4. leht 6-st

Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Mai 16, 2017 22:50
Postitas vmaster
Tänasest autol:
- uus paisupaak koos korgiga
- jahutusvedelik vahetatud
- strut brace külge monteeritud. Roolitunnetus on parem küll. Tänud Jaanusele tellimise ja Wernerile vahetamise eest :)

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Sept 13, 2017 22:46
Postitas vmaster
Pole ammu midagi kirjutanud aga autoga on vahepeal juhtunud palju. Huvitavamatest täiendustest niipalju, et lasin nahatada esiistemete plastikust küljed. Inspiratsiooni sain siit

Tulemuseks sellised Nappa nahast detailid (vabandan, et salongipuhastust pole jõudnud teha)
Pilt

Pilt

Kuna ei soovinud maksta 495 eur + saatmine, siis pöördusin Sadulsepp24 poole ja nemad tegid mulle täpselt sarnase tulemuse 150 euroga.
Samuti vajas esiistmete nahk veidi pingutamist, see sai ka samas kohas tehtud. Jäin väga rahule.

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 14, 2017 10:21
Postitas Viktoria
Töö paistab ilus ja korralik. Sa oled tõeline nahakrahv :D

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 14, 2017 10:52
Postitas marti420
millal siis dünosse lähed, need iksid pealkirjas peaks ära parandama...

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 14, 2017 14:27
Postitas vmaster
Düno aeg on mul broneeritud 2 oktoober. Eks siis ole näha, vb tehakse ka mingeid täiendavaid seadistusi.

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 14, 2017 14:28
Postitas vmaster
Viktoria kirjutas:
N Sept 14, 2017 10:21
Töö paistab ilus ja korralik. Sa oled tõeline nahakrahv :D
Reaalses elus on veel ilusam. Mulle lihtsalt ei meeldi plastik :gun:

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 14, 2017 15:05
Postitas arvo92
Siis on aeg täispuidust sisu tegema hakata. Mulle meeldis kunagi võõral mandril sõbra Chevy Van, kus 3cm paksust tammeplanku oli auto seest täis topitud, teras, vaibad ja tammepuu, ei mingit plastikut!. Võta eesmärgiks kogu plastik mingi ägedama materjali vastu välja vahetada, see tulemus oleks kindlasti eksklusiivne :)

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 14, 2017 16:00
Postitas vmaster
Lisaks veidi graniiti ka veel juurde, et tulemus oleks täielik :D Vb ka mõni Tauno Kangro skulptuur armatuurile?

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 14, 2017 16:05
Postitas Cyber
Rehvid vala betooni täis..:D Või mootoriploki nagu mingitel dragiautotel vahel tehakse..:D

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 14, 2017 16:27
Postitas Viktoria
Kui juba sisustamiseks läks, siis ühel korralikul autol peaksid ka kardinad olema. Saad fooritaga tukastada ja ükski uudishimulik ninanokkija sisse ei näe.
https://c2.staticflickr.com/2/1392/5101 ... 96f8_b.jpg

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Sept 14, 2017 21:18
Postitas vmaster
Viktoria kirjutas:
N Sept 14, 2017 16:27
Kui juba sisustamiseks läks, siis ühel korralikul autol peaksid ka kardinad olema. Saad fooritaga tukastada ja ükski uudishimulik ninanokkija sisse ei näe.
https://c2.staticflickr.com/2/1392/5101 ... 96f8_b.jpg
Need lahedad kardinad leiavad kindlasti koha mu autos :beer:

Soomustatud Saabe ka vist eriti pole liikvel. Jälle üks variant, mida kaaluda :D

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 2xx kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Okt 11, 2017 19:54
Postitas marti420
vmaster kirjutas:
N Sept 14, 2017 14:27
Düno aeg on mul broneeritud 2 oktoober. Eks siis ole näha, vb tehakse ka mingeid täiendavaid seadistusi.
Kuidas siis dünos läks?

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: K Okt 11, 2017 22:12
Postitas vmaster
Dünos käisin ära ja praeguses seades sai tulemuseks u. 210 kW ja 490Nm. Graafik selline
Pilt

Nagu teada, siis suurimaks piirajaks on turbo ja kõigepealt tulekski selle vahetus ette võtta. Speedpartsis olemas ka sobiv mudel
https://shop.speedparts.se/en/prod/9-3- ... 06-10.html. Eks näis mis tulevik toob :)

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Okt 12, 2017 12:05
Postitas marti420
natuke nagu vähe, mingi 15kw ja 60nm võiks rohkem olla.
Ehk peaksid ennem uut turbot raua üle kontrollima, sisselaske survestama jne.
Nendel mootoritel on aju kõrval üks ühesuunaline klapp mis võib vigane olla. Turbo solekas võiks uus originaal olla, see ei maksa palju.
Süütepoolid võiks kõik uuemad 112 lõpuga olla. Base boost peaks vähemalt 0,27 bari olema. Kütuse rõhu võiks ka üle kontrollida...

