Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 manuaal, 2008, Vermont Tuning stage 0+, vmaster
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Olles siin mõni aeg 9000-ndega sõitnud, tekkis mõte soetada kaasaegsem auto. Valiku põhjused võib tuua järgmised:
1. Ma pole kunagi neljarattaveolist omanud
2. Octavia vRS-i jäiga ja konkreetse vedrustusega olin harjunud. Tonnise veidi vedelat ja ebamäärst juhitavust parendama ka ei viitsinud hakata. Usun, et oleks päris heaks saanud.
3. Auto värv ja kooslus (universaal, 4vedu, manuaalkast) on piisavalt vähelevinud, et mulle meeldida.
4. Kallimad vead olid enne mind korda tehtud.
Tulevikus võiks teha:
1. Esiistmed uuesti nahatada.
2. Olemasolev raadio vahetada mõne navifunktsiooni omava vastu. Pioneer toodab erinevaid Apple Carplay-ga töötavaid seadmeid.
3. Kui vaba raha tekib, siis mõningad salongi detailid võiks Hirsch-i jubinate vastu vahetada
4. Tuunimisplaane pole kuigi MapTun-i stage 3 2.8V6 XWD-le ahvatleb.
Praegu kohanen autoga. Loodan et meie koostöö hakkab hästi sujuma ja suuremaid kapriise ei tule.
Mõned uuemad pildid ka kuigi neid on sellest autost siin juba omajagu.
1. Ma pole kunagi neljarattaveolist omanud
2. Octavia vRS-i jäiga ja konkreetse vedrustusega olin harjunud. Tonnise veidi vedelat ja ebamäärst juhitavust parendama ka ei viitsinud hakata. Usun, et oleks päris heaks saanud.
3. Auto värv ja kooslus (universaal, 4vedu, manuaalkast) on piisavalt vähelevinud, et mulle meeldida.
4. Kallimad vead olid enne mind korda tehtud.
Tulevikus võiks teha:
1. Esiistmed uuesti nahatada.
2. Olemasolev raadio vahetada mõne navifunktsiooni omava vastu. Pioneer toodab erinevaid Apple Carplay-ga töötavaid seadmeid.
3. Kui vaba raha tekib, siis mõningad salongi detailid võiks Hirsch-i jubinate vastu vahetada
4. Tuunimisplaane pole kuigi MapTun-i stage 3 2.8V6 XWD-le ahvatleb.
Praegu kohanen autoga. Loodan et meie koostöö hakkab hästi sujuma ja suuremaid kapriise ei tule.
Mõned uuemad pildid ka kuigi neid on sellest autost siin juba omajagu.
Viimati muutis vmaster, E Dets 10, 2018 20:29, muudetud 3 korda kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Juhitavus on omajagu konkreetsem tänu 18 velgedele, neliveole, sportvedrustusele. Samas peab mainima, et kogu see kompott on mugav sõita. Istmete külgtugi on ka hea. 9000 tavaistmed seda piisavalt ei paku. Muidu selline veidi uue auto moodi olemine on ka sees olles Hämmastavalt vaikne (eriti tühikäigul) ja hea dünaamikaga mootor on.
Muretuid kilomeetreid. Auto läks igal juhul õigetesse kätesse :)
Ahjaa, masin osales hiljuti ka Värska vee reklaamis: Värska originaal / director's cut
Ahjaa, masin osales hiljuti ka Värska vee reklaamis: Värska originaal / director's cut
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Muretuid kilomeetreid. Auto läks igal juhul õigetesse kätesse :)
Ahjaa, masin osales hiljuti ka Värska vee reklaamis: Värska originaal / director's cut
Tänan lingi eest. Muideks mul õnnestus käed-vaba süsteem oma telefoniga ka tööle saada. Vanad telefonid tuli mälust ära kustutada.
Pole paha.:beer:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Vägev!!
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Vahepeal erinevate iluvigade kõrvaldamisega tegeletud. Kasutasin Smartservice teenused, kus eemaldati mõlk tagatiivalt + likvideeriti kulumisjäljed tagaluugi akna ümber olevatelt plastikdetailidelt. Enne protseduuri pilti ei teinud aga tulemus on võrreldes eelnevaga nagu uus Millalgi peab ette võtma katusemõlkide eemaldamise ja parempoolse tagaukse värvikahjustuste likvideerimise.
Sn. 154870 km.
Sn. 154870 km.
Väga suur vedamine, Hiiumaal õhtuti liigeldes olen pea igal õhtul 10+ metssiga näinud + muid pisemaid loomi.(PtuiPtuiPtui, et ma nüüd ennast ära ei sõnu, äkkpidurdusi on viimasel ajal piisavalt olnud...) Kahjustuste järgi ütleks, et said kährikule pihta?
Hiiglane.
Hiiglane.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Ma mõtlesin ka et mis loom see oli. Tegu võis olla küll kährikuga. Järgmine päev alles hakkasin vaatama, et kas midagi katki ka läks ja siis avanes selline vaatepilt. VM-s on auto ette näidatud, kindlustusele avaldus tehtud. Jään ootama edasisi arenguid.
Ehk peaks autole suuremaid pidureid hakkama vaatama :)
Ehk peaks autole suuremaid pidureid hakkama vaatama :)