Saab 9-3 SS Vector 2.0 turbo 129kw, 2003, nael
Kena, et asi toimib korralikult :)
Juurde tuli 25kW ja 85Nm. Mootoril peaks nüüd olema 154kW ja 350Nm.
9-3SS on selles suhtes üldse kuidagi tore masin, et palju jõudu ECU-sse lisad, nii ka sõites tuleb. Pole veel kordagi pidanud pettuma, et oleks kusagil voolik lahti, tihend vilets või mingi muu jumal-teab-kus õhuleke.
Juurde tuli 25kW ja 85Nm. Mootoril peaks nüüd olema 154kW ja 350Nm.
9-3SS on selles suhtes üldse kuidagi tore masin, et palju jõudu ECU-sse lisad, nii ka sõites tuleb. Pole veel kordagi pidanud pettuma, et oleks kusagil voolik lahti, tihend vilets või mingi muu jumal-teab-kus õhuleke.
Uue softiga endiselt väga rahul, nüüd sai 98 küttega ka sõitma hakatud, järgmine nädal ilmselt Hiiumaale trippima, et siis ehk saab kütusekulus ka selgust. Keskluku probleem lahenes väga kiiresti, ust lahti võttes kukkus pistik sülle, et enda lohakus ja samuti pidur sai kenasti toimima pandud. Kui auto ostsin, siis kliima ei töötanud, väidetavalt oli vaja lihtsalt täita, eks ta vast müügimehe jutt oli, mõni aeg tagasi sai käidud uurimas ning sain teada, et lekib korralikult. Nüüd paar päeva tagasi käisin uuesti, leidsid lekke üles, sai toru lahti võetud, tundus esmasel vaatlusel küll terve olevat, kuid selline tihend-seib oli küll omadega hukas seal, nüüd sai see ära vahetatud ja esimesel võimalusel lähen uuesti kliimameeste juurde, viimane kord Tartus üsnagi tipptunnil 30 kraadise kuumusega oli ikka väga võimatu sõita. Loodan, et ka see probleem laheneb hästi, siis vaikselt auto enda jaoks juba väga meeldivaks tehtud.
Täna said ka esimesed madaldusvedrud alla, ilmselt tagumisi ei panegi, kui väga palju rohkem ei lange. Sõiduomadusi ei oska väga kommenteerida, konkreetsemaks sai ta küll nüüd, ei tundunud väga palju jäigem ka, ise sõitsin väga vähe temaga täna, sest olin juba veidi õllene ja sõbra juhtimisel sai veidi pikem tiir tehtud, aga eks ise oskab lähipäevadel paremat tagasisidet anda. Fotograafist sõber teeb ilmselt varsti kenad pildid ka autost jälle, hetkel üks tolmusest autost.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/853/yhob.jpg/][IMG]http://img853.imageshack.us/img853/2019/yhob.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
Sain kruvi ka üks päev nüüd rehvi, loodan, et saab nööri ikka sisse panna ning jääb pidama ilusti.
Täna said ka esimesed madaldusvedrud alla, ilmselt tagumisi ei panegi, kui väga palju rohkem ei lange. Sõiduomadusi ei oska väga kommenteerida, konkreetsemaks sai ta küll nüüd, ei tundunud väga palju jäigem ka, ise sõitsin väga vähe temaga täna, sest olin juba veidi õllene ja sõbra juhtimisel sai veidi pikem tiir tehtud, aga eks ise oskab lähipäevadel paremat tagasisidet anda. Fotograafist sõber teeb ilmselt varsti kenad pildid ka autost jälle, hetkel üks tolmusest autost.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/853/yhob.jpg/][IMG]http://img853.imageshack.us/img853/2019/yhob.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
Sain kruvi ka üks päev nüüd rehvi, loodan, et saab nööri ikka sisse panna ning jääb pidama ilusti.
Ei ole ta ju nüüd mingi sportauto, et rajale temaga painutama lähen. Minu jaoks oli esiosa liiga kõrge ja proportsioonist väljas, sellist pilti taga ajasingi nagu nüüd pildilt näha, palju kenam näeb välja minu arvates. Sõiduomadustest räägin kunagi lähemalt, hetkel nii väga ei oska veel kommenteerida, eks kui esiosa peaks veel palju vajuma, siis panen taha ka, aga ei usu väga. Tagumised ka muidu olemas jah, esimeste tootjaks peaks vist olema kilen.
