Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Juulis:)
17 on opentrack, kuid see vast on liiga profi päev, kuid teisipäeviti on vabad õhtud.
17 on opentrack, kuid see vast on liiga profi päev, kuid teisipäeviti on vabad õhtud.
17.07 opentracki pilet ostetud - vaatab, mis auto asjast arvab ja mis ringiaega suudab sõita Mannerguga võrreldes:)
17.07 opentracki pilet ostetud - vaatab, mis auto asjast arvab ja mis ringiaega suudab sõita Mannerguga võrreldes:)
Ära sa liiga kõrgeid ootusi sea... käisin eile Pärnus tsikliga sõitmas, oli miski õppepäev, seal olid sõitmas ka tegelased nimedega Kallio ja Soomer... krt ma arvasin, et ma natuke ikka oskan tsikliga sõita, põmst olin üks aegalsemaid, minust mööduti nagu postist...hämmastav kogemus :freak:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Eesmärk on Mannergu 1:4x aeg üle sõita. Hondaga olen saanud 1:36... Kas aegu ka jagati? On järgmine kord hea võrrelda, kas ja kui palju arened?
Korraks pani veel mõtlema uue seti velgede ja rehvide hankimine, TurboX velje purukssõit on = 4 odavvelge:)
Korraks pani veel mõtlema uue seti velgede ja rehvide hankimine, TurboX velje purukssõit on = 4 odavvelge:)
Mul tutikad 17" veljed ootavad Sind... kuller toob koju kätte.
:) Tänud pakkumast, mul lähevad kasutusele talve 17'' veljed ja proovin seekord WESTLAKE Sport RS rehve, mis on driftijate (ja rahakoti) lemmikuks.
http://pood.rehvipunkt.ee/?p=14248 Selle raha eest midagi muud sarnast ei leia:)
Leiab ikka 190.- jooks sama mõõt!
E: Sport kirja pole sellel odaval rehvil
No odavaimad rehve ikka leiab, see on ostetud selle kirja põhjal opentrack.ee foorumist:
Henri_: Jüris Rehvipunkt müüb väga soodsalt Westlake Sport RS poolslikke (http://www.driftime.ee/foorum/viewtopic.php?f=55&t=4110). Mina (ja hetkel vist pea kogu Eesti ning teiste Euroopa riikide drift) kasutan neid PRO klassi etappidel näiteks, Euroopa tippsarjades võidetakse etappe nendega. Driftis ei kasuta tulemust soovivad sõitjad enam Federale, ei ole piisavalt pidamist.
Kindlasti ei vasta nad pidamiselt nt Michelin Pilot Sport CUPidele, Yokohama vms "päris" tootja rehvidele, aga oleks põnev kuulda, kuidas see rehv ringrajal toimib.
1:40 on ju väga hea aeg!
Eesmärk on Mannergu 1:4x aeg üle sõita. Hondaga olen saanud 1:36... Kas aegu ka jagati? On järgmine kord hea võrrelda, kas ja kui palju arened?
Korraks pani veel mõtlema uue seti velgede ja rehvide hankimine, TurboX velje purukssõit on = 4 odavvelge:)
Transpondrit polnud aga rajakella järgi vaadates olin kuskil 1.50 kandis, seega arenguruumi on, aga mul alles teine kord seal rajal kah
Eks see mannergusõit annab sulle palju rajatunnetust, kilomeetreid on vaja, igatahes
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Mannerg annab tunnetuse, et rajal oled :P
Ise asi kas trajektoorid õiged on, Pärnus annab see julmalt tunda.
AGA Aero X-ga pakun puusalt et 1.34 või 35 võiks olla päris viisakas tulemus.
Ise asi kas trajektoorid õiged on, Pärnus annab see julmalt tunda.
AGA Aero X-ga pakun puusalt et 1.34 või 35 võiks olla päris viisakas tulemus.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Mannerg annab tunnetuse, et rajal oled :P
Ise asi kas trajektoorid õiged on, Pärnus annab see julmalt tunda.
AGA Aero X-ga pakun puusalt et 1.34 või 35 võiks olla päris viisakas tulemus.
Ma nii optimistlik pole:) TypeR civikuga sain 1:36, seega suure ja raske TBX-ga oleks juba 1:40 alistamine hea:)
Alla lähevad Westlake Sport M+S rehvid:)
M+S as Motor und Sport ?
Hiinlased suures tuhinas on pistnud rehvile kõik tuttavad tähed ja markeeringud, seega rajarehv on legaalne ka jaanuaris:)
Mannerg annab tunnetuse, et rajal oled :P
Ise asi kas trajektoorid õiged on, Pärnus annab see julmalt tunda.
