1. leht 1-st

Saab 9-3 SS Vector 2.2 TiD 92 kw, 2003, xatax

Postitatud: E Jaan 27, 2014 17:55
Postitas xatax
Olen nüüdsest siis värske Saabi omanik. Auto ostetud üsna "umbropsu" ja korralik diagnostika siiani tegemata - ootan Bluetooth OBD2 mooduli saabumist. Hiljem plaanis ka mõnda pädevamat töökoda külastada siiski. Kõrva järgi veermik üleliia kusagilt ei kolise ning tagant sinist suitsu ka just välja ei aja seega väga surnud isend pole.

Kui kellelgi on infot antud auto ajaloo kohta, siis väga huvitaks:
Auto number: 746 AXU

Hetkel külmadega käivitumine üsna nigel, tundub, et hõõgküünlad üldse järgi ei lähe enamuse ajast - ilmselt on tegu välise temperatuurianduri veaga, kuna see valetab +10c. Ostsin täna juba uue ning üritan hiljem ka ära vahetada, ehk läheb paremaks.

Kuna soojaks auto samuti väga hästi ei läinud (võimalik, et taaskord suuremal määral anduri mure), siis lasin kiirelt ära vahetada ka termostaadi - natukene läks paremaks küll.

Nüüd sain kätte ka 4 uut NGK hõõgküünalt, plaanis ka need lähiajal lasta peale keerata. (Ise ei julge torkida neid, äkki lähevad katki).





Lisatud failid

Saab 9-3 SS Vector 2.2 TiD 92 kw, 2003, xatax

Postitatud: E Jaan 27, 2014 18:11
Postitas andrehh
Eelsüüteküünalde kasutus sõltub mootori temperatuuriandurist.
Edu :thumb:

Saab 9-3 SS Vector 2.2 TiD 92 kw, 2003, xatax

Postitatud: T Jaan 28, 2014 16:37
Postitas praktikant
aru ma ei saa. :wall:Inimesed muudkui aga vahetavad suvalisi jublakaid ja justkui ongi ette valmistatud, et midagi ei muutu seejuures. Poodlemise rõõm?
On siis nii raske leida usaldusväärne asjamees ja lasta auto üle vaadata?

Saab 9-3 SS Vector 2.2 TiD 92 kw, 2003, xatax

Postitatud: R Jaan 31, 2014 15:14
Postitas xatax
Mõeldud, tehtud. Käisin Audaceris läbivaatusel.

CIM/PSe on programmeerimata, sellega seonduvalt ka törts keskluku veateateid.
Esimesed logarid vajavad vahetust, põhjaplasti võiks ka hankida, seda eelmine omanik külge ei jätnud.
Esitule AHL regulaator katki - selle peab uue hankima.

Mõned juhtmed vajaksid ka ehk vahetust... Muus osas nagu korras auto väidetavalt.

Kuna välistemperatuuri andureid oli käepärast lausa 3, proovisin kõik läbi, kõigiga sama temperatuurinäit mis on reaalse -20 puhul -13. See siis ka tingitud suure tõenäosusega kehvapoolsetest juhtmetest mis tuleks välja vahetada.

Saab 9-3 SS Vector 2.2 TiD 92 kw, 2003, xatax

Postitatud: R Jaan 31, 2014 16:24
Postitas praktikant
elu ei pea lihtne olema. Tõenäoliselt oligi -13 kraadi? Kui kahtled, pane mõni teine (juhtmega)termomeeter kõrvale. Enne, kui mingeid juhtmeid vahetada.

Saab 9-3 SS Vector 2.2 TiD 92 kw, 2003, xatax

Postitatud: P Veebr 02, 2014 11:20
Postitas xatax
Ei kahtle, tean, mul on 3 erinevat termostaati majas ja Saab näitab suhteliselt stabiilselt 6-7c kõrgemat tempi. Võrdlesin kontoris ka kahe teise masinaga mis näitasid kõik -20 või -19 kui minu oma luges -12c....

Üldiselt see hetkel enam väga ei häiri, sisekliimat reguleerib natukene valesti.

Uute eelsüüteküünaldega läheb auto viimaks normaalselt käima ka :)
Kahju ainult, et 1 vahetamata jäi - audaceris kardeti, et läheb katki ja jäeti vahetamata.

Saab 9-3 SS Vector 2.2 TiD 92 kw, 2003, xatax

Postitatud: K Veebr 05, 2014 19:11
Postitas saab 123
Küünaldega selline asi et mul ei töödanud 4ast kaks. Turbo alune murdus ära. Sai küll töösooja mootoriga vahetada kuid oli liialt kinni põlenud/tahmanud. Mina panin temp andurile vahele lüliti millega saan igal hetkel küünlad tööle panna. Saab teatud temp ei panegi neid ise tööle. Sellep sellise vahepealse külmaga raske käivitus. Aga Küünaldega soovin edu. Tean juba 3 inimest kellel läks küünal puru.