Saab 9-3 Turbo X SportCombi, Vtuner Stage 2+ 300kw, 2008, Jaanus

richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#26

N Juun 27, 2013 8:30

see kütusekulu on küll mitte midagi märkimisväärset. Linnas sõidad tööle-koju?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#27

N Juun 27, 2013 9:10

Töö-kodu vahe on 27km, samas tipptund :)
Lisaks veel lõunapausid, kesklinnas, mis paneb ka 1-2L kindlasti otsa. Öko see masin kahjuks jah pole, raske auto ja 4wd teevad oma töö...

see kütusekulu on küll mitte midagi märkimisväärset. Linnas sõidad tööle-koju?
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#28

N Juun 27, 2013 19:38

Millised veljed hetkel all?:P
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#29

L Okt 12, 2013 17:53

Täna sai väike sügisene hooldus-puhastus ette võetud, 2 kihti Autoglym HD Wax-i peale ja nahkistmete puhastus-kreemitamine. Nüüd on talveks valmis.

Mõned sügisesed pildid peale pisikest vahatamist.:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pale ammu kirjutanud ka. Üldiselt on auto tubli olnud, pisuvigu olen vaikselt likvideerinud ja mõni väike asi on veel teha. Viimati sai stabika puksid, amordi tugilaagrid ja kausid ära vahetatud. Hakkas vaikselt külmade ilmadega eest tulev kringin närvidele käima, nüüd on vaikus majas ja sõita mõnus :)

Viimasel pildil on näha uus multimeediakeskus - Blaupunkt New York 830. Hinna-kvaliteedi suhe on sellel väga hästi paigas, menüüd lihtsalt ja loogilised ja jookseb WinCE 6 baasil. Navigatsiioniks on MicroSD-l iGO 2.4 Naviteqi kaartidega. Algul oli tükk nikerdamist juhtmestiku ja roolinuppude tööle saamisega, aga nüüd töötavad kõik laitmatult.

Kevade poole tahaks jälle pisut mootori kallale minna. Võimsust pole kunagi üleliia, hetkel pean läbirääkimisi ühe USA tuuningufirmaga, võibolla proovin sellist KIT-i :)
Pilt
Vääne on natuke hirmutav, nm-des teeb see 576 :mad: Ei tahaks käigukasti lappima hakata...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#30

L Okt 12, 2013 18:17

Ma just vaatasin ka seda väände numbrit ja mõtlesin, et seda ikkagi liiga palju.... aga sa proovi ära, siis teised teavad, et kas on ka hea ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#31

L Okt 12, 2013 18:58

Mis see KIT endast kujutab ka?
Regular Saab Guy
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#32

L Okt 12, 2013 19:12

Turbo Upgrade (Super 19T Compressor), Denso Iridium Spark Plugs, K&N Sport Filter, Bosch High Flow Injectors

Mis see KIT endast kujutab ka?
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#33

L Okt 12, 2013 19:21

Kas mõtekam poleks ikkagi kohe suurem turbo võtta, sest see 19T puhub sellise jõu juures suht piiri peal? Nagunii ju ei jää see viimaseks jõu tõstmiseks :P
Regular Saab Guy
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#34

L Okt 12, 2013 19:31

See 19T peaks olema Mitsu kõige suurem turbo, järgmine juba oleks Garretti laadritel GT2871R turbo. See Garrett aga eeldaks kõvasti ümber ehitamist :(
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#35

L Okt 12, 2013 19:58

Kas see 19T suudab 390 hp välja puhuda?
Svenssonid väidavad laeks kuskil 340-350 hp olevat.
Aga mine tea neid mikidemaa mehi - need on nagu venelased - suudavad igasugu imeasju korda saata :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#36

L Okt 12, 2013 21:13

Kas see 19T suudab 390 hp välja puhuda?
Svenssonid väidavad laeks kuskil 340-350 hp olevat.
Aga mine tea neid mikidemaa mehi - need on nagu venelased - suudavad igasugu imeasju korda saata :)


Äkki on siinkohal erinevus põhjustatud erinevate mõõtesüsteemidest tehtud arvutustest?

