Saab 9-3 Aero SC 1,9TTiD 132kw, 2009, veikov
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Nii nüüdseks juba veits aega ringi vuratud. Mõned muudatused ja parandused tehtud.
klaasid tumendatud
vahetatud juhipoolne sarniir
eemaldatut tahmafilter
vahetatud soft
viimase kahe tulemusena siis numbrid muutunud
210bhp & 465NM
vahe ikka päris tuntav :drive:
klaasid tumendatud
vahetatud juhipoolne sarniir
eemaldatut tahmafilter
vahetatud soft
viimase kahe tulemusena siis numbrid muutunud
210bhp & 465NM
vahe ikka päris tuntav :drive:
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Vahepeal nüüd ikka päris palju muretuid kilomeeterid läbitud.
Sai isegi vahepeal dynos ära käidud.
Kuid nüüd siis eile otsustas Tallinn-Tartu maanteel üks silinder koostöö lõpetada.
Nimelt teises silindris surve olematu.
karteris mingeid anomaaliaid ei leidnud vaid see, et läbi õlivarda augu lahkus mootorist 2L õli.
Eks nüüd lähipäevil selgub, mis täpsemalt koostöö lõpetas.
Sai isegi vahepeal dynos ära käidud.
Kuid nüüd siis eile otsustas Tallinn-Tartu maanteel üks silinder koostöö lõpetada.
Nimelt teises silindris surve olematu.
karteris mingeid anomaaliaid ei leidnud vaid see, et läbi õlivarda augu lahkus mootorist 2L õli.
Eks nüüd lähipäevil selgub, mis täpsemalt koostöö lõpetas.
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Siia on ju sobilik dünos käik ära fikseerida...
Tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga
max kW = 130,26x1,15=149,80kW
Pööretega graafik...
Kiirusega graafik...
Tõmme on tehtud 4 (loe: neljanda) -käiguga
max kW = 130,26x1,15=149,80kW
Pööretega graafik...
Kiirusega graafik...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Vahepeal nüüd ikka päris palju muretuid kilomeeterid läbitud.
Sai isegi vahepeal dynos ära käidud.
Kuid nüüd siis eile otsustas Tallinn-Tartu maanteel üks silinder koostöö lõpetada.
Nimelt teises silindris surve olematu.
karteris mingeid anomaaliaid ei leidnud vaid see, et läbi õlivarda augu lahkus mootorist 2L õli.
Eks nüüd lähipäevil selgub, mis täpsemalt koostöö lõpetas.
Eks see kolb purunes...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
no nii viga tuvastatud. iisak pea et õige vastus, kuid mitte kolb vaid kolvid ehk siis 4tk.
tundub, et umbes 100 000 km tagasi keegi ikka mootori kallal käinud, sest kolbe vaadates näha et miskit on sealt läbi käinud (suure tõenäosusega labad mis sisselaskes) sest sisselakse kolle ja klapid näivad vahetatud.
Panen siis pildi ka suurepärasest leiust!
tundub, et umbes 100 000 km tagasi keegi ikka mootori kallal käinud, sest kolbe vaadates näha et miskit on sealt läbi käinud (suure tõenäosusega labad mis sisselaskes) sest sisselakse kolle ja klapid näivad vahetatud.
Panen siis pildi ka suurepärasest leiust!
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Mõtlesin, et täiustan ka siis seda saagat.
Vahetusse lähevad siis:
kolvid
saaled
klapisääre, klapikambri ja ploki tihendid loomulikult.
üksiti ka hammasrihm, veepump jne.
Samuti suurem turbo remondis, kuna sealt ka ikkagi miskit läbi käinud ja seda juba ikka märksa varem.
Nii et kui kõik kokku saab, siis peaks olema minek veelgi parem :beer:
Vahetusse lähevad siis:
kolvid
saaled
klapisääre, klapikambri ja ploki tihendid loomulikult.
üksiti ka hammasrihm, veepump jne.
Samuti suurem turbo remondis, kuna sealt ka ikkagi miskit läbi käinud ja seda juba ikka märksa varem.
Nii et kui kõik kokku saab, siis peaks olema minek veelgi parem :beer:
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mitte paha pärast, aga diisel on ikkagi mõeldud tööloomaks, mitte kw väljapigistamiseks. Mina isiklikult ei julgeks sama tarkvaraga uut mootorisisu ringi ajada.
Aga Maserati(e. Fiat) diislid?
Diislid ammu juba on heade kw numbritega.
veikov: Mis ls. näitab?
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
purunemise põhjus pole kindlasti lisa kw vaid pigem selles ikka , et sisselaskest lahkunud siibrid, mis kolbidele ja ka turbole liiga teinud.
Kui oleks viga softis, et saab liiga palju kütet, siis põleksid kolvid mitte ei läheks pooleks, ning surve astet pole samuti tõstetud vaid turbo rõhku natuke muudetud(kuid mis see turbo ilma labadeta ikka puhub).
Kuigi dynos tulemus ise päris hea, eks näis mis nüüd siis kui mootor korras välja pigistab.
Kui oleks viga softis, et saab liiga palju kütet, siis põleksid kolvid mitte ei läheks pooleks, ning surve astet pole samuti tõstetud vaid turbo rõhku natuke muudetud(kuid mis see turbo ilma labadeta ikka puhub).
Kuigi dynos tulemus ise päris hea, eks näis mis nüüd siis kui mootor korras välja pigistab.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
nii ta oligi et väikseid mõrasid täis.
Kuid nüüd juba 1500km muretult sõidetud. Ainuke mida olen täheldanud on hetkel see, et kütusekulu on veits langenud.
Vahepeal õnnestus üks suurem ost vormistada ja endale Tech 2 soetada.
Kõik toimib ja töötab, nädalavahetusel üritan vanemal 9-3l tarkvara uuendada. kuna seda pole tal kordagi tehtud.
Väga lihtne oli kuidagi comfort close aktiveerida mida varem polnud.
Kuid nüüd juba 1500km muretult sõidetud. Ainuke mida olen täheldanud on hetkel see, et kütusekulu on veits langenud.
Vahepeal õnnestus üks suurem ost vormistada ja endale Tech 2 soetada.
Kõik toimib ja töötab, nädalavahetusel üritan vanemal 9-3l tarkvara uuendada. kuna seda pole tal kordagi tehtud.
Väga lihtne oli kuidagi comfort close aktiveerida mida varem polnud.
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...
Ja kas keegi targematest oskab öelda mis põhjustab musta oli.
Õlivahetus umbes iga 7000-10000km tagant.
Kuid õli ikka väga tökat ja väidetavalt ei see turbole kohe mitte head.:(
Õlivahetus umbes iga 7000-10000km tagant.
Kuid õli ikka väga tökat ja väidetavalt ei see turbole kohe mitte head.:(
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Diisel on selline must asi. Kui uuesti õli vahetad siis lase vana välja, pane mingi uus odav õli lihtsalt pesuks sisse ja nii peaks pisut kauem heledam kestma.
EGRi saad välja:
http://www.garage55.ee/ee/teenused-ja-hinnad
EGRi saad välja:
http://www.garage55.ee/ee/teenused-ja-hinnad