Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 206kW manuaal, 2008, Mawrec

Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#26

R Dets 13, 2013 16:14

Tõsi :P Eks see olegi rohkem pseudo-miinus. Käigukast töötab väga mõnusalt, pole kordagi veel olnud mingit tõrget käikude vahetamisel. Teine auto on mul 2004.a. Legacy ja sel ikka aeg-ajalt juhtub, et 1. või tagurpidi käik ei lähe kohe sisse või 5ndalt ei lase alati 3ndale vahetada vms.
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#27

R Jaan 17, 2014 11:16

Peab ütlema, et Saabi nelikvedu on üsna mõnus. Ilmselt sellele aitavad kaasa ka lamellid (mustri jääk 5 mm). Kuigi stabiilsuskontrolli sekkumist on tihti tunda, siis külje saab ikkagi üsna lihtsalt ette lumistel tänavatel sõites, aga seda täiesti kontrollitult. Uute naeltega Legacyga on praegu külje ette saamine tunduvalt raskem, kuigi igasugu elektroonilised abid puuduvad :) Igal juhul talvesõidu kogemused on seni positiivsed.
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#28

E Jaan 27, 2014 8:40

Suutsin ühe rattaga vaikselt madala äärekivi peale sõites Saabi elektroonika täiesti lolliks ajada: ABS failure, ESP off, brake malfunction (make a safe stop) :D Ei tea, mis ohuolukorraks ta seda pidas vms, igal juhul sealt maha sõites oli kõik jälle OK.
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#29

E Apr 07, 2014 17:12

Kui ostujärgselt sai paari kuu jooksul mitmeid asju vahetatud, siis pärast seda on masin igati töökindel olnud ja lausa lust sõita. Mõned väiksemad asjad on veel tehtud:

* toonkile tagumisele klaasiringile - näeb nüüd palju kurjem välja :cool:
* praktiliselt uued 18" veljed - vanad olid juba kõverad, aga läksid osavatesse kätesse edasi
* 1. ja 2. käigu väändepiirajad maha - mõnusam kohaltvõtt :P
* uued süüteküünlad - olid 70k juba sõitnud
* uued kojamehed


Kokkuvõttes võib öelda, et auto on ideaalses korras ja ilmselt üks parimaid "sleeper" autosid, mida selle raha eest saab...
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#30

E Apr 07, 2014 17:39

Eks ikka rohkem pilte võiks olla, näiteks ka seest. :cool:
Regular Saab Guy
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#31

E Apr 21, 2014 23:37

Mõned värsked pildid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#32

K Apr 23, 2014 21:20

Mis vahenditega nahka hooldad ? Ise olen kasutanud Gliptone tooteid naha puhastamiseks ja kaitseks. Tooted toimivad nii nagu peab :thumb:
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#33

P Mai 25, 2014 18:16

Olen lasknud Jazzis teha. Täpselt ei tea, milliseid vahendeid nad seal kasutavad.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#34

P Mai 25, 2014 20:13

Ilus :thumb:
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#35

R Mai 30, 2014 8:15

Läksid alla uued suvekad Hankook Ventus V12 EVO2 K120 235/40R18. Rõhk sai igale poole 2,4 - kas on õige number või peaks timmima ühele või teisele poole?
no1
Postitusi: 77
Liitunud: P Aug 16, 2009 18:12
Asukoht:
Auto:

#36

R Mai 30, 2014 8:29

Ise pead katsetama, milline rehvirõhk Sulle sobib!
mariom
Postitusi: 116
Liitunud: T Sept 18, 2012 11:16
Asukoht:
Auto:

#37

R Mai 30, 2014 9:20

Mul ka samad mõõdud all ja see 2,4 tundub sõites nagu rehvid oleks tühjad.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#38

R Mai 30, 2014 9:48

Ise soovitaks üldse seda teist tehase soovitust 225/45 R18 tunduvalt pehmem sõita
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#39

R Mai 30, 2014 10:36

http://www.tirepressurecalculator.com/
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#40

R Mai 30, 2014 10:39

Kas see kalkulaator pole mitte traktoritele mõeldud?

terv, teager
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#41

R Mai 30, 2014 11:17

Mul ka samad mõõdud all ja see 2,4 tundub sõites nagu rehvid oleks tühjad.