1 US HP = 746 watts
1 DIN PS = 736 watts
Iga ratas veab and then some!
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#37

P Okt 05, 2014 22:48

Mis läbirääkimise tulemused on? Kas uus seade on autol peal?
Regular Saab Guy
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#38

E Okt 06, 2014 9:52

Ei ole veel uut KIT-i tellinud, põhipõhjus selles, et testitakse praegu 20T turboga uut KIT-i, võibolla kevadeks saan selle omale ära tellida :)

Vahepeal olen autot pisut remontinud ja hooldanud.
Peal uus kardaan, vahetatud õlid käigukastis, vahekastis, tagadiffris ning õli ja filter Haldexis :head:
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#39

E Okt 06, 2014 10:36

Kas gardaan on neil kuluosa? Ka minu liikulril on 120kkm juures uus paigaldatud.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#40

E Okt 06, 2014 11:31

Ei ole veel uut KIT-i tellinud, põhipõhjus selles, et testitakse praegu 20T turboga uut KIT-i, võibolla kevadeks saan selle omale ära tellida :)

Vahepeal olen autot pisut remontinud ja hooldanud.
Peal uus kardaan, vahetatud õlid käigukastis, vahekastis, tagadiffris ning õli ja filter Haldexis :head:


Mis nad jõunumbriteks pakuvad sellel 20T-l?

Kas peale läks sama kardaan nagu tehases või parendatud variant. Miks see üldse vahetust vajas?
Regular Saab Guy
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#41

E Okt 06, 2014 12:42

Enamusel on jah vahetatud VM-i juttude järgi. Mul oli alguses mingi kiiruse vahemikus kerge vibra ja pärast hakkas isegi häält tegema.
Ostsin ikkagi tutika, ei hakanud taastamisega tegelema, kuna hinnavahet praktiliselt polnud ja uus on ikka uus :)
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#42

P Mär 15, 2015 18:14

Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Vahepeal olen pisut autot Hirschistanud, leiaks veel kuskilt Hirschi rooli, siis oleks pea kogu komplekt koos. Eile said uued suverattad ka alla ja kohe üks trip Pärnu tehtud, super :headbang:

Täna sai päev otsa autot pestud ja vahatatud uue Jaapani imevahaga "Soft99 Fusso Coat 12 Months Wax". Järgmine pesu teen proovi kas on nii:
https://www.youtube.com/watch?v=LlOcNfersJ8
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#43

P Mär 15, 2015 18:16

Kust seda vaha hankisid?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#44

P Mär 15, 2015 18:25

eBay-st, üks tegelane venemaalt müüs, pisut üle nädala ja vaha käes :)
Kust seda vaha hankisid?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#45

P Mär 15, 2015 18:30

Anna siis teada kuidas toimib. Vaatasin et jebais suht ok hinnaga.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#46

P Mär 15, 2015 18:58

Kas peale kere detailide läks midagi veel peale?
Vaatan, et taga on puuritud pidurid. Mis firma omad on?
Regular Saab Guy
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#47

P Mär 15, 2015 19:05

Mootori tuunimise jätan ilmselt järgmisse aastasse. See aasta vaja veel mõned iluvead kõrvaldada :)

Pidurikettad on selle firma omad, Dimpled Grooved, Black seeria.
http://www.mtecbrakes.com/
Väga mõistliku hinnaga, aegajalt on veel kampaaniad -15%

Kas peale kere detailide läks midagi veel peale?
Vaatan, et taga on puuritud pidurid. Mis firma omad on?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#48

N Mär 19, 2015 17:27

Nii ja proovisid autot juba roojata, et kuidas see vaha toimib?
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#49

R Mär 20, 2015 0:21

Tekkis huvi. Lugesin monsieurtaavi antud lingi läbi, aga pean tunnistama, et targemaks palju ei saanud.
Ilusaid pilte veepiiskadest autodel oli muidugi rohkesti, kõik ahhetasid, et oi kui kena. Nojah. Kui vaha vett ka ei hülga siis pole ta ju vaha.
Sarnase tulemuse saab võibolla ka kiirpesulast välja sõites, kui autole on pritsitud mingit vahataolist vedelikku.
Päev-paar see ehk isegi hülgab vett, kui autoga ei sõida...

