Saab 9-3 SS Vector 2.2 TiD 92 kw, 2003, xatax

Vasta
xatax
Postitusi: 5
Liitunud: P Jaan 26, 2014 14:28
Asukoht:
Auto:

#1

E Jaan 27, 2014 17:55

Olen nüüdsest siis värske Saabi omanik. Auto ostetud üsna "umbropsu" ja korralik diagnostika siiani tegemata - ootan Bluetooth OBD2 mooduli saabumist. Hiljem plaanis ka mõnda pädevamat töökoda külastada siiski. Kõrva järgi veermik üleliia kusagilt ei kolise ning tagant sinist suitsu ka just välja ei aja seega väga surnud isend pole.

Kui kellelgi on infot antud auto ajaloo kohta, siis väga huvitaks:
Auto number: 746 AXU

Hetkel külmadega käivitumine üsna nigel, tundub, et hõõgküünlad üldse järgi ei lähe enamuse ajast - ilmselt on tegu välise temperatuurianduri veaga, kuna see valetab +10c. Ostsin täna juba uue ning üritan hiljem ka ära vahetada, ehk läheb paremaks.

Kuna soojaks auto samuti väga hästi ei läinud (võimalik, et taaskord suuremal määral anduri mure), siis lasin kiirelt ära vahetada ka termostaadi - natukene läks paremaks küll.

Nüüd sain kätte ka 4 uut NGK hõõgküünalt, plaanis ka need lähiajal lasta peale keerata. (Ise ei julge torkida neid, äkki lähevad katki).





Lisatud failid
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#2

E Jaan 27, 2014 18:11

Eelsüüteküünalde kasutus sõltub mootori temperatuuriandurist.
Edu :thumb:
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#3

T Jaan 28, 2014 16:37

aru ma ei saa. :wall:Inimesed muudkui aga vahetavad suvalisi jublakaid ja justkui ongi ette valmistatud, et midagi ei muutu seejuures. Poodlemise rõõm?
On siis nii raske leida usaldusväärne asjamees ja lasta auto üle vaadata?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
xatax
Postitusi: 5
Liitunud: P Jaan 26, 2014 14:28
Asukoht:
Auto:

#4

R Jaan 31, 2014 15:14

Mõeldud, tehtud. Käisin Audaceris läbivaatusel.

CIM/PSe on programmeerimata, sellega seonduvalt ka törts keskluku veateateid.
Esimesed logarid vajavad vahetust, põhjaplasti võiks ka hankida, seda eelmine omanik külge ei jätnud.
Esitule AHL regulaator katki - selle peab uue hankima.

Mõned juhtmed vajaksid ka ehk vahetust... Muus osas nagu korras auto väidetavalt.

Kuna välistemperatuuri andureid oli käepärast lausa 3, proovisin kõik läbi, kõigiga sama temperatuurinäit mis on reaalse -20 puhul -13. See siis ka tingitud suure tõenäosusega kehvapoolsetest juhtmetest mis tuleks välja vahetada.
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#5

R Jaan 31, 2014 16:24

elu ei pea lihtne olema. Tõenäoliselt oligi -13 kraadi? Kui kahtled, pane mõni teine (juhtmega)termomeeter kõrvale. Enne, kui mingeid juhtmeid vahetada.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
xatax
Postitusi: 5
Liitunud: P Jaan 26, 2014 14:28
Asukoht:
Auto:

#6

P Veebr 02, 2014 11:20

Ei kahtle, tean, mul on 3 erinevat termostaati majas ja Saab näitab suhteliselt stabiilselt 6-7c kõrgemat tempi. Võrdlesin kontoris ka kahe teise masinaga mis näitasid kõik -20 või -19 kui minu oma luges -12c....

Üldiselt see hetkel enam väga ei häiri, sisekliimat reguleerib natukene valesti.

Uute eelsüüteküünaldega läheb auto viimaks normaalselt käima ka :)
Kahju ainult, et 1 vahetamata jäi - audaceris kardeti, et läheb katki ja jäeti vahetamata.
saab 123
Postitusi: 42
Liitunud: L Jaan 18, 2014 21:24
Asukoht:
Auto:

#7

K Veebr 05, 2014 19:11

Küünaldega selline asi et mul ei töödanud 4ast kaks. Turbo alune murdus ära. Sai küll töösooja mootoriga vahetada kuid oli liialt kinni põlenud/tahmanud. Mina panin temp andurile vahele lüliti millega saan igal hetkel küünlad tööle panna. Saab teatud temp ei panegi neid ise tööle. Sellep sellise vahepealse külmaga raske käivitus. Aga Küünaldega soovin edu. Tean juba 3 inimest kellel läks küünal puru.
Vasta