vist kõrgeima hinde ?
Kuna talvise lõbupillina kasutan Audi 80 Quattrot , siis on ka suur võimalus et Saab näeb meie kohutavaid rööpaid ja jää/lume segu vaid paar korda see talv , ehk hoiab see ka autot paremas korras.
Kuna mu kolleeg on ka siin foorumis aktiivne kasutaja , siis soovitas ta mul kohalike meeste juurde minna ka jõudu juurde otsima. 170 kw ja pea 100NM väänet kõlab ahvatlevana, aga kuna Audiga on 2100 eurone kastiremont veel liialt värskelt meeles , siis ei tahaks enam seda libedat teed kõndida. On see oht reaalne? Oma väikse teadmistepagasiga tean ka seda , et kui chippimisega rõhku juurde tekib , siis esimene asi oleks väljalase otsast lõpuni vabamaks teha, sest muidu tekib autol nn "kõhukinnisus" kus autol jõudu kõvasti , aga maha seda ei saa panna , sest suur osa jõust jääb torudesse kinni.
Ja nii edasi mõeldes loomulikult võiks ju õhku ka rohkem peale saada, ja samas oleks ju vaja ka autot jahutada paremini jne jne jne. Teate ju küll...:drink:
E: Ajaa , seda kah et , kus midagi autol tegema peaks? Niipalju kui lugenud olen siis Troost saab vist kõrgeima hinde ?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Saabiremontijate andmed on Hoolduse rubriigi all sticky'na olemas. Eks sa ise pead proovima ja otsustama. Hinnad on neil kõigil vist väljas. Mina siin ütlema ei hakka, et mine sinna või tänna remontima. Pärast olen veel erapoolik jms..:P
E: Ajaa , seda kah et , kus midagi autol tegema peaks? Niipalju kui lugenud olen siis Troost saab vist kõrgeima hinde ?
Autoga on nüüdseks sõidetud ligi 7 000 km , 10 000 pealt võiks juba ideepoolest järgmise õlivahetuse teha? Sooviks et mootor ikka peaks , ja esimene samm selle eesmärgi saavutamiseks oleks loobuda neist absurdsetest long life õlivälpadest. ...
Enda Saab 9-3 SS 129kw vahetasin 10000km õli ja seda soovitasid ka see hooldus punkt, kus ma alati käisin.
Enda Saab 9-3 SS 129kw vahetasin 10000km õli ja seda soovitasid ka see hooldus punkt, kus ma alati käisin.
www.tmuuga.eu
Kas see on automaatkastiga masin Sul?
Siiamaani pole kuulnud, et kastid oleks lagunenud ülevõimendatud autodel aga eks seda oskavad CR mehed paremini öelda kui neil mingit tagasisidet selle kohta. Igasugu muud sõlmed annavad enne järele ilmselt ja mõistliku kasutamise korral kestab kõik normaalselt.
Siiamaani pole kuulnud, et kastid oleks lagunenud ülevõimendatud autodel aga eks seda oskavad CR mehed paremini öelda kui neil mingit tagasisidet selle kohta. Igasugu muud sõlmed annavad enne järele ilmselt ja mõistliku kasutamise korral kestab kõik normaalselt.
See on 5.käiguline automaat ja 10 000km pealt on õlivahetus pigem reegel kui erand saabi mootorite puhul.
Selle softi ja kasti vastupidavuse kohta pajatab äkki Jupats siia midagi, neil peaks olema tagasisidet kas lisajõud kastile nii ruttu mõjub. Ma ei ole kindel kas 9-3SSi ja 9-5 5.käiguline automaat on üks ühele sama aga käigukasti remont oli minul läbisõidu 202 000 km pealt:D. Vaevalt sa nii kaua selle autoga üldse sõidadki, seega mine softitama:P
Selle softi ja kasti vastupidavuse kohta pajatab äkki Jupats siia midagi, neil peaks olema tagasisidet kas lisajõud kastile nii ruttu mõjub. Ma ei ole kindel kas 9-3SSi ja 9-5 5.käiguline automaat on üks ühele sama aga käigukasti remont oli minul läbisõidu 202 000 km pealt:D. Vaevalt sa nii kaua selle autoga üldse sõidadki, seega mine softitama:P
Tänase seisuga liigub kolm 9-3SS Aero't, mis softitatud Crossroad Performance'i poolt. Kõik need 5k. automaadid. Oleme alati palunud, et meile kirjutataks-joonistataks, kuidas auto uues konditsioonis liigub. Seni negatiivset tagasisidet pole justkui olnud.
