Saab 9-3 SC Linear 1.8t, MY08, Homunkulus

andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#76

L Mai 14, 2016 13:23

Pistsin üleeile armatuuris originaalkõlarite asemele Hertz DCX87.3 koaksid. Mingit tohutut vahet muidugi pole, sest nii väikesed papid ei suuda puhtfüüsiliselt madalat spektrit edastada, aga keskmised tunduvad küll konkreetsemad. Mis oligi eesmärk. Trummilöögi lodeva plõksu asemel kuuleb nüüd juba rim-shoti ära. Install oli selline ühe tunni teema, natuke viilimist ja puurimist ja tagasihoidlikud lõikehaavad käsivartel.
Krabasin ka sama hooga 4,5m2 vibrosummutust kaasa (näpud ei paindu "pigimatt" selle hinna juures kirjutama, Stp Black Gold, motonet.ee kliendikaardiga 89,- praegu), mõttes oli kuut üle kleepida. Aga see oli eile, täna on täna. Vihma sajab. Plekk on jahe eks. Parem jõllitan telekat ja lasen õlli.


Kui sissemängimine tehtud saad aru, mis Hertz teha suudab :thumb:. Ajapikku läheb helipilt ainult paremaks. Keskmised ja kõrged helid on kõvast mahlakamad. Endal samad elemendid juba rohkem kui aasta kasutusel.
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#77

L Mai 14, 2016 13:53

Ma arvan ka, et edasi läheb paremaks. Eriti kuna kõrv va tõbras harjub kiirelt. Kasvõi las "valetab", auto on nii perv süsteem et sealt stuudioheli otsida ei tasugi. Asi muutub vast rohkem siis kui vibro matid ja sinna peale ka mlv laduda. 3,5-tolliste elementide valik on niigi na väike, mitte ainult Eestis. Tõsisemad tegijad pakuvad alates 4'', päris mäng vist algab alles 6,5''+ komposiitidega.
Olen koduaudioga kunagi veidi tegelenud, kaste ja krosse arvutanud, klotsidest võime kokku ladunud. Päris muusikat kuulan läbi kõrvaklapi (FET) võimu Sennheiser HD600-tega. Sest nõrkvoolu pseudolambikad on jamps ja puhast A-klassi klaasi pole raatsinud trafo ega õigete mõõtmiste pärast kokku keevitada. Oss on olemas, mõistust napib! No tore on, vähemalt tean, et kõvem ei võrdu parem :D
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#78

L Mai 14, 2016 22:12

Jah, Hertzid on ikka kõvasti paremad. Kuna mul on nelja kõlari süsteem, siis ma piirdun klassika, bluesi ja jazziga kuid nüüd kannatab vahel isegi hendrixit kuulata. Niikuinii parem kui liiga hea süsteem ei ole, siis kipub jalg vajuma. Aga treble on nüüd korralik ja kui aux olemas, siis saab equalizeriga veidike reguleerida veel ja ongi heli päris ok. Vanad kõlarid kõlbavad ainult magnetiteks, neid ei taha keegi isegi 5 euri tükk.
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#79

L Mai 14, 2016 22:57

Mul ka kõige labasem 4-kanali võim. Ja nii ongi hea, pole eriti valikuid saundi tuksi keerata. Aga sa ära oma vanasid pappe ära viska, mingi hetk tulevad inimesed kes lajatavad sinna T-line kasti järgi ja ütlevad et fullrange krapikõlarid ongi uus püha graal! :P
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#80

