3. leht 9-st

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Aug 15, 2016 12:25
Postitas vmaster
Pole ammu kirjutanud aga vahepeal nipet-näpet tehtud:

1. Purunenud paisupaagi lõdvik asendatud uuega.
2. Ussitanud antenn asendatud uuega
3. Uued tagumised kettad ja klotisd, kuna eelmised vilisatsid. Vaiksemaks jäi aga päris ära ei kadunud.

Teha vaja
1. Õlirõhuandur vahetada
2. Vasak tagumine pidurisadul vahetada. Ehk saab siis vilistamisest ka lahti.

Sn 180000 km.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Aug 15, 2016 12:33
Postitas Ainar
Porikoobaste äärekaitsed paigaldasime ka ju suvepäevadel :beer:

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Aug 15, 2016 12:39
Postitas vmaster
Porikoobaste äärekaitsed paigaldasime ka ju suvepäevadel :beer:


Õige märkus. Ühele rattakoopale jäi paigaldamata, teen selle hiljem. Igatahes suur tänu Veikole, et ta sellised asjad leidis. Kasulik kõigile 9-3 SS/SC autodele.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Aug 15, 2016 13:25
Postitas marti420
näita siis teistele ka mis kasulike vidinatega tegu

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 15, 2016 22:31
Postitas vmaster
Kohtumine rebasega lõppes Saabi jaoks järgnevalt

Pilt

Rebase jaoks lõppes kokkupuude paraku kurvalt.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: L Okt 29, 2016 0:25
Postitas EiX
Ilus masin, edu muudatustega!

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Veebr 09, 2017 14:54
Postitas vmaster
Viimane sissekanne oli 15.09.2016. Vahepeal tehtud asjade nimekiri
Õlirõhuandur vahetatud
Parem esimene rattalaager vahetatud
Katkine aknapesuvedeliku paak parandatud.
Tehtud hooldus (mootoriõli + erinevad filtrid)
Salongis vahetatud mittetöötavad noname ledid Osrami ledide vastu.
KN filter puhastatud ja õlitatud.
Tuner.ee-s softimuudatus tehtud. Palju juurde tuli, et oska ene dünos käiku öelda. Tunda igatahes on. Testisõidul kõrvalistmel istudes tuli hirm peale :D
Softiuuendusega koos ka küünlad vahetatud. Vanad olid suht ostakorral. Uued on NGK DILFR-7-B-10B 55564748 elektroodide vahega 0.8mm.
Mõõdetud surved silidrites. Probleeme polnud.

Üles jäid järgmised asjad:
Selgus et bypass klapp ei tööta korralikult. Väga kõvasti gaasi vajutama enne klapivahetust ei hakka.
Käsipiduri kangi ei saa algasendisse tagasi. Nõuab omajagu rabelemist.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Veebr 09, 2017 16:43
Postitas vvs
Käi siis kevadel dünos ära ja miilisõidul näeme :gun:

BTW, talvekal oli ikka äge sõita küll Su XWD-ga, tänud :cool:

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Veebr 09, 2017 16:47
Postitas vmaster
Käi siis kevadel dünos ära ja miilisõidul näeme :gun:

BTW, talvekal oli ikka äge sõita küll Su XWD-ga, tänud :cool:


Tänan. Muidugi mu kehvad talverehvid mainiti testisõidul ka ära :)

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Veebr 09, 2017 16:48
Postitas vvs
Käi siis kevadel dünos ära ja miilisõidul näeme :gun:

BTW, talvekal oli ikka äge sõita küll Su XWD-ga, tänud :cool:


Tänan. Muidugi mu kehvad talverehvid mainiti testisõidul ka ära :)

Mul oli nendega ka äge fiiling :drive:

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: R Mär 03, 2017 12:53
Postitas vmaster
Tänasest uus aku Bosch S5 77Ah 780A. Vana andis täna hommikul peaaegu otsad. Siiski õnnestus kolmandal katsel auto käima saada.

Aitäh vana Diesel Booster, et pikalt teenisid :)

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: R Mär 03, 2017 16:08
Postitas Viktoria
Tänasest uus aku Bosch S5 77Ah 780A. Vana andis täna hommikul peaaegu otsad. Siiski õnnestus kolmandal katsel auto käima saada.

Aitäh vana Diesel Booster, et pikalt teenisid :)


Aamen talle ja puhaku rahus. :drink:

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: L Mär 04, 2017 0:25
Postitas vmaster
Tänan. Varsti võib vist sama soovida ka sidurile. Tundub, et on hakanud libisema selle suurema pöördemomendi juures. Juba vaatasin Spec stage 2+ sidurit ja hooratast :)

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: L Mär 04, 2017 20:24
Postitas ivomets
igavene häda sul selle masinaga

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: P Mär 05, 2017 16:51
Postitas vmaster
igavene häda sul selle masinaga


Tegelikult pole hullu midagi. Ütleks, siiani omatud saabidest ja muud marki autodest on antud masinaga kõige vähem probleeme olnud.

