Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Vasta
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1015
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#226

E Juul 18, 2016 16:07

mis vedelik sul pidurisüsteemis sees on ?
400 päris karm, racing vedelike keemis temp nõks üle 300kraadi ju :freak:
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#227

E Juul 18, 2016 16:25

Racing vedelik on, Motul oli vist.

https://youtu.be/iZPbTGAHjMI
https://youtu.be/nb_Cg8fwyR0

Siin on oskamatu mehe kokkulõigatud jupikesed. Esimesed 7 minutit olen eriti uhke - püsisin Kuuno GTR tuules:)
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1709
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#228

E Juul 18, 2016 19:06

Racing vedelik on, Motul oli vist.

https://youtu.be/iZPbTGAHjMI
https://youtu.be/nb_Cg8fwyR0

Siin on oskamatu mehe kokkulõigatud jupikesed. Esimesed 7 minutit olen eriti uhke - püsisin Kuuno GTR tuules:)


Laik :thumb:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 276
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#229

E Juul 18, 2016 21:53

No täitsa enam-vähem sõit. Alajuhitavust sitaks.
Kas see motuli oma mingi odavamaotsa pidurivedelik? 400 on okei temp, kui on auto pikalt sõitnud, ehk siis pidurdasid vähe ja pikalt ilmselt.
Soovitan ette vähemalt poolslikk rehvi, ehk hakkab alajuhitavusele vastu.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#230

T Juul 19, 2016 10:19

Mul olid hiina poolslikid Westlake Sport rehvide näol, nood pidasid vihmas kenasti, kuid kuivemal rajal hakkasid kiirelt läbi vajuma. 2 tonni on neile selgelt liiga palju raskust...

Üle 400 oli peale 5 kiiret ringi, pidurdamine käib ikka nii, et ABS väriseks. Ringrajal "rahulikult" ei saa pidurdada ju??

Ma ei tea, kui odava otsa oma vedelik on, kuid paremat otsida ei oska. Tead sa midagi soovitada, mis kestaks paremini?
https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/169/original/RBF_660_Factory_Line_(GB).pdf?1340124817
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 857
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#231

T Juul 19, 2016 10:33

Castrol SRF peaks parim pidurivedelik olema. Eestis on ulme hinnaga, kuid kui otsida siis saab päris mõistliku hinnaga kätte :)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#232

T Juul 19, 2016 10:40

Castrol SRF peaks parim pidurivedelik olema. Eestis on ulme hinnaga, kuid kui otsida siis saab päris mõistliku hinnaga kätte :)


See läheb 5 kraadi varem keema ju :) ?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 857
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#233

T Juul 19, 2016 12:20

Wet Boiling Point on 65c kõrgem :)
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 276
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#234

T Juul 19, 2016 21:00

Castrolil on veel kangem ka, 1000 kraadi oma.
React vms, tavakaupluses vist ei müüda, rinka peale võtame tavaliselt Särg AA käest seda.
Piduritega ongi see, et mida kauem sa pidurdad, seda kuumemaks lähevad kettad. Muid nüanse on veel. Kui kiiresti peale mahatulekut tempi mõõdeti?
Tavaliselt peale mahatulekut viskab tempi kõrgeks. Kõik asjad ju hakkavad kütma seda. Kui rehv pärast läbi hakkas vajuma, siis mis su auto rehvirõhud olid? Neid nüansse on niipalju.
Mina näiteks mannergul sain ühekorra vedeliku keema, ja teine kord mil olen saanud, oli Alfaga ja siis ma pidurdasin tõsiselt palju, sest ei saanud pidurdushetkele pihta kordagi.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#235

T Juul 19, 2016 21:26

React ongi see, millel 65c on wet boiling punkt kõrgemal. Samas ei läinud pidur pehmeks ega vedelik keema, seega see ei ole peamine mure. Rehvid olid lämmastikuga 2,4 peale sätitud, see peaks enamvähem muutmatu olema ka soojaks sõidetuna.

Piduri tempi sai mõõdetud peale jahutusringilt mahatulekut (peale stardisirge kurvi ilma pidurita boksini), rehvid olid juba jahedad selleks hetkeks.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#236

R Juul 29, 2016 11:12

logiraamat
157806 ja hooldus tehtud, uued on vedelikud (piduri, jahutus-, kasti- ja mootori omad) ning kurvituled taas töökorras.
Nimekirjas on pikk list:
-väike loks gardaani ristis
-esimesed stab vardad väikse lõtkuga
-vasak tagumine stab otsavarras ja parem tagumine kokkujpooksu õõtshoob
-tagumised pooltelje välimised kummikatte klambrid

See jääb siis septembrisse, sest auto sõitis just maalri uksest sisse ja peaks saama ilusaks:)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#237

N Sept 22, 2016 18:03

Värvitööd läbi ja homme saab TurboX taas tagasi koduhoovi:)



Lisatud failid
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#238

K Okt 12, 2016 18:58

Läbisõit 158kkm ja taas peotäis juppe lisatud:
stabika otsad ees ja tagumine "control arm" on saanud uueks, lisaks tagumised kaitsekummid korralikult kinni.

Boonusena sai ka kaks Saabiklubi parkimiskella hangitud:) ja sillad paika regullitud.

TurboX on peaaegu korras :)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#239

P Nov 13, 2016 12:59

Eilasel Saabirallil andis alla TurboXi esimese stangealune liistuke - täna edukalt vigased tükid eemaldatud ja peale talve tuleks too tagasi panna:)

Pagana kahju, et selle tõttu jäi kolmas sõit tegemata...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7155
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#240

P Nov 13, 2016 13:00

Ehk üks specialcar sügisralli jaoks? :eureka:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#241

P Nov 13, 2016 13:32

9-7x on selleks olemas, kahjuks ei saabunud lekkiva radika asendus õigeaegselt ja pidi 93 selle osa läbi tegema:)

FUN oli ikkagi :head:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7155
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#242

P Nov 13, 2016 15:07

9-7x on selleks olemas, kahjuks ei saabunud lekkiva radika asendus õigeaegselt ja pidi 93 selle osa läbi tegema:)

FUN oli ikkagi :head:


Muidugi! Ma veel raja tehes leidsin mõnusad puust sillad, kust sa omal vastutusel üle oleks võinud sõita! Aga need jäid sul kahjuks nägemata, sest need olid just 3. katsel! Seega minu üks kavalus sind suurest mängust välja tõrjuda jäi kahjuks tegemata! :head:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#243

P Nov 13, 2016 18:46



Muidugi! Ma veel raja tehes leidsin mõnusad puust sillad, kust sa omal vastutusel üle oleks võinud sõita! Aga need jäid sul kahjuks nägemata, sest need olid just 3. katsel! Seega minu üks kavalus sind suurest mängust välja tõrjuda jäi kahjuks tegemata! :head:


No piisas ju lumest ja mängust ma eemal olingi...
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#244

T Dets 27, 2016 15:05

Tänasega on rattalaager vahetatud ja elu autos taas vaikne - tänud Trionicule!!
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#245

L Mär 18, 2017 20:15

Paigaldatud uued vedrud ees, renoveeritud genekas ja veel väikest nipet näpet.

Taas on KÕIK korras:)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#246

T Apr 18, 2017 13:45

Tänasest on Saabil ka uued tiivaääred, rooste oli söönud plekist läbi...
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 857
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#247

T Apr 18, 2017 13:51

:wtf: Kuidas nii hullusti?
Sul ilmselt eelmise värvimisega pandi peale mingit ainet, mis soodustas roostetamist, mitte ei hoidnud tagasi :red:
Tänasest on Saabil ka uued tiivaääred, rooste oli söönud plekist läbi...
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 492
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#248

T Apr 18, 2017 16:01

9-3 kõige nõrgem koht on tõesti tagatiib! Pean tunnistama, et kogu autot ma pole värvinud aga tagatiivad said küll mõni aasta tagasi korda tehtud! See vastu esitiivad peavad ilusti vastu, erinevalt 9000-st ei juhtu seal midagi.

KROWN-i pole proovinud? Olen nüüd kaks autot sellega üle teinud ja leian, et asi on raha väärt. Eriti kui stanged maas ja pääseb kõikjale ilusti ligi!
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1498
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#249

T Apr 18, 2017 16:38

Tänasest on Saabil ka uued tiivaääred, rooste oli söönud plekist läbi...


Mind vist ootab sama töö ees. Vb veel jõuab jaole.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2103
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab

#250

T Apr 18, 2017 16:55

:wtf: Kuidas nii hullusti?
Sul ilmselt eelmise värvimisega pandi peale mingit ainet, mis soodustas roostetamist, mitte ei hoidnud tagasi :red:


No vist ei olnud valede materjalide viga eelmine kord, lihtsalt ongi need ääred nii pasad. Õnneks oli see "garantiiga" kaetud ja uued ääred tulid seekord tasuta külge.
Vasta