N Mai 26, 2016 23:09

Eelmisel nädalala sai mitu õhtut järjest Lineariga mässatud. Esiteks "kuut" pigimatiga üle. Aega kulus kokku umbes 5 tundi, sellest 3-3,5 sisemuse lahti ja kokku panekuks. Mattidega möllamine on juba lihtsam asi, umbes nagu vanasti DDRis Trabante ehitati: lõika-voldi-kleebi. Panin ainult vibrosummutuse, absorberit mitte. Eesmärk oli teemüra vähemaks saada, stereo lärm pole teemaks. Nagu teooriast aru sain siis kerepleki vibrade summutamiseks on optimaalne katta iga suurema paneeli pindalast vähemalt 25%, aga mati tükid peavad olema ikka paneeli keskel. See toob siis resonantssageduse alla. Ei pidanud vastu, panin suurtele pindadele igale poole ülekattega 1 kihi ja rattakoobastele 2 kihti.
Et samal ajal ka õli vahetasin (välp 10400km) ja selleks jälle esiratta alt kiskusin siis tundus mõistlik esilogarid maha kakkuda. Mõned logarite kinnituspoldid on läbi roostetanud, tuleb talvekaid alla pannes uued külge lasta. Esimestesse rattakoobastesse kerele väljaspoole ei tahtnud matte panna, äkki läheb niiskus vahele. Mootoriruumi sisse reaalselt neid eriti ka ei kleebi. Seega tulemüür on see koht mis tulevikus esiotsast tulevat vibrat summutama peab. Parema enesetunde pärast panin ka logaritele sissepoole ühe kihi väiksemaid matiribasid. Äkki võtab mingi kruusaklõbina maha... noh näis. Aga kokkuvõtlikult: robustselt võttes läks "kuudi" ja esilogarite peale 7 lehte 12st (ehk 2,6 ruutu 4,5-st). Matti on veel piisavalt järgi, et tulemüür ja eesistujate jalgealune ära teha. Aga juba praegu on tulemus hämmastavalt hea! Tõesõna auto on palju vaiksem, kuidagi rahulik on kulgeda. Jama muidugi, et nüüd hakkasid igasugu salonginaginad välja kostma :D
/töö pooleli, tagavararatta süvend katmatta
Lisaks, lõpuks ometi sain küüned taha õigele käigukastile (FM57102). Nüüd on võimalus rahulikult kasti ehitada ilma et peaks autot seisma jätma.

Lisatud failid
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#81

R Mai 27, 2016 0:33

Millised sul logarid on? Plastikust ikka ma eeldan? Troll vist kirjutas, et need tuleks kõlarikatte riidega üle katta, juba see peaks rehvimüra vähendama. Uuematel autodel on tehasest mingist riidematerjalist logarid. :)
Tahaks ka kunagi matistamise töö ära teha.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#82

R Mai 27, 2016 9:47

Ma olen ka sellele mõelnud, et mis esiotsaga teha, pagasniku kleepisin ka üle. Tagumiste kõlarite vahetusega toppisin ka terve tagaluugi mingit vahtmaterjali tihedalt täis. Üks tükk pääses seal sees rändama ja siis tuli jälle maha kiskuda. Rahul ikka pole ja nüüdseks tundub ikka kole lärmakas, ilmselt uksed ja esiots ikkagi tuleks teha.Kuidas sa selle tulemüüri üle kleebid? Ligipääs on kehv. Logarite katmise mõte on hea. Kuna kaks talve õnnestus ära lõhkuda see plastikriba, mis stange all käib, siis lasin ka põhjakaitse panna, see kaalub korralikult, nüüd peab hakkama mõtlema kuidas raskemaks muutunud autot kergemini liikuma panna:-) Põhjakate ise jälle peegeldab mootorimüra, seega asja paremaks sellega müramõttes ei tee.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#83

R Mai 27, 2016 10:08

Tekstiiliga ( tegelikult küll mingi vetthülgav uretaanvahtkummilaadne kangas) kaetud logarid, nii ees, kui taga võtsid mu masinal nii kruusa, kui rehvimüra.
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#84

