Saab 9-3 1.9 TiD, 2007, Madispoiss LUKKU. müüdud!

Vasta
Madispoiss
Postitusi: 134
Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
Asukoht:
Auto:

#1

R Jaan 18, 2013 11:53

8 kuud mõne aja pärast omatud pealkirjas mainitud sõiduvahendit.
Auto ostsin eelmise aasta mais, toodud on ta 2012 aasta alguses Saksamaalt.
Mootor:
1.9L 110kw originaalis, minu autole on paigaldatud Hirsch Performance soft:
Original
Power 150hp @ 4000rpm
Torque 320Nm @ 2000rpm

Upgraded
175hp @ 4000rpm
350Nm @ 2000rpm

*6 Käiku, automaat.

Lisadest:
4x elektri aknad,el. peeglid soojendusega, püsikiiruse hoidja, Kliima, Poolnahksisu+istmesoendused ees,Xenon, kliimaautomaatik, püsikiiruse hoidja, parkimisandurid (taga), toonitud klaasid, peeglid päikesesirmides (valgustusega), välistemperatuuri näidik, multifunktsionaalne rool, käetugi ees (laekaga), jalamatid (tekstiilist), talveks soetatud kummist matid ette ja taha.
Prestige 300 helisüsteem.

Minu käes olles vahetatud rooligardaan, õlid ja filtrid, kliimaradiaator+täitmine, esivedrud, termostaat, aku:)

Sõita on hea, olen rahul. Kütust tarbib vähe, kiirendus on piisav minu jaoks ning on ka mugav ja hea sees istuda.


Mõni pilt ka:





Lisatud failid
Madispoiss
Postitusi: 134
Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
Asukoht:
Auto:

#2

E Apr 29, 2013 9:50

Pilt

Uuendaks natuke teemat: ostetud suveks 17" velg, taastatud ning alla pandud koos uute rehvidega. Vahetatud ka summuti sukk.

Muidu sõidab kenasti ja olen endiselt rahul :)
Cleed
Postitusi: 30
Liitunud: E Aug 02, 2010 15:26
Asukoht:
Auto:

#3

E Apr 29, 2013 13:11

Mis häired käigukastiga on ? Mul endal 2007 a. SS 88kw, TiD, Sel talvel muutus ka käigukast imelikuks, peale külmasid äkitselt ei läinud enam 1. käik korralikult sisse. Mõnda aega sõitnud siis läks jälle normaalselt. Nüüd peale külmasid on olukord jälle rahuldav ja mõtlen, et ju külmaga sis õli paks vms? Kui tihti peaks üldse käigukastiõli vahetama ?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#4

T Apr 30, 2013 17:23

Mul on käimariga sama teema, D peal seistes on tuntav vibra sees, aga ma ise eeldasin, et see on normaalne kuna D peal on ju tegelikult mootor koguaeg nö "taga" ja üritab sind edasi rühkida (piduri lased lahti, kohe läheb). N peal on ju asi lahutatud ja mootor käib tühja. Kui mu loogika nüüd väga vale on, ootan parandust (pole ennem automaadiga kogemust, saab 9-5 mul esimene).

Siit ongi tegelikuit minu küsimus. Kas pikemalt foori taga/ummikus seistes, on mõistlik N ja D vahel klõpsida või mõjub see pigem halvasti?

Sorry, et su teemat ristustan, kui meeldi, peksa näkku :)
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#5

T Apr 30, 2013 18:08

Ma ei oska ise muud ütelda, kui ei 9000 aut, 9-5 aero ja 9-5 110kw tid väristavad kõik autot kui käigukang D peal on ja auto ise kohapeal paigal piduritega hoida. Kusjuures diisel väristab oluliselt rohkem kui jahutusvedeliku temperatuur on allapoole normaalset - kui on täpselt keskel, siis vibra on oluliselt rahulikum.
Ise olen ennast lohutanud, et äkki see ongi saabi eripära (või on kõigil kolmel old näiteks mootoripadjad pehmed juba)..
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#6

K Mai 01, 2013 21:55

ühesõnaga, mind see värin eriti ei häiri. Kui foori tagant jälle minema saad korvab selle meeletu sõidumõnu :)
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#7

T Mai 14, 2013 14:21

Automaatkastil D asendis foori taga seistes vibratsiooni põhjustab reeglina kulunud hüdromuhv ehk turbiin.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Madispoiss
Postitusi: 134
Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
Asukoht:
Auto:

#8

R Sept 06, 2013 10:27

Teema võib lukku panna- auto müüdud!
Vasta