2. leht 14-st

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Aug 27, 2014 17:21
Postitas KorK
Lisaks on turbo X'il eLSD taga, mis jaotab jõudu elektrooniliselt tagarataste vahel. Huviga vaataks, mida see kompott talvel lumes teeb.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Aug 27, 2014 22:40
Postitas Jaanus
Talvel on väga mõnus külg ees kohapealt startida :)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Aug 28, 2014 21:03
Postitas mart284
Nii
tehtud järgnevad tegevused:
*suurema sita pesu:) pigi on nii palju,et kodusest kivist hakkas kahju ja pigi jäi peale. Uusi kriipse ei leidnud
* Tagasillas LSD õlid vahetatud
* Mercedese numbrialused vahetatud saabiklubi omade vastu:)

Ja tellitud 235/45R18 Conti PC5-d. Hetkel on all 235/40R18, loodetavasti see 2,3cm lisakõrgust säästab nina:)

Keskmine kulu langes täna juba alla 20ne:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Aug 29, 2014 10:52
Postitas AndresV
Selle vahetusega kasvab auto kõrgus maast (= rehviprofiili kõrgus = ratta raadius) 235 x 0,05 = 11,75mm.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Aug 29, 2014 12:32
Postitas mart284
Suures tuhinas unustasin, et ülemine rehvipool autot maast kõrgemale ei tõsta jah:) Seega on nina 1,2 cm maast kõrgemal. % arvutades on tegu suure numbriga:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Aug 29, 2014 12:53
Postitas dreamer12
Tallinna teedel on see kõrgus oluline jah! Muretuid kilomeetreid!

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Aug 29, 2014 13:04
Postitas Aasakyla
Tee juba piltiiiiii ;)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Aug 29, 2014 13:12
Postitas skyline
Suures tuhinas unustasin, et ülemine rehvipool autot maast kõrgemale ei tõsta jah:) Seega on nina 1,2 cm maast kõrgemal. % arvutades on tegu suure numbriga:)


Lahe auto see Turbo X, aga kui veidi mõelda, siis täiesti heas mõttes arulage kooslus Saabi inseneridelt- võtta aastaid kahjumit tootvas ettevõttes käsile väike sedaan, toppida kapoti alla janune Holdeni V6, lisada nelikvedu ning piirduda sealjuures 9-3 suht olematu kliirensiga.
Kõlab sama loogiliselt nagu nelikveolise Lamborghiniga offroad :)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Aug 29, 2014 14:50
Postitas ill
Lambod ongi ju neliveolised. Ega siis kohe metsa ei pea minema, kui neli ratast veavad, sileda jääl võib ka sõita.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Aug 29, 2014 16:13
Postitas mart284
nii, 235/45/R18 Continentalid on all.

Sellega seosas jäid üle kaks väga heas korras olevat Kumho 235/40/R18 rehvi. Kui kellegil on vaja, siis paraja raha eest saan anda.

Lisatud failid

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 02, 2014 20:17
Postitas ate
Jah, masin on väga vinge :love:
Kahju oli seest välja ronida...
Palju muretuid kilomeetreid!

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 02, 2014 21:00
Postitas mart284
Järgmine nädal on plaan osta üks ford sierra varuosadeks Saabile:)
Loodetavsti sobivad ja on kenaks visuaalseks lisaks!

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Sept 05, 2014 10:31
Postitas mart284
Logiraamatusse
rooliots vahetatud ja sillad regullitud:)

Nüüd on jäänud ainult kriimud ja kraamud värvil! Auto on 100% tehniliselt korras tänaseks!

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 3:44
Postitas mart284
Järgmine nädal on plaan osta üks ford sierra varuosadeks Saabile:)
Loodetavsti sobivad ja on kenaks visuaalseks lisaks!

Kahjuks plaan ei õnnestunud ja sierra mädaneb kuskil edasi numbri 093TBX all:(

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 15:47
Postitas Andrus99
Järgmine nädal on plaan osta üks ford sierra varuosadeks Saabile:)
Loodetavsti sobivad ja on kenaks visuaalseks lisaks!

