Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 manuaal, 2008, Vermont Tuning stage 0+, vmaster
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Pole ammu midagi kirjutanud. Siiani üsna probleemivaba auto olnud. Kõik pole enam meelsegi kuid püüan kokkuvõtte teha:
1. Juba ostmisest saadik oli vasakpoolse küljepeegli klaas tume. Sai VM-st uus klaas tellitud. Selgus aga et see ei mahu korralikult vanasse peeglikorpusesse. Õnneks oli peegliga kaasas ka uus korpus, mis autoga sama värvi sai värvitud. Uuel peegliklaasil pole aga tumedat plastikäärt. Õnneks ei häiri. Kuna parempoolne klaas hakkab ka kergelt tumedamaks minema, siis kunagi saab selle ka vahetatud.
2. Suvekokkutulekul pakkus veikov võimalust asendada salongivalgustus led-dega. Sai siis salongi veidi sinaka tooniga led-d paigaldatud ja tulemusega rahul.
3. Metsloomaga toimunud kokkupärke järel kannatada saanud keredetailid (esistange, udutule raam) vahetatud uute vastu. Lisaks värviti üle mõlemad esitiivad.
4. suve lõpupoole tekkis mõte lasta auto veidi võimsamaks teha. Pöördusin sooviga VKM Motors-sse (Octavia RS sai ka seal lastud teha). Dünos sai võimsuseks mõõdetud 198kW/442Nm mootorist. Graafik tuli selline
Tundus kuidagi imelik kuna originaalis peaks olema 206kW ja 400Nm. Olin juba rõõmus, et tuunimata auto kohta nii hea tulemus. Üsna pea selgus, et keegi oli seda ecu-d juba mudinud saades vähem jõudu ja rohkem väänet:) Ega muud üle ei jäänud kui pöördusin VM-i et nad originaaltarkvara uuesti peale laseks. Teager hirmutas küll et vb vaja uue ecu raha kõrvale panna kuid õnneks midagi maha ei põlenud. Peale kahekordset proovimist õnnestus orinaalsoft uuesti peale saada. Hetkel sõidan siis sellega. Suurt vahet nagu ei tunnegi. Kui ehk siis see, et ennem tõmbas mingitel pööretel nagu hinge kinni. Enam seda probleemi pole. Midagi selle eelneva tuuninguga valesti oli. Lähiajal võtan sofituuenduse teema uuesti ette. Hetkel ainuke modifikatsioon KN-i paneelfilter
5. Käidud hoolduses, mis koosnes vaid õlivahetusest.
5. Tuhatoosi asemele paigaldatud sahtel ja ostetud uued kummimatid talveks.
1. Juba ostmisest saadik oli vasakpoolse küljepeegli klaas tume. Sai VM-st uus klaas tellitud. Selgus aga et see ei mahu korralikult vanasse peeglikorpusesse. Õnneks oli peegliga kaasas ka uus korpus, mis autoga sama värvi sai värvitud. Uuel peegliklaasil pole aga tumedat plastikäärt. Õnneks ei häiri. Kuna parempoolne klaas hakkab ka kergelt tumedamaks minema, siis kunagi saab selle ka vahetatud.
2. Suvekokkutulekul pakkus veikov võimalust asendada salongivalgustus led-dega. Sai siis salongi veidi sinaka tooniga led-d paigaldatud ja tulemusega rahul.
3. Metsloomaga toimunud kokkupärke järel kannatada saanud keredetailid (esistange, udutule raam) vahetatud uute vastu. Lisaks värviti üle mõlemad esitiivad.
4. suve lõpupoole tekkis mõte lasta auto veidi võimsamaks teha. Pöördusin sooviga VKM Motors-sse (Octavia RS sai ka seal lastud teha). Dünos sai võimsuseks mõõdetud 198kW/442Nm mootorist. Graafik tuli selline
Tundus kuidagi imelik kuna originaalis peaks olema 206kW ja 400Nm. Olin juba rõõmus, et tuunimata auto kohta nii hea tulemus. Üsna pea selgus, et keegi oli seda ecu-d juba mudinud saades vähem jõudu ja rohkem väänet:) Ega muud üle ei jäänud kui pöördusin VM-i et nad originaaltarkvara uuesti peale laseks. Teager hirmutas küll et vb vaja uue ecu raha kõrvale panna kuid õnneks midagi maha ei põlenud. Peale kahekordset proovimist õnnestus orinaalsoft uuesti peale saada. Hetkel sõidan siis sellega. Suurt vahet nagu ei tunnegi. Kui ehk siis see, et ennem tõmbas mingitel pööretel nagu hinge kinni. Enam seda probleemi pole. Midagi selle eelneva tuuninguga valesti oli. Lähiajal võtan sofituuenduse teema uuesti ette. Hetkel ainuke modifikatsioon KN-i paneelfilter
5. Käidud hoolduses, mis koosnes vaid õlivahetusest.
5. Tuhatoosi asemele paigaldatud sahtel ja ostetud uued kummimatid talveks.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Vahepeal toimunust. Vahepeal ei jõunud klaasipesuvedelikku esiklaasile. Trionic vahetas mingi katkise ventiili.