Seda tunnet ei ole, lamelli pealt tulles veel eriti. :) Natuke jäik on, aga kannatab ära. Samas kummisegu ja mustri tõttu mängib suverehv Tallinna vagudes tunduvalt rohkem kui täpselt sama mõõduga lamell. Küsimus oli rohkem selle pärast, et kas sai soovituslik rõhk sisse või mitte. Rehvitöökojas vaadati seinalt mingi tabeli pealt, kus tegelikult päris seda autot üldse kirjas ei olnud.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#42

R Mai 30, 2014 12:56

Kas see kalkulaator pole mitte traktoritele mõeldud?

terv, teager


hahahahah pekki, sorry, ma otsisin mingit kalkulaatorit mida ise kasutasin kunagi aga ei leidnud sama ja ei lugenud täpselt. Täitsa nali kohe :wall:
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#43

L Mai 31, 2014 9:03

Millise mõõduga rehvid täpselt sellisele 18" veljele (piltide pealt näha) selle auto all sobivad peale 235/40 ja 235/45? Rumal küsimus, aga kas 225/45 eeldab teistsugust velge?
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#44

L Mai 31, 2014 10:11

Ei eelda teist velge, 235/40 on täpselt sama mis 225/45. Lihtsalt endal parem sõita, pikirööpas ei otsi teed ja pehmem.
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#45

T Aug 19, 2014 23:50

Pigem on vist hea, et pole tihti midagi siia kirjutada...
Suvega päris palju kilomeetreid maha sõitnud ja muresid on olnud vähe. Vahetusse on läinud üks süütepool, üks vaakumvoolik ja turborõhu solenoid, kui sai taga aetud väikse turtsumise põhjuseid mootoris. Nüüd kõik jälle tip-top ja masin liigub edasi reipamalt kui kunagi varem. :) Iga-aastane mootoriõli + filtrite vahetus samuti tehtud.
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#46

T Okt 14, 2014 14:58

Midagi vahelduseks logiraamatusse:

1) vahetusse läksid tagumised piduriklotsid ja -kettad (A-varuosad).
2) kõrvaldati jahutusvedeliku leke.

Muus osas endiselt kõik tip-top. Olles nüüd paraalleelselt 2,5 kuud MY02 WRX STI-ga sõitnud, siis peab ütlema, et 9-3 Aero XWD on ikka üks karm perevagun. Ega ta performance'i poole pealt suurt alla ei jää, v.a. 1.-2. käigu kiirendus, mis STI-l on tunduvalt plahvatuslikum. Alates 3ndast on juba üsna võrdne minek. Aero XWD vedrustus tundub ka nagu pehme diivan võrreldes STI-ga, kuigi alguses tundus jube jäik. :D
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#47

K Dets 24, 2014 19:42

Esimesed piduriklotsid ja -kettad ka nüüd vahetatud. Oma teada ühtegi muud muret praegu autol kallal pole, ka Saabianti ei tuvastanud midagi uut. Talve eel läksid alla Hankook Winter i*Pike RS W419 naastud mõõduga 225/45R18, kuigi alles sel nädalal on saanud lõpuks ka natuke talvist sõitu nautida. :thumb:
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#48

N Mär 12, 2015 23:32

Panen masina esialgu passiivsesse müüki mitte avalikustatud Auto24 kuulutusega (info praegu ainult siin foorumis). Kõik vajalik info siin olemas: Auto24 kuulutus

EDIT: tegin kuulutuse avalikuks.

Ei oska hetkel mitte ühtegi aktiivset probleemi välja tuua auto juures - kõik mured on alati koheselt kõrvaldatud. Põhjuseks veel 3nda auto (Škoda Octavia ökoperevagun lisaks WRX STI-le) kasutamise võimaluse lisandumine ja suvel jääks masin paratamatult liiga palju seisma maja ette seetõttu. Kel huvi ilusa, kiire ja võimsa rikkaliku varustusega perevaguni vastu, võtke PS-i teel ühendust. Müügihuvi võib peagi kaduda. :)
Mawrec
Postitusi: 41
Liitunud: E Sept 09, 2013 22:54
Asukoht:
Auto:

#49

K Juun 10, 2015 16:47

Auto müüdud ja võib teema lukku panna. Masin jäi foorumisse, seega ilmselt omanik ise teeb varsti vastava uue teema. :)

Vahepeal on autoplaanid niipalju muutunud, et ilmselt ootab ees mõne täiesti uue auto ost (ka STI on müügis), aga valik on veel lahtine... SAABi kogemus on nüüd igal juhul olemas ja igati positiivsed mälestused jäävad. :)
Vasta