Kahjuks plaan ei õnnestunud ja sierra mädaneb kuskil edasi numbri 093TBX all:(


Krt, mitte midagi ei saa aru... ok, võtan õhtul väikse veini ja loen siis uuesti :drink:

EDIT: ahaa... TBX :eureka:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 16:21
Postitas KorK
Lisaks ees veel 093 ehk 9-3 Turbo X (093TBX).

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 16:53
Postitas Six
Ma ei tea, palju selle Fordi-rämaka eest küsiti, aga 469€ eest saaksid tellida 093TUX.
Vähemalt registris selle numbriga autot pole.
On muidugi võimalus, et see number on hoiul.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 19:28
Postitas mart284
Fordi eest ei küsitud midagi, kahjuks oli müüdud poisikestele põlluralliks ja keegi ei suutnud leida teh passi enam üles, ega ka seda meest, kes tolle viimasena ostis. Samas oli põnev protsess tuvastada nimi, kes oli viimane omanik ARK-s, kellele müüs ja mis oli tolle viimase teadaoleva omaniku nimi:)
Too viimane teadaolev ostja oli küll veits üllatunud häälega, kui uurisin 3 aastat tagasi ostetud Sierra saatust :) Helistas õhtul veel tagasi ja kandis ette, et kahjuks on paberid lõplikult loojakarja läinud...
Kõne ARKi ei andnud ka mingeid muid legaalseid võimalusi antud number saada.

Kogume raha ja mõtleme edasi:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 19:57
Postitas teager
Mmm... kui oled auto omanik, siis saad ju Maanteeametist duplikaadi. Ja Elektrooniliselt saab ju arvuti teel omanikuvahetus loetud minutitega ära teha...

terv, teager

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 20:02
Postitas Six
Mingil etapil on ikkagi tehnilist passi reaalselt vaja.
Kas mitte siis kui lähed ostu-müügilepinguga ning tahad autot oma nimele saada ja hakatakse sulle uut passi väljastama. Siis pead vana ära andma...

Mmm... kui oled auto omanik, siis saad ju Maanteeametist duplikaadi. Ja Elektrooniliselt saab ju arvuti teel omanikuvahetus loetud minutitega ära teha...

terv, teager

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 20:26
Postitas ill
Uus pass tuleb ju postiga koju.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 20:31
Postitas TGB
Kui teh pass kaduma saab, siis see ei tähenda ju seda, et autot enam kasutada/sellega tehinguid teha ei saa.
Nagu Teager ka ütles, väljastatakse duplikaat ja asi korras. Müügitehingu puhul pole sedagi ilmselt vaja.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 20:33
Postitas mart284
Auto esimene omanik müüs sierra põllurallijatele, kui kaks kuud hiljem autot polnud vormistatud, siis viis müügilepingu arki regas müügitehingu ära, et pääseda kindlustuse käest. Põllurallija müüs auto edasi, see järgmine rallija müüs kah. Seega on autol vähemalt kolmas omanik, kuid ark arvab, et teine on omanik. Pabereid enam kellegil järgi pole.

Käis algupärane tädi ARKis uurimas ja ei saanud duplikaati tellida kuna on auto ära müünud ju..

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Sept 09, 2014 21:35
Postitas Ainar
Elektrooniline ark vormistus mul tehtud, 2 päevaga uus tehnilinepass käes.
Aga teemasse, antud juhul siis vaja viimast omanikku ja tollel peab olema id kaart. Regab ennast ark sisse avab auto ümber vormistamise, kirjutab sinu nime sinna ja sina saad oma nimele teha. Lihtne ju ja riigilõiv oli ka veits sootsam.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Sept 26, 2014 7:56
Postitas mart284
Ei ole siin midagi lihtsat olnud, aga nüüdseks olen Sierra omanik:)

Loodetavasti duplikaatnumbrid varsti saabuvad ja saab teha 2x numbrivahetusi ja ongi olemas turboX numbriga 093TBX :)