6. leht 6-st

Re: Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

Postitatud: L Mär 28, 2020 9:09
Postitas Ron24
Kas 1,4 või 1,6 mootoriga?

Re: Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

Postitatud: L Mär 28, 2020 19:27
Postitas skyline
Ron24 kirjutas:
L Mär 28, 2020 9:09
Kas 1,4 või 1,6 mootoriga?
1,6 ning 150kw.... peale Saabi omamist enam lahjade kilovattide arvuga mootorile üle minna ei suuda :)

Re: Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

Postitatud: L Mär 28, 2020 20:05
Postitas Ron24
skyline kirjutas:
L Mär 28, 2020 19:27
Ron24 kirjutas:
L Mär 28, 2020 9:09
Kas 1,4 või 1,6 mootoriga?
1,6 ning 150kw.... peale Saabi omamist enam lahjade kilovattide arvuga mootorile üle minna ei suuda :)
150kw mootorist, kas mõni njuutonmeeter ka on? Ma uurin ilma mingi irooniata. Ma ise ootan uut Cupra Leoni ja too pidavat 1,4 mootori alguses saama. Õnneks mõne aja pärast tuleb 2,0 ka aga mis saa mõni aeg on ei osata öelda. Et siis palun ausalt, kas kannatab sõita või läheb iga möödasõiduga pea hallimaks?

Re: Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

Postitatud: E Mär 30, 2020 11:44
Postitas skyline
Ron24 kirjutas:
L Mär 28, 2020 20:05
150kw mootorist, kas mõni njuutonmeeter ka on? Ma uurin ilma mingi irooniata. Ma ise ootan uut Cupra Leoni ja too pidavat 1,4 mootori alguses saama. Õnneks mõne aja pärast tuleb 2,0 ka aga mis saa mõni aeg on ei osata öelda. Et siis palun ausalt, kas kannatab sõita või läheb iga möödasõiduga pea hallimaks?
Väänet on 265nm ehk 35 nm vähem kui oli mu 9-3 Aerol, aga kuna moodsal turbomootoril pole turbo lag'i, siis max vääne on ka saadaval juba madalatel pööretel ehk vahemikus 1500-4500rpm. 0-100 km/h on papre peal ka 1,6 sek minu endisest Saabist kiirem. Sport režiimis on auto väga ergas iga gaasivajutuse peale rebima. Ühelgi möödasõidul hätta ei jää. Kiirendamisel pole küll sellist äkilist "raudlatiga selga" tunnet nagu oli mu Saabil, sest kiirendus on lineaarsem ja pole sellist asja, et vääne tuleb ühtäkki taha.
( Proovisin enne valiku langetamist muide ka Seat Leon Cuprat, millel oli 300hj ning 4wd... minu jaoks oli see liiga kompromissitu liikur igapäeva toimetusteks- ülikõrge kütusekulu (testsõidul oli see 14+ sajale), väga jäik ning olematu loogikaga navi ekraan. Mootor oli muidugi vaimustav koostöös DSG kastiga. Uus Leoni mudel tuleb kindlasti teistsugune, kuulu järgi 1,4 hübriid nagu uus Octavia RS-gi ...)
Vähemtähtis pole ka asjaolu, et keskmine kütusekulu on Kial isegi sisesõidu perioodil olnud ca 2,5 l/100 km madalam kui oli 9-3 Aerol st 8,2 vs 10,7.

Mis Saabil selgelt parem oli, olid need xenon+H7 kombona kaugtuled. Moodsate täis Led tulede puhul pooltuled on küll väga head, aga kaugtulede ulatus jääb Saabile alla. Ning puudust tunnen ka äärekivi järgi allapöörduvast paremast küljepeeglist (Kial pakutakse seda vaid Stingeril).

Olen uue valikuga väga rahul.

