Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 manuaal, 2008, Vermont Tuning stage 0+, vmaster

Suletud
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#76

T Mai 16, 2017 22:50

Tänasest autol:
- uus paisupaak koos korgiga
- jahutusvedelik vahetatud
- strut brace külge monteeritud. Roolitunnetus on parem küll. Tänud Jaanusele tellimise ja Wernerile vahetamise eest :)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#77

K Sept 13, 2017 22:46

Pole ammu midagi kirjutanud aga autoga on vahepeal juhtunud palju. Huvitavamatest täiendustest niipalju, et lasin nahatada esiistemete plastikust küljed. Inspiratsiooni sain siit

Tulemuseks sellised Nappa nahast detailid (vabandan, et salongipuhastust pole jõudnud teha)
Pilt

Pilt

Kuna ei soovinud maksta 495 eur + saatmine, siis pöördusin Sadulsepp24 poole ja nemad tegid mulle täpselt sarnase tulemuse 150 euroga.
Samuti vajas esiistmete nahk veidi pingutamist, see sai ka samas kohas tehtud. Jäin väga rahule.
Viktoria
Postitusi: 384
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014

#78

N Sept 14, 2017 10:21

Töö paistab ilus ja korralik. Sa oled tõeline nahakrahv :D
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#79

N Sept 14, 2017 10:52

millal siis dünosse lähed, need iksid pealkirjas peaks ära parandama...
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#80

N Sept 14, 2017 14:27

Düno aeg on mul broneeritud 2 oktoober. Eks siis ole näha, vb tehakse ka mingeid täiendavaid seadistusi.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#81

N Sept 14, 2017 14:28

Viktoria kirjutas:
N Sept 14, 2017 10:21
Töö paistab ilus ja korralik. Sa oled tõeline nahakrahv :D
Reaalses elus on veel ilusam. Mulle lihtsalt ei meeldi plastik :gun:
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#82

N Sept 14, 2017 15:05

Siis on aeg täispuidust sisu tegema hakata. Mulle meeldis kunagi võõral mandril sõbra Chevy Van, kus 3cm paksust tammeplanku oli auto seest täis topitud, teras, vaibad ja tammepuu, ei mingit plastikut!. Võta eesmärgiks kogu plastik mingi ägedama materjali vastu välja vahetada, see tulemus oleks kindlasti eksklusiivne :)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#83

N Sept 14, 2017 16:00

Lisaks veidi graniiti ka veel juurde, et tulemus oleks täielik :D Vb ka mõni Tauno Kangro skulptuur armatuurile?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14283
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#84

N Sept 14, 2017 16:05

Rehvid vala betooni täis..:D Või mootoriploki nagu mingitel dragiautotel vahel tehakse..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Viktoria
Postitusi: 384
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014

#85

N Sept 14, 2017 16:27

Kui juba sisustamiseks läks, siis ühel korralikul autol peaksid ka kardinad olema. Saad fooritaga tukastada ja ükski uudishimulik ninanokkija sisse ei näe.
https://c2.staticflickr.com/2/1392/5101 ... 96f8_b.jpg
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#86

N Sept 14, 2017 21:18

Viktoria kirjutas:
N Sept 14, 2017 16:27
Kui juba sisustamiseks läks, siis ühel korralikul autol peaksid ka kardinad olema. Saad fooritaga tukastada ja ükski uudishimulik ninanokkija sisse ei näe.
https://c2.staticflickr.com/2/1392/5101 ... 96f8_b.jpg
Need lahedad kardinad leiavad kindlasti koha mu autos :beer:

Soomustatud Saabe ka vist eriti pole liikvel. Jälle üks variant, mida kaaluda :D
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#87

K Okt 11, 2017 19:54

vmaster kirjutas:
N Sept 14, 2017 14:27
Düno aeg on mul broneeritud 2 oktoober. Eks siis ole näha, vb tehakse ka mingeid täiendavaid seadistusi.
Kuidas siis dünos läks?
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#88

K Okt 11, 2017 22:12

Dünos käisin ära ja praeguses seades sai tulemuseks u. 210 kW ja 490Nm. Graafik selline
Pilt

Nagu teada, siis suurimaks piirajaks on turbo ja kõigepealt tulekski selle vahetus ette võtta. Speedpartsis olemas ka sobiv mudel
https://shop.speedparts.se/en/prod/9-3- ... 06-10.html. Eks näis mis tulevik toob :)
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#89

N Okt 12, 2017 12:05

natuke nagu vähe, mingi 15kw ja 60nm võiks rohkem olla.
Ehk peaksid ennem uut turbot raua üle kontrollima, sisselaske survestama jne.
Nendel mootoritel on aju kõrval üks ühesuunaline klapp mis võib vigane olla. Turbo solekas võiks uus originaal olla, see ei maksa palju.
Süütepoolid võiks kõik uuemad 112 lõpuga olla. Base boost peaks vähemalt 0,27 bari olema. Kütuse rõhu võiks ka üle kontrollida...
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#90

