Saab 9-3 Aero, MY2004, Skyline

richard
Postitusi: 948
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#51

P Juul 20, 2014 11:26

Kõige tumedam on vist 5% läbipaistvusega. Mul endal ka see. 10% oli juba liiga läbipaistev mujaoks sest mingi ajaga ta nagunii hakkab natuke rohkem paistma ka.
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#52

P Juul 20, 2014 17:32

Tõenäoliselt kui toonkile panen siis tagaaknale kõige tumedama või siis kerge peegeldusega musta (eelmisel autol oli ja paistis olevat täiesti legaalne) ning küljeakendele kraadi võrra lahjema tooni. Päris totaalset "pigi" kogu tagumist ringi ikka vist ei soovi...
Aga enne peaks klubikleepsu kätte saama, sest hiljem seda muidu enam aknale panna ei saa :)

Muust ka- suvel pikkade otsadega on keskmine kütusekulu ikka meeldivalt madal, 2 viimast paagitäit täispaagi meetodil mõõdetuna 7,77 ja 7,78 sajale. Kõigi aegade keskmine on ka kukkunud kevadise 11,1 pealt nüüd 10,6 peale :) Varsti peaks uue potsiku STP fuel injector cleanerit ka taas läbi laskma, siis peaks mingiks ajaks keskmine kulu taas kukkuma.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
richard
Postitusi: 948
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#53

P Juul 20, 2014 17:52

Usu mind see 5%ne kile nii taga kui tagumistel küljekatel annab parema effekti ja kuna ta hakkab natukese ajaga rohkem läbi paistma siis on see sulle kindlasti sobiv. Kui suvekatele tuled võid mu autolt vaadata. Ma ise ka valisin seal natuke läbipaistvama vahet ja no see lahjem ikka ei olnud nii hää.

Kui tagaaknal ja tagumistel küljekatel erinev toon siis jääb teatud nurga alt natuke naljakas.
9-5LPT
Postitusi: 1093
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#54

P Juul 20, 2014 18:08

Mul ka taga kõige tumedam ja absoluutselt ei kahetse, ette läheb mingi aeg 35ne või 20nene - selles osas mõtlen veel - aga üldmulje on siis päris sünge (kuigi ma ei usu et sullle see väga pinget pakuks) :). Taha soovitan küll igatahes 5%st ja erinevate % paigaldamise kohapealt pean richardiga nõus olema.
Kogenud Aeronaut. :drive:
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#55

P Juul 20, 2014 18:11

Eks peab jah kellegi pealt piiluma.
Suvekokkutulekule tuleku osas olen veel suht ebalev, kuna minu töökoha suvepäevad on just samal nädalavahetusel reedel toimuva suure peoga:( Ehk kui laupäev end kohale vedada jõuab (distants oleks mul isenenesest väike), siis vist pikka peolist minust pole...surri söömine oli ka nõnna hiline kavas :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
vvs
Pealik
Postitusi: 3747
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#56

R Aug 08, 2014 10:09

Kas said nüüd akvaariumist lahti? Muljed... :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#57

R Aug 08, 2014 10:14

Jah, akvaariumist said kalad välja lastud mõni päev tagasi :) Esmamuljed on tumedad :cool:
Eks katsun lähiajal ka pildikese üles panna.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#58

K Aug 13, 2014 20:53

Uuendustena siis sai otsustatud lõpetada ühepoolne reklaamileping Sepa autopoega ning kuna klubi numbrialused olid Tartust parasjagu otsas, siis sai Saab "ära Hirschitud" :)

Pilt

Ja nagu eelpool öeldud sai siis lõpuks ka akvaariumist kalad välja lastud ning tagumine ring kõige tumedama kilega lastud ära toonida. Lõpptulemus siis selline :beer:

Pilt

Negatiivselt poolelt sai Saabi "ülemäärase" kiirendusvõime tõttu mundrimeeste kaudu riigikassat 100 euro võrra turgutatud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3108
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#59

K Aug 13, 2014 22:44

Kuidas ise tulemusega rahul oled? Minu meelest on pilt ikka tunduvalt parem:)
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#60

N Aug 14, 2014 9:17

Kuidas ise tulemusega rahul oled? Minu meelest on pilt ikka tunduvalt parem:)


Jah, ise olen täitsa rahul kuigi takkajärgi mõtlen et külgmised aknad oleks võinud ehk isegi kraad lahjema kilega lasta teha, mõtlen sellis,t millega esindused uusi autosid enamasti teevad ehk kerged istmete kontuurid kumavad läbi...mulle tundub see kuidagi rohkem kooskõlas auto enda musta värviga olevat. Praegu ei paista väljast midagi läbi.
Koduste poolt oli ka veits nurinat, et "ilusat heledad nahkistmed" ei paista nüüd enam välja :)
Aga mis tehtud, see tehtud.

