2. leht 3-st

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: R Okt 17, 2014 0:32
Postitas Oliver777
Täna käis korraks Tech II autol järgi ja sain sealt lugeda sellist teksti : Steering wheel controls illumination ( CIM ) low ground +. ( umbes nii ta kirjas oli )
Kood ei jäänud meelde. Aga roolinupud kõik säravad ilusti pimedas, et millest selline teade ?
Homme katsun täpselt kirjutada kui on aega Tech külge uuesti pookida .

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: T Juul 07, 2015 0:04
Postitas Oliver777
Uuendaks natuke teemat, et mis vahepeal on toimunud.

Mais oli õlivahetus ,näit oli siis 79 300
Lisan veel ,et mai lasin vahetada ka esiklaasi uue ja mõnusalt läbipaistva vastu .

Täna tõin auto hooldusest siis jälle kus vahetati mootoriõli ,näiduks 90 300 kopikatega, veel läks vahetusse küttefilter ja õhufilter.
Lasin ka diagnosti teha kuna jahutusventikaga oli ikkagi mingi jama ja targemaks sain nii palju, et ventilaatori juhtplokis on viga, kiirus number 2 ei tööta ja vent töötab ainult kiirustel 1 ja 3.
Küsimus, et kas seda juhtploki eraldi ka osta saab?
Pidi müüa olema ainult koos tuulekoja ja muu juurdekuuluvaga, hinnaks 1200 eurooplast.
Lasin ka sillastendist läbi käija, et näha kas veermikus ka midagi on, hetkel midagi näppida pole seal vaja.
veel läks vahetusse tagumine piduriring, klotsid +kettad
Laupäeval saab alla uued GT Radial Champirod, mõõduks ikka 235/45 R17 ,et sõita hea oleks, hetkel all olevad on juba otsas .

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: P Okt 11, 2015 13:21
Postitas Oliver777
Kuna sai autol üht-teist vahetada jälle siis uuendaks ka teemat . :)

09.10.2015 sai vahetatud vedrud, eest ja tagant, Lesjöfors madaldusvedrude vastu madaldusega 35mm.
Uued amordi tugilaagrid ,tagumiste vedrude padjad.
Samuti said alla kõik uued pidurikettad ja klotsid.
Eest sai vahetatud ka stabilisaatori tugivarrdad, vanad veel läbi eiolnud otseselt aga olid juba üsna süldid ja ühe munaka kaitsekummis oli pragu, mõistilk oli kohe ära vahetada .

Järgmiisena tulekul õlivahetus.

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: P Okt 11, 2015 13:58
Postitas owl
Kas loen õieti välja, et tagumised kettad+klotsid kestsid 3 kuud? :freak:

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: P Okt 11, 2015 14:18
Postitas Oliver777
Eelmisel vahetusel oli natuke nahka tehtud ja sisemine klots tagumisel kettal oli kruvikaga lõhutud, ilmselt paigaldusel kasutatud valed töövõtted, sellest tulenevalt oli ka ketas pekkis , oli valesti kulunud.
Otsustasin siis kõik uued panna kui juba vahetuseks läks. :)
Edit :

Tagumised kettad sai nii ehk naa üsna õunakad lastud panna kuna oli vajadus koheselt neid vahetada, mõtlesin juba siis, et kui esimesed lähevad vahetusse siis vahetan ka tagumised uuesti ja tummisemate vastu .

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: K Veebr 17, 2016 11:59
Postitas Oliver777
Vahetatud 15.01.2016 seisuga tagymised supportid.
Tulemas õlivahetus märtsi alguses.
Lisaks saab varsti jälle ilmselt uue esiklaasi autole.

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: K Aug 03, 2016 17:55
Postitas Oliver777
Vahepeal toimunust siis ka :

08.06.2016 sai teostatud õlivahetus.
Nädalake tagasi keris läbisõidu numbriks ette 111111 km.
Ja nädal tagasi õnnestus kellelgi kundepoolsele uksele korralik mõlk tekitada ja lisaks sellele samale poole tõmmata korralik kriim , terve külje pikkuses.

Oli ka kohti kerel mis ennast häirisid, lasen ka need teha ära, kriim ja mõlk kasko teema, ülejäänud oma taskust juba.
Auto viisin 25.07.2016 remondikotta mis temaga tegeleb ja tagasi peaks saama 09 august tõenäoliselt.
Lisan siis pilti ka ,nii mõlgi ja kriimuga kui ka siis peale keretöid pildid.
Hetkel midagi tegemist tehnilisepoole pealt ei vaja, ainult kalla ja talla. :)

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: T Sept 27, 2016 17:52
Postitas Oliver777
Elu muudkui veereb, aga longates.

