Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 manuaal, 2008, Vermont Tuning stage 0+, vmaster

vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#51

E Aug 15, 2016 12:25

Pole ammu kirjutanud aga vahepeal nipet-näpet tehtud:

1. Purunenud paisupaagi lõdvik asendatud uuega.
2. Ussitanud antenn asendatud uuega
3. Uued tagumised kettad ja klotisd, kuna eelmised vilisatsid. Vaiksemaks jäi aga päris ära ei kadunud.

Teha vaja
1. Õlirõhuandur vahetada
2. Vasak tagumine pidurisadul vahetada. Ehk saab siis vilistamisest ka lahti.

Sn 180000 km.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 342
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht:
Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320

#52

E Aug 15, 2016 12:33

Porikoobaste äärekaitsed paigaldasime ka ju suvepäevadel :beer:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#53

E Aug 15, 2016 12:39

Porikoobaste äärekaitsed paigaldasime ka ju suvepäevadel :beer:


Õige märkus. Ühele rattakoopale jäi paigaldamata, teen selle hiljem. Igatahes suur tänu Veikole, et ta sellised asjad leidis. Kasulik kõigile 9-3 SS/SC autodele.
marti420
Postitusi: 170
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: 9-3. 2,8T. 230kw, 590nm / Insignia Country Bi-turbo
Kontakt:

#54

E Aug 15, 2016 13:25

näita siis teistele ka mis kasulike vidinatega tegu
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#55

N Sept 15, 2016 22:31

Kohtumine rebasega lõppes Saabi jaoks järgnevalt

Pilt

Rebase jaoks lõppes kokkupuude paraku kurvalt.
Kasutaja avatar
EiX
Postitusi: 36
Liitunud: R Okt 28, 2016 18:10
Asukoht: Tartu
Auto: https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=106217

#56

L Okt 29, 2016 0:25

Ilus masin, edu muudatustega!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#57

N Veebr 09, 2017 14:54

Viimane sissekanne oli 15.09.2016. Vahepeal tehtud asjade nimekiri
Õlirõhuandur vahetatud
Parem esimene rattalaager vahetatud
Katkine aknapesuvedeliku paak parandatud.
Tehtud hooldus (mootoriõli + erinevad filtrid)
Salongis vahetatud mittetöötavad noname ledid Osrami ledide vastu.
KN filter puhastatud ja õlitatud.
Tuner.ee-s softimuudatus tehtud. Palju juurde tuli, et oska ene dünos käiku öelda. Tunda igatahes on. Testisõidul kõrvalistmel istudes tuli hirm peale :D
Softiuuendusega koos ka küünlad vahetatud. Vanad olid suht ostakorral. Uued on NGK DILFR-7-B-10B 55564748 elektroodide vahega 0.8mm.
Mõõdetud surved silidrites. Probleeme polnud.

Üles jäid järgmised asjad:
Selgus et bypass klapp ei tööta korralikult. Väga kõvasti gaasi vajutama enne klapivahetust ei hakka.
Käsipiduri kangi ei saa algasendisse tagasi. Nõuab omajagu rabelemist.
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3350
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#58

N Veebr 09, 2017 16:43

Käi siis kevadel dünos ära ja miilisõidul näeme :gun:

BTW, talvekal oli ikka äge sõita küll Su XWD-ga, tänud :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#59

N Veebr 09, 2017 16:47

Käi siis kevadel dünos ära ja miilisõidul näeme :gun:

BTW, talvekal oli ikka äge sõita küll Su XWD-ga, tänud :cool:


Tänan. Muidugi mu kehvad talverehvid mainiti testisõidul ka ära :)
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3350
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#60

N Veebr 09, 2017 16:48

Käi siis kevadel dünos ära ja miilisõidul näeme :gun:

BTW, talvekal oli ikka äge sõita küll Su XWD-ga, tänud :cool:


Tänan. Muidugi mu kehvad talverehvid mainiti testisõidul ka ära :)

Mul oli nendega ka äge fiiling :drive:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#61

R Mär 03, 2017 12:53

Tänasest uus aku Bosch S5 77Ah 780A. Vana andis täna hommikul peaaegu otsad. Siiski õnnestus kolmandal katsel auto käima saada.

Aitäh vana Diesel Booster, et pikalt teenisid :)
Kasutaja avatar
Viktoria
Saabiklubi liige
Postitusi: 329
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: Volvo XC60 R-design

#62

R Mär 03, 2017 16:08

Tänasest uus aku Bosch S5 77Ah 780A. Vana andis täna hommikul peaaegu otsad. Siiski õnnestus kolmandal katsel auto käima saada.

Aitäh vana Diesel Booster, et pikalt teenisid :)


Aamen talle ja puhaku rahus. :drink:
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#63

L Mär 04, 2017 0:25

Tänan. Varsti võib vist sama soovida ka sidurile. Tundub, et on hakanud libisema selle suurema pöördemomendi juures. Juba vaatasin Spec stage 2+ sidurit ja hooratast :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7188
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#64

L Mär 04, 2017 20:24

igavene häda sul selle masinaga
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#65

P Mär 05, 2017 16:51

igavene häda sul selle masinaga


Tegelikult pole hullu midagi. Ütleks, siiani omatud saabidest ja muud marki autodest on antud masinaga kõige vähem probleeme olnud.