R Mai 27, 2016 10:46

Jah, logarid on plastist ja ilma mingisuguse katteta. Arvatavasti materjal mida Trionic silmas peab on midagi sellist sound insulator. Tõsisema helisummutusprojekti puhul pannakse seda pigimati peale veel lisaks. Logarite ja kere vahel tundus on mõne koha peal suht vähe ruumi, sinna mingit paksu kihti ei lao. Paks kiht pealegi kaalub üsna palju ja ega need logarite kinnitused nüüd just üleliia tugevad pole, nagu ütlesin siis kummalgi pool 1-2 poldikest läbi ka roostetanud, äkki raputab lahti. Pigimatt oli olemas, läks see selga.
Tulemüürile katsun juhi ja eesistuja jalgade juurest ligi pääseda. Vaakumkellale voolikut tõmmates sai asja uuritud ja päris lootusetu ei tohiks see ettevõtmine olla. Eeldab küll selliste pooside sissevõtmist mida üks normaalne meesterahvas endale kunagi lubada ei tohiks, aga armatuuri välja kakkumine oleks jälle liiga suur töö.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#85

R Mai 27, 2016 13:39


aga armatuuri välja kakkumine oleks jälle liiga suur töö.


Suve kokkutulekul grupi armatuuride eemaldamine :D
Trooja
Postitusi: 217
Liitunud: L Sept 05, 2015 21:31
Asukoht: Pärnu
Auto: 9-5 Aero; 9-5 Aero Estate

#86

R Mai 27, 2016 13:52


aga armatuuri välja kakkumine oleks jälle liiga suur töö.


Suve kokkutulekul grupi armatuuride eemaldamine :D


Mina enda armatuuri näppida ei julge..
SkyPlusis oli küsimuse mäng " Mida huvitavat oled enda/tuttava autost leidnud? ".
Üks vastus oli " Lõhkusin armatuuri paranduse tõttu lahti ja leidsin sealt tagant kirja: Mina kerisin 200 000, palju sina kerid? "
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high -- Ayrton Senna 1960-1994
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#87

N Juun 02, 2016 17:04

Uued sussid kannavad nime Hankook Ventus S1 Evo2 XL (K117), mõõt 225/45. Täpselt nagu pass ette kirjutab. Auto muutus oluliselt rahulikumaks, ei rebi nii nagu enne vanadusest puise seguga 235/45'tega. Pidamist pole veel proovinud ;)


Lisatud failid
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#88

P Juul 24, 2016 15:19

Tegin piduritele väikese upgrade. Ees on nüüd 314mm kettad koos (vist) Opel Signumilt pärit sadulatega. Taha oli plaan panna Aero 292mm ventileeritud kettad ja Aero sadulad, aga asjaga läks kiireks ja ei leidnud kasutatud juppe mis eelarvesse mahuks. Seega lihtsalt uued 278mm täiskettad ja sadulatele panin remontkomplektist uued kolvid ja tihendid sisse. Esimest korda kui ise sellist tööd teen ja natuke imestamist ikka oli. Aga lõppeks vist sai suurema draamata hakkama. Pidurivedelik loomulikult kõik uueks, valik langes Castrol React Performance DOT4'le.
Nagu arvata, siis kõvasti kinni poldid olid suurim peavalu. No ei ole seal koopas seda ruumi et piisavalt pikk kang tekitada. Sai siis narre pitskruviga ära fikseeritud ja toekama vasaraka pihta kuni liikuma hakkas:

Esipidur:


Lisatud failid
polukoli
Postitusi: 649
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#89

P Juul 24, 2016 21:36

Homunkulus, mis matti sa kuudis kasutasid. Pildilt ei loe välja. Mul endal on kõik 4 ust tehtud ja väike mõte oleks ka tagumine kuudiosa teha. Lisaks, kust ostsid ja mis hinnaks tuli ?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#90

P Juul 24, 2016 22:14

Miks ratast välja ei keeranud kui narret kasutasid? Nii saab suht alati mingi varda otsa panna. Pidurivaseliini kasutasid? Tolmu/pori kummi soone tegid roostest puhtaks? Liugurid said uue määrde? Klotsi pesad said puhastatud ja määritud? :P
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#91

P Juul 24, 2016 22:14

Homunkulus, mis matti sa kuudis kasutasid. Pildilt ei loe välja. Mul endal on kõik 4 ust tehtud ja väike mõte oleks ka tagumine kuudiosa teha. Lisaks, kust ostsid ja mis hinnaks tuli ?