Järgmine teema on Aero margikohaste esivedrude otsimine- kõik kohad on täis tavaversiooni vedrusid, aga aero omadest on laod tühjad va esinduse OEM osa, mille osas ootan hetkel sõbralikumat hinda :) Tundub üldse, et Aero spetsiifiliste juppidega võib teinekord raskusi olla kuna kohapeal pole neid kunagi, jumal tänatud veel, et sünnijärgne Hirsch autoks ei ole :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3108
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#61

N Aug 14, 2014 10:30

Mis see hind lõpuks tuli ja kes ära tegi?
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#62

N Aug 14, 2014 10:41

Hind tuli toonimisel 80 eur ja tegi ära see koht, kus sa ka oma 9-3 lasid teha.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#63

N Aug 14, 2014 11:33

Negatiivselt poolelt sai Saabi "ülemäärase" kiirendusvõime tõttu mundrimeeste kaudu riigikassat 100 euro võrra turgutatud.


Sul siis joppas...ma andsin mõned kuud tagasi 240€ ja läks ka veel hästi,aga mis teha,omad vitsad peksavad :wise:
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#64

N Aug 14, 2014 14:25


Sul siis joppas...ma andsin mõned kuud tagasi 240€ ja läks ka veel hästi,aga mis teha,omad vitsad peksavad :wise:


Tõesti ei saa vist väga kurta, kuna mul oli roolis olles veel sellise kirjaga särk ka seljas http://www.pead.ee/kosmosemutid/
Hea, et juba selle eest juurde ei väänatud :D
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#65

N Aug 21, 2014 20:36

Täna sai siis 205 eur võrra vaesemaks, et sõidumugavus endisele tasemele viia. Esinduses läksid vahetusse esivedrud, tugilaagrid ja vedru otsa katted.
Mõistetamatuks jääb vaid Tartu esinduse hinnapoliitika - mais küsiti samade juppide ja töö eest meili teel 461 eur. 3 kuud hiljem, kui lõin lauale Tallinna hinnapakkumise, oluliselt vähem. Ehk sain imelise -55% sooduka. Tuleb tunnistada, et pole varem kuskilt autoesindusest nii suurt alet suutnud välja kaubelda :beer:
Mõistetamatu, mis Tambovi koefitsiente hinnakujunduses rakendatakse...
Aga lõpp hea, kõik hea, auto vedrustus taas vaikne ning esiots ja tagaots ühel tasapinnal.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#66

E Aug 25, 2014 9:47

Mõtled Tartus Carringi? Seal ongi väga "kahtlane" hinnapoliitika, pigem ütleks, et üritatakse rumalamatel nahka üle kõrvale tõmmata. Kunagi Saabile küsisin ühte väikest roolivõimu simmerlingi, siis küsiti selle eest 35 eur, mina tegin silmad suureks ja ütlesin, sellise hinnaga ei osta ma seda elu sees, hind kukkus koheselt 10 euri peale ja kuna mul teda kohe vaja oli, siis võtsin ta ka ära. Hiljem leidsin ka kodulinna tihendipoest 50 eurosendi eest. Uskumatu lihtsalt, ise üritan väga seda kohta vältida.
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#67

E Aug 25, 2014 10:31

Mõtled Tartus Carringi?

