Tervist
Nii nüüd on ka lõpuks aeg kus saab ka oma autot näidata. Pikemat aega kahtlesin kas seda teha või mitte, kuna kahtlesin kas ta jääb alles või mitte. Igastahes SAABiga igav ei hakka :D
Kahtlema panid kõiksugused kõrgsurvepumba aju vahetused pluss plokikaane remont ja rääkimata huvitavatest käivitusprobleemidest kuni lõdvikute lõhkemisteni. Aga nüüdseks suhteliselt rahulikult kulgeda saanud, vaid sillad teevad häält , mis ka õige pea tegemisele lähevad.
Üritan õigepea ka nimekirja panna , mis auto kallal tehtud ja mis tegemist vajab.
Tevitades saabiperet,
Vahur
Saab 9-3 SS 2.2 TiD, 2003, vahurl
Üle pika aja tuli mõte foorumit külastada. Autot olen natuke ikka kõpitsenud ja ka väheke värvinud. Värvitud sai nimelt vasak esimene tiib, esiklaasi ümber olevad alumiinium liistud ja kapott. Põhjuseks olid kivitäkked mida ei tahtnud väga käest lasta. Edasi sai vahetatud esimesed pidurikettad-klotsid, tagumised õõtsad ja kondiring. Plaanid on suured, tahaks saada uued karbi plastikud ja eest põll, kuna vanad on jube läbi omadega, isegi värvida vist pole mõtet. Lõpuks sai ka elektroonika probleemile lõpp, nimelt ajas lisasoojenduse aju segaseks kogu auto elektroonika. Ahju maha ja laiali võttes avastasime et keegi oli oma oskuslikku elektroonika parandamist näidanud. Ehk selle ajuga pole enam midagi teha ja pigem otsin muud lahendust. Loodan lähipäevil asjale positiivse lõpplahenduse leida ehk kas uus aju, kasutatud aju või siis mõni geniaalsem lahendus. Tegemist tahaks ka salong ehk natuke naha hooldust ja vb ka esiistmetele uus nahk, kuna eelmised omanikud pole naha hooldamisega väga vaeva näinud. Kindlasti on veel asju mida teha , kuid praegu ei tule meelde.