Kliima sai nädalake tagasi ära täiedetud, kuid olin nädal aega Eesti erinevates paikades puhkamas. Probleem aga nüüd selline, et süsteem tihe ja aine sees, kuid kliimat järgi ei võta, absoluutselt mitte midagi ei tee, mingit plõksu ka mitte. Remondimees seal soovitas kaitsmeid kontrollida, kuid õiget diagrammi esimese hooga ei leidnud, et mida kust vaadata. Ehk oskab keegi nõu anda, kust või millest alustada tuleks, ehk kellelgi varem ka miskit taolist olnud. Muidu ilmselt lähen käin mõni päev carringust läbi Tartus.
Kliima osas ei oska midagi lisada.
Teisel lehel on sul üks pilt teistest 3x suurem. Foorum venitab kogu teksti ka selles mõõdus laiali ja isegi 24" kuvariga kaunis tüütu lugeda :(.
Teisel lehel on sul üks pilt teistest 3x suurem. Foorum venitab kogu teksti ka selles mõõdus laiali ja isegi 24" kuvariga kaunis tüütu lugeda :(.
Kui ma õigesti mäletan, vahetati pistik tervenisti välja. Põhimõtteliselt oli mul valida, kas uus aju või uus pistik. Vahe selles, et uus aju on 500 €. Audacer päästis mu elu, sest jube kuum suvi oli.
Asukohta ma ei tea, pidi olema selline, kuhu igasugune jama ja niiskus ligi pääseb ning see ka põhjus, miks ühendused ussitanud olid.
Asukohta ma ei tea, pidi olema selline, kuhu igasugune jama ja niiskus ligi pääseb ning see ka põhjus, miks ühendused ussitanud olid.
Rahvas, kaevake ebay-s, igasugu asju leiab ja võib isegi nulle tagant ära jätta. Nt. mina ei tea, miks mõni mees ikka veel originaalvõtmeid tellib kui oluliselt vastupidavamaid saab 10 korda odavamalt. Muidugi, kõige lihtsam/mugavam on istuda kuskil remondtöökoja kontoris ja kurvalt raha ette laduda.
Olen ise ka pigem seda meelt, meeldib enda auto kallal nokitseda ning enne proovin ise lahenduse leida, kui kohe esindusse jooksen. Ma vist selle jupi leidsin internetist üles, mida siin enne mainiti, kuid asukohta mitte, ei ole hetkel ka kohta, kus lammutama hakata. Võib-olla lasen nüüd homme/ülehomme juhtme sappa visata, ehk näitab midagi.
Kui ma õigesti mäletan, vahetati pistik tervenisti välja. Põhimõtteliselt oli mul valida, kas uus aju või uus pistik. Vahe selles, et uus aju on 500 €. Audacer päästis mu elu, sest jube kuum suvi oli.
Asukohta ma ei tea, pidi olema selline, kuhu igasugune jama ja niiskus ligi pääseb ning see ka põhjus, miks ühendused ussitanud olid.
"Kliimaaju" asub autos kõige kuivemas-puhtamas kohas- salongis ja sellega ei juhtu pea kunagi midagi.
Sinu masinal remonditi mõni aasta tagasi mootori ecu`t, mis asub tõesti kõige ajuvabamas kohas ja saab vett/pori selga. Tol ajal polnud veel keegi Eestis võimeline nn. "võõrast" aju õige softiga SS/SC`le külge pookima ja võtta ka õiget ei olnud. Oli valida, kas uus, või vana remontida.
Pistikuga polnud seal otseselt tegemist. Ecu pesast olid osad väljaviigud "haihtunud" ja üks elektroonikageenius oli sunnitud tunde juveliiritööga tegelema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kui ma õigesti mäletan, vahetati pistik tervenisti välja. Põhimõtteliselt oli mul valida, kas uus aju või uus pistik. Vahe selles, et uus aju on 500 €. Audacer päästis mu elu, sest jube kuum suvi oli.
Asukohta ma ei tea, pidi olema selline, kuhu igasugune jama ja niiskus ligi pääseb ning see ka põhjus, miks ühendused ussitanud olid.
"Kliimaaju" asub autos kõige kuivemas-puhtamas kohas- salongis ja sellega ei juhtu pea kunagi midagi.
