Saab 9³, 2.0 154kw, 2007 Credo

Vasta
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#1

N Juul 11, 2013 9:54

Tere,

Keegi foorumi omadest võiks üles tunnistada, kelle oma oli Saab 9³ numbrimärgiga 858BAD.
Olen selle uus omanik alates tänasest.

Troost Auto õnnistusel ja Viking Motorsi abil olen siis oma elu neljanda Saabi omanik mõneks ajaks.

Täpsem spec siis siit: http://saabvin.com/YS3FF49Y181001990

:drink:



Lisatud failid
Soovitaja
Postitusi: 79
Liitunud: L Aug 14, 2010 17:28
Asukoht:
Auto:

#2

N Juul 11, 2013 18:09

Kunagi oli VM-i demo auto!
Peale seda oli omanikuks .........!
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#3

E Juul 15, 2013 14:21

Esimesed 700 km ning pea paagitäis kütust on leidnud sithtotstarbelist kasutust Lõuna-Eesti reisi näol.
Tuli ikka meelde küll, miks mulle Saab meeldib :)

Lähiajal tegemist vajavate asjade nimekiri sai selliseks:
- rehvid on ilmselt oma elu lõpus. Selle hooaja kuni talverehvideni äkki kannatab siiski ära.
- kui gaasipedaali vajutada järsult põhja, kipub kiirendamise asemel tõmblema ja kokutama. gaasipedaali sujuval vajutamisel kiirendab normaalselt.
- ilmselt on lisaks rehvide undamisele veel lisaks mingi heliallikas. eks seda saab teada ka mingi hetk.

Midagi juurde ei oska tahta. Tegelikult ka. Kütusekülu on mõistlikum kui eelmisel, 2005 aasta 2,0T 147kw mootoriga isendil. Mugavad nahkistmed ja kõrvupaitav Bose audio. Isegi Bluetooth handsfree leidsin üles :)
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#4

T Juul 23, 2013 10:57

Sissekanne logiraamatusse nr. 1.
Kuupäev: 23.07.2013
Läbisõit: 117393 km

Ukseraamil oli kleeps, mille kohaselt oli hooldus tehtud 113k km pealt. Et eelnevalt oli ta Troostis käinud (ja siis vahepeal kusagil mujal), viisin auto Laki tänavale tagasi. Kuna igasugused ebameeldivad üllatused võiksid olemata olla, siis tehti 120k km hooldus koos kõikide kellade ja viledega:
- kõik filtrid
- mootoriõli vahetus (Castrol SLX PRO LONGTEC 0W30)
- käigukasti õli vahetus
- uued küünlad (aitäh, kes sa sinna enne olid valed küünlad sisse kruvinud. Selleks ka kiirendamisel tõmblemine ning tühikäiguga välja suremine).
- tagumised stabikapuksid

Kui nüüd vahepeal Tallinna teed veermikku tapma ei hakka, siis peaks järgmised 15k km olema kallamine ning tallamine.

Mingi hetk kui on aega ja tahtmist, peaks juhiistme lahti kiskuma ja seal sees elava looma maha tapma. Kui see veidi kõrgemale keerata, siis kipub kääksuma ja kriuksuma.

Suhtelised sitad suverehvid jäävad, nende asemele paneb septembris Dunlopi Graspicud ja jätab 17'' veljed talve tarbeks.

Tänan tähelepanu eest.
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#5

N Okt 03, 2013 19:32

Sissekanne logiraamatusse nr. 2
Kuupäev: 03.10.2013
Läbisõit: 120402

Siledaks sõidetud suverehvid läksid utiili ning nende asemele 225/45 R17 mõõdus Dunlop Graspic DS3 rehvid. Valik oli suhteliselt lihtne, sest senised autod viimase 4 aasta jooksul on sõitnud DS2 rehvidel ning midagi ette pole heita.
Nüüd tuleb hakata raha koguma 18'' suviste velgede ja rehvide jaoks. Aero velgi ilmselt ostma ei hakka, silm on jäänud pidama tihedama kodaraga Superleggera või BRocki omade peal.
Rehvivahetuse käigus vaadati üle ka veermik ning pidurid. Järgmisel nädalal viib teekond Troosti rooliotsa vahetama.

Tänan tähelepanu eest.
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#6

L Dets 28, 2013 1:06

Enne kui 10k hooldus ja õlivahetus kätte jõuavad, hakkan uurima järgmisi asju:
- vahel, mitte kogu aeg, vajutades gaasi, tekib umbes 2-3 sekundine mõttepaus ja siis võtab jõu taha;
- foori taga või tühikäigul seistes, käik väljas, on tunda nagu keskmisest suuremat vibra

Uue aasta alguses laseb veakoodid nullida ja siis nädal aega ringi sõita. Vaatame, mis siis alles jääb.

Minu küsimused:
- kas tähelepanu peaks pöörama õhu lekkele või hakkama turbot lammutama? Summuti löriseb kahtlaselt niikuinii
- sellel masinal on vahetatud 80k km pealt ketiosakond. Kummaliselt vara. Molekulideks ja pilt peale?
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#7

T Mär 11, 2014 18:41

Sissekanne logiraamatusse nr. 3.
Kuupäev: 11.03.2014
Läbisõit: 123964

Peale tänahommikust reisi treileri peal Troosti sai auto endale uue bensiinipumba ja muu töö käigus ka asenduse läbipõlenud Xenon pirnile.
Hea uudis on see, et veateateid polnud tekkinud vahepeal. Seega paneme mõned senised anomaaliad bensiinipumba arvele kuni nad uuesti ei teki.
Credo
Postitusi: 89
Liitunud: K Veebr 02, 2005 16:58
Asukoht:
Auto:

#8

P Apr 06, 2014 14:53

Sissekanne logiraamatusse nr. 4.
Kuupäev: 04.04.2014
Läbisõit: 124249

Auto lahkus minu juurest uue ning rahuloleva omanikuga. Pikki muretuid kilomeetreid!
Lisaks sai neljapäeval Troostis vahetud ka bensiinitaseme andur - ühel hommikul enam Saab ei nõustunud sõitma ning ega ei peagi, kui bensiini pole. Aga näidiku järgi oleks pidanud olema.
Vasta