Saab 9-3 Turbo X SportCombi, Vtuner Stage 2+ 300kw, 2008, Jaanus

Renee_
Postitusi: 85
Liitunud: N Okt 16, 2014 9:12
Asukoht:
Auto: 9-3SS Aero Cabriolet

#51

R Mär 20, 2015 8:54

Sebastian, merenduses kasutatakse erinevaid paadivahasid, et jahti hiljem väljatõstmisel jahti kergemini soolast puhtaks saaks jne. Uuri natuke, vb leiad "selle õige" :cool:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2136
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#52

R Mär 20, 2015 9:23

rantto, tänud, tundub huvitav asi.

Renee_, üht paadivaha või sellesarnast asja sain proovida, tõesti oli parem, täiesti läbipaistev, vedel nagu vesi ja kuivas väga kõvaks. Samas ei kestnud oluliselt kauem.
Ehk sai liiga õhuke kiht (paksemat oli täiesti võimatu käsitsi poleerida) ja küllap polnud ka tolmustel teedel liiklemiseks mõeldud.
Lõpuks, kui tuli tahtmine ekperimenteerida põhjalikumalt, sai pudel tühjaks.
Aga fakt ise juba näitas, et paremaid vedelikke kindlalt on olemas.
skyline
Postitusi: 1045
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#53

R Mär 20, 2015 13:05

Ootaks ka pingsalt kasutuskogemusi selle Soft99 vaha osas. PTFE ehk teflon iseenesest midagi uudset pole, seda on sees ka Turtle Wax odavama otsa vahades.
Olen aastatega oma kasutuskogemusest ca 10 erineva amatöör, keskklassi kui profivahaga suht skeptiliseks muutunud vahade või mistahes pinnakatete lubaduste osas. Pikka aega võiks see peal püsida siis kui elad Californias, teed ei ole tolmused ja sõidad vaid mööda asfalti ning pesed autot mitte tihedamini kui kord kuus. Eesti oludes kus vähemalt kord nädalas kruusateed sõita, ma ei usu et on olemas vaha või pinnatöötlust , mis püsiks peal üle 3-4 kuu. Eeldusel, et auto pestakse ka kord nädalas.

Jah, mul on ka üks auto, millel on vaha ideaalselt peal püsinud juba 5 kuud....aga see auto on talv otsa küünis seisnud ja enne seismajäämist sai vahatatud :)

Huvitav, millel baseerub Nissani isepuhastuv ultra ever dry tehnoloogia, paar näidet selle kohta https://www.youtube.com/watch?v=c4BP0BuVBiQ
https://www.youtube.com/watch?v=AtupGaoyV9Q
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#54

P Mär 29, 2015 13:38

Jaanus, muljeid?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#55

E Mär 30, 2015 8:27

Praegu on veel liiga vähe aega möödas muljeid jagada. Siiani on küll nii nagu reklaamis ;)
Jaanus, muljeid?
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#56

E Mär 30, 2015 11:21

Praegu on veel liiga vähe aega möödas muljeid jagada. Siiani on küll nii nagu reklaamis ;)
Jaanus, muljeid?


Läheb sõidab rohkem siis! :head:
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#57

K Apr 15, 2015 9:42

Esmalt tahaks jälle Jaapani vaha kiita :) Siiani on väga hästi peal ja pesemine on palju lihtsam. Vahatasin veljed ka ära, nüüd pole siiani velje puhastusvahendit vaja läinudki, tänu vahale ei haaku piduritolm niimoodi kinni ja lihtsalt survekaga olen laitmatult puhtaks saanud :) Üli hästi hülgab see vaha vett :head:


Vahepeal olen autot ka nokitsenud. Nüüd on all Hirsch Performance Sport springs set koos uute Ultra Sport amortidega. Alles 24h on all olnud, kuid muljed on väga head. Eile sai sillastendist ka läbi käidud ja nüüd on auto suveks pea valmis. Kahjuks peab varsti autol väiksed värvimistööd ette võtma, kuna tagatiibadel on väiksed värvimullid ja roostetab :gun: Varsti peaks autost mõned uuemad pildid ka tegema :)
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#58

K Apr 15, 2015 10:35

Tellib ka ära selle vaha siis :beer: tänud
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#59

K Apr 15, 2015 15:25

See vaha tundub huvitav. Linki, kust saab :) ?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#60

K Apr 15, 2015 15:27

http://nipponshine.com ja eBay :)

See vaha tundub huvitav. Linki, kust saab :) ?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#61

K Mär 02, 2016 12:05

Raske õelda, peal püsib hästi ja jääb samasse klassi nagu Autoglym HD Wax, mida ma olen vahelduva eduga kasunud.

