Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » T Mai 16, 2017 22:50

Tänasest autol:
- uus paisupaak koos korgiga
- jahutusvedelik vahetatud
- strut brace külge monteeritud. Roolitunnetus on parem küll. Tänud Jaanusele tellimise ja Wernerile vahetamise eest :)

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » K Sept 13, 2017 22:46

Pole ammu midagi kirjutanud aga autoga on vahepeal juhtunud palju. Huvitavamatest täiendustest niipalju, et lasin nahatada esiistemete plastikust küljed. Inspiratsiooni sain siit

Tulemuseks sellised Nappa nahast detailid (vabandan, et salongipuhastust pole jõudnud teha)
Pilt

Pilt

Kuna ei soovinud maksta 495 eur + saatmine, siis pöördusin Sadulsepp24 poole ja nemad tegid mulle täpselt sarnase tulemuse 150 euroga.
Samuti vajas esiistmete nahk veidi pingutamist, see sai ka samas kohas tehtud. Jäin väga rahule.

Kasutaja avatar
Viktoria
Postitusi: 168
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: TurboX

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas Viktoria » N Sept 14, 2017 10:21

Töö paistab ilus ja korralik. Sa oled tõeline nahakrahv :D

marti420
Postitusi: 113
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Auto: 9-3. 2,8T. Aero / Insignia Country BI-turbo
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas marti420 » N Sept 14, 2017 10:52

millal siis dünosse lähed, need iksid pealkirjas peaks ära parandama...

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » N Sept 14, 2017 14:27

Düno aeg on mul broneeritud 2 oktoober. Eks siis ole näha, vb tehakse ka mingeid täiendavaid seadistusi.

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » N Sept 14, 2017 14:28

Viktoria kirjutas:
N Sept 14, 2017 10:21
Töö paistab ilus ja korralik. Sa oled tõeline nahakrahv :D
Reaalses elus on veel ilusam. Mulle lihtsalt ei meeldi plastik :gun:

Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 381
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Auto: 2xSAAB 90 , 3x SAAB 900NG, SAAB 9000

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas arvo92 » N Sept 14, 2017 15:05

Siis on aeg täispuidust sisu tegema hakata. Mulle meeldis kunagi võõral mandril sõbra Chevy Van, kus 3cm paksust tammeplanku oli auto seest täis topitud, teras, vaibad ja tammepuu, ei mingit plastikut!. Võta eesmärgiks kogu plastik mingi ägedama materjali vastu välja vahetada, see tulemus oleks kindlasti eksklusiivne :)

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » N Sept 14, 2017 16:00

Lisaks veidi graniiti ka veel juurde, et tulemus oleks täielik :D Vb ka mõni Tauno Kangro skulptuur armatuurile?

Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13233
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas Cyber » N Sept 14, 2017 16:05

Rehvid vala betooni täis..:D Või mootoriploki nagu mingitel dragiautotel vahel tehakse..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt

Kasutaja avatar
Viktoria
Postitusi: 168
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: TurboX

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas Viktoria » N Sept 14, 2017 16:27

Kui juba sisustamiseks läks, siis ühel korralikul autol peaksid ka kardinad olema. Saad fooritaga tukastada ja ükski uudishimulik ninanokkija sisse ei näe.
https://c2.staticflickr.com/2/1392/5101 ... 96f8_b.jpg

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » N Sept 14, 2017 21:18

Viktoria kirjutas:
N Sept 14, 2017 16:27
Kui juba sisustamiseks läks, siis ühel korralikul autol peaksid ka kardinad olema. Saad fooritaga tukastada ja ükski uudishimulik ninanokkija sisse ei näe.
https://c2.staticflickr.com/2/1392/5101 ... 96f8_b.jpg
Need lahedad kardinad leiavad kindlasti koha mu autos :beer:

Soomustatud Saabe ka vist eriti pole liikvel. Jälle üks variant, mida kaaluda :D

marti420
Postitusi: 113
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Auto: 9-3. 2,8T. Aero / Insignia Country BI-turbo
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas marti420 » K Okt 11, 2017 19:54

vmaster kirjutas:
N Sept 14, 2017 14:27
Düno aeg on mul broneeritud 2 oktoober. Eks siis ole näha, vb tehakse ka mingeid täiendavaid seadistusi.
Kuidas siis dünos läks?

