Saab 9-3 SS Vector 2.0 turbo 129kw, 2003, nael

sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#51

E Juul 01, 2013 22:50

Kena, et asi toimib korralikult :)
Juurde tuli 25kW ja 85Nm. Mootoril peaks nüüd olema 154kW ja 350Nm.

9-3SS on selles suhtes üldse kuidagi tore masin, et palju jõudu ECU-sse lisad, nii ka sõites tuleb. Pole veel kordagi pidanud pettuma, et oleks kusagil voolik lahti, tihend vilets või mingi muu jumal-teab-kus õhuleke.
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#52

P Juul 07, 2013 0:57

Uue softiga endiselt väga rahul, nüüd sai 98 küttega ka sõitma hakatud, järgmine nädal ilmselt Hiiumaale trippima, et siis ehk saab kütusekulus ka selgust. Keskluku probleem lahenes väga kiiresti, ust lahti võttes kukkus pistik sülle, et enda lohakus ja samuti pidur sai kenasti toimima pandud. Kui auto ostsin, siis kliima ei töötanud, väidetavalt oli vaja lihtsalt täita, eks ta vast müügimehe jutt oli, mõni aeg tagasi sai käidud uurimas ning sain teada, et lekib korralikult. Nüüd paar päeva tagasi käisin uuesti, leidsid lekke üles, sai toru lahti võetud, tundus esmasel vaatlusel küll terve olevat, kuid selline tihend-seib oli küll omadega hukas seal, nüüd sai see ära vahetatud ja esimesel võimalusel lähen uuesti kliimameeste juurde, viimane kord Tartus üsnagi tipptunnil 30 kraadise kuumusega oli ikka väga võimatu sõita. Loodan, et ka see probleem laheneb hästi, siis vaikselt auto enda jaoks juba väga meeldivaks tehtud.
Täna said ka esimesed madaldusvedrud alla, ilmselt tagumisi ei panegi, kui väga palju rohkem ei lange. Sõiduomadusi ei oska väga kommenteerida, konkreetsemaks sai ta küll nüüd, ei tundunud väga palju jäigem ka, ise sõitsin väga vähe temaga täna, sest olin juba veidi õllene ja sõbra juhtimisel sai veidi pikem tiir tehtud, aga eks ise oskab lähipäevadel paremat tagasisidet anda. Fotograafist sõber teeb ilmselt varsti kenad pildid ka autost jälle, hetkel üks tolmusest autost.

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/853/yhob.jpg/][IMG]http://img853.imageshack.us/img853/2019/yhob.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

Sain kruvi ka üks päev nüüd rehvi, loodan, et saab nööri ikka sisse panna ning jääb pidama ilusti.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#53

P Juul 07, 2013 1:15

Mis kasu sellest madaldusvedrus siis on kui ainult ette panid? Esimene osa on jäigem, aga tagaosa ikka ju "ujub" kui korralikult kurvi painutad? või pole mul õigus?
Kogenud Aeronaut. :drive:
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#54

P Juul 07, 2013 1:21

Ei ole ta ju nüüd mingi sportauto, et rajale temaga painutama lähen. :D Minu jaoks oli esiosa liiga kõrge ja proportsioonist väljas, sellist pilti taga ajasingi nagu nüüd pildilt näha, palju kenam näeb välja minu arvates. Sõiduomadustest räägin kunagi lähemalt, hetkel nii väga ei oska veel kommenteerida, eks kui esiosa peaks veel palju vajuma, siis panen taha ka, aga ei usu väga. Tagumised ka muidu olemas jah, esimeste tootjaks peaks vist olema kilen.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#55

P Juul 07, 2013 1:39

Rajale päris ei mõelnud ja, aga eks vahel ikka pisut sportilikumat sõidustiili saab harrastatud :D Saan aru mida üldmuljes taotled jah.
Kogenud Aeronaut. :drive:
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#56

T Juul 16, 2013 19:17

Kliima sai nädalake tagasi ära täiedetud, kuid olin nädal aega Eesti erinevates paikades puhkamas. Probleem aga nüüd selline, et süsteem tihe ja aine sees, kuid kliimat järgi ei võta, absoluutselt mitte midagi ei tee, mingit plõksu ka mitte. Remondimees seal soovitas kaitsmeid kontrollida, kuid õiget diagrammi esimese hooga ei leidnud, et mida kust vaadata. Ehk oskab keegi nõu anda, kust või millest alustada tuleks, ehk kellelgi varem ka miskit taolist olnud. Muidu ilmselt lähen käin mõni päev carringust läbi Tartus.
SimoL
Postitusi: 76
Liitunud: E Mär 03, 2008 22:13
Asukoht:
Auto:

#57

K Juul 17, 2013 9:43

Minul oli sama asi, st kompressorit järgi ei võtnud ja põhjuseks kliimaaju pistiku klemmid olid läbi ussitanud. Remont 300 €.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#58

K Juul 17, 2013 10:07

Kliima osas ei oska midagi lisada.

