Saab 9³ 1.8t 110kW, 2008, ebuprofen

Vasta
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#1

P Okt 13, 2013 9:08

Soetasin lõppude lõpuks endale oma unistust, SAAB 9³ 2008 aasta (ennem oli 1998 aasta kupee http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=18106).
Auto on toodud jällegi Saksamaalt, aga dokumentide järgi sellega sõideti ja hooldati Hollandis. Auto iseenesest oli puhas, läikiv, vaikne ja ilus :D
Illimar kontrollis isiklikult ja ühtegi halba sõna ei osanud ütelda (peale esipidurite vahetust).
Auto on tavaline Linear varustusega, aga minule vajavad püsikas, istmesoojendused, aux, turbo, automaat ja bensukas on täitsa olemas :D
Hooldus on tehtud ja on vaja ainult akut vahetada, kuna vana GM akul on juba vähe jõudu, et autot korralikult käivitada.
Kapoti all on muidu HirschPerformance kleeps olemas, et ECU on üle programmeeritud ja peaks nagu ~143kW olema, aga kui tõsi see on ei oska öelda.
Üleüldiselt olen autoga väga rahul need paar nädalat, mis sain sellega sõita, paar asju on vaja veel teha (aku, üks xenon pirn mitu päeva tagasi läks lillakaks ja kõrval istuja käepidet leida keskkonsoolist, mis on puudu xD)

Paar küsimust siis:

Kuidas saab veenduda Hirschi puhul peale düno minekut?
Mis xenonid lähevad? Manuaali järgi nagu peaks olema D1S, et bi-xenon või eksin?



Lisatud failid
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#2

P Okt 13, 2013 9:15

Hirschi soft loetakse peale Hirschi serverist ehk kinnituse/eituse saad kindlasti kui kirjutad Hirschile. VIN koodi järgi peaksid info kätte saama.
http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Contact/ContactRequest


Kuidas saab veenduda Hirschi puhul peale düno minekut?
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#3

P Okt 13, 2013 9:21

D1S pirn käib jah :)
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#4

P Okt 13, 2013 9:36

ok, tänud :beer:
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#5

P Okt 20, 2013 9:27

nii siis, kaks allikat (üks nendest Hirsch ise) tõestasid, et autol on 195BHP Hirsch upgrade olemas :beer:

aga kuna auto on euroopast, siis signalisatsioon puudub, mis ei ole eriti hea.
seda ju on võimalik aktiveerida softi kaudu või peab veel midagi juurde panema?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

P Okt 20, 2013 12:23

OEM pasun tuleb juurde.
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#7

T Veebr 11, 2014 9:39

kurat küll, eile töökaaslane parklas tagurdas ja ei näinud, et minu auto seisis taga :wall:
tulemuseks on kriimustatud esipamper, keskmine iluvõre mõraga ja SAAB sõna kadunud, all mingi anduri kaitse plastik ka katki ja numbrialus pooleks (aga jäi küljes):(((((
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#8

L Mär 08, 2014 9:22

selline jama siis, kindlustus arvutas välja 721€ remondi kulu

Pilt

Pilt
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#9

L Apr 12, 2014 13:13

tegin endale "automatic" avamine ka

https://www.youtube.com/watch?v=0sfsPEIo-68
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#10

E Aug 18, 2014 18:13

Tulime Riiast puhkuselt tagasi ja ummikus üks tädi ei märkanud meie autot, kui ümberreastus :gun:
Press
Postitusi: 128
Liitunud: N Mai 08, 2014 17:39
Asukoht:
Auto:

#11

E Aug 18, 2014 18:59

See Saab justkui tõmmbab jama ligi! :)
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#12

E Aug 18, 2014 19:51

Jah, ma läheks juba metsa pihlakaoksa järele.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#13

E Aug 18, 2014 21:41

ei tea, kas tõmbab või mitte, aga liiklus tänapäevadel on kindlasti kehvemaks läinud, kui vaadata mismoodi inimesed sõidavad (eriti ringidel)
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#14

T Aug 19, 2014 13:04

Värvi viga
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1288457/Black-cars-likely-involved-accidents.html


Ja selle artikli viimane lõik võtab asja meie oludes siiski kõige paremini kokku:
'It may be possible that simple solutions such as the use of daytime running lights or headlightscould effectively negate the elevated risks of higher risk vehicle colours.'

Riias ehk ei reastuta ümber vaid seal tekitatakse sõiduridasid juurde ;) Esimene kord läks mul ka Riias aega taipamiseks, et miks mulle parema külje alla poetakse, enne kui aru sain, et seal on õhtusel tipptunnil "täiendav sõidurada".
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#15

T Aug 19, 2014 13:15

Riias jah .. Tipptunni ajal tuleb peeglid kokku klappida :D

Kahju muidugi, et Sul nii juhtus :(
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#16

K Jaan 07, 2015 10:36

auto liigub hetkel probleemideta ja üks kui pagasnikus tegin koristust, siis vaatasin et riiulis on tühjad kohad ovaalidele olemas.
kas saab teha niimoodi, et panen ovaalid sisse ja ühendan need väikeste asemel või on nagu eelmise põlvkonna 9-3 sinna tulevad ainult teatud sagedused, mitte terve spekter?
Vasta