#31
K Dets 30, 2015 13:07
Nii enne kui ka peale jõule sai Trionicu töökoda külastatud. Vahetusse läksid vaakumpump ja tihend, samuti roolivõimu simmerling ja veel mingi tihend seal ka. Lisaks ka põhjalik loputus roolivõimule ja nüüd peaks seal anumas endise mootoriõlise segu asemel ainult roolivõimule mõeldud vedelik olema. Roolitunnetus läks selgelt paremaks, madalal kiirusel ja manööverdades on palju sujuvam ja loomulikum rooli keerata, enne olid mingid jõnksatused läbi rooli tunda.
Enne kordusülevaatust sai ka külgmised suunatulepirnid ja pidurituledest kaks pirni välja vahetatud, numbrimärgi kohale said ka uued pirnid. Ülevaatusel selgus, et eesmised gabariidid ka läbi põlenud, õnneks tuldi vastu - kõrvaltöökojast toodi pirnid ja siis nad kahekesi seal maadlesid Saabe kirudes päris pikalt, et pirnid paika saada.
Ehk vahelduseks auto jälle natuke paremas korras.
Vahepeal sai proovitud ka tagaukse laiali lammutamist ja lukumooduli vahetamist, kahjuks romult saadud moodul oli ka töö lõpetanud, seega läks kokku tagasi sama targalt. Ilmselt tuleb moodul lahti võtta ja proovida internetitarkuste abil parandada. Hiljemalt kevadel peaks kõrvalistuja akna ka uuesti liikuma panema. Pagasnikul vedrud üsna nõrgaks jäänud, äkki keegi oskab soovitada, kust uusi mõistlik osta?
4500km ostmisest saati läbitud, sõidab ja teenib hästi ning nurisemiseks põhjust pole. Linnasõidul olen tankimise järgselt arvutades keskmiseks kütusekuluks kuskil 12-12,5 liitrit sajale saanud. Ökotades jääb 11 liitri kanti, aga tahaks ju natuke vajutada ka. Tallinn-Tartu-Tallinn sõidul koos paari kõrvalepõike ja tiirutamisega Tartu vahel sai keskmiseks arvutatud 7,1 liitrit sajale, seejuures möödasõite tuli ikka kõvasti teha. Piisavalt head numbrid minu jaoks, turbobensuka ja automaadi kohta.