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » K Okt 11, 2017 22:12

Dünos käisin ära ja praeguses seades sai tulemuseks u. 210 kW ja 490Nm. Graafik selline
Pilt

Nagu teada, siis suurimaks piirajaks on turbo ja kõigepealt tulekski selle vahetus ette võtta. Speedpartsis olemas ka sobiv mudel
https://shop.speedparts.se/en/prod/9-3- ... 06-10.html. Eks näis mis tulevik toob :)

marti420
Postitusi: 113
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Auto: 9-3. 2,8T. Aero / Insignia Country BI-turbo
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas marti420 » N Okt 12, 2017 12:05

natuke nagu vähe, mingi 15kw ja 60nm võiks rohkem olla.
Ehk peaksid ennem uut turbot raua üle kontrollima, sisselaske survestama jne.
Nendel mootoritel on aju kõrval üks ühesuunaline klapp mis võib vigane olla. Turbo solekas võiks uus originaal olla, see ei maksa palju.
Süütepoolid võiks kõik uuemad 112 lõpuga olla. Base boost peaks vähemalt 0,27 bari olema. Kütuse rõhu võiks ka üle kontrollida...

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » N Okt 12, 2017 15:17

marti420 kirjutas:
N Okt 12, 2017 12:05
natuke nagu vähe, mingi 15kw ja 60nm võiks rohkem olla.
Ehk peaksid ennem uut turbot raua üle kontrollima, sisselaske survestama jne.
Nendel mootoritel on aju kõrval üks ühesuunaline klapp mis võib vigane olla. Turbo solekas võiks uus originaal olla, see ei maksa palju.
Süütepoolid võiks kõik uuemad 112 lõpuga olla. Base boost peaks vähemalt 0,27 bari olema. Kütuse rõhu võiks ka üle kontrollida...
Mulle tundub ka et tulemus võiks parem olla ka praeguse rauaga. Ecu kõrval olev klapp on vist SAI klapp? Mingi hetk võtan selle dünoteema uuesti käsile. Selle klapi ja solenoidi vahetan ilmselt lähiajal välja. Enne vaja üks rattalaager lasta vahetada, korrosioonitõrje, vahatamine jms. teha.

Kasutaja avatar
vvs
Saabiklubi liige
Postitusi: 2792
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vvs » N Okt 12, 2017 15:47

Nad tegid Sul enne softi modimist ka düno või?

Ma ei tea mis see värgendus Sul maksis aga tundub et see 4kW originaalile lisaks on päris mannetu tulemus :P Mis ta vääne stockis on?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » N Okt 12, 2017 15:58

vvs kirjutas:
N Okt 12, 2017 15:47
Nad tegid Sul enne softi modimist ka düno või?

Ma ei tea mis see värgendus Sul maksis aga tundub et see 4kW originaalile lisaks on päris mannetu tulemus :P Mis ta vääne stockis on?
Tavaline softi muutmine on 250 eur. Marti420 auto ka Esracingus tehtud ja tal tulemus praeguseks ok. Ma arvan, et miski vigane detail kuskil peab olema. Stockis vääne 400Nm. Pmst saab lasta originaalsofti tagasi ja siis uuesti mõõta.

marti420
Postitusi: 113
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Auto: 9-3. 2,8T. Aero / Insignia Country BI-turbo
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas marti420 » N Okt 12, 2017 16:15

Mitte SAI klapp, vaid tavaline ühesuunaline vaakumklapp voolikute vahel.
Sai klapid võiks ka muidugi korras olla.

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1401
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitus Postitas vmaster » N Okt 12, 2017 16:26

marti420 kirjutas:
N Okt 12, 2017 16:15
Mitte SAI klapp, vaid tavaline ühesuunaline vaakumklapp voolikute vahel.
Sai klapid võiks ka muidugi korras olla.
Püüan siis selle klapi ära vahetada. Ehk pole kallis ka.

Vasta