Esid pole üle 1.07 bari näidanud enam. Sama oli ka enne softiuuendust. Kahtlustan, et see vigane bypass klapp on probleemiks ja mulle ainult tundub, et sidurida on mifagi. Palju see originaalsidur väänet kannatab üldse?
Kasutaja avatar
Oliver777
Saabiklubi liige
Postitusi: 282
Liitunud: K Jaan 16, 2013 11:04
Asukoht:
Auto:

#66

E Mär 06, 2017 21:03

See originaal sidur kannatab mingil määral väänet, lihtsalt kui talle liialt trenni teha siis saab kiirelt otsa .
Kindel on aga see, et mingil hetkel hakkab ta sul läbi libisema.
Läbitud tee minul :)
Saab 9-3 MapTun Performance
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 500
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-3 2,8T MY08; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#67

E Mär 06, 2017 22:09

Mul pole küll nelivedu aga sidurikettad said korra vahetust küll. Üldiselt on 2,8T ikka väga murevaba ja töökindel mootor! Ja minekut on 9-3 puhul sellel ka! Olen nüüd mitmeid päevi sellega sõitnud. On ikka lust küll! Diisli kõrval on ka mootori hääl mõnus ja see mootor väga vibratsioonivaba (päris vibra-vaba mootori jaoks peab ilmselt Tesla saama).
www.wellnessorbit.com - vaimse vormi koolitused ettevõtetele
www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#68

T Mär 07, 2017 18:36

Mootoriga tõesti probleeme pole olnud. Seetõttu V6 sai valitud ka. Kusjuures ma sõidan suhteliselt rahulikult. Seetõttu loodan, et siiski viga bypass klapis ja kohe ei pea 1400 eur välja käima Spec siduri ja hooratta eest.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#69

K Mai 10, 2017 15:27

Vahepeal tehtud mõningaid täiendusi-parandusi.

Kuna praeguse sisu olukord ei kannatanud eriti kriitikat, siis sai muretsetud TurboX sisu
Pilt

Pilt

Pilt

Lisaks kevadised puhastused, nahahooldus.
Poleks arvanud, et Premium nahk nii palju erinev on. Mõnus on küll nendes istmetes nüüd olla.

MapTun-st ka uus rool
Pilt

Muudest asjadest:
Softimured lahentdatud. Bypass klapp ja sidur ok.
Uued süütepoolid.
Paigaldamist ootavad uus jahutusvedeliku paisupaak ja strutbar.

Hakkab looma.
Kasutaja avatar
vvs
Tartu pealik
Postitusi: 3350
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006

#70

K Mai 10, 2017 15:36

Äge sisu jah sellel TBX-il :)

Miilil siis näeme onju :gun:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Viktoria
Saabiklubi liige
Postitusi: 329
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: Volvo XC60 R-design

#71

K Mai 10, 2017 15:44

Oi! Polegi midagi väga lisada. Olen lummatud. Mida rooli... kusjuures ma vaatasin mingi aeg ka seda enda masinale, aga tundub, et jääb teise korra peale.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#72

K Mai 10, 2017 15:49

Oi! Polegi midagi väga lisada. Olen lummatud. Mida rooli... kusjuures ma vaatasin mingi aeg ka seda enda masinale, aga tundub, et jääb teise korra peale.


Mul läks ka ostmisega vähemalt aasta. Lõpuks ei kannatanud seda katkist oem rooli välja ja nii ma ta siis lõpuks tellisingi. Peale paigaldamist oli harjumatu aga nüüd väga mugav.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2929
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10 x2 9-5 Aero 11

#73

K Mai 10, 2017 18:06

Täitsa timm, meenutab uuemat volvot hele vs tume. Puutetundlik ekraan on puudu veel.
Muretut lendu!
AndresV
Postitusi: 899
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 vedu
Kontakt:

#74

K Mai 10, 2017 19:16

Istmed ja nahatatud tükid on viisakad:thumb:. Sidur siis ikkagi ei libise veel läbi?

Puutetundlike ekraanide vaimustus, ma loodan, et hakkab autotootjatel üle minema. Puuteplaat keskkonsoolil käe all, käeviiped õhus ja häälkäsklused on mugavamad ja ohutumad.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1535
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#75

K Mai 10, 2017 21:48

Täitsa timm, meenutab uuemat volvot hele vs tume. Puutetundlik ekraan on puudu veel.
Muretut lendu!


Endalegi üllatuseks sobib mustvalge kombinatsioon väga hästi. Polegi kuskil mujal sellist näinud. Plaan veel salongi edasi teha. Armatuur ja liistud peaks mingi hetk tulema Hirschi stiilis. Mida vähem plastmassi näha, seda parem.

Raadiovahetuse plaan on ka juba auto ostmisest saadik :) Olen vaadanud siit-sealt aga pole leidnud sellist, mis kohe tunduks sobivat.

Istmed ja nahatatud tükid on viisakad:thumb:. Sidur siis ikkagi ei libise veel läbi?

Puutetundlike ekraanide vaimustus, ma loodan, et hakkab autotootjatel üle minema. Puuteplaat keskkonsoolil käe all, käeviiped õhus ja häälkäsklused on mugavamad ja ohutumad.


Sidur tõesti ei libise. Softi testimise ajal sai sõidetud omajagu aga siduriga mingit probleemi ei täheldanud. Vaatab dünos kuidas sidur käitub.
Vasta