Saab 9-3 1.9 TID 110kW, 2008, Renzo
Sai 4 kuud tagasi oma vana auto maha müüdud ja siis vaadatud kõike forde audisid no absoluutselt kõiki marke.
Aga siis jäi silma see samune saab 1,9 tid. Nagu telereklaamis: hall, metallik, diisel :D
Aga käisime vaatamas platsipeal seda ja no see oli selline armumine esimesest silmapilgust! Käisime proovisõidul kuulda oli, et koliseb ja ülevaatus oli ka puudu.(platsiomanik tegi oma kuludega selle ülevaatuse ära ja läks läbi)
Aga see mees seal ei leidnud kolinaid ütles, et kõik on korras. üks puks oli natuke pehme. Sai siis paar kiiremat tiiru tehtud ja hinnas räägitud ning kõik sobis. Ja kui pärast autoalla uuesti läksin siis leidsin eest puruks vedru mille tükk kolises seal vahel. Peale selle eemaldamist oli auto vait, aga sellekoha pealt ma sain niipiisavalt palju alla sellest hinnast ja turuhinnast, et ma võin rahul olla.
Tänase päevaga olen raha sisse pannud küll.
Ära on tehtud õli + filtrite vahetus. Mõned vidinad veermikus. Vedrud ja see puks mis pehme oli. Ees ootab veeel rihma vahetus, mis on lähi ajal plaani võetud.
Ainuke kõige kallim jupp veermikus on ka vahetatud see oli rattalaager mingi 100 raha letis! :/ Aga muidu on tiptop.
Sõita on mugav, lauluõli tarbib 6,48l/100km(Fuelio äppi arvutustel) sid näitab 6,2l/100km.
Muidu mõned mured on ka, aga need ehk lahenevad ka. Aga eks lähipäevil teeb mõned ilusad pildid ka, sest täna sai auto pigipesu ja on ilus puhas ;)
Muredest olen siiani kirjtanud siin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=26751#pid264644
Terv,
Rene
Aga siis jäi silma see samune saab 1,9 tid. Nagu telereklaamis: hall, metallik, diisel :D
Aga käisime vaatamas platsipeal seda ja no see oli selline armumine esimesest silmapilgust! Käisime proovisõidul kuulda oli, et koliseb ja ülevaatus oli ka puudu.(platsiomanik tegi oma kuludega selle ülevaatuse ära ja läks läbi)
Aga see mees seal ei leidnud kolinaid ütles, et kõik on korras. üks puks oli natuke pehme. Sai siis paar kiiremat tiiru tehtud ja hinnas räägitud ning kõik sobis. Ja kui pärast autoalla uuesti läksin siis leidsin eest puruks vedru mille tükk kolises seal vahel. Peale selle eemaldamist oli auto vait, aga sellekoha pealt ma sain niipiisavalt palju alla sellest hinnast ja turuhinnast, et ma võin rahul olla.
Tänase päevaga olen raha sisse pannud küll.
Ära on tehtud õli + filtrite vahetus. Mõned vidinad veermikus. Vedrud ja see puks mis pehme oli. Ees ootab veeel rihma vahetus, mis on lähi ajal plaani võetud.
Ainuke kõige kallim jupp veermikus on ka vahetatud see oli rattalaager mingi 100 raha letis! :/ Aga muidu on tiptop.
Sõita on mugav, lauluõli tarbib 6,48l/100km(Fuelio äppi arvutustel) sid näitab 6,2l/100km.
Muidu mõned mured on ka, aga need ehk lahenevad ka. Aga eks lähipäevil teeb mõned ilusad pildid ka, sest täna sai auto pigipesu ja on ilus puhas ;)
Muredest olen siiani kirjtanud siin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=26751#pid264644
Terv,
Rene
Sõidetud oma 8000km maha ja nüüd on tekkinud viimastel dpfi põletamisel imelikud nähud, et kui dpf hakkab ennast põletama siis saad natuke aega sõita ja siis viskab ette kirja limited performance ja jõud kadunud. Vanasti sain aru kui dpf on enda põletamise lõpetanud, kui valget tomu enam tagant ei ajanud. Aga nüüd ei saa aru kas on lõpetanud või mitte, sest pole jõudu ja ei aja sellist tomu ka siis. Siin kuskil teemas oli räägitud turborõhu klapist, et kas see on siis mure ainult, kui dpf ennast põletab, sest muidu on kõik tiptop.