Teisel lehel on sul üks pilt teistest 3x suurem. Foorum venitab kogu teksti ka selles mõõdus laiali ja isegi 24" kuvariga kaunis tüütu lugeda :(.
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#59

K Juul 17, 2013 14:03

Piltide olukorda kuulsin ise ka just sõbralt, kohe kui arvutisse jõuan, siis teen korda. 300 euri mingite pistikute remondi eest, minu jaoks ulmeline summa, mis asutuses see juhtus? Kus tal see aju asub?
SimoL
Postitusi: 76
Liitunud: E Mär 03, 2008 22:13
Asukoht:
Auto:

#60

K Juul 17, 2013 14:24

Kui ma õigesti mäletan, vahetati pistik tervenisti välja. Põhimõtteliselt oli mul valida, kas uus aju või uus pistik. Vahe selles, et uus aju on 500 €. Audacer päästis mu elu, sest jube kuum suvi oli.

Asukohta ma ei tea, pidi olema selline, kuhu igasugune jama ja niiskus ligi pääseb ning see ka põhjus, miks ühendused ussitanud olid.
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#61

K Juul 17, 2013 14:58

Hetkel ka krt üsnagi kuum suvi. Minu silmis uskumatu, et 300 euri mingi pistiku eest, leiaks ta üles, saaks ehk ise jagu.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#62

K Juul 17, 2013 15:37

Rahvas, kaevake ebay-s, igasugu asju leiab ja võib isegi nulle tagant ära jätta. Nt. mina ei tea, miks mõni mees ikka veel originaalvõtmeid tellib kui oluliselt vastupidavamaid saab 10 korda odavamalt. Muidugi, kõige lihtsam/mugavam on istuda kuskil remondtöökoja kontoris ja kurvalt raha ette laduda.
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#63

K Juul 17, 2013 18:29

Olen ise ka pigem seda meelt, meeldib enda auto kallal nokitseda ning enne proovin ise lahenduse leida, kui kohe esindusse jooksen. Ma vist selle jupi leidsin internetist üles, mida siin enne mainiti, kuid asukohta mitte, ei ole hetkel ka kohta, kus lammutama hakata. Võib-olla lasen nüüd homme/ülehomme juhtme sappa visata, ehk näitab midagi.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#64

N Juul 18, 2013 17:38

Kui ma õigesti mäletan, vahetati pistik tervenisti välja. Põhimõtteliselt oli mul valida, kas uus aju või uus pistik. Vahe selles, et uus aju on 500 €. Audacer päästis mu elu, sest jube kuum suvi oli.

Asukohta ma ei tea, pidi olema selline, kuhu igasugune jama ja niiskus ligi pääseb ning see ka põhjus, miks ühendused ussitanud olid.



"Kliimaaju" asub autos kõige kuivemas-puhtamas kohas- salongis ja sellega ei juhtu pea kunagi midagi.
Sinu masinal remonditi mõni aasta tagasi mootori ecu`t, mis asub tõesti kõige ajuvabamas kohas ja saab vett/pori selga. Tol ajal polnud veel keegi Eestis võimeline nn. "võõrast" aju õige softiga SS/SC`le külge pookima ja võtta ka õiget ei olnud. Oli valida, kas uus, või vana remontida.
Pistikuga polnud seal otseselt tegemist. Ecu pesast olid osad väljaviigud "haihtunud" ja üks elektroonikageenius oli sunnitud tunde juveliiritööga tegelema.
SimoL
Postitusi: 76
Liitunud: E Mär 03, 2008 22:13
Asukoht:
Auto:

#65

N Juul 18, 2013 20:46

Kui ma õigesti mäletan, vahetati pistik tervenisti välja. Põhimõtteliselt oli mul valida, kas uus aju või uus pistik. Vahe selles, et uus aju on 500 €. Audacer päästis mu elu, sest jube kuum suvi oli.

Asukohta ma ei tea, pidi olema selline, kuhu igasugune jama ja niiskus ligi pääseb ning see ka põhjus, miks ühendused ussitanud olid.



