2. leht 9-st

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Aug 31, 2015 22:48
Postitas vmaster
Mul pzu-st tavaline kasko, sellel metsloomale otsasõidu puhul siiski peab omavastutuse ise maksma.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Okt 21, 2015 13:02
Postitas vmaster
Pole ammu midagi kirjutanud. Siiani üsna probleemivaba auto olnud. Kõik pole enam meelsegi kuid püüan kokkuvõtte teha:
1. Juba ostmisest saadik oli vasakpoolse küljepeegli klaas tume. Sai VM-st uus klaas tellitud. Selgus aga et see ei mahu korralikult vanasse peeglikorpusesse. Õnneks oli peegliga kaasas ka uus korpus, mis autoga sama värvi sai värvitud. Uuel peegliklaasil pole aga tumedat plastikäärt. Õnneks ei häiri. Kuna parempoolne klaas hakkab ka kergelt tumedamaks minema, siis kunagi saab selle ka vahetatud.

2. Suvekokkutulekul pakkus veikov võimalust asendada salongivalgustus led-dega. Sai siis salongi veidi sinaka tooniga led-d paigaldatud ja tulemusega rahul.

3. Metsloomaga toimunud kokkupärke järel kannatada saanud keredetailid (esistange, udutule raam) vahetatud uute vastu. Lisaks värviti üle mõlemad esitiivad.

4. suve lõpupoole tekkis mõte lasta auto veidi võimsamaks teha. Pöördusin sooviga VKM Motors-sse (Octavia RS sai ka seal lastud teha). Dünos sai võimsuseks mõõdetud 198kW/442Nm mootorist. Graafik tuli selline
Pilt

Tundus kuidagi imelik kuna originaalis peaks olema 206kW ja 400Nm. Olin juba rõõmus, et tuunimata auto kohta nii hea tulemus. Üsna pea selgus, et keegi oli seda ecu-d juba mudinud saades vähem jõudu ja rohkem väänet:) Ega muud üle ei jäänud kui pöördusin VM-i et nad originaaltarkvara uuesti peale laseks. Teager hirmutas küll et vb vaja uue ecu raha kõrvale panna kuid õnneks midagi maha ei põlenud. Peale kahekordset proovimist õnnestus orinaalsoft uuesti peale saada. Hetkel sõidan siis sellega. Suurt vahet nagu ei tunnegi. Kui ehk siis see, et ennem tõmbas mingitel pööretel nagu hinge kinni. Enam seda probleemi pole. Midagi selle eelneva tuuninguga valesti oli. Lähiajal võtan sofituuenduse teema uuesti ette. Hetkel ainuke modifikatsioon KN-i paneelfilter

5. Käidud hoolduses, mis koosnes vaid õlivahetusest.

5. Tuhatoosi asemele paigaldatud sahtel ja ostetud uued kummimatid talveks.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Okt 29, 2015 14:26
Postitas vmaster
Täna hommikul avastasin missuguse üllatuse päkapikud mulle juba eile valmistanud olid
Pilt

Hea, et plastik ainult viga sai. Tegeliukult oligi plaan tagastange lasta üle värvida. Prandusprotsessid jällegi käima lükatud :)

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Nov 02, 2015 14:17
Postitas vmaster
Tänesest talverehvid Hankook Winter I'Pike RS all. Minupärast võib talv tulla :)

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Nov 02, 2015 15:54
Postitas ivark
Aa, ma just ka ostsin need. Hea hinna ja kvaliteeti suhe.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Nov 02, 2015 16:03
Postitas vmaster
Pole ammu naastrehvidega sõitnud ja kunagi enne pole ma 4wd autoga sõitnud. Eks näis kuidas talvel hakkama saab.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Nov 02, 2015 16:06
Postitas ill
Pidurdab samamoodi, kiirendab paremini.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Nov 02, 2015 16:59
Postitas wilddog
Kõik kurvid powerslide-ga :wise:, oh seda häbi, kui nina ees otse pidurdades kraavi sõidad :D

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Nov 03, 2015 11:33
Postitas vmaster
Mind huvitabki kuidas talveteedel kurve läbida on.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: R Nov 27, 2015 14:41
Postitas vmaster
Möödus kuu ja tagastange korras. Kuna VM-s käik, siis ka uued kojamehed küljes. Teager veel pani külge ka. Viimasepeal teenindus.
Pilt

Sn. 166627

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: R Nov 27, 2015 14:46
Postitas lsoonvald
Kas mulle tundub või on tibatilluke toonivahe? Poleerimine ehk eemaldab selle.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: R Nov 27, 2015 14:47
Postitas vmaster
Toonivahe on ilmselt valgusest.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: R Nov 27, 2015 19:36
Postitas Ainar
Möödus kuu ja tagastange korras. Kuna VM-s käik, siis ka uued kojamehed küljes. Teager veel pani külge ka. Viimasepeal teenindus.
Pilt

