Saab 9-3 SS Vector 2.0t 129kw, 2002, moltobueno
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Tänud soovituste eest, läks lammarist uus tihend - küsisid sunniku eest 8 euri.
[img=353x471]http://i.imgur.com/2JY6Gb4.jpg[/img]
sellest normaalkaalu teemast ei saanud täpselt aru :poke:
Kuna hiljuti sai esiklaas vahetatud, otsustasin ka kojamehed uued panna, netis tuhnides lõpuks ei saanudki aru, kas originaalis on siis 23/23 või 24/22 pikkused, mõõtsin vanad ära ja läks nende järgi, Bosch Aerotwinid
[img=353x471]http://i.imgur.com/aTvu11k.jpg[/img]
Eelnevalt sai klaas Presto Rain Away'ga üle tehtud, pole varem kasutanud, eks paistab, kas kasu ka on...
[img=353x471]http://i.imgur.com/rYSvgT8.jpg[/img]
[img=353x471]http://i.imgur.com/2JY6Gb4.jpg[/img]
sellest normaalkaalu teemast ei saanud täpselt aru :poke:
Kuna hiljuti sai esiklaas vahetatud, otsustasin ka kojamehed uued panna, netis tuhnides lõpuks ei saanudki aru, kas originaalis on siis 23/23 või 24/22 pikkused, mõõtsin vanad ära ja läks nende järgi, Bosch Aerotwinid
[img=353x471]http://i.imgur.com/aTvu11k.jpg[/img]
Eelnevalt sai klaas Presto Rain Away'ga üle tehtud, pole varem kasutanud, eks paistab, kas kasu ka on...
[img=353x471]http://i.imgur.com/rYSvgT8.jpg[/img]
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
sellest normaalkaalu teemast ei saanud täpselt aru :poke:
Vihjasin sellele, et uksetihendid kipuvad ära kuluma tüsedamate juhtide korral ;)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
no seda probleemi õnneks pole (veel) :beer:
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Eile hakkas püsikiirusehoidja lolli mängima... Maanteel lükkasin sisse, kõik toimib kuni kaugtuled ümber vahetasin, lülitas välja. Jälle lükkan peale kuni järgmise vastutuleva autoni, kui kaugtuled maha võtan - jälle püsikas maas. Nii oma kümme korda ja järsku toimis edasi tavapäraselt, on kellelgi kogemusi?
Ei ole kõige parem. Ei oodanud just BadaBlingi või ChemicalGuys toodete tulemust kuid minu jaoks siiski tulemus alla arvestust... Poest küll soovitati kaks kihti panna, mina muidugi panin ühe, võib-olla selles asi, kuid teinekord mündipesulast tulles jookseb ka vesi paremini maha. Olen kuulnud, et Meguirase oma töötab paremini.
Rain away kohta tahaks ka tulemusi kuulda
Mõnusat kulgemist :drive:
Ei ole kõige parem. Ei oodanud just BadaBlingi või ChemicalGuys toodete tulemust kuid minu jaoks siiski tulemus alla arvestust... Poest küll soovitati kaks kihti panna, mina muidugi panin ühe, võib-olla selles asi, kuid teinekord mündipesulast tulles jookseb ka vesi paremini maha. Olen kuulnud, et Meguirase oma töötab paremini.