Krabasin ka sama hooga 4,5m2 vibrosummutust kaasa (näpud ei paindu "pigimatt" selle hinna juures kirjutama, Stp Black Gold, motonet.ee kliendikaardiga 89,- praegu), mõttes oli kuut üle kleepida.
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#92

P Juul 24, 2016 22:56

Miks ratast välja ei keeranud kui narret kasutasid? Nii saab suht alati mingi varda otsa panna. Pidurivaseliini kasutasid? Tolmu/pori kummi soone tegid roostest puhtaks? Liugurid said uue määrde? Klotsi pesad said puhastatud ja määritud? :P


No johhaidii! Debiil kuubis olen, ei keeranud ratast välja! Järgmine kord teen nii, aitäh S9K! Kõik mis tundus mustust täis või roostene olema ja kuskile vastu käis - puhtaks. Ka said tolmukatted terasharjaga puhtamaks ja värvi selga. Tean, et rohkem enesepettus. See rooste seal on ikka nii jube et värvi mis värvid, kõik pudeneb tolmuks. Klotsidele läks kõigisse lubatud kohtadesse vasemääret. Liugurid on ilmselt need 2 spets polti mis sadula carrieriga ühendavad? Jep, vanast hullusest puhtaks (brake cleaner ja puidust pintslivarre terav ots + kalts) ja remondikomplektiga kaasa tulnud rasv. Klotsi pesad terasharjaga/ehitusnoaga puhtaks. Tagumistel oli olukord ikka päris hull.
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#93

P Juul 24, 2016 23:09

Homunkulus, mis matti sa kuudis kasutasid. Pildilt ei loe välja. Mul endal on kõik 4 ust tehtud ja väike mõte oleks ka tagumine kuudiosa teha. Lisaks, kust ostsid ja mis hinnaks tuli ?

Andrehh jõudis ette ja täpselt nii ongi nagu ta ütles. Ma päris pikalt vaatasin ringi ja arvutasin. Motonet.ee tuli parima hind/kvaliteet suhtega. NB! ma ei oma muude toodetega kogemust! Aga see Stp Black Gold läks küll hästi paika. Just nurkade tegemine. Ja ka täna seisab ilusasti paigas. https://www.motonet.ee/et/toode/472805/STP-Black-Gold-Bulksolution-summutusmatt-45m
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#94

T Aug 02, 2016 20:57

Sai uksed mattidega ära tehtud. Lisaboonus (kui nii võib öelda) on, et silusin sama hooga kahelt ukselt väikesed parklamõlgid välja.
Üllatavalt lihtsalt tuli kõik lahti ja läks kokku tagasi. Lineari "plekk" näeb välja selline: kaks väikest u. 1mm paksust pigimati tükikest ja ust poolitab horisontaalne turvatala.

Turvatala ja pleki vahel on mõned väikesed törtsud hermeetikut ning huvitaval kombel kõmiseb ukse alumine pool palju hullemini kui ülemine. Ladusin turvatalast ülespoole 1 kihi ja allapoole 1,5-2 kihti 2,2mm paksust STP Black Gold matti. Kokku 4 ukse peale 1,5m2 ja natuke jäi puudugi.
Samas jällegi hea üllatus, et uksepleki ja sisemise plastiku vahel on miskine tihedast mullmaterjalist isolatsioonikiht. Pea kogu perimeetri ulatuses hermeetikuga ilusasti pleki külge lastud.

Sisemise plastikkooriku küljest leiab isegi mürasummutusvilti. See alumine penolaadne klots on ilmselt mingi küljelt kokkupõrke leevendi. Teine väiksem on ukse sees.