Nüüd küsimus, kaua asi üldse vastu peab. Sealsest foorumist selgus, et 12 kuud kohe kindlasti mitte. Kuigi silt seda lubab. Garaažis seisval autol - peab ja kauemgi.
Juba kuu aja pärast annavad "ilusad piisakesed" märku, et vaha on autolt kuhugi haihtunud. Asja nimi on küll püsivaha, aga püsivat pole seal nagu midagi.
Paar veidi kriitilisemat kommentaari justkui kadusid mingisse üldisesse eufooriasse.

Vanakooli mehena unistan vahast, mille suvel peale kannan ja hülgab see "kate" vett kuni järgmise suveni. Las siis olla selle pealemäärimise ja poleerimisega palju tööd ja vaeva.
Maksku siis 5x rohkem, kui tavaline mögin, mõni mõis. Palju teda ju ei kulu. Üks kord tehtud ja hoolikalt tehtud. Võimatu? Küllap vist.

Sama asi klaasivahadega. On üldse olemas midagi püsivat, püsivamat? Või peakisin jäämagi seda "rainrepellenti" iga nädal peale määrima?
(muidugi ei tee seda juba mõnda aega, puudub viitsimine nii tihti jamada). Täiesti kindlalt toodetakse midagi kestvamat, aga kust seda saan? Nõuka ajal sai paremaid asju leti alt, ega ometi nüüdki?
Mõistan, et tolm, kojamehed, pesemine jm kulutavad, aga siiski...
Keemikud on loonud uskumatuid materjale (otsing: hydrophobic effect), masstootmises arvatavasti palju sellest siiski pole.
PTFE (Polytetrafluoroethylene) ehk rahvakeeli teflon on mitmete vahade koostises, kui eriti "libe" ja vetthülgav aine. See aga avastati juba 1938...
Kui keegi juhataks mõne eksootilisema vahani, mille kestvus ka teaduslikult tõestatud, oleksin kindlasti huviline number üks.


Võiks olla mingi arutelu, mõtete vahetamine just selliste "teen-ise" -meeste jaoks, kes ilusal kevadpäeval seisavad auto ees ja on tahtmist täis oma autole midagi läikivat ja püsivat peale kanda.
Firmad sarnaseid teenuseid pakuvad ja jõudu neile. Aga tahaks vahel ise teha.

Kokkuvõttes - asi mind juba pikemalt huvitanud. Täpsemalt öeldes, iga aasta kevadel, kui jälle erineva vahapudeliga auto kallale sööstan.
Kehv aluspind, lihvimata lakk...seda kõike olen juba kuulnud ja minu meelest mitte kuigi veenev argument, kui pind on vaja vetthülgavaks teha.
Peegelläiget vanale värvile/lakile ei taha, tean, et selleks on juba oluliselt rohkem vaja teha.

Kui tekib meil tõsisem arutelu, tasuks lausa eraldi teemaks teha (kui sellist juba pole), muidu aga "up" Jaanuse vägevale Saabile :)
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3181
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#50

R Mär 20, 2015 6:35

Sebastian ka sulle on vahend olemas: http://www.autogeek.net/cquartz-kit.html
Unusta ära see vahatamine, kahel korral aastas Reload(hooldus) pesu ja töötab. Mul pool aastat täis, isegi vihmaga peseb ennast puhtaks.
Suletud