Re: Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

Postitatud: E Mär 30, 2020 13:51
Postitas heff
Kena värv ja väheke võimsam KIA on hea valik :drive:

Võimsusest - ega see pole vist üllatus, et automaatkastiga SAABidel läheb hea ports võimsust lihtsalt kütusekuluks ja "tõmbeks", tegelikku minekut on ikka rohkem moodsa käigukastiga väiksemal mootoril, mis suudab seda võimsust ka reaalselt ära kasutada. 265nm oli mu 2.0t 9-3'l ka ja möödasõitudega kunagi probleeme polnud, lihtsalt läks. Muidugi on alati need, kes räägivad kui hästi SAAB seal 100+ kiirustel edasi läheb, aga normaalsel inimesel pole Eesti oludes sellest mingit tolku paraku.

Kuidas Proceed'il juhitavus ja roolitunnetus on? Kaal ja välised mõõtmed sarnased 9-3'ga, mis pole küll just juhitavuse etalon, aga pole ka ülevõimendatud ja tuim nagu osadel uuematel KIAdel mille rooli olen sattunud.

Re: Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

Postitatud: E Mär 30, 2020 17:29
Postitas Ron24
Herr Skyline - rõõm kuulda kui sa rahul oled. Küsisin sellepärast, et töökaaslasel on Seat Leon Xperience 1,8 132kw bensukas ja korra sõitsin tollega. Kokkuvõttes saab öelda, et kohalt on äkiline aga üle 70km/h kiirustel ei saa enam kiirendusest rääkida vaid pigem - lõpuks saab hoo üles. Muidugi võib asi ka minu praeguses Saabis olla. Olenemata kiirusest on ainult hetk ja võiks arestimajas maanduda. Ma olen lihtsalt hästi skeptiline nende mikromootorite suhtes ja sellepärast ma uurin teistelt. Ma lihtsalt arvan, et selle aastaga saab Saabi aeg täis ja tahan uut autot. Aga aitäh info jagamisest.

Re: Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

Postitatud: E Mär 30, 2020 21:12
Postitas innar11
skyline kirjutas:
E Mär 30, 2020 11:44
Ning puudust tunnen ka äärekivi järgi allapöörduvast paremast küljepeeglist (Kial pakutakse seda vaid Stingeril).
Täpsustan, sellejaoks on vaja elektrilist mäludega istet, mitte ilmtingimata Stingerit :)

Re: Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

Postitatud: K Apr 01, 2020 12:09
Postitas skyline
heff kirjutas:
E Mär 30, 2020 13:51
Kuidas Proceed'il juhitavus ja roolitunnetus on? Kaal ja välised mõõtmed sarnased 9-3'ga, mis pole küll just juhitavuse etalon, aga pole ka ülevõimendatud ja tuim nagu osadel uuematel KIAdel mille rooli olen sattunud.
Proceed on olemuselt alajuhitavam kui oli minu Saab ja see tekitas veidi üllatust esmakordselt Kiaga käänulisele ja kurvilisele Postiteele sattudes.
Eks see elektriline roolivõim tahab veidi harjumist.
Kuna nii Proceedi kui Stingeri arenduse juures oli Kia poolt üles ostetud BMW M-divisjoni endine juht, siis tundub, et selle tooja viimaste aastate areng on olnud märgatav. Pole midagi võrrelda minu eelmise kokkupuutega Kiaga milleks oli 2008a Ceed, mis oli lihtsalt üks ilmetu ja emotsioonitu kärakas.
innar11 kirjutas:
E Mär 30, 2020 21:12
Täpsustan, sellejaoks on vaja elektrilist mäludega istet, mitte ilmtingimata Stingerit :)
Proceedile ei saa paraku seda peegli lisa mitte kuidagi. Nii lihtsalt on :)
PS Elektrilise mäludega juhiistme ma noppisin ma oma autole juurde lisade nimekirjast, kuna võimaldab istet ka pikale inimesele mugavaks reguleerida.

Re: Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

Postitatud: K Apr 01, 2020 15:26
Postitas rantto
Kaua te kavatset jahuda kiiade teemal?