Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec
Tõsi Eks see olegi rohkem pseudo-miinus. Käigukast töötab väga mõnusalt, pole kordagi veel olnud mingit tõrget käikude vahetamisel. Teine auto on mul 2004.a. Legacy ja sel ikka aeg-ajalt juhtub, et 1. või tagurpidi käik ei lähe kohe sisse või 5ndalt ei lase alati 3ndale vahetada vms.
Peab ütlema, et Saabi nelikvedu on üsna mõnus. Ilmselt sellele aitavad kaasa ka lamellid (mustri jääk 5 mm). Kuigi stabiilsuskontrolli sekkumist on tihti tunda, siis külje saab ikkagi üsna lihtsalt ette lumistel tänavatel sõites, aga seda täiesti kontrollitult. Uute naeltega Legacyga on praegu külje ette saamine tunduvalt raskem, kuigi igasugu elektroonilised abid puuduvad Igal juhul talvesõidu kogemused on seni positiivsed.
Suutsin ühe rattaga vaikselt madala äärekivi peale sõites Saabi elektroonika täiesti lolliks ajada: ABS failure, ESP off, brake malfunction (make a safe stop) Ei tea, mis ohuolukorraks ta seda pidas vms, igal juhul sealt maha sõites oli kõik jälle OK.
Kui ostujärgselt sai paari kuu jooksul mitmeid asju vahetatud, siis pärast seda on masin igati töökindel olnud ja lausa lust sõita. Mõned väiksemad asjad on veel tehtud:
* toonkile tagumisele klaasiringile - näeb nüüd palju kurjem välja :cool:
* praktiliselt uued 18" veljed - vanad olid juba kõverad, aga läksid osavatesse kätesse edasi
* 1. ja 2. käigu väändepiirajad maha - mõnusam kohaltvõtt :P
* uued süüteküünlad - olid 70k juba sõitnud
* uued kojamehed
Kokkuvõttes võib öelda, et auto on ideaalses korras ja ilmselt üks parimaid "sleeper" autosid, mida selle raha eest saab...
* toonkile tagumisele klaasiringile - näeb nüüd palju kurjem välja :cool:
* praktiliselt uued 18" veljed - vanad olid juba kõverad, aga läksid osavatesse kätesse edasi
* 1. ja 2. käigu väändepiirajad maha - mõnusam kohaltvõtt :P
* uued süüteküünlad - olid 70k juba sõitnud
* uued kojamehed
Kokkuvõttes võib öelda, et auto on ideaalses korras ja ilmselt üks parimaid "sleeper" autosid, mida selle raha eest saab...
Mul ka samad mõõdud all ja see 2,4 tundub sõites nagu rehvid oleks tühjad.
Seda tunnet ei ole, lamelli pealt tulles veel eriti. Natuke jäik on, aga kannatab ära. Samas kummisegu ja mustri tõttu mängib suverehv Tallinna vagudes tunduvalt rohkem kui täpselt sama mõõduga lamell. Küsimus oli rohkem selle pärast, et kas sai soovituslik rõhk sisse või mitte. Rehvitöökojas vaadati seinalt mingi tabeli pealt, kus tegelikult päris seda autot üldse kirjas ei olnud.
Pigem on vist hea, et pole tihti midagi siia kirjutada...
Suvega päris palju kilomeetreid maha sõitnud ja muresid on olnud vähe. Vahetusse on läinud üks süütepool, üks vaakumvoolik ja turborõhu solenoid, kui sai taga aetud väikse turtsumise põhjuseid mootoris. Nüüd kõik jälle tip-top ja masin liigub edasi reipamalt kui kunagi varem. Iga-aastane mootoriõli + filtrite vahetus samuti tehtud.
Suvega päris palju kilomeetreid maha sõitnud ja muresid on olnud vähe. Vahetusse on läinud üks süütepool, üks vaakumvoolik ja turborõhu solenoid, kui sai taga aetud väikse turtsumise põhjuseid mootoris. Nüüd kõik jälle tip-top ja masin liigub edasi reipamalt kui kunagi varem. Iga-aastane mootoriõli + filtrite vahetus samuti tehtud.
