8 kuud mõne aja pärast omatud pealkirjas mainitud sõiduvahendit.
Auto ostsin eelmise aasta mais, toodud on ta 2012 aasta alguses Saksamaalt.
Mootor:
1.9L 110kw originaalis, minu autole on paigaldatud Hirsch Performance soft:
Original
Power 150hp @ 4000rpm
Torque 320Nm @ 2000rpm
Upgraded
175hp @ 4000rpm
350Nm @ 2000rpm
*6 Käiku, automaat.
Lisadest:
4x elektri aknad,el. peeglid soojendusega, püsikiiruse hoidja, Kliima, Poolnahksisu+istmesoendused ees,Xenon, kliimaautomaatik, püsikiiruse hoidja, parkimisandurid (taga), toonitud klaasid, peeglid päikesesirmides (valgustusega), välistemperatuuri näidik, multifunktsionaalne rool, käetugi ees (laekaga), jalamatid (tekstiilist), talveks soetatud kummist matid ette ja taha.
Prestige 300 helisüsteem.
Minu käes olles vahetatud rooligardaan, õlid ja filtrid, kliimaradiaator+täitmine, esivedrud, termostaat, aku:)
Sõita on hea, olen rahul. Kütust tarbib vähe, kiirendus on piisav minu jaoks ning on ka mugav ja hea sees istuda.
Mõni pilt ka:
Saab 9-3 1.9 TiD, 2007, Madispoiss LUKKU. müüdud!
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Uuendaks natuke teemat: ostetud suveks 17" velg, taastatud ning alla pandud koos uute rehvidega. Vahetatud ka summuti sukk.
Muidu sõidab kenasti ja olen endiselt rahul :)
Mis häired käigukastiga on ? Mul endal 2007 a. SS 88kw, TiD, Sel talvel muutus ka käigukast imelikuks, peale külmasid äkitselt ei läinud enam 1. käik korralikult sisse. Mõnda aega sõitnud siis läks jälle normaalselt. Nüüd peale külmasid on olukord jälle rahuldav ja mõtlen, et ju külmaga sis õli paks vms? Kui tihti peaks üldse käigukastiõli vahetama ?
Mul on käimariga sama teema, D peal seistes on tuntav vibra sees, aga ma ise eeldasin, et see on normaalne kuna D peal on ju tegelikult mootor koguaeg nö "taga" ja üritab sind edasi rühkida (piduri lased lahti, kohe läheb). N peal on ju asi lahutatud ja mootor käib tühja. Kui mu loogika nüüd väga vale on, ootan parandust (pole ennem automaadiga kogemust, saab 9-5 mul esimene).
Siit ongi tegelikuit minu küsimus. Kas pikemalt foori taga/ummikus seistes, on mõistlik N ja D vahel klõpsida või mõjub see pigem halvasti?
Sorry, et su teemat ristustan, kui meeldi, peksa näkku :)
Siit ongi tegelikuit minu küsimus. Kas pikemalt foori taga/ummikus seistes, on mõistlik N ja D vahel klõpsida või mõjub see pigem halvasti?
Sorry, et su teemat ristustan, kui meeldi, peksa näkku :)
Ma ei oska ise muud ütelda, kui ei 9000 aut, 9-5 aero ja 9-5 110kw tid väristavad kõik autot kui käigukang D peal on ja auto ise kohapeal paigal piduritega hoida. Kusjuures diisel väristab oluliselt rohkem kui jahutusvedeliku temperatuur on allapoole normaalset - kui on täpselt keskel, siis vibra on oluliselt rahulikum.
Ise olen ennast lohutanud, et äkki see ongi saabi eripära (või on kõigil kolmel old näiteks mootoripadjad pehmed juba)..
Ise olen ennast lohutanud, et äkki see ongi saabi eripära (või on kõigil kolmel old näiteks mootoripadjad pehmed juba)..
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Automaatkastil D asendis foori taga seistes vibratsiooni põhjustab reeglina kulunud hüdromuhv ehk turbiin.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Teema võib lukku panna- auto müüdud!