MÜÜDUD: Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Vasta
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#1

P Juul 16, 2006 21:48

Olen minagi juba nädal aega õnnelik Saabi omanik. Nüüdseks olen 1500km läbinud. Nii maanteel kui linnas on sõita super, ei tahagi enam autost välja tulla :drive: Muidugi auto minek on juba praegu meeletu. See on mu esimene Aut. kastiga auto, kuid nüüd olen veendunud, et enam manuali ei taha. :cool: Auto on väga hästi hoitud, nii seest kui ka väljast, tuli just vahatamisest ja näeb välja nagu uus. Kõikvajalikud lisad on olemas, puudu on ainukesena elektri istmed, kuid ega ma ei igatsegi neid väga :D

Autoga on ka juba väiksed plaanid:

*Mõni vajalik lisavarustuse vidin lisada.
*Veljed lähevad vahetusse kergemate vastu, asemele tuleb kas Kosei või Hirsch
*BSR Stage 3 kit, 268Hp / 420Nm (lähinädalatel saabub) ;)
*2mm pigimatid ustesse
* Esikõlarid lähevad vahetusse, asemele tuleb kas Dynaudio või DLS
*Auto amordid lähevad vahetusse, asemele tuleb Koni

Välimuses rohkem midagi muuta ei taha, niigi ilus auto juba. Vahepeal kaalusin kerget toonklaasi aga pole vist mõtet...

Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Jaanus, N Apr 05, 2018 20:30, muudetud 1 kord kokku.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2222
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#2

P Juul 16, 2006 22:52

Algselt postitas: Jaanus
*BSR Stage 3 kit, 268Hp / 420Nm (lähinädalatel saabub) ;)
*2mm pigimatid ustesse
Aero on Aero!!!

See on R4 mitte V6 eks?
Kes selle stage paigaldab?
Kas 2mm liiga kerge ei ole? 4 mm puhul on ju mass suurem. 9-3 mürataset arvestades (üks kahest tõsisemast puudusest 9-3 puhul), tuleks neid matte ohtralt ka mujale kleepida: rattakoopad, põhi, pagasnik jne.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#3

E Juul 17, 2006 7:25

R4 ikka.
See stage koosneb; uuest ECU softist, sport õhufiltrist ja kogu uuest väljalaskest - hetkel veel vaatan, kes väljalaske välja vahetab.

Kusjuures minu arvates on küll 9-3 parajalt vaikne. Olen uue 9-5 Aero wagoniga ka maanteel sõitnud ja ei ütleks, et see oluliselt vaiksem oleks. Sõitsin oma 9-3'ga esimestel päevadel maanteel 300km järjest ja kõrvad ei olnudki väsinud, oma vana auto (mis oli tugevalt pigimatitadut) väsitas oluliselt rohkem. Ma ei taha uksi väga raskeks teha, ustesse lähebki see pigimatt pigem selle mõttega, et kõlarid paremini mängiksid ja ei kumiseks plekk vastu. Uksepolstri siseküljele läheb veel spets mögin kuminate vastu ;)

Mis see 2. suur puudus siis 9-3'l on?


Algselt postitas: qdwin

Aero on Aero!!!

See on R4 mitte V6 eks?
Kes selle stage paigaldab?
Kas 2mm liiga kerge ei ole? 4 mm puhul on ju mass suurem. 9-3 mürataset arvestades (üks kahest tõsisemast puudusest 9-3 puhul), tuleks neid matte ohtralt ka mujale kleepida: rattakoopad, põhi, pagasnik jne.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2222
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn
Auto: Kui naine on lahke siis 9-5 Griffin,
kui Hemi on lahke siis Klassik.