Kaks videojuppi esiuste häälest enne ja pärast:
https://youtu.be/J0tLWH9tXdk
https://youtu.be/Sl6jGFS8FxE
Kokkuvõte. Isegi mu tibatillukesed 3,5-tollised elemendid armatuuri nurkades hakkasid kõrvaga kuuldavalt paremini häälitsema. Ei ole helipildis nüüdsest midagi rohkem ega vähem, aga võib tsipa valjemaks keerata enne kui kõrvadel valus hakkab :D Arvan, et kellele vähegi nokitseda meeldib siis uste pigimattimine väärib kindlasti kaalumist.
Kui ilma peab siis homme lähen tulemüüri kallale.

Lisatud failid
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#95

K Aug 03, 2016 10:11

Hea ülevaade, peaks ka tegema kui kõik muud miljon asja ära saaks tehtud enne.
vvs
Pealik
Postitusi: 4245
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#96

K Aug 03, 2016 11:44

Tubli töö :)

Järgmine aasta võtan sama asja ette ja plaaniks ka elemendid välja vahetada :beer:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#97

K Aug 03, 2016 22:11

Kaasfoorumlaste tagasisidest julgustatuna jätkan serveriruumi raiskamist.
Tulemüür sai nüüd selline 50:60. Ei pääsenud teisele päris nii lähedale kui lootsin, sest põrandakate on tegelikult mingi closed-cell vahust valatud paks ja jäik vaipkattega matt ja seda niisama lihtsalt eest ära ei painuta. Ilmselt tulnuks mõlemad esiistmed ja keskkonsool välja lammutada, et köögile korrektselt ligi saada. Ei hakanud seda tegema kuna ilmnes, et tehasest on juba eesistujate jalge alla ja natuke ka esimestele rattakoobastele pigimatti peale laotud. Täitsa korralikult kinni ja umbes 1,5mm paks.

Lisasin lihtsalt sinna kuhu näpud ligi pääsesivad omalt poolt kihi STP iSilver 1,6mm matti. Et eile STP Black Gold otsa sai, siis ostsin seekord just seda toodet, eelkõige lähtudes suhtest vajaminev m2/hind/paksus. Võrreldes Black Goldiga on iSilver 0,6mm õhem ja seetõttu mõistagi kergemini vormitav. Kleebib sama hästi. Ka on iSilveri alumiiniumkiht oluliselt pehmem ega lõika näppu nagu Black Goldiga mitu korda juhtus. 0,8m2 iSilverist (EUR21,80) läks 0,1m2 eile lõpetamatta jäänud ukse sisse, 0,5m2 jagasin juhi ja kunde jalge ette/tulemüürile, ja selle 0,2m2 mis üle jäi paigutasin tagaluuki (mul on vagun, eks). Tagaluugi lahti võtmine huvitas ka seepärast, et seal on mul tagumised kõlarid (3,5’’) ja neid ainult kõlarikatte eemaldamisega hästi kätte ei saa. Luugi alaosa on ruumiline, eks, sisemine ja välimine plekk. Välimisele ligi pääsemiseks on meile jäetud kaks avakest. Ei mõistnud muud kui vähemad matitükid sealt sisse ajada ja siis puupulgaga udjades pleki külge kinni litsuda. Siinkohal annan hüva nõu – kui teil on juurdepääs väiksemate kätega naisterahvastele, siis vot 9-3 SC tagaluugi heliisolatsiooni paigaldamine on see koht kus tasub süda kõvaks teha ja abi paluda!
Keskkonsool. Mind on algusest peale häirinud selle küljeplastikud. Muu salong on enam-vähem soliidne, aga need sunnikud tunduvad „odavad“. Katsudes naksuvad ja klõbisevad. Et nad mul juba väljas olid, siis võtsin tagaküljelt vatiini maha (vist ainult kinni sulatatud, liimijälgi ei jäänud) ja kleepisin peale põhjalikku pinna puhastust ja mõningate valujälgede maha lõikamist asemele 4mm vinüüli (Motonet, bränditu toode, 7,5kg per m2, iseliimuv, päris jäik aga painutamisel on kuumaõhupüstol abiks)


ja sinna peale spray kontaktliimiga vatiinipaneelid tagasi. Sai hea.