Sn. 166627



Tip top saad jälle sõita natukene :) Kõik ilus, ainult määrdunud veljed riivavad silma :P

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: R Nov 27, 2015 22:12
Postitas vmaster
VM-i autopesula kvaliteet pole just kiita. Hea tulemuse saamiseks peab niikuinii MobileSPA-d nt. külastama.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Veebr 10, 2016 14:15
Postitas vmaster
Vahepeal toimunust. Vahepeal ei jõunud klaasipesuvedelikku esiklaasile. Trionic vahetas mingi katkise ventiili.
Ühel päevel valges vaatasin oma auto istmeid jms. Pilt oli väga kole ja seetõttu alustasin kulunud detailide vahetamist. Esimese asjana võtsin ette käigukangi, kus kulunud oli käiguvahetuse embleem, käigukangi nupu ja koti nahk. Samuti oli korralikult kriibitud ka metallist ümbrus. Embleemi küll enam tellida ei saa aga ime läbi õnnestus Skandix-st üks leida ja ära tellida. Nupu ja koti nahk läksid vahetusse ja ümbris sai carbon-i imitatsiooniga naha. Tulemus sai selline:

Pilt

Järgmisena võtan ette käsipiduri, uksekäepidemete ja liistude nahatamise. Seejärel suurematest asjadest esiistmed ja uus rool MapTun-st. Tööd teostas sadulsepp.ee

Lisaks MobileSPA-st Q10 Quartz vaha, läigestav poleerimine, klaasivaha ja korralik sisepuhastus.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Veebr 10, 2016 14:38
Postitas Jaanus
Ma võin sulle lingi saata ja kontakte jagada, kust saab uhke rooli. Ma just nädalavahetusel panin omal uue rooli külge :P

http://i.ebayimg.com/00/s/MTU2MFgxNjAw/z/wewAAOSwk1JWgDfU/$_57.JPG

Kas muidu tellid omale ka Maptun-st Griffini sisu? :love:

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Veebr 10, 2016 14:45
Postitas vmaster
Pildilt tundub, et vb liiga kirju see rool. MapTun-st vaatasin ainult rooli, mis vähemalt pildilt tundub kena. Muud asja laseks siin teha.

Võiks sul tööjuurest läbi sõita, saab nähe kuidas see rool reaalsuses välja näeb.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: P Mär 20, 2016 16:09
Postitas vmaster
Vahepeal jätkatud salongidetailide nahatamisega. Seekord said uue naha käsipiduri kang ja smartslot-i kate. Püüdsin jägida Hirsch-i stiili. Reaalsuses on pilt üsna hea.
Pilt

Järgmisena plaanis lasta nahatada uksekäepidemed. Lasta teha tagaamortide vahetus ja hooldus.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: P Mär 20, 2016 16:16
Postitas S9K
Väga ilus :thumb:

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: P Mär 20, 2016 16:22
Postitas vmaster
Väga ilus :thumb:


Tänan. Olen ise ka üsna rahul :) Teha on veel omajagu aga tasapisi liigun lõpptulemuse poole.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: P Mär 20, 2016 16:59
Postitas rantto
Mul on Jaanuse käest saadud TX Premium nahast mustad istmekatted üle.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: P Mär 20, 2016 17:09
Postitas vmaster
Mul on Jaanuse käest saadud TX Premium nahast mustad istmekatted üle.


Tänan pakkumast. Juhul kui mustad istmekatted panna, siis peaks ka uksepoltstrid jms välja vahetama mustade vastu. Tegelt mul istmete nahatamise stiili osas juba mõtted olemas. Esialgu jätaks selle musta värvi istmete osa ootele. TX-l on vist esiistmete kuju ka veidi teine.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: P Mär 20, 2016 17:18
Postitas rantto
Aero ja TX sama. Ma tahtsin Vectorile panna kuid need olid liiga erinevad.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Mai 02, 2016 22:17
Postitas vmaster
Jätkan salongi plastdetailide nahatamise projektiga. Seekord said uue kuue kõik 4 uksekäepidet.

Vasak esimene
Pilt

Parem esimene
Pilt

Vasak tagumine
Pilt

Parem tagumine
Pilt

Muudest asjadest
1. Vahetatud tagumine parem amortisaator, mis oli õlist tühi ja kolises. Tean külle et neid peaks paaris vahetama aga nende hinnatase on siiski ulmeline ja kohe kahte ei hakanud ostma. Eks kui vasak ka läbi läheb, peab investeeringu ikka tegema.
2. Suverehvid alla. Kaks rehvi (Hankook Ventus Evo K120) pidin uued ostma.
3. Tehtud hooldus (õlid, filtrid).
4. Lohakusest suutsin esistange ära kriimustada. Tuleb teekond värvija juurde ete võtta.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Mai 17, 2016 12:51
Postitas vmaster
Saabus Rootsist kauaoodatud esid2. Õhtul läheb installeerimiseks
Pilt