#4

E Juul 17, 2006 9:10

Puudus nr 2 Tagaistmel ei ole põlveruumi. Saab hakkama aga oleks võinud paremini konstrueeritud olla.
haan
Postitusi: 22
Liitunud: R Juul 14, 2006 14:36
Asukoht:
Auto:

#5

E Juul 17, 2006 12:22

Ilusa auto soetasid endale...(y)
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#6

T Juul 25, 2006 20:13

Sain täna lõpuks oma ECU uuenduse kätte, selline pisike box, 10min ja uus soft peal... Vahe on päris võimas, auto on kohe tunduvalt elavam ;) Nüüd jääb veel oodata uut väljalaset ja Stage 3 softi - ei tea mis auto siis veel tegema hakkab :)
Pilt
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#7

T Aug 01, 2006 21:50

Sain uued veljed alla. Sellise poldivahega ilusaid velgi leida on päris raske. Valik osutus Kosei RT Sport kasuks. Väike pildike ka :cool:

Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#8

T Aug 01, 2006 21:55

Pätis kurjaks kisub sul see asi juba ära :love:

Sellist tahaks kohe ise torkida kunagi. :)
Iga ratas veab and then some!
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#9

T Aug 01, 2006 22:00

IMHO Y-spoke veljed on kõige kenamad 9-3SS Aero all, aga vähemalt on su masin nüüd Kosei velgedega eristatav tänaval.
See ECU progemine tekitab huvi küll :P

terv, teager
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#10

T Aug 01, 2006 22:10

Mulle meeldisid ka väga selle originaalveljed, kuid tahtsin just teistest erineda :red: Uued veljed peaksid olema vähekene kergemad ja tugevamad ka :wall:

Selle ECU progemisega tuleb mul veel tegemist, kuna eesmärk on esialgu Stage 3 peale lasta. Lähen homme autoga Rootsi-Norra tuurile, käin mõnest kohalikust tuunigufirmast läbi ja vaatan mis nad mulle räägivad.

Autole tahaks veel mõned lisad külge saada:

Autotelefon, mille valmidus peaks juba olema, kuid mingid vidinad on veel puudu.

Talvel hakkan puudust tundma ka bi-xenonitest, olen otsinud foorumitest teemasid kuidas xenon lähituled saaks bi-xenoniteks, mis seal välja vahetada tuleks...

Aga autoga olen väga rahul, plaanin sellega veel pikalt sõita ja ehitada

:drive:
saakal
Postitusi: 89
Liitunud: E Mai 17, 2004 21:59
Asukoht:
Auto:

#11

R Aug 18, 2006 14:13

Kohe endal ka hea meel kui suudad kellegi Saabi klubisse juurde tuua. Miks sa siis 9-3 kasuks otsustasid? Algul plaanisid 9-5 ju
:head:
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#12

L Sept 02, 2006 11:55

Nädala pärast lähevad autol vahetusse amordid ja vedrud. Pärast pikki otsinguid netis otsustasin Koni FSD ja Eibachi kasuks. Tahaks saada vähekene mugavust juurde, Tallinna tänavad on nii kole auklikud. Originaalamortidel on ka tobe omadus kolksuda, sellest saame ka lahti. See auto hakkab mulle üha rohkem meeldima:headbang:
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#13

K Okt 11, 2006 9:35

Nüüd olen uute amortide ja vedrudega sõitnud terve kuu ja oskan väheke kogemustest rääkida. Ainult kiita oskan, linnas sõita on väga mugav, väga vaikne, august läbi sõites ei käi enam mingit kolksu. Maantee on super, ebadasasel teel väga kiiresti sõites on oluliselt kindlam tunne, väiksemaid auke ei tunne üldse :thumb:


Sean endale järgmiseks suveks eesmärgi autost vähemalt 300hp kätte saada. Rootsi firma Nordic Tunic lasi välja just sobiva stage 4 kiti. Osa asju lasen valmis meisterdada ühes eesti tuuningu firmas ja lõpuks käin Rootsis ära :beer:


Pilt
Pilt
http://www.nordictuning.com/stcs/9-3SS_SC_AERO-210HP_300HP_OFFERT_eng.pdf

Acctest Saab 9-3ss Aero -05 man 5-speeded, Nordic st4 20" , 20c ,dry road, 3" frontpipe 2,5" sportexhaust, td04-16t turbo, 420cc injectors Nordic airbox 1pers. in the car All messurments is made by Racelogic´s GPS

0-60km/h 4,1s

0-100km/h 6,9s

100-150km/h 5,5s

201m 9,9@126,9km/h

402m 15,1@160,1km/h

You loose about 15% in speed between 17" - 20"
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#14

K Okt 11, 2006 9:43

Ega sa kogematta pole veerandmiili proovinud? Siit võiks juba täitsa tegija aeg tulla.
fofa
Postitusi: 505
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#15

K Okt 11, 2006 9:58

Valdo, kui hästi uurid, siis on veerandmiili aeg ju olemas.