Motip Rain Away vahendiga oli sama lugu, et algul ei paistnud nagu toimivat. Kui korralikult klaas sellega üle katta ja siis kaltsuga laiali hõõruda siis tulemus nagu vahatatud auto puhul. Vesi hakkab sõidu ajal ise klaasilt minema jooksma. Peaksi enda masina klaasid ka uuesti üle käima.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Nende rain away vahendite toimimine sõltub eelkõige vihma jämedusest, aga ka töötlusprotsessi põhjalikkusest. Peenikese uduvihmaga on efekt väike, aga kui tuleb jämedat vihma ja sõita kiirusega 70+, siis pole kojamehi vaja. Vähemalt minul selline kogemus Motip Rain Awayga. Muide aja jooksul on Motipi toote kasutusjuhend muutunud lihtsustatud protseduuri suunas. Algul kästi kanda vaheajaga peale 2 kihti ning siis pihustada klaasile vett ja hõõruda aken kuivaks. Nüüd viimasel sama toote pudelil oli juba mälu järgi jutt, et pihustada peale ja hõõruda vaid laiali. Aga nii tehes kipub aken hallikaks jääma ja ühe kihiga ei pruugi kogu efekt avalduda.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Muide aja jooksul on Motipi toote kasutusjuhend muutunud lihtsustatud protseduuri suunas. Algul kästi kanda vaheajaga peale 2 kihti ning siis pihustada klaasile vett ja hõõruda aken kuivaks. Nüüd viimasel sama toote pudelil oli juba mälu järgi jutt, et pihustada peale ja hõõruda vaid laiali. Aga nii tehes kipub aken hallikaks jääma ja ühe kihiga ei pruugi kogu efekt avalduda.
Kusjuures sellel Presto tootel oli just see viimane õpetus. Proovin selle esimese meetodiga uuesti kui suurema kõntsa maha pesen :thumb:
Vahepeal on SID andnud märku, et pidurivedeliku tase madal. Olen DOT4-ga paagi ära täitnud ja eeldasin, et väike kadu on normaalne. Nüüd kui ilm väheke külmetas ja autot nägi ilma vihmamärjata, märkasin juhipoolse tagaratta juures leket - pidurivooliku klambri vahelt immitses...
Puhastasin sodi vahelt ja keerasin klambri kõvemini kinni, peale testsõitu jäi kuivaks
Kas ketaste ümber olev plekk on ka eraldi ostetav ja mis selle täpsem nimetus võiks olla? Kui plaanis panna suuremad (Aero) kettad, siis peaks ka see vastav ümbris teiste mõõtudega olema, või kas seda üldse vaja on :wtf:
Häid pühi!
Milleks suuremad kettad, suurendad ainult auto kaalu. Värskenda parem olemasolevaid ja pidurdamisjõudu küllalt. Seega peale edevama väljanägemise veidike suurem ketas sulle midagi juurde ei anna kui just meeletu ületuunimine plaanis pole.
Tolmukatteid läheb ikka vaja ja saab osta ka, vaata Skandix kodulehelt, polnud eriti kallid.
Tolmukatteid läheb ikka vaja ja saab osta ka, vaata Skandix kodulehelt, polnud eriti kallid.
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Tänud! Uurin skandixist. Ei ole vajadust suuremate ketaste vastu, lihtsalt eesmised on juba aero omad pandud (eelmise omaniku poolt) ja kui juba uued kettad mõtteis, vaatasin sama suurusega. Kuigi jah, mingit edevust ega tuuningut taga ei aja ja tõenäoliselt aero omad ka suts kallimad.
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Nonii, tolmukatted võtan siiski Saabiantist - 50€. Skandixist läheks ca. 45€+20€ transport. Huvitav, et vasak ja parem erineva hinnaga.
Kettad lähevad endise suurusega 278mm.
Nüüd külmadega on ka jahutusvedelikku veidi kaduma läinud. Panin paagi keskosani ja paar päeva möödas ja ca. 1cm langenud. Auto all loiku pole, seega kardan kõige hullemat, et lekib käigukasti. Kas on mingi variant veel?
Kettad lähevad endise suurusega 278mm.
Nüüd külmadega on ka jahutusvedelikku veidi kaduma läinud. Panin paagi keskosani ja paar päeva möödas ja ca. 1cm langenud. Auto all loiku pole, seega kardan kõige hullemat, et lekib käigukasti. Kas on mingi variant veel?
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Tõsi, külmaga vaadatud. Samas kui juba SID märku andis, et tase madal, kallasin juurde. Sooja mootoriga tõusis tase korra üle keskmise joone kuid nüüd on normis püsinud. Hoian silma peal.