Sai täna siis tööle sõidetud, kui järsku kolmandalt käigult neljandale vahetades siduripedaal põrandale jäi.
Algul võttis tummaks, et mis siis nüüd?
Vaatasin auto alla, loik maas, selgepilt
Kutsusin treila järgi kuna ilmselgelt siduriga midagi.
Auto sai treilaga otsejoones remondikohta veetud ja sealt siis koorus see, et järjekordselt läheb alla uus sidur.
Mis asi tâpselt otsad andis seda veel ei tea, selgub kui laiali võetakse.
Uus sidur tuleb LYK , kogu vahetus koos osadega läheb 460 eur.
Kirjutan täpsemalt kui teada mis asi täpselt saba andis. :)

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: K Sept 28, 2016 18:53
Postitas Oliver777
Uus sidur all nüüd.
Selgus aga seik lahtivõttes, et eelmine sidur on hoopis Opeli suvakas môeldud kahemassilisele hoorattale, autol hooratas ühemassiline, ja tegu polnud ka Aero siduri komplektiga nagu Saabianti arvel seisis, lisaks oli seal veel kraami mida vahetatud ei olnud ning käimarisse oli jäetud 600g ôli.
Hoorataga joppas ,et veel otsas ei olnud.
Homme lähen teen pildid alt kakutud osadest ja saadan arvekoopiaga antisse.:gun:

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: K Sept 28, 2016 21:26
Postitas que
Kuidas selline asi saab võimalik olla?? :o
Anna teada kuidas lahenes!

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: K Sept 28, 2016 21:56
Postitas Oliver777
Ma ei oska isegi seisukohta võtta, suht sõnatuks võttis.
Selline kammajaa on ikka ulme prohmakas.
Kindlasti annan teada mis moodi see asi laheneb.

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: K Sept 28, 2016 22:28
Postitas entson
600g on parem,kui mitte midagi,ei usu ka ,et ligi 2a. tagasi paigaldatud nö. vale siduri komplekt põhjustaks nüüd pedaali järsu põhja jäämise,ei taha kedagi õigustada,aga ise kontrollin aeg-ajalt ka mootori õli vahetusega ka õli taset käigukastis.lihtsalt mõtisklesin valjult. Edu.

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: K Sept 28, 2016 23:01
Postitas Oliver777
Homme lähen uurima asja lähemalt, eks siis näha kas ja mis on tõene.
Aga pole ka võimatu ,et miski nihu läks eelmise vahetusega.
Töôkojas töötab ka siiski inimene, ja eksimust võib ette tulla ! :)

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: N Sept 29, 2016 9:06
Postitas ivark
See paneb mõtlema, et mis vedelik ja kui palju mul käigukastis on ja kas sai ikka see kallim ja parem sisse. Aga tahaks kuulda küll, mis sellest asjast sai.

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: N Sept 29, 2016 16:25
Postitas Oliver777
Pilti ka alt võetud osadest.





Lisatud failid

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: K Jaan 11, 2017 17:47
Postitas Oliver777
Vahepeal uudist siis ka!

Sidurisaagas eitati kõike ja kui viga ei tunnista, ega siis polegi muffigi teha.
Maksin ise ja alla läks LYK siduri kompl.

Täna läks jälle uus õli sisse, Mobil Super 3000 ja auto sai uued kojamehed ka (Eelmised käisid 4 aastat ja 6 päeva, kaua enne peale olid, ei tea! )
Km näit hetkel 120 300 tuuri.
Mõni nädal tagasi sai lastud ka tuledeklaasid poleerida, teinetera kohe!

Tulede kõrgusregulaatorit sai ka näpitud, oli teine ligadi-logadi ja error oli ees juba pikemat aega. Nüüd toimi jälle ja näeb natuke kaugemale.

Küsimus:
Kas tech2-ga saab tulevihku liigutada ka? Tahaks kõrgemale pooltulesid saada kui nad hetkel näitavad!

Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: R Aug 18, 2017 20:06
Postitas Oliver777
Saab jälle lisada seda, et vahetatud sai õli mootorist ja vahetusse läksid ka esimesed õõtsad.
LS hetkel 132 000 tuuri.
Järgmine suurem töö tulevikus on amordi ring. :)
Hetkel kulgeme rahulikult edasi.