Ühel päevel valges vaatasin oma auto istmeid jms. Pilt oli väga kole ja seetõttu alustasin kulunud detailide vahetamist. Esimese asjana võtsin ette käigukangi, kus kulunud oli käiguvahetuse embleem, käigukangi nupu ja koti nahk. Samuti oli korralikult kriibitud ka metallist ümbrus. Embleemi küll enam tellida ei saa aga ime läbi õnnestus Skandix-st üks leida ja ära tellida. Nupu ja koti nahk läksid vahetusse ja ümbris sai carbon-i imitatsiooniga naha. Tulemus sai selline:
Järgmisena võtan ette käsipiduri, uksekäepidemete ja liistude nahatamise. Seejärel suurematest asjadest esiistmed ja uus rool MapTun-st. Tööd teostas sadulsepp.ee
Lisaks MobileSPA-st Q10 Quartz vaha, läigestav poleerimine, klaasivaha ja korralik sisepuhastus.
Ühel päevel valges vaatasin oma auto istmeid jms. Pilt oli väga kole ja seetõttu alustasin kulunud detailide vahetamist. Esimese asjana võtsin ette käigukangi, kus kulunud oli käiguvahetuse embleem, käigukangi nupu ja koti nahk. Samuti oli korralikult kriibitud ka metallist ümbrus. Embleemi küll enam tellida ei saa aga ime läbi õnnestus Skandix-st üks leida ja ära tellida. Nupu ja koti nahk läksid vahetusse ja ümbris sai carbon-i imitatsiooniga naha. Tulemus sai selline:
Järgmisena võtan ette käsipiduri, uksekäepidemete ja liistude nahatamise. Seejärel suurematest asjadest esiistmed ja uus rool MapTun-st. Tööd teostas sadulsepp.ee
Lisaks MobileSPA-st Q10 Quartz vaha, läigestav poleerimine, klaasivaha ja korralik sisepuhastus.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ma võin sulle lingi saata ja kontakte jagada, kust saab uhke rooli. Ma just nädalavahetusel panin omal uue rooli külge :P
http://i.ebayimg.com/00/s/MTU2MFgxNjAw/z/wewAAOSwk1JWgDfU/$_57.JPG
Kas muidu tellid omale ka Maptun-st Griffini sisu? :love:
http://i.ebayimg.com/00/s/MTU2MFgxNjAw/z/wewAAOSwk1JWgDfU/$_57.JPG
Kas muidu tellid omale ka Maptun-st Griffini sisu? :love:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Mul on Jaanuse käest saadud TX Premium nahast mustad istmekatted üle.
Tänan pakkumast. Juhul kui mustad istmekatted panna, siis peaks ka uksepoltstrid jms välja vahetama mustade vastu. Tegelt mul istmete nahatamise stiili osas juba mõtted olemas. Esialgu jätaks selle musta värvi istmete osa ootele. TX-l on vist esiistmete kuju ka veidi teine.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Jätkan salongi plastdetailide nahatamise projektiga. Seekord said uue kuue kõik 4 uksekäepidet.
Vasak esimene
Parem esimene
Vasak tagumine
Parem tagumine
Muudest asjadest
1. Vahetatud tagumine parem amortisaator, mis oli õlist tühi ja kolises. Tean külle et neid peaks paaris vahetama aga nende hinnatase on siiski ulmeline ja kohe kahte ei hakanud ostma. Eks kui vasak ka läbi läheb, peab investeeringu ikka tegema.
2. Suverehvid alla. Kaks rehvi (Hankook Ventus Evo K120) pidin uued ostma.
3. Tehtud hooldus (õlid, filtrid).
4. Lohakusest suutsin esistange ära kriimustada. Tuleb teekond värvija juurde ete võtta.
Vasak esimene
Parem esimene
Vasak tagumine
Parem tagumine
Muudest asjadest
1. Vahetatud tagumine parem amortisaator, mis oli õlist tühi ja kolises. Tean külle et neid peaks paaris vahetama aga nende hinnatase on siiski ulmeline ja kohe kahte ei hakanud ostma. Eks kui vasak ka läbi läheb, peab investeeringu ikka tegema.
2. Suverehvid alla. Kaks rehvi (Hankook Ventus Evo K120) pidin uued ostma.
3. Tehtud hooldus (õlid, filtrid).
4. Lohakusest suutsin esistange ära kriimustada. Tuleb teekond värvija juurde ete võtta.