Kokkuvõte. Kõige suurem muudatus oli järjekorras 1. töö ehk kuudi mattimine. Siis 2. töö ehk uste mattimine. Peale tänast, 3. järku ehk tulemüür ja tagaluuk, ma tõesõna mingit meeletut vahet ei täheldanud. Samas, oleks ma selle enne uksi teinud siis vb. oleks vahe vägagi kuuldav olnud. Vaat ei tea ja väga ei morjenda ka, sest plaan mis seatud sai täidetud ja katuse kallale ma minna ei kavatse.
Kokku läks 4,5m2 2,2mm ja 0,8m2 1,6mm pigimatti pluss siis see 4mm MLV mille konsooli sisse laon. Kulu EUR130 ja umbes 10 tundi tööd. Väga soovitan kasvõi uksed ära teha (4 ust=u. 2m2). Selline tunne nagu sõidaks hoopis teise ja palju kvaliteetsema autoga. Selge see et mida plekisem doonor, seda suurem vahe olema saab. Saab 9-3 SC MY2008 Linear on igatahes juba tehases üllatavalt hästi ära töödeldud.
Kel huvi siis soovitan kindlasti kasutada selleks ette nähtud tooteid. Kiusatus on suur ehituspoest ruberoidi osta eriti kui internet punnitab soovitustest kuidas 10 taalaga oma auto ära mattida, aga arvestades et kohati tuleb keerulistes kohtades poolpimesi toimetada, lisaks kuidas suvel suure kuumaga asjad lahti sulama ja lõhnama hakkavad... tänan ei!

Lisatud failid
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#98

E Aug 29, 2016 19:38

Täna käisime siis esimest korda mündipesulas. Ilmselt Stati või Jazzi me enam ei lähe. Ise pestes SAAB korda kolm odavamalt hakkama ja tulemus on visuaalselt sama.
Üleelmine nädal sai tohutu tuuning ette võetud - käikari lollakallt metallikhall ümbris kriipis esteedi silma. Mudelistide poest hangitud tibatilluke potsku plastikule mõeldud emaili pluss aerograaf andsid sellise tulemuse:


Lisatud failid
Homunkulus
Postitusi: 212
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#99

E Aug 29, 2016 19:58

See on sul kindlasti hea point! Ma muidugi kevadel ja sügisel pesen natuke põhjalikumalt ja nühin oma väikeste käekestega vaha peale. Ega see niisama pesulates pritsitav kuum/nano/misiganes vahataoline toode pole päris õige asi. Kevadeti olen ka pigipesu teinud. Tegelikult peaks üldse auto ära poleerima. Mis viib mõtteni, et 200-300,- selle eest välja käia nagu pesulad küsivad on ikka pagana suur summa. Mis viib mõtte selleni, et peaks endale aparaadi ja tallad ostma. Asjad mis jäävad siis jälle uhkelt seisma... Keegi Tln kandi inimestest koopereeruda viitsiks? Teeme nagu muiste masintraktorijaama, ostame 3-4 peale padajanni ära ja siis igaüks kasutab inventari külakorda aga heaperemehelikult?
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#100

E Aug 29, 2016 20:30

See käigukangi ümbris on maitsekas, igast 3D ja carbon look viskab juba üle, kõik topivad omale neid. Tavapärane hall on ka igav. Mul on neid ümbriseid kaks, aegajalt tuleb vahetada, et igav ei hakkaks.
Muidu kopereeruks ka aga see inventari heaperemehelik kasutamine kestab nii kaua kuni keegi seda jälle kuritarvitab kahjuks, see on elu - inimene on laisk ja lõtv ning moraal on madal:-) Ma hetkel just olen sellises olukorras, kus lubati asjale järele tulla ja nüüd vedeleb asi mul ikka koridoris ees, nädal juba kuigi inimene lubas kohe, kohe tulla. Seniks aga kuni inimkond paraneb, pesen maal, voolikuotsa aretatud agregaadiga.
Vasta