Midagi vahelduseks logiraamatusse:
1) vahetusse läksid tagumised piduriklotsid ja -kettad (A-varuosad).
2) kõrvaldati jahutusvedeliku leke.
Muus osas endiselt kõik tip-top. Olles nüüd paraalleelselt 2,5 kuud MY02 WRX STI-ga sõitnud, siis peab ütlema, et 9-3 Aero XWD on ikka üks karm perevagun. Ega ta performance'i poole pealt suurt alla ei jää, v.a. 1.-2. käigu kiirendus, mis STI-l on tunduvalt plahvatuslikum. Alates 3ndast on juba üsna võrdne minek. Aero XWD vedrustus tundub ka nagu pehme diivan võrreldes STI-ga, kuigi alguses tundus jube jäik. :D
1) vahetusse läksid tagumised piduriklotsid ja -kettad (A-varuosad).
2) kõrvaldati jahutusvedeliku leke.
Muus osas endiselt kõik tip-top. Olles nüüd paraalleelselt 2,5 kuud MY02 WRX STI-ga sõitnud, siis peab ütlema, et 9-3 Aero XWD on ikka üks karm perevagun. Ega ta performance'i poole pealt suurt alla ei jää, v.a. 1.-2. käigu kiirendus, mis STI-l on tunduvalt plahvatuslikum. Alates 3ndast on juba üsna võrdne minek. Aero XWD vedrustus tundub ka nagu pehme diivan võrreldes STI-ga, kuigi alguses tundus jube jäik. :D
Esimesed piduriklotsid ja -kettad ka nüüd vahetatud. Oma teada ühtegi muud muret praegu autol kallal pole, ka Saabianti ei tuvastanud midagi uut. Talve eel läksid alla Hankook Winter i*Pike RS W419 naastud mõõduga 225/45R18, kuigi alles sel nädalal on saanud lõpuks ka natuke talvist sõitu nautida. :thumb:
Panen masina esialgu passiivsesse müüki mitte avalikustatud Auto24 kuulutusega (info praegu ainult siin foorumis). Kõik vajalik info siin olemas: Auto24 kuulutus
EDIT: tegin kuulutuse avalikuks.
Ei oska hetkel mitte ühtegi aktiivset probleemi välja tuua auto juures - kõik mured on alati koheselt kõrvaldatud. Põhjuseks veel 3nda auto (Škoda Octavia ökoperevagun lisaks WRX STI-le) kasutamise võimaluse lisandumine ja suvel jääks masin paratamatult liiga palju seisma maja ette seetõttu. Kel huvi ilusa, kiire ja võimsa rikkaliku varustusega perevaguni vastu, võtke PS-i teel ühendust. Müügihuvi võib peagi kaduda. :)
EDIT: tegin kuulutuse avalikuks.
Ei oska hetkel mitte ühtegi aktiivset probleemi välja tuua auto juures - kõik mured on alati koheselt kõrvaldatud. Põhjuseks veel 3nda auto (Škoda Octavia ökoperevagun lisaks WRX STI-le) kasutamise võimaluse lisandumine ja suvel jääks masin paratamatult liiga palju seisma maja ette seetõttu. Kel huvi ilusa, kiire ja võimsa rikkaliku varustusega perevaguni vastu, võtke PS-i teel ühendust. Müügihuvi võib peagi kaduda. :)
Auto müüdud ja võib teema lukku panna. Masin jäi foorumisse, seega ilmselt omanik ise teeb varsti vastava uue teema. :)
Vahepeal on autoplaanid niipalju muutunud, et ilmselt ootab ees mõne täiesti uue auto ost (ka STI on müügis), aga valik on veel lahtine... SAABi kogemus on nüüd igal juhul olemas ja igati positiivsed mälestused jäävad. :)
Vahepeal on autoplaanid niipalju muutunud, et ilmselt ootab ees mõne täiesti uue auto ost (ka STI on müügis), aga valik on veel lahtine... SAABi kogemus on nüüd igal juhul olemas ja igati positiivsed mälestused jäävad. :)