MÜÜDUD: Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
Algselt postitas: Jaanus
Pole ammu kirjutanud...
Vahepeal on jälle palju muutusi toimunud. Nüüd olen kuskil juba kuu Maptun Stage 5 300hp/400nm kitiga sõitnud, 2 nädalat tagasi lisasin kiti viimase lüli - Forge Motosport/Speedpartsi suure intercooleri, nüüd on sõita lausa lust. Auto minekuga võib juba rahule jääda. Maptun-i ECU-ga on väike kala, nimelt kui lasta üle 5000rpm, siis läheb avariireziimi moodi asendisse. Maptun on väga abivalmis ja esimesest mure kurtmisest neile lubati kohe uus ECU koos softiga saata. Saab selle vea likvideeritud, siis tahaks Dynos ära käia ;)
Võimas! Kas said oma Ecu asjad jonksu? Tahaks pühapäeval sind Pärnus raja näha kuulda :)
Iga ratas veab and then some!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ära mängi, ega seal mõisa peale sõit ole... (ainult Tallinna klaverivabriku peale..:D). Võiksid ikka rajale ka minna, kuigi eks selle poweri maha panemiseks rajal läheks ikkagi LSD-d vaja..
Algselt postitas: Jaanus
Pühapäeval rajale ei tule, vaatama üritaks tulla
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Nüüd on siis mu auto ka Eestis rullide peal ära käinud. Kahjuks kirja läks ainult 2 tulemust, kuna pöörete lugemis andur tuli just "õigel" hetkel lahti ja test näitas aiateibaid...
Ei tea kui täpne see on aga tulemus on selline:
Tuleb välja, et Maptun väga palju mööda ei pannud. Kõik mis lubatud, on olemas, 263,4HP@6300RPM ja 368,6Nm@4700RPM. See jõud on siis mõõdetud rattast, mis peaks AUT kasti 20% kadudega tegema mootori võimsuseks 316HP/442Nm :cool:
Üritaks siis vaikselt autot edasi nokitseda ja vaikselt uuringi järgmist Staget. Seekord on siis plaanis E85-le üle minna. Uued kolvid, TD04HL-XT turbo, Exhaust manifold ja pisut noktsemist jälle ning siis peaks olema tulemus rattast selline:
See aasta siis üritan jupid ära osta ja järgmine kevad jälle külge Välimuses tahaks ka veel paar asja muuta, siis oleks auto jälle "selleks korraks" valmis...
Ei tea kui täpne see on aga tulemus on selline:
Tuleb välja, et Maptun väga palju mööda ei pannud. Kõik mis lubatud, on olemas, 263,4HP@6300RPM ja 368,6Nm@4700RPM. See jõud on siis mõõdetud rattast, mis peaks AUT kasti 20% kadudega tegema mootori võimsuseks 316HP/442Nm :cool:
Üritaks siis vaikselt autot edasi nokitseda ja vaikselt uuringi järgmist Staget. Seekord on siis plaanis E85-le üle minna. Uued kolvid, TD04HL-XT turbo, Exhaust manifold ja pisut noktsemist jälle ning siis peaks olema tulemus rattast selline:
See aasta siis üritan jupid ära osta ja järgmine kevad jälle külge Välimuses tahaks ka veel paar asja muuta, siis oleks auto jälle "selleks korraks" valmis...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Jaanus
Mitsu TD04HL-16T ainult väheke suurem kui eelmine...
Ei taha sinna vahele suurt kaalikat, tahan linnavahel ka rahulikult penskari moodi sõita
Et kunagi oli selline jutt :D:D:D :poke:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Eks see uus kaalikas ole ainult õige pisut suurem :thumb:
Kardan igasugused lag-e, ei tahaks ka, et hea vääne kõrgesse pööretevahemikku jääks...
Eks ma konsulteerin targemate rootlastega, mis nad mulle soovitavad :red:
Kardan igasugused lag-e, ei tahaks ka, et hea vääne kõrgesse pööretevahemikku jääks...
Eks ma konsulteerin targemate rootlastega, mis nad mulle soovitavad :red:
Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: Jaanus
Mitsu TD04HL-16T ainult väheke suurem kui eelmine...
Ei taha sinna vahele suurt kaalikat, tahan linnavahel ka rahulikult penskari moodi sõita
Et kunagi oli selline jutt :D:D:D :poke:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kõik õige :thumb:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Saan Jaanusest täitsa aru. Igapäeva toidukäru, aga vat kui korra tahaks muljuda, siis iga korraga jääb sellest olemasolevast powerist vähemaks. Ei ole vaja perutada, piisab teadmisest, et mul on talla alt tulemas niipalju kui ma tahan.. tahtmised lihtsalt kasvavad. Eks kuigipalju saab seda ka legaalselt kasutada, teistpidi ... mõnel maanteel eluliselt vajalik.
Hea on lugeda teemat kus on eesmärk ja tulemus :thumb:
arutelu teemal "esivedu vs. tagavedu" jätkub alajaotuses Tuuning
seb
Hea on lugeda teemat kus on eesmärk ja tulemus :thumb:
arutelu teemal "esivedu vs. tagavedu" jätkub alajaotuses Tuuning
seb
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Nädalavahetusel Haapsalus käik ja Soome Saabide uurimine mõjus mulle halvasti, sain jälle mingi pisiku külge :fight:
Täna sai tellitud viimased Maptun Stage 6 jupid koos uue huvitava Mitsu MHI TD04HL-XT turboga. See stage nõuab juba pisut rohkem lammutamist, nüüd tarvis mootori kallale minna ja sinna ühed sepistatud kolvid sisse pista. Loodan kuu aja pärast asja kokku saada, eks näis siis kuidas on :head:
Täna sai tellitud viimased Maptun Stage 6 jupid koos uue huvitava Mitsu MHI TD04HL-XT turboga. See stage nõuab juba pisut rohkem lammutamist, nüüd tarvis mootori kallale minna ja sinna ühed sepistatud kolvid sisse pista. Loodan kuu aja pärast asja kokku saada, eks näis siis kuidas on :head:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Eks jah. Mulle tundub et esirehvid kuluvad jube kiiresti läbi, iga suvi peab uued ostma, missest et nagu penskar sõidan :P
Algselt postitas: qdwin
Ega Sulle ei tundu et hädasti oleks vaja nelivedu juurde aretada? Või sobitada F1 tagarehvid Saabile ette?
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Mul umbes 1000km veel vaja sisse sõita mootorit...
Muidu tagumikudyno ütleb, et sai väga hea :)Lag läks väiksemaks, alates 2500rpm on juba päris mõnna minek ja suht lõppu välja...
Dynotama tahaks küll minna, peaks rahva kokku ajama, vähemalt 3 autot, üksi on igav :)
Muidu tagumikudyno ütleb, et sai väga hea :)Lag läks väiksemaks, alates 2500rpm on juba päris mõnna minek ja suht lõppu välja...
Dynotama tahaks küll minna, peaks rahva kokku ajama, vähemalt 3 autot, üksi on igav :)
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Millal sa dynotama lähed? Can't wait anymore:thumb: Teeb ikka kurvaks küll selliste perfjoormans juppide nägemine:)