Saab 9-3 SC Vector 1.9 TTiD4, 2011, owl

Kasutaja avatar
owl
Captain Slow
Postitusi: 227
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#26

K Mai 10, 2017 0:21

Tegelikult olen ma siiani positiivselt üllatunud selle masina vähese remondivajaduse üle.
Ainsad silladetailid, lisaks tagumistele piduriketastele, mis on vahetatud pea 80 kkm jooksul on undav rattalaager ja kolisev stabika kont.
Lisaks kolisemisele tundub, et see oli ka üks põhjus järjekordseks vibratsiooniks. Rool väriseb tuntavalt nüüd veel ühel keskmiselt siledamal 110 lõigul.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Kasutaja avatar
owl
Captain Slow
Postitusi: 227
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#27

P Aug 06, 2017 0:36

Nüüd, just pikema sõidu eel ja ajal sai mitu korda 'limited performance' kirjaga tutvutud. Ehk siis u 450 km läbitud peale eelmist DPF-i põletust ja 'limited performance' ees.
Esidiga resetid ära, aga tuleb natukese aja pärast tagasi.
Peale DPF-i põletamist jälle u 450 km rahul ja otsast peale. Hetkel põletas jälle DPF-i puhtaks.

Lahe on maanteel sõita, kui 70->90 võtab 2 minutit ja ees 85-ga liikuvast masinast möödumine nõuaks kilomeetreid tühja teed.

Enne järgmist tankimist tuleb ilmselt mingit DPF-i puhastusvahendit kasutada. Viimati kasutasin midagi sellist pea aasta ja 20 kkm tagasi.

Lisaks on miski naljakas õhulekke moodi hääl tekkinud. Kohapeal vähem, aken lahti kiirendades rohkem.

Nüüd, kus 200k autol läbitud, hakkavad siis mured tulema või?
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
marti420
Postitusi: 168
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: 9-3. 2,8T. 230kw, 590nm / Insignia Country Bi-turbo
Kontakt:

#28

P Aug 06, 2017 9:33

See õhulekke hääl ja dpf-i probleemid on omavahel seotud, mingi keemia ja esidiga seda ei ravi...
Mida kiiremini remonti lähed seda väiksemad kulud tulevad!
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2883
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10 x2 9-5 Aero 11

#29

P Aug 06, 2017 9:52

Üldjuhul on pealmine lõdvik katki ja andur väga tahmane
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1034
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#30

P Aug 06, 2017 10:13



Nüüd, kus 200k autol läbitud, hakkavad siis mured tulema või?


Swirl klapid on ühed tegelased kes ootavad, et saaks mootorist ja turbodest läbi joosta. Nende eemaldamiseks on küll viimane aeg.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Kasutaja avatar
owl
Captain Slow
Postitusi: 227
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#31

P Aug 06, 2017 12:38

Esimese asjana peale sõidust tagasitulekut sai turborõhu andur ära puhastatud. Viimati puhastasin seda u 2 a ja 50+ kkm tagasi. Ilus must koonus oli enne puhastamist.

Üllataval kombel ma peale anduri puhastamist enam õhu susinat ei kuulnud. Võib-olla polnud mootor ka piisavalt soe.

Remonti tuleb minna, aga seda peale puhkust :)

Swirli ennetavalt eemaldama ei hakka. Internet väidab, et 2010 nende disaini parandati. Kui kunagi peab sisselaskega midagi tegema, siis vaatab.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Kasutaja avatar
owl
Captain Slow
Postitusi: 227
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#32

T Sept 12, 2017 22:23

Praeguseks on dpf rahunenud, enam veateateid ei anna.
Õhuleket ei tuvastanud ka remont, aga võimaliku susina koha leidis üles. Sumpsi sukk narmendab ja laseb natuke läbi.
Susinat ennast pole küll enam jupp aega kuulda olnud.

Hetkel tundub, et läks lihtsalt.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Kasutaja avatar
owl
Captain Slow
Postitusi: 227
Liitunud: N Sept 18, 2008 13:05
Asukoht:
Auto:

#33

N Nov 16, 2017 23:51

Ka sel aastal sai talveks autol õhuvoolusid piiratud. Kuna mina pole senini leidnud mõistlikku viisi radikale pappi ette panna, siis siis seekord läks ülemise iluvõre taha tükk plasti. Kui palju see aitab, seda näeb ehk hiljem. Hetkel väga vahet ei tee.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Vasta