Eks "süüdlased" ise siin kirjeldavad, kui soovivad.
Stage1 väände kasv siiski liiga väike, et kastile halvasti mõjuda. Samas - mis oli juba enne vilets, läheb veel viletsamaks. Mis korras, see jääb ka pärast softitamist korda.
Ekstreemsustesse pürgijatega on muidugi teine teema, läheneme asjale valjuhäälsete hoiatustega jne :cool:
Eks "süüdlased" ise siin kirjeldavad, kui soovivad.
Stage1 väände kasv siiski liiga väike, et kastile halvasti mõjuda. Samas - mis oli juba enne vilets, läheb veel viletsamaks. Mis korras, see jääb ka pärast softitamist korda.
Ekstreemsustesse pürgijatega on muidugi teine teema, läheneme asjale valjuhäälsete hoiatustega jne :cool:
Märkimisväärne on see , et autol on ka 40 000 km juures vahetatud aju.
See ei olegi väga üllatav, 9-3SS aju asub ülimalt nõmedas kohas.
Kapotialune tolm, vesi jne. pääseb pesade-pistikute kaudu aju sisemusse ja vaikselt toimetab seal.
Ma arvan, et ka lihtne mootori(surve-)pesu aju eelnevalt katmata teeb karuteene.
Tere jälle,
Auto24s veel kuulutust ei ole , kuid auto on müüa. Saabiklubi liikmetele ka hind soodsam.
Auto on 100% originaalkorras , Eestist uuena ostetud ja täieliku VM ajalooga. Autole tehti Septembris 80 000 km hooldus , ning detsembris peale 8 000 km ka veel üks õlivahetus.
Hinnaks küsin auto24s 9500€, Saabiklubiliikmed võivad selle auto soetada endale 9300€.
Auto24s veel kuulutust ei ole , kuid auto on müüa. Saabiklubi liikmetele ka hind soodsam.
Auto on 100% originaalkorras , Eestist uuena ostetud ja täieliku VM ajalooga. Autole tehti Septembris 80 000 km hooldus , ning detsembris peale 8 000 km ka veel üks õlivahetus.
Hinnaks küsin auto24s 9500€, Saabiklubiliikmed võivad selle auto soetada endale 9300€.
Sest plaan on Eestist lahkuda , ning autot siia seisma jätta pole mõtet Auto on olnud suurepärane , mitte ühtegi halba sõna öelda ei saa. Võinoh , kui need saabid vaid natuke vähem krigiseks ja nagiseks salongis.
Tänud tähelepanu juhtimas Janek , postitan ka sinna üles.
Tänud tähelepanu juhtimas Janek , postitan ka sinna üles.
Pole ammu siia kirjutanud, sest saabikilomeetrid on siiani muretud olnud.
Nüüd aga üks küsimus : Veidi aega tagasi läks ABS tuli põlema , ilma mingisuguse loogilise põhjuseta.
Tean küll et probleem võib olla 100s erinevas asjas , kuid kas selline asi on varem kellegil 9-3 omanikest juhtunud , kui jah , mis osutus probleemiks? Tüüpviga ta vast ei ole.
Praegu väljas väga märg, ning mul vasakul pool esilogaris ka tegelikult väike auk sees, äkki vesi pääses kuidagi sealt mõne andurini ?
igasugused arvamused oodatud :)
Nüüd aga üks küsimus : Veidi aega tagasi läks ABS tuli põlema , ilma mingisuguse loogilise põhjuseta.
Tean küll et probleem võib olla 100s erinevas asjas , kuid kas selline asi on varem kellegil 9-3 omanikest juhtunud , kui jah , mis osutus probleemiks? Tüüpviga ta vast ei ole.
Praegu väljas väga märg, ning mul vasakul pool esilogaris ka tegelikult väike auk sees, äkki vesi pääses kuidagi sealt mõne andurini ?
igasugused arvamused oodatud :)
Tagumiste andurite juhtmete katkestused ON TÜÜPVIGA.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989