Saab 9³ 1.8T 145kW, 2008, heff (ex-Viktoria)
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Sai siis samuti soetatud Saab 9³, mullu oktoobris. Enne Saabi omasin e61 535 2005.a. Oli meeldivalt võimas ja üsna öko pill, kuid vaatamata mugavusele ja võimsusele sai see isend maha müüdud - tõmbas pideva remondiga rahakotile suure augu sisse.
Ei osanud varemalt Saabidest midagi head, ega ka halba arvata. Saab-ei Saa - no difference, kuid siis.... sattusin tänavapildis nägema musta 9³ and i fell in love. Armastus "esimesest" silmapilgust. Võrreldes audide ja muude markidega oli Auto24st Saab´e äärmiselt vähe leida. Saatuse tahtel naeratas fortuuna mulle ning olles õigel ajal, õiges kohas, sain ka mina Saabi omanikuks. Siiamaani olen autoga üli rahul. Teele pole jätnud ja loodan, et teenib mind kaua sama hästi, kui mina teda. Tulevikus soovin kindlasti antud margi juurde jääda ning õnne korral soetada xwd. :headbang:
Autost ka veidi:
- Istmesoojendus - must have (talvel pepu külmetab);
- Püsikiirushoidja;
- Jahutusega kindalaegas;
- Vihmasensor ja tagumised parkimisandurid;
- "lead me to car" (vajutades puldist nuppu, paneb LED-id, suunatuled, tagumised gabariidid ja salongivalgustuse põlema, et leiaks auto üles);
- Hirsch soft tuning peal, mille tulemuseks koguvõimsus ~145kw;
- Tänu eelmisele super omanikule ka automaatne pagasniku avamine puldist.
- "follow me home" (autost väljudes tõmmata korra kaugtulede kangi ja lähituled +LED-id ja tagumised kabariidid põlevad 30 sek, et näeks koju minna);
Ei osanud varemalt Saabidest midagi head, ega ka halba arvata. Saab-ei Saa - no difference, kuid siis.... sattusin tänavapildis nägema musta 9³ and i fell in love. Armastus "esimesest" silmapilgust. Võrreldes audide ja muude markidega oli Auto24st Saab´e äärmiselt vähe leida. Saatuse tahtel naeratas fortuuna mulle ning olles õigel ajal, õiges kohas, sain ka mina Saabi omanikuks. Siiamaani olen autoga üli rahul. Teele pole jätnud ja loodan, et teenib mind kaua sama hästi, kui mina teda. Tulevikus soovin kindlasti antud margi juurde jääda ning õnne korral soetada xwd. :headbang:
Autost ka veidi:
- Istmesoojendus - must have (talvel pepu külmetab);
- Püsikiirushoidja;
- Jahutusega kindalaegas;
- Vihmasensor ja tagumised parkimisandurid;
- "lead me to car" (vajutades puldist nuppu, paneb LED-id, suunatuled, tagumised gabariidid ja salongivalgustuse põlema, et leiaks auto üles);
- Hirsch soft tuning peal, mille tulemuseks koguvõimsus ~145kw;
- Tänu eelmisele super omanikule ka automaatne pagasniku avamine puldist.
- "follow me home" (autost väljudes tõmmata korra kaugtulede kangi ja lähituled +LED-id ja tagumised kabariidid põlevad 30 sek, et näeks koju minna);
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Mul suht sarnane isend, niiet loomulikult kiidan valikut taevani! Pole küla kõige kiirem ega edevam pill, aga tiksub muretult ega jäta kunagi hätta. Noh, umbes nagu natuke ülekaaluline ja keskmiste vaimuannetega lapsepõlvesõber. Ära siis "mahlade" vahetustelt kokku hoia ja osta igaks petteks komplekt lähitulede pirne pardatšokki varuks... ;)
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Vaatamata sellele, et üritus tundub intrigeeriv, ei saa ma sellel osaleda. Sõidan 25.ndal ära ja naasen alles 18.veebruar. Ehk järgmisel korral veab. :drink:
Aitäh kutse eest.
Aitäh kutse eest.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Tundub, et väike Beka lausa tõmbab pahandusi kaela. Reedene (04.03) crash....
Tädi sõitis uhkesti kena lauluga peateele ette vaatamata, kas vasakult keegi tuleb... Tädi Peugeotil sai kannatada juhi uks. Saabil, õnneks, ainult esituli ja stange.