Re: Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: R Veebr 16, 2018 0:14
Postitas Oliver777
Lisame vahepeal toimunut ja ka seda mis on tulemas.
Sai teostatud õlivahetus jällegi, ls oli 139000...midagi, momendil näit 142378, ega järgminegi paista enam kaugel olevad.
Veel sai lastud teha salongi keemiline, auto seest nüüd ikka mõnusalt värske.
Vahepeal hakkasin kojamehed jamama, jäid seisma keset tuuleklaasi, kahtlustasin, et kojakte mootor õhtul omadega või siis kohe-kohe otsa saamas, uut kohe otsima ei hakanud vaid otsustasin kõik lahti kakkuda, kogu hoovastik maha, mootor lahti, sai seal puhastatud ja möllatud sellega oma 2h.
kokkupannes, tõstsin selle kojakate aasa mis mootori otsas istub, 180 kraadi juhipoole ja panin kõik kokku tagasi, hakkasid tööle ja tõrkeid pole täheldanud, käib kui kellavärk.
Järgmisena plaan vahetada juhipoolne tahavaate peegel, servades tint laiali ja vaade üsna kehv tahapoole.

Re: Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: T Juul 10, 2018 5:50
Postitas Oliver777
Täidame vahepeal päevikut ka.
LS hetkeseisuga 147 660.
100 000km on saadud täis veereda Saabiga.
Eilse seisu ja umbes 25km LS tagasivõttes sai tuldud remondist, problemaatiliseks osutus parem esivedru, millelt alumine keerd murdus.
Vahetusse läksid siis esivedrud, stabikakondid, amordi tugilaagrid eest, tagumised amordid koos sinna juurde kuuluvaga ja alla sai gaasikad sedapuhku.
Samamoodi läks sisse ka uus mootoriõli.
Edasi sillastend ja peaks elu jälle muretu olema.

Re: Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: P Juul 07, 2019 9:33
Postitas Oliver777
Vahepeal on km näit 164 000 peale saanud,.
Mõned õli vahetused, lisaks sai tavaõhufilter minema visatud ja asendatud Pipercross parema õhuläbivusega sportfiltri vastu.
Lisaks sai auto jälle uue esiklaasi mõni nädal tagasi.
Hetkeseisuga kõik toimib aga sügisel tarvis tagumised tiivaääred ettevõtma.

Re: Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: L Veebr 15, 2020 11:10
Postitas Oliver777
Vahepeal siis toimunust siis kribama.
Kõik algas seekord sellest, et veovõlli tugilaager otsustas koostöö lõpetada, remondiaja sain detsembri keskpaika ja auto ise remonti, oma järjekorda ootama juba novembri lõpus, 2019 aastal.
Siis sai otsustatud, et läheb kõik vahetusse mis on vaja vahetada, järgnevalt siis kõik mis tehti:
Parem Veovõlli tugilaager.
Uus sidur+korv+survelaager.
Esimene vasak õõtshoob ja tagumine parem läksid alla samuti uued.
Õlivahetus: ls selleks hetkeks 170 000km
Sidurivahetusega nähti kurja vaeva, roostes ekstsentrik poldid oli peapõhjuseks, aga saadi vahetatud.
Kõige suurem töö oli tagumiste tiivaäärtega, mis olid ikka korralikult roostes, vanad lõigati küljest ja uued tehti vectra B omadest, peale mida tuli värvimine, mille käigus värviti ka parem esimene tiib, millelt oli päris märgatava suurusega tükk värvi irdunud, suures osas on terve parem külg uue värvikuue saanud.
Samuti õlitati kõik kohad mis vähegi soola võiks näha, tiivaääred jne.
Jääb veel vahetada juhipoolne peegliklaasi.
Remondi maksumus seekord 1760 eurikut.
Aga sõita on nüüd hulga mõnusam.

Re: Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: E Mär 02, 2020 19:47
Postitas Tafka155
Õhtast,enda saabilgi vaja tagumised tiivaääred ära vahetada ja vectra b omad istuvad kenasti siis sinna või on tuunimist?

Re: Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: K Mär 18, 2020 14:54
Postitas Oliver777
Otse ei istu, vaja ikka modifitseerida, tiivakaar on teine.
Mitte tiivakaar aga tiivaserv on teise nurgaga, et seda vaja modida.

Re: Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: N Juul 23, 2020 14:28
Postitas Oliver777
Vahepeal said alla MapTun XT series madaldus vedrud.

Re: Saab 9-3 SS Vector 2.0T 110kw MapTun, 2008, Oliver777

Postitatud: N Juul 23, 2020 14:33
Postitas Oliver777
phpUzkCHeAM.jpg
phpUzkCHeAM.jpg (38.49 KiB) Vaadatud 5983 korda