Just.
Ega seal muud varianti pole, kui tuleb nendega alati kaubelda. Mõne pisikese jupi või töö pärast ei tasu eraldi Tallinna sõitmine end ära, seda enam, et Tartu esindus on minu kodu juurest vaid paar korda kiviga visata :) Küll tasub kust iganes varuosi ostes kasvõi epoodide või eBay abil end enne kurssi viia varuosa ligikaudse hinnaga.
Iseenesest nende klienditeenindus on mulle senini jätnud sõbraliku ja osavõtliku kogemuse ning sellele ei saa ma midagi ette heita.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#68

N Sept 04, 2014 10:23

Logiraamatu täienduseks, sai tehtud eelmine nädal õlivahetus, peale 12 tuh km läbimist. Sisse läks taas Mobil 1 0w-30. Õli valikuga on minu jaoks ikkagi teatud segadus.
Algselt sai ostetud GM enda Dexos2 õli, aga vaadates juhendit nõudis Saab 0w-30 või 0w-40 viskoossusega õli, aga Gm Dexos2 on 5w-30 viskoossusega õli, kuigi vastab vajalikule GM-LL-A-025 standardile. Huvitav on see, et GM ise ütleb:
GM-LL-A-025
Special GM approval for long-life engine oil for gasoline engines. Viscosity is SAE 0W-30. Product meets ACEA A3/B3. Drain interval can be as long as 30 000 kms.

Ja samas müüakse nende nime all eeltoodud standardile vastavaid õlisid mitte 0w-30 vaid 5w-30 viskoossusklassiga :freak:

Igatahes vahetasin poes ringi Mobil 1 vastu, kuigi sellel pole GM tunnustust.
Võimalik, et see GM Dexos2 õlist 2x kallim Mobil 1 on veits ülepingutamine, aga kindluse mõttes seda GM õli siiski sisse ei kallanud.

"Tore" muidugi ka, et Saab kasutab õlipunnil ebastandardset 15mm mõõtu, tuli selleks puhuks eraldi 15mm padrunvõti soetada. Lisaks ei saa öelda, et õlifiltri korpuse avamine 32mm võtmega oleks just üleliia lihtsaks tehtud, ise lahendasin filtrikorpuse avamise tellitava võtmega (lehtvõti liiga kobakas), mille varrest sai risti pulga läbi panna ning siis lahti keerata. Aga isetegemise rõõm on juba omaette väärtus :beer:
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
nael
Postitusi: 172
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:18
Asukoht:
Auto:

#69

L Sept 13, 2014 22:01

Õige padruniga pääses minu arvates väga lihtsalt ligi, sama ka alumise poldiga, et lihtsalt peab see 15mm padrun olemas olema. Pooldan, et mõni mees suudab ise ka õli ära vahetada, ilma esindusse jooksmata, kui aega piisavalt. Endale vähemalt meeldib enda autode juures need asjad ise teha, mille jaoks piisavalt mõistust, tööriistu ja viitsimist on. Ma ei tea, kas aero ja tavalise 129kw mootorile soovitatakse erinevat õli või mitte, aga ise kallasin liqui molyt ja mobili esp-d, mõlemad 5w30.
Jõudu ei ole plaanis juurde keerata? Minule jäid CR Performance-ist küll ainult positiivsed mälestused.
AndresV
Postitusi: 900
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#70

E Sept 15, 2014 10:33

Ühe lisavõtme soetamine võtab autoomanikust hobinokitseja ohkama? Oletades, et see 9-3 ei ole esimene ega viimane auto sinu elus ... miks mitte soetada üks korralik narredega komplekt mis teenib sind kümneid aastaid?

Muidugi alati ei piisa ka sellest. Nt 2-rattalistel - kui cafe-racerid ja uunikumid välja jätta - on lademes kohti kuhu standardkomplektiga ligi ei pääse ;).

OT: Praegused lapsed, kes ninapidi telefonis-arvutis kinni on, täiskasvanuna ilmselt mutrivõtit pihku ei võta. Huvitav millised hobid nemad endale välja mõtlevad.
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#71

E Sept 15, 2014 10:51

Ma ei kiru vaid imestan, ei võta see 1,5 eurone lisapadrun ohkama, lihtsalt veidi arusaamatu, kui muu maailm kasutab reeglina võtmesamme 14,17,19,22 jne, siis mis mõte on toota ebastandardset polti õlivanni jaoks? Senistel autodel on seal olnud reeglina 17 või 19 võtmega avatav polt. Arvestades Saabi aastakümnete pikkust kahjumlikkust oleks kindlasti olnud odavam võtta GM riiulist mõni 17 mõõdus polt. Aga no ju see siis Saabi soov igatepidi erineda teistest :)
Korralikud komplektid ja võtmed on täiesti olemas, aga vot sellist mõõtu veel polnud, nüüd siis on ja ega see mujal kasutust ei leia kui Saabi õlivahetusel. Ma muide ei salli monofunktsionaalseid asju :)