Tädi sõitis uhkesti kena lauluga peateele ette vaatamata, kas vasakult keegi tuleb... Tädi Peugeotil sai kannatada juhi uks. Saabil, õnneks, ainult esituli ja stange.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Tundub, et väike Beka lausa tõmbab pahandusi kaela. Reedene (04.03) crash....
Tädi sõitis uhkesti kena lauluga peateele ette vaatamata, kas vasakult keegi tuleb... Tädi Peugeotil sai kannatada juhi uks. Saabil, õnneks, ainult esituli ja stange.
Ma nägin seda ka hiljem pealt - mulle jäi tol korral mulje, et Beka soovis paremale keeramise reast otse sõita. :)
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Eip. Beka sõitis otse õigel real ja et välistada 3ik kokkupõrget, keeras Beka paremale ja valis ohvriks selle peateele sõitnud eluka.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Eip. Beka sõitis otse õigel real ja et välistada 3ik kokkupõrget, keeras Beka paremale ja valis ohvriks selle peateele sõitnud eluka.
Nojah, see ongi üks totter koht, ma ise väldin seda iga päev. :)
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Mul suht sarnane isend, niiet loomulikult kiidan valikut taevani! Pole küla kõige kiirem ega edevam pill, aga tiksub muretult ega jäta kunagi hätta. Noh, umbes nagu natuke ülekaaluline ja keskmiste vaimuannetega lapsepõlvesõber. Ära siis "mahlade" vahetustelt kokku hoia ja osta igaks petteks komplekt lähitulede pirne pardatšokki varuks...
Tänaseks nõks üle aasta antud krasavitsaga sõitnud ja lähitulede pirne pole siiani vahetada vaja olnud. Ilmselt sellist häda, nagu Corollal, et pirnid jõle ruttu läbi lähevad, antud isendil puuduvad. :D
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Murphy seadus? Oled feilimiseks valmis, siis võta näpust ei juhtugi midagi. Ma siin vahetan stabiilselt kaks korda aastas lähitulede H7'd uueks. Äkki on põhjus selles, et kasutasin siiani "ülemise riiuli" Philipsi komplekte mis kirjade järgi 30-40% rohkem valgust annavad. Nüüd läksin odavatele tavapirnidele üle, näis kuidas need kestavad. Kah Philipsid ja ei näe minu silm suurt vahet. Sama nadi on ikka :D
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Murphy seadus? Oled feilimiseks valmis, siis võta näpust ei juhtugi midagi. Ma siin vahetan stabiilselt kaks korda aastas lähitulede H7'd uueks. Äkki on põhjus selles, et kasutasin siiani "ülemise riiuli" Philipsi komplekte mis kirjade järgi 30-40% rohkem valgust annavad. Nüüd läksin odavatele tavapirnidele üle, näis kuidas need kestavad. Kah Philipsid ja ei näe minu silm suurt vahet. Sama nadi on ikka :D
Eks hoia kursis, kuidas kestavad, siis tean arvestada tuleviku tarbeks. :poke:
Mul selle autoga üleüldse vedanud, kui võrrelda eelmise autoga. Loodan, et teenib sama kenasti ka veel 2.a. :D
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Nonii, nüüd sai see suurepärane lennuk minu omaks. Olen väga rahul ja loodetavasti teenib tublisti, eelmiste omanike poolt tundub olevat hästi hoitud. Suured tänud Viktoriale! :notworthy:
Sellegipoolest, juba teisel päeval peale auto ostmist hakkas elektroonika jukerdama nagu Saabil ikka. Esmalt ei tahtnud ühel korral puldist lahti lukustada end, siis hakkas viga korduma ja korduma kuni enam ei kuulanud pulti üldse, roolilukk ei toiminud ja viskas armatuuris erroreid ning suunas Saab dealer'i juurde.
Õnneks tulid eelmisest 9-3'st õpitud oskused kasuks - sai keskkonsool lahti kistud ja süütelukk puhastatud ning klemme painutatud pisut. Oli seda mustust sinna juba üksjagu kogunenud ja nüüd töötab nagu peab jälle. Lisaks sai kõigi uste käepidemed elektriku teibiga "korda tehtud", et nagisemist vähendada - toimis, jupp maad parem on nüüd.
Järgmise asjana tuleb hooldusesse veereda - viimasest õlivahetusest saab kohe-kohe 10k täis.