Kena auto muidu, paraku üks oluline puudus - esivedu :D
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#16

K Okt 11, 2006 10:06

Seal on jah olemas veerandmiili aeg, mis on selle kitiga mõõdetud, kasutades 20" rehve-velgi.
17" velgedega on ajad 15% paremad.
Eks ma jah hakkan vaikselt neliveost puudust tundma, kuid elan üle, ega ma selle autoga kunagi kiirendusele nagunii ei lähe. See on rohkem rahulik tänava hobi pereauto :drive:
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#17

K Okt 11, 2006 10:12

My bad... sorry
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1746
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto:

#18

K Mär 14, 2007 9:08

Mis staged, värgid praeguseks?
Sent from my Monte Carlo using B204
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#19

K Mär 14, 2007 9:20

Hetkel on mõnus kompott :P
BSR Stage 3 soft koos Ferrita roostevaba väljalaskega alates turbost - 2 metall võistluskatti, 3" downpipe ja edasi 2,5" :) Hääl ja minek on praegu väga mõnus :headbang:
Ma olen hetkel kodus pikali haige ja naine käib mu autoga tööl :P

Lähiajal lasen Es-Tuningus suurema intercooleri külge meisterdada ja kui suvel veel piisavalt raha üle on siis Rootsis uus suurem turbo + pihustid ja Nordic Extreme soft. Siis peaks juba väga hea olema :headbang:



Algselt postitas: kasparius
Mis staged, värgid praeguseks?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13604
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#20

K Mär 14, 2007 10:01

Millal rullidele jõuad?? Et saaks ikka kinnituse, kas kõik see on ikka asja ette läinud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#21

K Mär 14, 2007 10:07

Ilmselt Rootsis pärast uue softi pealelaskmist saab rullidel ka ära käidud :)

Algselt postitas: Cyber
Millal rullidele jõuad?? Et saaks ikka kinnituse, kas kõik see on ikka asja ette läinud.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1746
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto:

#22

K Mär 14, 2007 10:13

kirjade järgi 268hp. ja 420NM :headbang: Huvitav, et speedparts näiteks oma dünos saab ca 7hj paremad tulemused kui Saab väidab originaalseades tehasest väljasõitva auto võimsusnumbrid.
Vaatasin et see hj ja NM juba su esimeses postis mainitud. sry.
Sent from my Monte Carlo using B204
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#23

K Mär 14, 2007 13:41

... kui sa veel tagarattad ka vedama saaks, vot siis oleks :thumb:

- väike sõbralik nöök:drive:
sigaelmar
Postitusi: 884
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#24

K Mär 14, 2007 18:36

Ise siin piilun ka viimasel ajal 9-3 SS Aerot aga mix see kiirendus 0-100 tehase andmetel nii k*sine on sellise võimsuse juures???? Täitsa üllatama pani.
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 873
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#25

K Mär 14, 2007 18:44

9-3-l peaks olema 1-2 käiguga vääne piiratud umbes 200Nm peale (on nagu kuskilt kõrva jäänud). Õige minek on alles 3 käiguga ja eks seda on tunda ka, kui umbes 70km/h pealt pedaal põhja vajutada ja rehvist naelu hakkab lendama :P

300HP kitiga on on juba kiirendus päris mõnus, 100-200 oli erinevate testide järgi 11-12sek, mis pole üldsegi paha :headbang:

Algselt postitas: sigaelmar
Ise siin piilun ka viimasel ajal 9-3 SS Aerot aga mix see kiirendus 0-100 tehase andmetel nii k*sine on sellise võimsuse juures???? Täitsa üllatama pani.
Vasta