"Kliimaaju" asub autos kõige kuivemas-puhtamas kohas- salongis ja sellega ei juhtu pea kunagi midagi.
Sinu masinal remonditi mõni aasta tagasi mootori ecu`t, mis asub tõesti kõige ajuvabamas kohas ja saab vett/pori selga. Tol ajal polnud veel keegi Eestis võimeline nn. "võõrast" aju õige softiga SS/SC`le külge pookima ja võtta ka õiget ei olnud. Oli valida, kas uus, või vana remontida.
Pistikuga polnud seal otseselt tegemist. Ecu pesast olid osad väljaviigud "haihtunud" ja üks elektroonikageenius oli sunnitud tunde juveliiritööga tegelema.


Ja ma olen selle eest siiani tänulik.
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#66

K Juul 24, 2013 17:41

Tere! Naela sõber siinpool. Priit sõidab hetkel autoga Lääne-Virumaa suunas. Käisime täna väljas ja tegime paar klõpsu autost:)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#67

K Juul 24, 2013 19:20

Panite omadega puusse, nagu näha...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ndr3k
Postitusi: 87
Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
Asukoht: TLL / EETN
Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX

#68

N Juul 25, 2013 23:18

Kuidas Crossroad-i lisa hobud-njuutonid kütusekulule mõjunud on? Võtab kõik ära mis sisse paned? :)
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#69

R Juul 26, 2013 0:44

kas need V mustriga rehvid ei mölise liiga palju?
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#70

T Juul 30, 2013 22:09

Kütusekulu kohta ei oska kindlaid numbreid välja tuua, kuid Tallinnasse minnes ja tulles saime sama kulu kompuutri järgi, kuigi tagasi tulles oli autole jõudu peale keeratud ning pedaal oli pidevalt põrandasse surutud, läksime pigem rahulikult. Nüüd kui rehvidele tähelepanu juhiti, siis nad vist veidi mölisevad jah rohkem, aga ei miskit hullu, mind nad küll ei häiri, üle raadio nad ei karju. :D

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/802/0f88.jpg/][IMG]http://img802.imageshack.us/img802/5854/0f88.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#71

T Aug 13, 2013 21:36

Natukene kurbi uudiseid ka, 20k sai ilma probleemideta läbitud, aga nüüd andis üks süütepool saba, sai täna "uus" ligi võetud, homme saan kätte ja kruvib külge.:P
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#72

P Sept 15, 2013 12:30

Hetkel ainult kallanud ja tallanud, mingi aeg tagasi sai vahetatud salongi õhufilter ja muud vist ei olegi toimunud, auto sõidab väga eeskujulikult. Paar pisiasja vaja korrastada, aga selle jaoks vaja kanalile saada, nimelt üks plekk on seal veidi lahti ning kui aega saan, viskan ka uue summutisuka külge.

vana vs. uus
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/541/axyc.jpg/][IMG]http://img541.imageshack.us/img541/6323/axyc.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

ja üks niisama puhtast autost
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/17/r8zv.jpg/][IMG]http://img17.imageshack.us/img17/8148/r8zv.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#73

E Sept 23, 2013 21:28

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1547542
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#74

E Nov 11, 2013 18:00

Ostueelses kontrollis tuli välja päris mitu endale mitte teadaolevat viga. Seega tellisin täna ära tagumised bumerangid (delphi), tagumised silikoonpuksid (lemförder) ja ette sai ka uus kont võetud, selle firmat ei mäleta, aga müüja oskas soovitada, et need pidavat hästi vastu, samuti teised firmad said korralikud valitud, et lähitulevikus uusi ebameeldivaid üllatusi ei oleks. Olin äsja veel enne müüki panemist käinud veermikku kontrollimas, aga nemad midagi ei tuvastanud, aga tagumine ots oli läbi küll. Aga nüüd saab korda ja hea rahus edasi sõita.
Auto endiselt ka müügis, küll mitte väga aktiivselt. Otsin endiselt tagumist helivõimendit ning ka näiteks topsihoidjat keskkonsooli, kui kellelgi peaks juhuslikult pakkuda olema. Müüki lähevad ka eelmised talveveljed 16" koos naastrehvidega (205/55 r16), mille firmaks Dayton ning mustrit 5mm võib pakkuda vahetust korralike naast/lamellrehvide vastu mõõdus 225/45 r17.
Mr.Happyman
Saabiklubi liige
Postitusi: 44
Liitunud: K Apr 10, 2013 7:07
Asukoht: Birmingham, UK
Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD,2008 & Saab 9-3 SS 1,9Tid 2006

#75

E Nov 11, 2013 18:14

Kus kohas ostueelne kontroll tehti? Võiks oma veermiku ka üle lasta kontrollida :-)

Mr. Happyman
Vasta