Võimsust pole plaanis juurde timmida, mulle piisab sellest 154kw enam kui küll

:drive:
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#72

P Sept 28, 2014 21:55

Autopäeviku täienduseks-
Augustis sai kaasfoorumlase abiga tehase mootoritarkvara ära uuendatud uusima tehase versiooni vastu. Nüüd töötab (tagumikutundele tuginedes) mootor aasta varem Carringus uuendatud tarkvaraga automaatkäigukastiga nagu paremini kokku. Subjektiivselt tundub ka momendikõverat rohkem olevat madalamatel pööretel. Varem olid maneerid autol suht robustsed- mõttepaus ja siis käks põrgu lahti ning hoia vaid piip ja prillid. Nüüd tõmbab nagu sujuvamalt ja ei ole liikumise alguses enam seda otsa, kus ei toimu nagu suurt midagi. Tõsi, oodatud kütusekulu langust siiski ei tulnud kuigi algus oli lootusandev.

Sai eBayst uus esiukse kõlar tellitud ning eile ka ära paigaldatud. Eestis lammutatud autodest kasutatuna seda kahjuks ei leidnud, kas olid teist tüüpi, ära müüdud või ei viitsitud müügiga eriti tegeleda (loe kui 3 korda eri nädalatel helistada ja ikka pole aega leitud auto juurde seda maha kruvima minna, siis ei maksa inimest rohkem tülitada).
Ei tulnud uus kõlar eBayst kõige odavamalt kätte kuid siiski 20 euri odavamalt kui minu küla esinduse pakutu. Oli küll kahtluseuss hinges, et äkki viga hoopis võimendis, aga läks sel korral õnneks ja uue kõlariga mängib raadio ka taas madalamaid sagedusi ilma plärtsumiseta :)

Lisaks sai tiivapealsed suunad tehtud smoked stiili-tõuke selleks andsid viimase teisipäevaku käigus tehtud pildid, kus need "valged mummud" mind häirima hakkasid.

Sai eelmine nädal roostet surmatud ja täna ka plekist 16" talveveljed Hammerite värviga pintsliga üle võõbatud, kuna eelmine aasta õpetas, et aerosoolvärviga tekib niivõrd õhuke värvikiht, millest rooste end peagi tas läbi sööb. Ehk läheb see talv paremini.

Nüüd veel enne külma aega vaja nahahooldus ja suurem vahatamine teha ja siis peaks nagu talveks valmis olema.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
9-5LPT
Postitusi: 1093
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#73

E Sept 29, 2014 14:46

Mul on ka nyyd tőrts seda spreid üle, tegin suured tuled uuesti lakiga tumedamaks, kui veel vaja on kellelgi. ;)
Kogenud Aeronaut. :drive:
skyline
Postitusi: 973
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#74

E Okt 06, 2014 20:39

Lisan teemasse paar hiljutist vvs tehtud suurepärast pilti
Pilt

Pilt

Ei suuda kahjuks saabiklubi fotoalbumi loogikaga kuidagi sina peale saada (laadisin failid nagu musta auku) ja seepärast kasutan taaskord upload.ee-d. Juhised oodatud :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13838
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#75

T Okt 07, 2014 8:37

SK fotoalbum on fotokonkursi jaoks seadistatud ja ega seal need pildid niisama välja ei ilmugi. Minu tähelepanekud näitavad, et upload sinna feilib tavaliselt siis, kui failinimes mõni täpiline täht on. Siis läheb poole pealt katki midagi. Algne upload õnnestub, aga konvertimisel pisemateks versioonideks töö katkeb ja pilti välja ei ilmu. Kui lihtsalt mõõtude või suurusega midagi lahti on, siis öeldakse seda kohe.
Hetkel ei suutnud ma küll tuvastada ühtegi poolikut uploadi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta