10. leht 14-st

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Juul 18, 2016 16:25
Postitas mart284
Racing vedelik on, Motul oli vist.

https://youtu.be/iZPbTGAHjMI
https://youtu.be/nb_Cg8fwyR0

Siin on oskamatu mehe kokkulõigatud jupikesed. Esimesed 7 minutit olen eriti uhke - püsisin Kuuno GTR tuules:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Juul 18, 2016 19:06
Postitas Andrus99
Racing vedelik on, Motul oli vist.

https://youtu.be/iZPbTGAHjMI
https://youtu.be/nb_Cg8fwyR0

Siin on oskamatu mehe kokkulõigatud jupikesed. Esimesed 7 minutit olen eriti uhke - püsisin Kuuno GTR tuules:)


Laik :thumb:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Juul 18, 2016 21:53
Postitas Piktor
No täitsa enam-vähem sõit. Alajuhitavust sitaks.
Kas see motuli oma mingi odavamaotsa pidurivedelik? 400 on okei temp, kui on auto pikalt sõitnud, ehk siis pidurdasid vähe ja pikalt ilmselt.
Soovitan ette vähemalt poolslikk rehvi, ehk hakkab alajuhitavusele vastu.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Juul 19, 2016 10:19
Postitas mart284
Mul olid hiina poolslikid Westlake Sport rehvide näol, nood pidasid vihmas kenasti, kuid kuivemal rajal hakkasid kiirelt läbi vajuma. 2 tonni on neile selgelt liiga palju raskust...

Üle 400 oli peale 5 kiiret ringi, pidurdamine käib ikka nii, et ABS väriseks. Ringrajal "rahulikult" ei saa pidurdada ju??

Ma ei tea, kui odava otsa oma vedelik on, kuid paremat otsida ei oska. Tead sa midagi soovitada, mis kestaks paremini?
https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/169/original/RBF_660_Factory_Line_(GB).pdf?1340124817

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Juul 19, 2016 10:33
Postitas Jaanus
Castrol SRF peaks parim pidurivedelik olema. Eestis on ulme hinnaga, kuid kui otsida siis saab päris mõistliku hinnaga kätte :)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Juul 19, 2016 10:40
Postitas mart284
Castrol SRF peaks parim pidurivedelik olema. Eestis on ulme hinnaga, kuid kui otsida siis saab päris mõistliku hinnaga kätte :)


See läheb 5 kraadi varem keema ju :) ?

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Juul 19, 2016 12:20
Postitas Jaanus
Wet Boiling Point on 65c kõrgem :)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Juul 19, 2016 21:00
Postitas Piktor
Castrolil on veel kangem ka, 1000 kraadi oma.
React vms, tavakaupluses vist ei müüda, rinka peale võtame tavaliselt Särg AA käest seda.
Piduritega ongi see, et mida kauem sa pidurdad, seda kuumemaks lähevad kettad. Muid nüanse on veel. Kui kiiresti peale mahatulekut tempi mõõdeti?
Tavaliselt peale mahatulekut viskab tempi kõrgeks. Kõik asjad ju hakkavad kütma seda. Kui rehv pärast läbi hakkas vajuma, siis mis su auto rehvirõhud olid? Neid nüansse on niipalju.
Mina näiteks mannergul sain ühekorra vedeliku keema, ja teine kord mil olen saanud, oli Alfaga ja siis ma pidurdasin tõsiselt palju, sest ei saanud pidurdushetkele pihta kordagi.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Juul 19, 2016 21:26
Postitas mart284
React ongi see, millel 65c on wet boiling punkt kõrgemal. Samas ei läinud pidur pehmeks ega vedelik keema, seega see ei ole peamine mure. Rehvid olid lämmastikuga 2,4 peale sätitud, see peaks enamvähem muutmatu olema ka soojaks sõidetuna.

Piduri tempi sai mõõdetud peale jahutusringilt mahatulekut (peale stardisirge kurvi ilma pidurita boksini), rehvid olid juba jahedad selleks hetkeks.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juul 29, 2016 11:12
Postitas mart284
logiraamat
157806 ja hooldus tehtud, uued on vedelikud (piduri, jahutus-, kasti- ja mootori omad) ning kurvituled taas töökorras.
Nimekirjas on pikk list:
-väike loks gardaani ristis
-esimesed stab vardad väikse lõtkuga
-vasak tagumine stab otsavarras ja parem tagumine kokkujpooksu õõtshoob
-tagumised pooltelje välimised kummikatte klambrid

See jääb siis septembrisse, sest auto sõitis just maalri uksest sisse ja peaks saama ilusaks:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Sept 22, 2016 18:03
Postitas mart284
Värvitööd läbi ja homme saab TurboX taas tagasi koduhoovi:)



Lisatud failid

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Okt 12, 2016 18:58
Postitas mart284
Läbisõit 158kkm ja taas peotäis juppe lisatud:
stabika otsad ees ja tagumine "control arm" on saanud uueks, lisaks tagumised kaitsekummid korralikult kinni.

Boonusena sai ka kaks Saabiklubi parkimiskella hangitud:) ja sillad paika regullitud.

TurboX on peaaegu korras :)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: P Nov 13, 2016 12:59
Postitas mart284
Eilasel Saabirallil andis alla TurboXi esimese stangealune liistuke - täna edukalt vigased tükid eemaldatud ja peale talve tuleks too tagasi panna:)

Pagana kahju, et selle tõttu jäi kolmas sõit tegemata...

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: P Nov 13, 2016 13:00
Postitas ivomets
Ehk üks specialcar sügisralli jaoks? :eureka:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: P Nov 13, 2016 13:32
Postitas mart284
9-7x on selleks olemas, kahjuks ei saabunud lekkiva radika asendus õigeaegselt ja pidi 93 selle osa läbi tegema:)

FUN oli ikkagi :head:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: P Nov 13, 2016 15:07
Postitas ivomets
9-7x on selleks olemas, kahjuks ei saabunud lekkiva radika asendus õigeaegselt ja pidi 93 selle osa läbi tegema:)

FUN oli ikkagi :head:


Muidugi! Ma veel raja tehes leidsin mõnusad puust sillad, kust sa omal vastutusel üle oleks võinud sõita! Aga need jäid sul kahjuks nägemata, sest need olid just 3. katsel! Seega minu üks kavalus sind suurest mängust välja tõrjuda jäi kahjuks tegemata! :head:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: P Nov 13, 2016 18:46
Postitas mart284


Muidugi! Ma veel raja tehes leidsin mõnusad puust sillad, kust sa omal vastutusel üle oleks võinud sõita! Aga need jäid sul kahjuks nägemata, sest need olid just 3. katsel! Seega minu üks kavalus sind suurest mängust välja tõrjuda jäi kahjuks tegemata! :head:


No piisas ju lumest ja mängust ma eemal olingi...

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Dets 27, 2016 15:05
Postitas mart284
Tänasega on rattalaager vahetatud ja elu autos taas vaikne - tänud Trionicule!!

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: L Mär 18, 2017 20:15
Postitas mart284
Paigaldatud uued vedrud ees, renoveeritud genekas ja veel väikest nipet näpet.

Taas on KÕIK korras:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Apr 18, 2017 13:45
Postitas mart284
Tänasest on Saabil ka uued tiivaääred, rooste oli söönud plekist läbi...

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Apr 18, 2017 13:51
Postitas Jaanus
:wtf: Kuidas nii hullusti?
Sul ilmselt eelmise värvimisega pandi peale mingit ainet, mis soodustas roostetamist, mitte ei hoidnud tagasi :red:
Tänasest on Saabil ka uued tiivaääred, rooste oli söönud plekist läbi...

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Apr 18, 2017 16:01
Postitas dreamer12
9-3 kõige nõrgem koht on tõesti tagatiib! Pean tunnistama, et kogu autot ma pole värvinud aga tagatiivad said küll mõni aasta tagasi korda tehtud! See vastu esitiivad peavad ilusti vastu, erinevalt 9000-st ei juhtu seal midagi.

KROWN-i pole proovinud? Olen nüüd kaks autot sellega üle teinud ja leian, et asi on raha väärt. Eriti kui stanged maas ja pääseb kõikjale ilusti ligi!

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Apr 18, 2017 16:38
Postitas vmaster
Tänasest on Saabil ka uued tiivaääred, rooste oli söönud plekist läbi...


Mind vist ootab sama töö ees. Vb veel jõuab jaole.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Apr 18, 2017 16:55
Postitas mart284
:wtf: Kuidas nii hullusti?
Sul ilmselt eelmise värvimisega pandi peale mingit ainet, mis soodustas roostetamist, mitte ei hoidnud tagasi :red:


No vist ei olnud valede materjalide viga eelmine kord, lihtsalt ongi need ääred nii pasad. Õnneks oli see "garantiiga" kaetud ja uued ääred tulid seekord tasuta külge.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Mai 10, 2017 22:16
Postitas mart284
Kuna on käes hetk, kus auto on täitsa valmis:) siis pakuks teda korra ka müügiks hinnaga 11k€.
Kaasa saab:

*talverehvid 17'' velgedel
*originaalraadio
*tagavara tagasilla
*kummimatid