Teine mure on sellega, et kui kiirendad siis sisiseb kuidagi. Ma ei tea ennem pole täheldanud seda kui nüüd viimastel päevadel, kui on lahtise aknaga sõidetud. Muidugi üks mis ma tähele tänase dpfi põletamisega tähele panin, et sumpsi sukk on ka vist läbi, sest sealt ajas valget tomu välja.
Äkki on sellel kõigel limited performancel ja sisinal üks ja see ainus viga!? Aga ega ei ole 100 kindel ka.
Pole linnapeal kuulanud ka kuidas üks või teine saab kiirendab, et mis häält teeb.
Ja kolmas küsimus, et kas on mõni klubiline kellel oleks võimalik arvuti taha panna ja kustutada hooldus välp. Vaadata kas saab tagumised aknad kuidagi tech2 automaatselt üles sõitma panna ja kunagi keegi siin rääkis, et selle tech2 saab muuta ka seda, et kui puldi peal vajutan luugi nuppu, et mis ta siis teeb. Minul praegu vilgutab ainult ohukaid ja ei midagi muud. Võiks vähemalt avada! Äkki on see kõik võimalik arvutiga korda ajada ;)
Parimate soovidega,
Rene
Sai siin eelmises postituses räägitud oma murest, aga tundub et see on lahenduse leidnud. Sumpsi sukk sai ära vahetatud ja sisin kiirendusel kadus. Eks nüüd ole näha järgmise dpfi põletamise ajal kas tekib jälle limited performance või mitte, loodan et selle asjaga on nüüd kombes.
Mureks on veeel see, et tagumised aknad ei jookse automaatselt üles. Alla jooksevad aga vot üles ei jookse. Täna peale sumpsi tegemist käis akuklemm maas siis sai esimesed uuesti sisseõpetatud käima automaatselt, aga vot tagumised seda ei tee. Ehk saab kuidagi seda teha siis arvutiga?
Tervitused siinsele rahvale. Pole ammu midagi kirjutanud, aga viimased päevad on mind vaevanud see, et kiirendades on ikka korralik must tahm tagant väljas :freak:
sitt kütus? Tahmafilter hakkab täis saama?
Vanasti sellist asja ei olnud!
Ehk oskab keegi nõu anda. Ei meeldi nii sõita, et iga kiirendus on tahmarida taga.
Natuke pikemalt sõita kõrgemal pöördel siis paar kiirendust on normaalsed ilma tahmata. Muidu sõidab hästi ja kütusekulu on ka normis, et midagi kapitaalset viga oleks, aga lihtsalt häirib see tahmalont :D
Terv,
Renzo
sitt kütus? Tahmafilter hakkab täis saama?
Vanasti sellist asja ei olnud!
Ehk oskab keegi nõu anda. Ei meeldi nii sõita, et iga kiirendus on tahmarida taga.
Natuke pikemalt sõita kõrgemal pöördel siis paar kiirendust on normaalsed ilma tahmata. Muidu sõidab hästi ja kütusekulu on ka normis, et midagi kapitaalset viga oleks, aga lihtsalt häirib see tahmalont :D
Terv,
Renzo
Pole suurt miskit kirjutada olnud siia. Nii nagu see tahmamine taha tekkis iseenesest on see ka ise kadunud. Pikki otsasid sõitnud ja tahmafilter põletas ka enda tsükli ilusti ära. Ei löönud enam kirja limited performance ette nagu ennem seda, kui sumpsisukk vigane oli ja ei suutnud tahmafilter ennast korralikult põletada. Nende asjadega on õnneks kombes.
Aga vahepeal tehtud toimetustest siis sai nv tagumised piduriklotsid ära vahetatud, sest vanadest oli ikka viimane võetud raud vastu rauda juba, aga alla sai keeratud EGT premium klotsid, eks näha ole kuidas peavad. Kas hakkavad vilistama ka või mitte. Mõned odavamad klotsid kipuvad vilisema, aga praegu on hea!
Väike asi on ainult mis mind häirib on tagaotsast tulev selline undamine(rooliga mängides heli ei muutu ja ratast keerutades ei ole aru saada ka, et rattalaager oleks! :S võtan hoogu, et minna kuskile ja proovida rehvid ära vahetada esimesed tagumistega, aga jah puhkus sai läbi ja ei jõudnud ma jälle kuskile ) Aga eks sellele murele peab ka veel lahendust otsima. Õnneks ei ole väga kõva undamine.
Nädalavahetusest veel niipalju, et mind jubedalt häiris see ventika vilistamine. See oli nii kohutav krigin ja urin, et viimane lõpp ma enam ei kasutanud venti sõitsin pigem aken lahti, aga nv sai siis ennast käisle võetud ja lammutama hakatud. No ikka paras lammutamine.