See kevadel on plaanis katsetada mingit "ceramic coating" kaitset, ootan soovitusi :)
Nüüd pea aastake möödas, mis nüüd antud vahast arvad?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#62

P Apr 17, 2016 18:46

Pilt
Auto suveks valmis. Nädalavahetus sai auto üle poleeritud, kolme erineva kettaga ja pastaga, nüüd on nagu uus. Peal 2 kihti SOFT99 Kiwami Extreme Gloss vaha :head:
Lõpuks said uued suverattad ka alla, must velg sobib mu meelest väga hästi :drink:
strife
Postitusi: 264
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#63

P Apr 17, 2016 21:56

Nagu öeldakse: Pole paha!

Terv
Fly High!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#64

P Apr 17, 2016 23:42

Äge. Tahaks ka sellist katusespoilerit.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#65

E Apr 18, 2016 1:26

Sellist värki ei oska isegi kommenteerida
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#66

E Apr 18, 2016 8:01

väga uhke :head:
vvs
Pealik
Postitusi: 4245
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#67

E Apr 18, 2016 9:48

Kooslus on kena aga maru maastur näeb ta Sul välja :D

Ilmselt muudaks asja kaunimaks suuremad rattad ja tumedamad klaasid :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#68

E Apr 18, 2016 11:49

Praegu on all 18" tagant vaates võibolla tundub natuke maastur, tegelikult küljepealt on täitsa normaalne :)
Kardan et kaotan 19"-ga sõidumugavusest, linnas on ka üksjagu sõitmist :P

Ise ka olen juba pikalt mõelnud tagumise ringi toonimise peale, kaua ma ikka nagu akvaariumis sõidan. Kahjuks pole lihtsalt aega olnud...

Kooslus on kena aga maru maastur näeb ta Sul välja :D

Ilmselt muudaks asja kaunimaks suuremad rattad ja tumedamad klaasid :)
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#69

N Mai 18, 2017 8:31

Just avastasin, et ma pole üle aasta midagi kirjutanud, üritan nüüd seda viga parandada :red:


Vahepeal on tegelikult päris palju juhtunud, õnneks mitte ainult pahas mõttes.


Tegelikult juba eelmine talv sai nahksisu välja vahetatud. Nüüd on sisuks Griffini erimudeli 2-värviline sisu. Jube pehme ja mugav :)

Griffini sisu

Eelmine suvi sain VM-s ühe hoolduse käigus väikse shoki - tagasild ei tööta! Tagasilla remontimise mõtte viskasin kohe peast välja ja asusin uut tagasilda otsima. Õnneks juhuse tahtel õnnestus mul üks Opel Insignia 4x4 2012a auto üliväikese läbisõiduga tagasild hankida. Kõik õlid välja, uus filter ja õlid sisse ja Haldexi aju sai ringi tõstetud. Operatsioon õnnestus ja siiani töötab auto tagasild nagu uuel :)


Eelmine suvi sai siin suveratastega pead murtud, kuna mingitel kiirusevahemikul tekkis rooli vibra sisse. Uued premium rehvid peal, mitu korda üle balansseeritud, kuid ikka vibra. Siis sai kindluse mõttes mõlemad uued poolteljed ees ära vahetatud - läks palju paremaks, kuid ikka mingil väga vähesel määral oli tunda. Nüüd see kevad sai Tuttermaal käidud ja 2 velge lastud ära sirgestada. Nüüd on ideaalne, sõidan 70-ga või 110-ga ja ei mingit vibrat.


See varakevad sai parkiv auto VM-i kõrval politseimaja parklas taga tiivale ja pamprile kriipsud peale. Õnneks juhtusin just auto läheduses olema ja nägin kuidas see juhtus, ning sain süüdlasel sabast kinni. Paar nädalat tagasi sain VM-s selle väikse iluvea kõrvaldatud ja tiival ning pampril on nüüd uus värv peal :)


Eelmine nädalavahetus olid ilusad ilmad ning sai jälle pisut auto kallal nikerdatud. Kuna kõrvu tundus kahtlane müra, nagu eest rattalaagrid teeksid häält, siis sai tellitud uued FAG-i rattalaagrid. Nüüd kui uued rattalaagrid on küljes, saan alles aru mis vahe on, auto on jälle vaikne :)


Auto multimeediaseadmega on jälle uued plaanid. Sai tellitud uus 10.1" ekraaniga Octa-Core võimas Androidi multimeediaseade.
Kahjuks oli see vanasõna meelest läinud "üheksa korda mõõda üks kord lõika". Mõõtsin küll ava 2x korda, kuid ilmselt kirjutasin numbreid valesti üles, nüüd selgus et päris ideaalselt see ekraan ikka sinna konsooli ära ei mahu. Eks peab natuke nuputama ja nikerdama, ehk annab ilusti ära installida.