Muidu on hea autoga tegu ja nagu öeldud, olen väga rahul.
Mõned tähelepanekud -
1) see Hirschi softiga masin on palju äkilisem, kui mu eelmine 9-3 CR performance softiga oli (mõlemal mitte-Aero B207 mootor ja 5-käiguline automaat).
Tegelikke numbreid muidugi ei tea öelda, kuid vähemalt teoreetiliselt oli eelmisel 9-3'l CR softiga kümmekond kw ja mõnikümmend nm rohkem, kuid tagumikutunnetuse järgi küll seda ei ütleks praegu.
Eks siin võib põhjusena esile tuua paljusid asju - autode erinevat vanust, läbisõitu ja "kulumisastet", samas küllap on softid ka eri nägu.
2) Kuigi istmed on tavalise kujuga, mitte "sport", on need oodatust palju mugavamad. Algul autot vaatama minnes kartsin midagi üsna ebamugavat, tegelikkuses meeldivad need istmed vaat et rohkemgi. Külgtuge on küll seljatoel vähem (seda siiski on), kuid kuna pole just kõige peenem poiss, on see pigem plussiks.
3) Polegi kindel, kas on kunagi sellel Saabil ka mürasummutust paremaks tehtud või ongi facelift 9-3'd pisut vaiksemad, igatahes mu MY03 SS-i puhul igasugune müra häiris, kuid nüüd nagu sellist probleemi pole.
Teisest küljest on ka heli pisut parem kui selle mitte-Bose süsteemi puhul eeldaks, seega küllap midagi ikka tehtud on kunagi. Niiet üks asi vähem, millega tegelema peab.
:drive:
Sellegipoolest, juba teisel päeval peale auto ostmist hakkas elektroonika jukerdama nagu Saabil ikka. Esmalt ei tahtnud ühel korral puldist lahti lukustada end, siis hakkas viga korduma ja korduma kuni enam ei kuulanud pulti üldse, roolilukk ei toiminud ja viskas armatuuris erroreid ning suunas Saab dealer'i juurde.
Õnneks tulid eelmisest 9-3'st õpitud oskused kasuks - sai keskkonsool lahti kistud ja süütelukk puhastatud ning klemme painutatud pisut. Oli seda mustust sinna juba üksjagu kogunenud ja nüüd töötab nagu peab jälle. Lisaks sai kõigi uste käepidemed elektriku teibiga "korda tehtud", et nagisemist vähendada - toimis, jupp maad parem on nüüd.
Järgmise asjana tuleb hooldusesse veereda - viimasest õlivahetusest saab kohe-kohe 10k täis.
Muidu on hea autoga tegu ja nagu öeldud, olen väga rahul.
Mõned tähelepanekud -
1) see Hirschi softiga masin on palju äkilisem, kui mu eelmine 9-3 CR performance softiga oli (mõlemal mitte-Aero B207 mootor ja 5-käiguline automaat).
Tegelikke numbreid muidugi ei tea öelda, kuid vähemalt teoreetiliselt oli eelmisel 9-3'l CR softiga kümmekond kw ja mõnikümmend nm rohkem, kuid tagumikutunnetuse järgi küll seda ei ütleks praegu.
Eks siin võib põhjusena esile tuua paljusid asju - autode erinevat vanust, läbisõitu ja "kulumisastet", samas küllap on softid ka eri nägu.
2) Kuigi istmed on tavalise kujuga, mitte "sport", on need oodatust palju mugavamad. Algul autot vaatama minnes kartsin midagi üsna ebamugavat, tegelikkuses meeldivad need istmed vaat et rohkemgi. Külgtuge on küll seljatoel vähem (seda siiski on), kuid kuna pole just kõige peenem poiss, on see pigem plussiks.
3) Polegi kindel, kas on kunagi sellel Saabil ka mürasummutust paremaks tehtud või ongi facelift 9-3'd pisut vaiksemad, igatahes mu MY03 SS-i puhul igasugune müra häiris, kuid nüüd nagu sellist probleemi pole.
Teisest küljest on ka heli pisut parem kui selle mitte-Bose süsteemi puhul eeldaks, seega küllap midagi ikka tehtud on kunagi. Niiet üks asi vähem, millega tegelema peab.
:drive:
talla mõnuga. :D
Hommikul Järvevanal 90-100 liikudes paistis eespool üks kaugusse kaduv BKK. Kuni Ülemiste foor jälle õigluse jalule seadis.