Ma unustasin pilti siis teha, kui lahti oli! Aga see võll oli ikka korralikult roostes. Sai ära puhastatud siis wd40 natuke määritud ja keerutatud ja ennem kokku panemist sai pidurivedelikku natuke sealt võllivahelt sisse kallatud, hakkas igaljuhul kergemini keerlema ja enam ei vigise ja vilise. Hea kohe sõita! :headbang:
Kohale jõudis ka minu kaua oodatud võtmekorpus!
Eks ta paras hiina käkerdis ole, aga noh vähemalt ilus ja korralik. Võtme pean ka veel laskma igakspetteks järgi teha, et oleks varjant ikka tuppa saada. :)
Ja üks asi mis mindi salongijuures häirib on topsihoidjal puuduv nupp! :/
Ehk on kellegil mõnda head ideed või kohta kust seda saada võiks?
Aga tänaseks on LS: 221500
Ostes oli LS:212000
Nende läbitud km põhjal võin öelda, et olen rahul saabi ostuga ; )
Parimatega,
Rene
Aga vahepeal tehtud toimetustest siis sai nv tagumised piduriklotsid ära vahetatud, sest vanadest oli ikka viimane võetud raud vastu rauda juba, aga alla sai keeratud EGT premium klotsid, eks näha ole kuidas peavad. Kas hakkavad vilistama ka või mitte. Mõned odavamad klotsid kipuvad vilisema, aga praegu on hea!
Väike asi on ainult mis mind häirib on tagaotsast tulev selline undamine(rooliga mängides heli ei muutu ja ratast keerutades ei ole aru saada ka, et rattalaager oleks! :S võtan hoogu, et minna kuskile ja proovida rehvid ära vahetada esimesed tagumistega, aga jah puhkus sai läbi ja ei jõudnud ma jälle kuskile ) Aga eks sellele murele peab ka veel lahendust otsima. Õnneks ei ole väga kõva undamine.
Nädalavahetusest veel niipalju, et mind jubedalt häiris see ventika vilistamine. See oli nii kohutav krigin ja urin, et viimane lõpp ma enam ei kasutanud venti sõitsin pigem aken lahti, aga nv sai siis ennast käisle võetud ja lammutama hakatud. No ikka paras lammutamine.
Ma unustasin pilti siis teha, kui lahti oli! Aga see võll oli ikka korralikult roostes. Sai ära puhastatud siis wd40 natuke määritud ja keerutatud ja ennem kokku panemist sai pidurivedelikku natuke sealt võllivahelt sisse kallatud, hakkas igaljuhul kergemini keerlema ja enam ei vigise ja vilise. Hea kohe sõita! :headbang:
Kohale jõudis ka minu kaua oodatud võtmekorpus!
Eks ta paras hiina käkerdis ole, aga noh vähemalt ilus ja korralik. Võtme pean ka veel laskma igakspetteks järgi teha, et oleks varjant ikka tuppa saada. :)
Ja üks asi mis mindi salongijuures häirib on topsihoidjal puuduv nupp! :/
Ehk on kellegil mõnda head ideed või kohta kust seda saada võiks?
Aga tänaseks on LS: 221500
Ostes oli LS:212000
Nende läbitud km põhjal võin öelda, et olen rahul saabi ostuga ; )
Parimatega,
Rene
Tervitus,
Mure selline, et eile hilisõhtul sõitsin mina kodu poole ja minu ees olid trolli liinid mahakukkunud, sest troll jäi peale mind seisma ohukatega. Aga mina panin neist liinidest üle ja käis selline kõrrakõrra autoalt läbi ja lõi põlema tule limited performance :wall:. Aga auto sõidab ja ei ole mingit jõu probleemi. Aga igakäivitus, kui ta seda cheki teeb siis vanasti ütles chek ok, aga täna viskab ette selle limited performance. Ta tegi mul seda siis ka, kui sumpsi sukk läbi oli ja dpf põletama hakkas, siis viskas ka seda limited performanci, aga siis ei käinud auto enam edasi ka!
Ehk on kellelgi võimalik arvutit külge panna ja vaadata mis jama see on!