Sinu masinal remonditi mõni aasta tagasi mootori ecu`t, mis asub tõesti kõige ajuvabamas kohas ja saab vett/pori selga. Tol ajal polnud veel keegi Eestis võimeline nn. "võõrast" aju õige softiga SS/SC`le külge pookima ja võtta ka õiget ei olnud. Oli valida, kas uus, või vana remontida.
Pistikuga polnud seal otseselt tegemist. Ecu pesast olid osad väljaviigud "haihtunud" ja üks elektroonikageenius oli sunnitud tunde juveliiritööga tegelema.
Ja ma olen selle eest siiani tänulik.
Kütusekulu kohta ei oska kindlaid numbreid välja tuua, kuid Tallinnasse minnes ja tulles saime sama kulu kompuutri järgi, kuigi tagasi tulles oli autole jõudu peale keeratud ning pedaal oli pidevalt põrandasse surutud, läksime pigem rahulikult. Nüüd kui rehvidele tähelepanu juhiti, siis nad vist veidi mölisevad jah rohkem, aga ei miskit hullu, mind nad küll ei häiri, üle raadio nad ei karju. :D
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/802/0f88.jpg/][IMG]http://img802.imageshack.us/img802/5854/0f88.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/802/0f88.jpg/][IMG]http://img802.imageshack.us/img802/5854/0f88.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
Hetkel ainult kallanud ja tallanud, mingi aeg tagasi sai vahetatud salongi õhufilter ja muud vist ei olegi toimunud, auto sõidab väga eeskujulikult. Paar pisiasja vaja korrastada, aga selle jaoks vaja kanalile saada, nimelt üks plekk on seal veidi lahti ning kui aega saan, viskan ka uue summutisuka külge.
vana vs. uus
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/541/axyc.jpg/][IMG]http://img541.imageshack.us/img541/6323/axyc.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
ja üks niisama puhtast autost
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/17/r8zv.jpg/][IMG]http://img17.imageshack.us/img17/8148/r8zv.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
vana vs. uus
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/541/axyc.jpg/][IMG]http://img541.imageshack.us/img541/6323/axyc.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
ja üks niisama puhtast autost
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/17/r8zv.jpg/][IMG]http://img17.imageshack.us/img17/8148/r8zv.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
Ostueelses kontrollis tuli välja päris mitu endale mitte teadaolevat viga. Seega tellisin täna ära tagumised bumerangid (delphi), tagumised silikoonpuksid (lemförder) ja ette sai ka uus kont võetud, selle firmat ei mäleta, aga müüja oskas soovitada, et need pidavat hästi vastu, samuti teised firmad said korralikud valitud, et lähitulevikus uusi ebameeldivaid üllatusi ei oleks. Olin äsja veel enne müüki panemist käinud veermikku kontrollimas, aga nemad midagi ei tuvastanud, aga tagumine ots oli läbi küll. Aga nüüd saab korda ja hea rahus edasi sõita.
Auto endiselt ka müügis, küll mitte väga aktiivselt. Otsin endiselt tagumist helivõimendit ning ka näiteks topsihoidjat keskkonsooli, kui kellelgi peaks juhuslikult pakkuda olema. Müüki lähevad ka eelmised talveveljed 16" koos naastrehvidega (205/55 r16), mille firmaks Dayton ning mustrit 5mm võib pakkuda vahetust korralike naast/lamellrehvide vastu mõõdus 225/45 r17.
Auto endiselt ka müügis, küll mitte väga aktiivselt. Otsin endiselt tagumist helivõimendit ning ka näiteks topsihoidjat keskkonsooli, kui kellelgi peaks juhuslikult pakkuda olema. Müüki lähevad ka eelmised talveveljed 16" koos naastrehvidega (205/55 r16), mille firmaks Dayton ning mustrit 5mm võib pakkuda vahetust korralike naast/lamellrehvide vastu mõõdus 225/45 r17.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 44
- Liitunud: K Apr 10, 2013 7:07
- Asukoht: Birmingham, UK
- Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD,2008 & Saab 9-3 SS 1,9Tid 2006
Kus kohas ostueelne kontroll tehti? Võiks oma veermiku ka üle lasta kontrollida :-)
Mr. Happyman
Mr. Happyman