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Okt 12, 2017 15:17
Postitas vmaster
marti420 kirjutas:
N Okt 12, 2017 12:05
natuke nagu vähe, mingi 15kw ja 60nm võiks rohkem olla.
Ehk peaksid ennem uut turbot raua üle kontrollima, sisselaske survestama jne.
Nendel mootoritel on aju kõrval üks ühesuunaline klapp mis võib vigane olla. Turbo solekas võiks uus originaal olla, see ei maksa palju.
Süütepoolid võiks kõik uuemad 112 lõpuga olla. Base boost peaks vähemalt 0,27 bari olema. Kütuse rõhu võiks ka üle kontrollida...
Mulle tundub ka et tulemus võiks parem olla ka praeguse rauaga. Ecu kõrval olev klapp on vist SAI klapp? Mingi hetk võtan selle dünoteema uuesti käsile. Selle klapi ja solenoidi vahetan ilmselt lähiajal välja. Enne vaja üks rattalaager lasta vahetada, korrosioonitõrje, vahatamine jms. teha.

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Okt 12, 2017 15:47
Postitas vvs
Nad tegid Sul enne softi modimist ka düno või?

Ma ei tea mis see värgendus Sul maksis aga tundub et see 4kW originaalile lisaks on päris mannetu tulemus :P Mis ta vääne stockis on?

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Okt 12, 2017 15:58
Postitas vmaster
vvs kirjutas:
N Okt 12, 2017 15:47
Nad tegid Sul enne softi modimist ka düno või?

Ma ei tea mis see värgendus Sul maksis aga tundub et see 4kW originaalile lisaks on päris mannetu tulemus :P Mis ta vääne stockis on?
Tavaline softi muutmine on 250 eur. Marti420 auto ka Esracingus tehtud ja tal tulemus praeguseks ok. Ma arvan, et miski vigane detail kuskil peab olema. Stockis vääne 400Nm. Pmst saab lasta originaalsofti tagasi ja siis uuesti mõõta.

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Okt 12, 2017 16:15
Postitas marti420
Mitte SAI klapp, vaid tavaline ühesuunaline vaakumklapp voolikute vahel.
Sai klapid võiks ka muidugi korras olla.

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: N Okt 12, 2017 16:26
Postitas vmaster
marti420 kirjutas:
N Okt 12, 2017 16:15
Mitte SAI klapp, vaid tavaline ühesuunaline vaakumklapp voolikute vahel.
Sai klapid võiks ka muidugi korras olla.
Püüan siis selle klapi ära vahetada. Ehk pole kallis ka.

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Nov 21, 2017 18:43
Postitas vmaster
Täna tellitud USA-st uus soft (Vermont Tuning stage 0) 320hj/540Nm. Vtuner koos softiga peaks ehk nädalaga kohale jõudma. Ennetavalt vahetatud turbo solenoid (12787706), pidurivõimendi vaakumklapp (12847287) ja 2,4,6 slindri süütepoolid (Bosch 0221604112). Esrascingus sai ka originaalsoft tagasi paigaldatud.

Hoiame pöialt, et saab parem :)

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Nov 21, 2017 21:27
Postitas outlander1986
Hey sorry for english, im thinking to order the vtuner for the 9-5 can you let me me know how it is please.

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Nov 21, 2017 22:28
Postitas vmaster
outlander1986 kirjutas:
T Nov 21, 2017 21:27
Hey sorry for english, im thinking to order the vtuner for the 9-5 can you let me me know how it is please.
Vermont Tuning has really good reputation in US and Brian has been very helpful and responds quickly. Jaanus has Vtuner Stage 1 on his TurboX.
I will post my driving experience when i get Stage 0 installed. JZW has also something for 9-5NG http://www.jzwtuning.com/product-catego ... -ng-bosch/

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Nov 21, 2017 22:35
Postitas outlander1986
I spoke to brian yesterday, and had a look at the dyno graphs..does look really good :)

Hows the haldex been with the previous tune and extra torque?

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Nov 21, 2017 23:25
Postitas vmaster
outlander1986 kirjutas:
T Nov 21, 2017 22:35
I spoke to brian yesterday, and had a look at the dyno graphs..does look really good :)

Hows the haldex been with the previous tune and extra torque?
No issues with awd system so far. Only one haldex service in VM.

Re: Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 210 kW manuaal, 2008, vmaster

Postitatud: T Dets 05, 2017 22:11
Postitas vmaster
Vahepeal on toimunud mõningad täiendused:
1. KROWN-s korrosioonitõrje. Avastati põhja alt paarist kohast pindmist roostet aga muidu kiideti et hästi säilinud :) Kahe aasta pärast paluti tagasi tulla. Sain ka ilusa passi, kus probleemsed kohad välja toodud ja teostatud tööde kuupäev sees.

2. USA-st jõudis minuni lõpuks ka Vtuner, milles sisalduvad 320hj ja 540 Nm auto ecu-sse kirjutatud. Õhtune testsõit lumises Tallinnas ja Pärnu maanteel mingeid tuntavaid anomaaliaid kaasa ei toonud. Gaasipedaali vajutamisele reageeris auto sujuvalt, mingeid jõnkse jms. ei täheldanud. Maha loetud originaalsofti ja testsõidu logi saatsin Brianile Vermont Tuningusse, vb annab midagi täiendada. Düno jääb ilmselt kevadet ootama. Vtuner aga ise selline:Pilt

Järgmisena ootab paigaldamist MapTun-i shortshifter. Peaks saama kägukangi vertikaalset liikumisteekonda lühemaks ja käiguvahetused täpsemaks.