Akujuhtme võtsin ka maha umbes 5 minutiks, aga see ei aidanud! :S
Ettetänades,
Rene
Mure selline, et eile hilisõhtul sõitsin mina kodu poole ja minu ees olid trolli liinid mahakukkunud, sest troll jäi peale mind seisma ohukatega. Aga mina panin neist liinidest üle ja käis selline kõrrakõrra autoalt läbi ja lõi põlema tule limited performance :wall:. Aga auto sõidab ja ei ole mingit jõu probleemi. Aga igakäivitus, kui ta seda cheki teeb siis vanasti ütles chek ok, aga täna viskab ette selle limited performance. Ta tegi mul seda siis ka, kui sumpsi sukk läbi oli ja dpf põletama hakkas, siis viskas ka seda limited performanci, aga siis ei käinud auto enam edasi ka!
Ehk on kellelgi võimalik arvutit külge panna ja vaadata mis jama see on!
Akujuhtme võtsin ka maha umbes 5 minutiks, aga see ei aidanud! :S
Ettetänades,
Rene
Aga kõige imelikum on see, et see tekkis peale nendest fucking liinidest ple sõites. Kast on manuaalne ilmselt seal häda ei ole. Ennem kui limitedi ette lõi siis oli ka reaalselt jõud kadunud, aga täna sõidab nagu miki. Kust poolt sellele turborõhu andurile ligineda? (Sorry lolli küsimuse eest, aga pole kunagi ühtegi turboga mootorit olnud ja näppinud )
Aga võtmed püsivad käes ja tahet on :)
Parimatega,
Rene
Aga võtmed püsivad käes ja tahet on :)
Parimatega,
Rene
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mootori kate maha, ja siis tulemüüri poolt umbes keskel. Torx25 üks kruvi ja tuleb otse välja. Kui sa seda puhastatud pole peaks see olema ikka väga tahmane.
Ise puhastan seda 3000km tagant siis põleb TPF ilusti jne
Ise puhastan seda 3000km tagant siis põleb TPF ilusti jne
Küsimus suurele ringile, et maanteel sõites viskas kirja ette "partickel filter full" mis oleks edasine käik? Kas arvutiga on võimalik seda põletama panna v mis teha !? Minu esimene diisel ja dpfiga auto. Ehk oskab keegi mingit nõu anda :wall:
Või ültse vahelt välja võtta !?
Või ültse vahelt välja võtta !?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Loomulikult saab selle põletama panna. Nagu ka eelpool kirjeldasin, puhasta andur, teiseks kontrolli kas turbo lõdvikud terved. Kui turborõhu andur on must siis läheb segu valeks tekib rohkem tahma ja tulemuseks DPFi kiirem täitumine. Sama teema õhulekke korral.
See andur sai puhastatud, lõdvikud tunduvad terved olema. Ei saa aru küll, et puruoleks. Eks ma siis pean vaatama, et kus arvutikülge saab ja põletamisprotsess käivitada. Ja vaadata mis vigu ültse näitab. Uuel nädalal peab selle käsile võtma. Muidu sõidab ilusti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance
Ära selles seisus enne selguse saamist liiga palju sõida, muidu DPF täitub üha enam.
Minu kogemus - EGR klapp ei töötanud normaalselt ka peale puhastust, läks vahetusse.
Igaks juhuks võid vaadata kas summuti sukk terve.
Ja püti küljes on mingi tembi andur, lase testida, kas töötab, kui ei tööta, siis masin saab aru, et temperatuur DPF puhastuseks pole piisav ja puhastust ei toimu.
Jõudu.
Minu kogemus - EGR klapp ei töötanud normaalselt ka peale puhastust, läks vahetusse.
Igaks juhuks võid vaadata kas summuti sukk terve.
Ja püti küljes on mingi tembi andur, lase testida, kas töötab, kui ei tööta, siis masin saab aru, et temperatuur DPF puhastuseks pole piisav ja puhastust ei toimu.
Jõudu.
Tervitus kaaslastele! :)
Uurin huvipärast, et kas Teil ka sellist teemat, et lasin kliima ära täita ja peale seda armaturi all susiseb või kohiseb. Ja kui ac off paned siis jäeb vait. Aga õuest pole mingit heli kuulda. Pump ja kõik muu toimib hästi. Aga lihtsalt hakkas sega see kohin!:/ või on ok?
Parimatega,
Renzo
Uurin huvipärast, et kas Teil ka sellist teemat, et lasin kliima ära täita ja peale seda armaturi all susiseb või kohiseb. Ja kui ac off paned siis jäeb vait. Aga õuest pole mingit heli kuulda. Pump ja kõik muu toimib hästi. Aga lihtsalt hakkas sega see kohin!:/ või on ok?
Parimatega,
Renzo
kui susiseb, kohiseb ja soliseb siis on tavaliselt külmainet vähe. ac off lülitab pumba välja ja siis ei saagi sealt enam mingit häält tulla.