Lisaks on külmaga spidomeetrile tekkinud mingisugune hieroglüüf:
See ei ole samas tasapinnas nagu P täht, justkui selline effekt nagu vanasti Tetrise mängu ekraanile sõrmega vajutades, tekkisid laigud...
Lisaks on külmaga spidomeetrile tekkinud mingisugune hieroglüüf:
See ei ole samas tasapinnas nagu P täht, justkui selline effekt nagu vanasti Tetrise mängu ekraanile sõrmega vajutades, tekkisid laigud...
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mul ka seal käiguvalitsa displeil pikslid jooksevad juba 2 aastat. Suvel kuivaga läheb "lisakujund" väiksemaks ja niiskega kipub suurenema. Senini on tähed veel siiski arusaadavad ja ei ole selle vahetuse peale mõtlema hakanud. Mul see lisakujund võtab seal pea iga päev veidi erineva kuju, ju mingi amööb vedelkristalli sees elama hakanud :)
Aga mind enam ei häiri, sõitmist see ei mõjuta.
Aga mind enam ei häiri, sõitmist see ei mõjuta.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Pole pikalt kirjutanud.
Vahepeal kätte saanud värvimisest suverattad, eelnevalt mainitud piduriõli leke eemaldatud (kinnitusseib oli läbi pudenenud) ja tagumine piduriring vahetatud.
Nende tolmukatete vahetus oli küll rohkem kui asi väärt...
Kaks polti, et ligi pääseda, on seal nii kinni, et hr. Seim saaks ka neid kangutades higi lahti. Ja muidugi, et pleki kätte saaks, tuleb eemaldada rattalaager, mille neli mutrit on nii kitsas kohas, et vaevalt kümneaastase sõrmed sinna mahuvad. A no kaua tehtud kaunike :beer:
Kettad olin ka tellinud 278mm, mõõtmata olemasolevaid, mis tuli välja, et olid 292mm, seega ei sobinud nö. piduriklotside hoidja kronstein - eraldi neid ka keegi ei müü, pidi ostma terve suppordiringi (ehk kellelgi vaja, panen varuosade müügiteema üles).
Põhisüüdlased:
Vana ja uus
Vahepeal kätte saanud värvimisest suverattad, eelnevalt mainitud piduriõli leke eemaldatud (kinnitusseib oli läbi pudenenud) ja tagumine piduriring vahetatud.
Nende tolmukatete vahetus oli küll rohkem kui asi väärt...
Kaks polti, et ligi pääseda, on seal nii kinni, et hr. Seim saaks ka neid kangutades higi lahti. Ja muidugi, et pleki kätte saaks, tuleb eemaldada rattalaager, mille neli mutrit on nii kitsas kohas, et vaevalt kümneaastase sõrmed sinna mahuvad. A no kaua tehtud kaunike :beer:
Kettad olin ka tellinud 278mm, mõõtmata olemasolevaid, mis tuli välja, et olid 292mm, seega ei sobinud nö. piduriklotside hoidja kronstein - eraldi neid ka keegi ei müü, pidi ostma terve suppordiringi (ehk kellelgi vaja, panen varuosade müügiteema üles).
Põhisüüdlased:
Vana ja uus
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Sügisel ilmutasid tagumised koopaääred roosteplekke ja talv ei olnud armuline. Täna sain auto värvitöödest kätte ja tiptop. Ainuke asi, mis häirib on, et stange "kõrvad" irvitavad välja... Ei tea kas see tõmbub tagasi (maaler olevat sinna vahesse mingit kaitsemöginat pannud) või saan ise kuidagi aidata :conf:
Ühtlasi sai ka esituled ära lakitud, ainuke võrdluspilt on miskine vana pimedas tehtud pilt, kuid reaalselt on vahe päris korralik
Ühtlasi sai ka esituled ära lakitud, ainuke võrdluspilt on miskine vana pimedas tehtud pilt, kuid reaalselt on vahe päris korralik
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Väga head võrdluspilti pole - on suve lõpus tehtud pilt, kuid talvel läks see tunduvalt hullemaks:
vana
uus
Tegi Viljandimaal kohalik maaler... kui huvi, võin täpsemalt U2U-sse panna.
vana
uus
Tegi Viljandimaal kohalik maaler... kui huvi, võin täpsemalt U2U-sse panna.