N Okt 12, 2017 15:17

marti420 kirjutas:
N Okt 12, 2017 12:05
natuke nagu vähe, mingi 15kw ja 60nm võiks rohkem olla.
Ehk peaksid ennem uut turbot raua üle kontrollima, sisselaske survestama jne.
Nendel mootoritel on aju kõrval üks ühesuunaline klapp mis võib vigane olla. Turbo solekas võiks uus originaal olla, see ei maksa palju.
Süütepoolid võiks kõik uuemad 112 lõpuga olla. Base boost peaks vähemalt 0,27 bari olema. Kütuse rõhu võiks ka üle kontrollida...
Mulle tundub ka et tulemus võiks parem olla ka praeguse rauaga. Ecu kõrval olev klapp on vist SAI klapp? Mingi hetk võtan selle dünoteema uuesti käsile. Selle klapi ja solenoidi vahetan ilmselt lähiajal välja. Enne vaja üks rattalaager lasta vahetada, korrosioonitõrje, vahatamine jms. teha.
vvs
Pealik
Postitusi: 4245
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#91

N Okt 12, 2017 15:47

Nad tegid Sul enne softi modimist ka düno või?

Ma ei tea mis see värgendus Sul maksis aga tundub et see 4kW originaalile lisaks on päris mannetu tulemus :P Mis ta vääne stockis on?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#92

N Okt 12, 2017 15:58

vvs kirjutas:
N Okt 12, 2017 15:47
Nad tegid Sul enne softi modimist ka düno või?

Ma ei tea mis see värgendus Sul maksis aga tundub et see 4kW originaalile lisaks on päris mannetu tulemus :P Mis ta vääne stockis on?
Tavaline softi muutmine on 250 eur. Marti420 auto ka Esracingus tehtud ja tal tulemus praeguseks ok. Ma arvan, et miski vigane detail kuskil peab olema. Stockis vääne 400Nm. Pmst saab lasta originaalsofti tagasi ja siis uuesti mõõta.
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#93

N Okt 12, 2017 16:15

Mitte SAI klapp, vaid tavaline ühesuunaline vaakumklapp voolikute vahel.
Sai klapid võiks ka muidugi korras olla.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#94

N Okt 12, 2017 16:26

marti420 kirjutas:
N Okt 12, 2017 16:15
Mitte SAI klapp, vaid tavaline ühesuunaline vaakumklapp voolikute vahel.
Sai klapid võiks ka muidugi korras olla.
Püüan siis selle klapi ära vahetada. Ehk pole kallis ka.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#95

T Nov 21, 2017 18:43

Täna tellitud USA-st uus soft (Vermont Tuning stage 0) 320hj/540Nm. Vtuner koos softiga peaks ehk nädalaga kohale jõudma. Ennetavalt vahetatud turbo solenoid (12787706), pidurivõimendi vaakumklapp (12847287) ja 2,4,6 slindri süütepoolid (Bosch 0221604112). Esrascingus sai ka originaalsoft tagasi paigaldatud.

Hoiame pöialt, et saab parem :)
outlander1986
Postitusi: 73
Liitunud: L Nov 12, 2016 23:24
Asukoht:
Auto:

#96

T Nov 21, 2017 21:27

Hey sorry for english, im thinking to order the vtuner for the 9-5 can you let me me know how it is please.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#97

T Nov 21, 2017 22:28

outlander1986 kirjutas:
T Nov 21, 2017 21:27
Hey sorry for english, im thinking to order the vtuner for the 9-5 can you let me me know how it is please.
Vermont Tuning has really good reputation in US and Brian has been very helpful and responds quickly. Jaanus has Vtuner Stage 1 on his TurboX.
I will post my driving experience when i get Stage 0 installed. JZW has also something for 9-5NG http://www.jzwtuning.com/product-catego ... -ng-bosch/
outlander1986
Postitusi: 73
Liitunud: L Nov 12, 2016 23:24
Asukoht:
Auto:

#98

T Nov 21, 2017 22:35

I spoke to brian yesterday, and had a look at the dyno graphs..does look really good :)

Hows the haldex been with the previous tune and extra torque?
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#99

T Nov 21, 2017 23:25

outlander1986 kirjutas:
T Nov 21, 2017 22:35
I spoke to brian yesterday, and had a look at the dyno graphs..does look really good :)

Hows the haldex been with the previous tune and extra torque?
No issues with awd system so far. Only one haldex service in VM.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#100

T Dets 05, 2017 22:11

Vahepeal on toimunud mõningad täiendused:
1. KROWN-s korrosioonitõrje. Avastati põhja alt paarist kohast pindmist roostet aga muidu kiideti et hästi säilinud :) Kahe aasta pärast paluti tagasi tulla. Sain ka ilusa passi, kus probleemsed kohad välja toodud ja teostatud tööde kuupäev sees.

2. USA-st jõudis minuni lõpuks ka Vtuner, milles sisalduvad 320hj ja 540 Nm auto ecu-sse kirjutatud. Õhtune testsõit lumises Tallinnas ja Pärnu maanteel mingeid tuntavaid anomaaliaid kaasa ei toonud. Gaasipedaali vajutamisele reageeris auto sujuvalt, mingeid jõnkse jms. ei täheldanud. Maha loetud originaalsofti ja testsõidu logi saatsin Brianile Vermont Tuningusse, vb annab midagi täiendada. Düno jääb ilmselt kevadet ootama. Vtuner aga ise selline:Pilt

Järgmisena ootab paigaldamist MapTun-i shortshifter. Peaks saama kägukangi vertikaalset liikumisteekonda lühemaks ja käiguvahetused täpsemaks.
Suletud