Pilt


Vahepeal on ka paest läbi käinud auto müügi mõtted, kuid kuidagi ei raatsi müüa. Liiga palju enda aega ja energiat sinna pannud. Arga kui kellegi on tõesine huvi, siis ehk annab arutada.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#70

N Mai 18, 2017 11:16


Tegelikult juba eelmine talv sai nahksisu välja vahetatud. Nüüd on sisuks Griffini erimudeli 2-värviline sisu. Jube pehme ja mugav :)


Kusjuures su TurboX originaalsisu on ka väga mugav võrreldes 9-3 tavalise kunstnahast sisuga. Pealgi näeb väga ainulaadne välja. Siit-sealt oleks ehk nahka vaja veidi pinguada aga muidu täitsa lahe.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#71

L Okt 28, 2017 10:23

Nüüd olen 2 nädalat uue KIT-ga sõitnud. Väga mõnus on Vtuneri soft ja nende uus turbo. Vahe eelmise softiga ja vana turboga on mäekõrgune :shock:

Kahjuks pole veel dynosse jõudnud, kiired ajad ja vahepeal tuli talv kätte. eSID2-ga olen igasugused kiirenduse näitajaid testinud, mis on märkimisjäärselt paremad kui enne. 0-100km/h on nüüd 5sek alguses, 80-120km/h on ~3sek :shock:
eSID2 peaks suht täpselt mõõtma, enne sai sätitud auto ratta circumference paika, et spido näitab nüüd ~1km/h täpsusega :beer:

Mõned pisiasjad on vaja veel korda teha kui nüüd on vääääga mõnus sõita :headbang:
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#72

L Okt 28, 2017 10:40

Näha oli jah, sõitis mööda, nägu kõrvuni peas :D
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#73

L Okt 28, 2017 17:46

Jaanuse emotsioonid olid peale paigaldamist kohe juba ülevad :) Ega siis muud kui läheb ka tellimiseks. Kuna talv tulemas, siis tuleb Vermont Tuningust esialgu Stage0.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#74

N Juul 26, 2018 15:35

Teen paar sissekannet logiraamatusse :)

Märts oli tihe kuu...
Sai tellitud uued Boschi long nozzle 700cc+ flow matched pihustid ja nende jaoks custom Stage 2+ soft. Kuna mootori lammutamine oli juba selge ja nädalavahetusel oli ka vaba aega siis said mõlemad sisselaskekollektorid maha võetud ja uued pihustid külge. Peale esmast käivitust uute pihustitega ja peale prooviringe oli ehmatus suur, kuna tühikäik oli päris ebaühtlane ja minek polnud ka päris see mis ma lootsin. Sai siis pisut logitud ja log fail saadetud Brian-le Vtuningusse. Umbes 12h pärast potsatas mulle mailile uus soft. Uus soft oli märgatavalt parem, tühikäik oli ilus ja minek ka mehine :)
Märtsis just enne pihustite installi jõudsid mulle ka usast tellitud uued Boschi süütepoolid, nüüd on kogu ring värsked 112 lõpuga poolid peal.

Panin tähele, et aeglaselt sõites aukudest läbi kostub tagant kolksumist. Viisin auto VM-i kontrolli, kus avastati, et tagaamordid lekivad. Ega siin muud üle ei jäänudki, kui uued originaalid self-leveled tagaamordid ära tellida ja vahetada. Lisaks sai vahetatud ka tagumised öötshoovad. Sillad - amordid korras ja nüüd täielik vaikus sõites.

Umbes samal ajal panin ka tähele, et jahutusvedeliku kaob ja umbes käigukasti kohal all on käigukastil kergelt tilgad. Sai siis foorumeid loetud ja ükskord kui akuraami eemaldasin ja turbo alla piilusin, siis nägin kohe et termostaadi tihendite vahelt on usinalt jahutusvedelikku lekkinud. Sai tutikas termostaat koos korpuse ja kõikide tihenditega tellitud ja koos ühe bumerangi kujulise torukesega ära vahetatud. Paras nikerdamine oli see termostaadi vahetus, V6 mootor on turbo juurest nii kitsas, ruumi kuskile eriti ligi saada ei ole. Kuskil 4h kulus kokku ja kõik sai kenasti vahetatud. Sellest ajast alates pole enam mingit jahutusvedeliku kadu märganud.

Kaks kuud tagasi tuli idee, et teeks autole väikse mürasummutuse. Sai tellitud 2 suurt pakki Dynamat Extreme mürasummutusmatte ja munaresti kujulist vahtplasti. Esmalt võtsin ette auto uksed, 4 õhtupoolikut peale tööd väikest nikerdamist ja uksed said tehtud. Vahe on täitsa tuntav, lisaks ei ole enam tobedaid ukseplastiku naginaid ja uksekõlarid mängivad märgatavalt paremini ja ei kumise :) Kui nüüd aega saan siis võtan tagaluugi ette, käin müramati ja vahtplastiga üle ja lõpetuseks taga rattakoopad paksema munaresti kujulise matiga.

Panen auto ka jälle müüki. Tänu tütrekese sünnile leian ma aina vähem aega auto kallal nikerdamiseks. Äkki keegi fanaatik soovib edasi ehitada :) Seni kuni keegi pole ära ostnud, naudin ise sõitu täiega. Auto minek pole kaugelt mitte endine, kui selle soetasin...
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#75

N Juul 26, 2018 16:07

Wow, see masin on tõeline kaunitar (Y)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Suletud