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Muide aja jooksul on Motipi toote kasutusjuhend muutunud lihtsustatud protseduuri suunas. Algul kästi kanda vaheajaga peale 2 kihti ning siis pihustada klaasile vett ja hõõruda aken kuivaks. Nüüd viimasel sama toote pudelil oli juba mälu järgi jutt, et pihustada peale ja hõõruda vaid laiali. Aga nii tehes kipub aken hallikaks jääma ja ühe kihiga ei pruugi kogu efekt avalduda.
Katsetasin siis seda meetodit - tulemus nagu öö ja päev. Nüüd ainult selline pseudoprobleem, et klaas hülgab ka pesuvedeliku ära nii, et putukad lendavad laiaks kuid klaasi pesta üritades vedelik nendeni ei küündi :D
Vahepeal tehtud ka ülevaatus - kõik tip-top, kuid juhipoolne parktule pirn oli läbi. Korralik ülevaataja määras selle ilusti väheohtlikuks veaks, hea, et kordusülevaatusele ei saadetud :headbang:
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Vahepeal oli summuti ümber oleva kuumakaitse pleki kinnituse avad jube suureks kärisenud ja plekki hoidis kinni 2-3 kinnitust.
Kuna nii suuri seibe polnud käepärast, tuli need tsingilehest ise teha ja plekk mutritega kinni lasta:
Originaalis olnud keermelati otsas polnudki mutreid, vaid mingise lukustava tilaga koonused:
Need sai hiljem mutritele peale pandud, nüüdseks pleki plärinast sain lahti :beer:
Kuna nii suuri seibe polnud käepärast, tuli need tsingilehest ise teha ja plekk mutritega kinni lasta:
Originaalis olnud keermelati otsas polnudki mutreid, vaid mingise lukustava tilaga koonused:
Need sai hiljem mutritele peale pandud, nüüdseks pleki plärinast sain lahti :beer:
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Siiani ainult kalla ja talla.
Kuna vaja ökonoomsemat (loe: diisel :eureka: ) autot, masin ka foorumis müügis, mitteaktiivselt ka a24-s: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2306194&rhash=e635
Kuna kohe-kohe 10k täis, jõuan ilmselt ise õlivahetuse enne müüki ära teha.:drive:
Kuna vaja ökonoomsemat (loe: diisel :eureka: ) autot, masin ka foorumis müügis, mitteaktiivselt ka a24-s: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2306194&rhash=e635
Kuna kohe-kohe 10k täis, jõuan ilmselt ise õlivahetuse enne müüki ära teha.:drive:
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Nii kui auto müüki sai pandud, otsustas kapotialune korralikult undama hakata. Tuli kuskilt geneka juurest, kahtlustasin mõnda rullikut/pingutit.
Kohalikus töökohas ka puhkuste ajad ning pidi päris kaua ootama enne, kui said auto sisse võtta. Lõpuks siis selgus, et ära on väsinud geneka pingeregulaator, mis põhjustas ülelaadimise.
Uus varuosa peal, vahetati juba siis ka geneka laager ning jahutusvedelik ära, nüüdseks asi korras :thumb:
Nüüdsest vurab Tartu tänavatel, minupoolt teema lukku.
Kohalikus töökohas ka puhkuste ajad ning pidi päris kaua ootama enne, kui said auto sisse võtta. Lõpuks siis selgus, et ära on väsinud geneka pingeregulaator, mis põhjustas ülelaadimise.
Uus varuosa peal, vahetati juba siis ka geneka laager ning jahutusvedelik ära, nüüdseks asi korras :thumb:
Nüüdsest vurab Tartu tänavatel, minupoolt teema lukku.