Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Neerud läinud - hakkasin tööinimeseks:)
Edit: Riia otsal õnnestus ka trahve vältida, seega igati kordaläinud reis:) TBXiga polegi veel riigifotograafi tehtud pilte:), olen vits vanaks hakanud jääma...
Edit: Riia otsal õnnestus ka trahve vältida, seega igati kordaläinud reis:) TBXiga polegi veel riigifotograafi tehtud pilte:), olen vits vanaks hakanud jääma...
Neerud läinud - hakkasin tööinimeseks:)
Edit: Riia otsal õnnestus ka trahve vältida, seega igati kordaläinud reis:) TBXiga polegi veel riigifotograafi tehtud pilte:), olen vits vanaks hakanud jääma...
Isegi Libatse uuelt kaameralt ei saanud?
Õnneks olin just lugenud uudist 550 inimest päevas ja seal olin kohe eriti korralik -68 lausa läbisin. Aga lätis seeest on taas 100 lubatud ja keskmine tundus olevat 120 peale kerkinud:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Lätis tasub hoida 20-30€ sularaha taskus. Kui seal kinni peetakse, siis ega nad tegelikult paberit määrida ei taha. :)
Need uuemad saabid (väga)tihti teele ei jäta, 900-d (valget sai alles esmaspäev veetud ja ka kollane liikus abivahendite najal aprillis) on mind tihti teepervele jätnud Õnneks ma pole nii rikas, et veelgi vanemaid liikureid omada:)
Riia ots oli muide 642km kodust koduni.
Riia ots oli muide 642km kodust koduni.
ei vaadanud, kuid keskmine on peaaegu 10 peale kukkunud. Hetkelist näitas 7-9 vahele:) parim on 140l/100km
Peale meeldivat päeva A24 ringil lahkus suits piduritest:)
Plaanis uued kettad, klotsid ja kiirelt uus, veidi hiljem keema minev piduriõli.
Kogemusi ketaste valikul? Ilu pole peamine, kuid võiks kannatada ringil kihutamist:)
Plaanis uued kettad, klotsid ja kiirelt uus, veidi hiljem keema minev piduriõli.
Kogemusi ketaste valikul? Ilu pole peamine, kuid võiks kannatada ringil kihutamist:)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1886
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ära pane midagi, äri parem oma 345mm pidurisüsteem mullle maha :D
nendega saab OMCl pidurdada ja autobahni peal teha äkkpidurdust, rohkemaks jaksu pole. Kettad saab ESK suvepäevade kaugusviskeks. Vana vedelik paras grilli süütamiseks. Oleks masin aeglasem, siis oleks teine lugu. Viggenile ka uusi klotse vaja. Vanad esimesed kettad on räbalad ning klotsid kohe otsas. Pidurivedelik kah puss.
Interneti tarkus väidab, et originaalsed kettad on head TBX-l. Vaja on parem vedelik ja teised klotsid muretseda. Siis saab Saab A24ringil rallida edukamalt.
Huvitaval kombel EBC tooteid tehakse maha nende poolt, kes mingil trackday tüüpi üritusel on käinud, visuaalselt ja tänaval pidid vägagi head olema.
Huvitaval kombel EBC tooteid tehakse maha nende poolt, kes mingil trackday tüüpi üritusel on käinud, visuaalselt ja tänaval pidid vägagi head olema.
EBC ikka parem, kui originaal. Ferodoga hinnavahet väga vast ei ole?
Hinnast ei tea veel midagi, saabcentral ja muud saabipedede lehed on täis kiunu EBC kvaliteedi osas (jutt siis ketastest) ja probleem ilmned kõvemal kasutusel.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ma ostsin omale MTEC-id black edition, hinnavahe EBC-ga olid pea 2x. Muidugi rajal pole veel käinud. Castrol SRF ja stainless pidurivoolikud said ka külge koos ketaste ja klotside vahetusega. Sa vaheta ka kogu värk välja, siis rajal muretu :)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1886
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ma ostsin omale MTEC-id black edition, hinnavahe EBC-ga olid pea 2x. Muidugi rajal pole veel käinud. Castrol SRF ja stainless pidurivoolikud said ka külge koos ketaste ja klotside vahetusega. Sa vaheta ka kogu värk välja, siis rajal muretu :)
häbi. Olgu järgmine kord olla. Me siin stock tiluliluga käime kangutamas. Katki seal ennast raske sõita, kui kuppel korras.
Jaanus - on Sul plaan minna proovima? Kui lahendus töötab, siis kopeeriks:) hetkel läheb uus ja kangem pidurivedelik sisse, raudvara valikud on veel lahtised.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1886
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kuna vähemalt ühe ketta sain endal vast kõveraks (juba kord treitud), siis peab midagi uut ette otsima. Hetkel siis Brembo originaalsed siledad või siis midagi odavägedat (EBC vms). Sukaga pidurivoolikud juba on ja nendest ikka kasu oli, muidi oleks see tavavedelik koos kummivollaga olnud nagu madratsipump (lürtsa-lürtsa). Tavaklots ikka paras "klaasivabrik". Pool sentimeetrit sai kindlalt maha riivitud nendelt.
EBC müüakse lausa Eestis ja 345 ketas (pole kindel, et paar pole) on 215€ ja über ketas 340.
Õli läheb esimses järgus paremaks, kettad on veel "planeeringu" all.
Õli läheb esimses järgus paremaks, kettad on veel "planeeringu" all.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1886
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ma ei tea kuda su masinaga on aga väga soodne ja kvaliteetne OEM tootja on Zimmermann. Nendel mu autole isegi SPORT Z seeria olemas. Hinda saaks väga head, alla 100€ tükk. Lisaks head klotsid ja Motuli vedelik ning saab teha rohkem kui 2 kiiret ringi :)
Zimmermannul pole 345 ketast ega turboXi valikus.