AGA Aero X-ga pakun puusalt et 1.34 või 35 võiks olla päris viisakas tulemus.
Ma nii optimistlik pole:) TypeR civikuga sain 1:36, seega suure ja raske TBX-ga oleks juba 1:40 alistamine hea:)
Alla lähevad Westlake Sport M+S rehvid:)
uus CTR? (salaarmastus mul...)
Sa rajal vahetatad ise käike või lased kastil ise seda teha? Polegi kunagi atm-ga rajal käinud, on sõidus midagi mainimis väärselt teistmoodi ka ?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
A no kui CTR oli siis küll:D Peaksid ikkagi sinna 36-te sihtima, sest kui mannerguga 40 midagi siis tuleb Saabikuga ikka kiirem olla.
CTR peaks sinna 29sse sõitma ennast,
CTR peaks sinna 29sse sõitma ennast,
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
ATM-ga vahetab aparaat käike, sport reziimis isegi peaaegu rahuldavalt. Kui auto seekord kestab, siis proovin ka käsivahetamisega sõita.
Mul oli võimalus uue Honda Civic TypeR-ga ise, tehes viis kiiret ringi Kaspar Aruvee juhendamisel ja istuda Tänaku kõrval veidi:) Honda teeb sellised "kliendipäevi", katsu teinekord paati hüpata...
Mul oli võimalus uue Honda Civic TypeR-ga ise, tehes viis kiiret ringi Kaspar Aruvee juhendamisel ja istuda Tänaku kõrval veidi:) Honda teeb sellised "kliendipäevi", katsu teinekord paati hüpata...
A no kui CTR oli siis küll:D Peaksid ikkagi sinna 36-te sihtima, sest kui mannerguga 40 midagi siis tuleb Saabikuga ikka kiirem olla.
CTR peaks sinna 29sse sõitma ennast,
Need sekundid ei tule nii kergelt maha kahjuks:) Civic tänavarehviga ja minu ostustega ei sõida seal lähiajal 29-ga. See maa, mis tuleb lihvida 49 ->39 peale on ikka VÄGA suur:)
Samas, 18dal teab täpselt:)
Parimaks ringiks jäi 1:43.609 ja seda vihmas. Kahjuks TurboX ei ole oma kaaluga väga pädev liikur rajal ja ei kipu kestma ka :)
Lagunesid järgnevad asjad:
*Pidurivedeliku potsiku kork pooldus, ehk keerme osa eraldus kaanest
*Kurvituled ütlesid lepingu üles
*Automaatkasti õli ei kesta üle 5 ringi sõita - temp 150c ja avariireziim. Taasub peale jahutust
*Veetemp 5da ringi lõpuks 127c - märgutuli ei süttinud veel
Vihmamärjal rajal oli Saab väga kiire ja olin aegades esikümnes püsivalt. Kuivaga Westlake M+S sportrehvi kahjuks proovida ei saanud:( Kui tekib oskus goproost midagi kokku miksida, siis saan juutuubis vilmi ka jagada
Lagunesid järgnevad asjad:
*Pidurivedeliku potsiku kork pooldus, ehk keerme osa eraldus kaanest
*Kurvituled ütlesid lepingu üles
*Automaatkasti õli ei kesta üle 5 ringi sõita - temp 150c ja avariireziim. Taasub peale jahutust
*Veetemp 5da ringi lõpuks 127c - märgutuli ei süttinud veel
Vihmamärjal rajal oli Saab väga kiire ja olin aegades esikümnes püsivalt. Kuivaga Westlake M+S sportrehvi kahjuks proovida ei saanud:( Kui tekib oskus goproost midagi kokku miksida, siis saan juutuubis vilmi ka jagada
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Oi pagan mis temp. numbrid. Ja eilse jaheda ilmaga.
Kle sellega ei kannataks ju isegi kiirteel sõita?
Kle sellega ei kannataks ju isegi kiirteel sõita?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
See masin on kiirtee jaoks tehtud, kus kruisid 230kmh, mitte ei kiirenda 2-3-4 ja peale seda pidurda 4-3-2 käik.
Subaru meestel oli termokaamera kaasas, rehvid oli peale jahutusringi 41c, pidurikettad aga üle 400c, sellest võibolla ka korgi purunemine tingitud, soojaga õli veidi paisus?
Subaru meestel oli termokaamera kaasas, rehvid oli peale jahutusringi 41c, pidurikettad aga üle 400c, sellest võibolla ka korgi purunemine tingitud, soojaga õli veidi paisus?