Saab 9³ 1.8t 110kW, 2008, ebuprofen
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
Soetasin lõppude lõpuks endale oma unistust, SAAB 9³ 2008 aasta (ennem oli 1998 aasta kupee http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=18106).
Auto on toodud jällegi Saksamaalt, aga dokumentide järgi sellega sõideti ja hooldati Hollandis. Auto iseenesest oli puhas, läikiv, vaikne ja ilus :D
Illimar kontrollis isiklikult ja ühtegi halba sõna ei osanud ütelda (peale esipidurite vahetust).
Auto on tavaline Linear varustusega, aga minule vajavad püsikas, istmesoojendused, aux, turbo, automaat ja bensukas on täitsa olemas :D
Hooldus on tehtud ja on vaja ainult akut vahetada, kuna vana GM akul on juba vähe jõudu, et autot korralikult käivitada.
Kapoti all on muidu HirschPerformance kleeps olemas, et ECU on üle programmeeritud ja peaks nagu ~143kW olema, aga kui tõsi see on ei oska öelda.
Üleüldiselt olen autoga väga rahul need paar nädalat, mis sain sellega sõita, paar asju on vaja veel teha (aku, üks xenon pirn mitu päeva tagasi läks lillakaks ja kõrval istuja käepidet leida keskkonsoolist, mis on puudu xD)
Paar küsimust siis:
Kuidas saab veenduda Hirschi puhul peale düno minekut?
Mis xenonid lähevad? Manuaali järgi nagu peaks olema D1S, et bi-xenon või eksin?
Auto on toodud jällegi Saksamaalt, aga dokumentide järgi sellega sõideti ja hooldati Hollandis. Auto iseenesest oli puhas, läikiv, vaikne ja ilus :D
Illimar kontrollis isiklikult ja ühtegi halba sõna ei osanud ütelda (peale esipidurite vahetust).
Auto on tavaline Linear varustusega, aga minule vajavad püsikas, istmesoojendused, aux, turbo, automaat ja bensukas on täitsa olemas :D
Hooldus on tehtud ja on vaja ainult akut vahetada, kuna vana GM akul on juba vähe jõudu, et autot korralikult käivitada.
Kapoti all on muidu HirschPerformance kleeps olemas, et ECU on üle programmeeritud ja peaks nagu ~143kW olema, aga kui tõsi see on ei oska öelda.
Üleüldiselt olen autoga väga rahul need paar nädalat, mis sain sellega sõita, paar asju on vaja veel teha (aku, üks xenon pirn mitu päeva tagasi läks lillakaks ja kõrval istuja käepidet leida keskkonsoolist, mis on puudu xD)
Paar küsimust siis:
Kuidas saab veenduda Hirschi puhul peale düno minekut?
Mis xenonid lähevad? Manuaali järgi nagu peaks olema D1S, et bi-xenon või eksin?
Hirschi soft loetakse peale Hirschi serverist ehk kinnituse/eituse saad kindlasti kui kirjutad Hirschile. VIN koodi järgi peaksid info kätte saama.
http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Contact/ContactRequest
http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/Contact/ContactRequest
Kuidas saab veenduda Hirschi puhul peale düno minekut?
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
nii siis, kaks allikat (üks nendest Hirsch ise) tõestasid, et autol on 195BHP Hirsch upgrade olemas :beer:
aga kuna auto on euroopast, siis signalisatsioon puudub, mis ei ole eriti hea.
seda ju on võimalik aktiveerida softi kaudu või peab veel midagi juurde panema?
aga kuna auto on euroopast, siis signalisatsioon puudub, mis ei ole eriti hea.
seda ju on võimalik aktiveerida softi kaudu või peab veel midagi juurde panema?
OEM pasun tuleb juurde.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
kurat küll, eile töökaaslane parklas tagurdas ja ei näinud, et minu auto seisis taga :wall:
tulemuseks on kriimustatud esipamper, keskmine iluvõre mõraga ja SAAB sõna kadunud, all mingi anduri kaitse plastik ka katki ja numbrialus pooleks (aga jäi küljes):(((((
tulemuseks on kriimustatud esipamper, keskmine iluvõre mõraga ja SAAB sõna kadunud, all mingi anduri kaitse plastik ka katki ja numbrialus pooleks (aga jäi küljes):(((((
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Värvi viga
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1288457/Black-cars-likely-involved-accidents.html
Ja selle artikli viimane lõik võtab asja meie oludes siiski kõige paremini kokku:
'It may be possible that simple solutions such as the use of daytime running lights or headlightscould effectively negate the elevated risks of higher risk vehicle colours.'
Riias ehk ei reastuta ümber vaid seal tekitatakse sõiduridasid juurde Esimene kord läks mul ka Riias aega taipamiseks, et miks mulle parema külje alla poetakse, enne kui aru sain, et seal on õhtusel tipptunnil "täiendav sõidurada".
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Riias jah .. Tipptunni ajal tuleb peeglid kokku klappida :D
Kahju muidugi, et Sul nii juhtus :(
Kahju muidugi, et Sul nii juhtus :(
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
auto liigub hetkel probleemideta ja üks kui pagasnikus tegin koristust, siis vaatasin et riiulis on tühjad kohad ovaalidele olemas.
kas saab teha niimoodi, et panen ovaalid sisse ja ühendan need väikeste asemel või on nagu eelmise põlvkonna 9-3 sinna tulevad ainult teatud sagedused, mitte terve spekter?
kas saab teha niimoodi, et panen ovaalid sisse ja ühendan need väikeste asemel või on nagu eelmise põlvkonna 9-3 sinna tulevad ainult teatud sagedused, mitte terve spekter?