Esid pole üle 1.07 bari näidanud enam. Sama oli ka enne softiuuendust. Kahtlustan, et see vigane bypass klapp on probleemiks ja mulle ainult tundub, et sidurida on mifagi. Palju see originaalsidur väänet kannatab üldse?

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Mär 06, 2017 21:03
Postitas Oliver777
See originaal sidur kannatab mingil määral väänet, lihtsalt kui talle liialt trenni teha siis saab kiirelt otsa .
Kindel on aga see, et mingil hetkel hakkab ta sul läbi libisema.
Läbitud tee minul :)

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: E Mär 06, 2017 22:09
Postitas dreamer12
Mul pole küll nelivedu aga sidurikettad said korra vahetust küll. Üldiselt on 2,8T ikka väga murevaba ja töökindel mootor! Ja minekut on 9-3 puhul sellel ka! Olen nüüd mitmeid päevi sellega sõitnud. On ikka lust küll! Diisli kõrval on ka mootori hääl mõnus ja see mootor väga vibratsioonivaba (päris vibra-vaba mootori jaoks peab ilmselt Tesla saama).

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Mär 07, 2017 18:36
Postitas vmaster
Mootoriga tõesti probleeme pole olnud. Seetõttu V6 sai valitud ka. Kusjuures ma sõidan suhteliselt rahulikult. Seetõttu loodan, et siiski viga bypass klapis ja kohe ei pea 1400 eur välja käima Spec siduri ja hooratta eest.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Mai 10, 2017 15:27
Postitas vmaster
Vahepeal tehtud mõningaid täiendusi-parandusi.

Kuna praeguse sisu olukord ei kannatanud eriti kriitikat, siis sai muretsetud TurboX sisu
Pilt

Pilt

Pilt

Lisaks kevadised puhastused, nahahooldus.
Poleks arvanud, et Premium nahk nii palju erinev on. Mõnus on küll nendes istmetes nüüd olla.

MapTun-st ka uus rool
Pilt

Muudest asjadest:
Softimured lahentdatud. Bypass klapp ja sidur ok.
Uued süütepoolid.
Paigaldamist ootavad uus jahutusvedeliku paisupaak ja strutbar.

Hakkab looma.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Mai 10, 2017 15:36
Postitas vvs
Äge sisu jah sellel TBX-il :)

Miilil siis näeme onju :gun:

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Mai 10, 2017 15:44
Postitas Viktoria
Oi! Polegi midagi väga lisada. Olen lummatud. Mida rooli... kusjuures ma vaatasin mingi aeg ka seda enda masinale, aga tundub, et jääb teise korra peale.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Mai 10, 2017 15:49
Postitas vmaster
Oi! Polegi midagi väga lisada. Olen lummatud. Mida rooli... kusjuures ma vaatasin mingi aeg ka seda enda masinale, aga tundub, et jääb teise korra peale.


Mul läks ka ostmisega vähemalt aasta. Lõpuks ei kannatanud seda katkist oem rooli välja ja nii ma ta siis lõpuks tellisingi. Peale paigaldamist oli harjumatu aga nüüd väga mugav.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Mai 10, 2017 18:06
Postitas rantto
Täitsa timm, meenutab uuemat volvot hele vs tume. Puutetundlik ekraan on puudu veel.
Muretut lendu!

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Mai 10, 2017 19:16
Postitas AndresV
Istmed ja nahatatud tükid on viisakad:thumb:. Sidur siis ikkagi ei libise veel läbi?

Puutetundlike ekraanide vaimustus, ma loodan, et hakkab autotootjatel üle minema. Puuteplaat keskkonsoolil käe all, käeviiped õhus ja häälkäsklused on mugavamad ja ohutumad.

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Mai 10, 2017 21:48
Postitas vmaster
Täitsa timm, meenutab uuemat volvot hele vs tume. Puutetundlik ekraan on puudu veel.
Muretut lendu!


Endalegi üllatuseks sobib mustvalge kombinatsioon väga hästi. Polegi kuskil mujal sellist näinud. Plaan veel salongi edasi teha. Armatuur ja liistud peaks mingi hetk tulema Hirschi stiilis. Mida vähem plastmassi näha, seda parem.

Raadiovahetuse plaan on ka juba auto ostmisest saadik :) Olen vaadanud siit-sealt aga pole leidnud sellist, mis kohe tunduks sobivat.

Istmed ja nahatatud tükid on viisakad:thumb:. Sidur siis ikkagi ei libise veel läbi?

Puutetundlike ekraanide vaimustus, ma loodan, et hakkab autotootjatel üle minema. Puuteplaat keskkonsoolil käe all, käeviiped õhus ja häälkäsklused on mugavamad ja ohutumad.


Sidur tõesti ei libise. Softi testimise ajal sai sõidetud omajagu aga siduriga mingit probleemi ei täheldanud. Vaatab dünos kuidas sidur käitub.