1. leht 9-st

MÜÜDUD: Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: P Juul 16, 2006 21:48
Postitas Jaanus
Olen minagi juba nädal aega õnnelik Saabi omanik. Nüüdseks olen 1500km läbinud. Nii maanteel kui linnas on sõita super, ei tahagi enam autost välja tulla :drive: Muidugi auto minek on juba praegu meeletu. See on mu esimene Aut. kastiga auto, kuid nüüd olen veendunud, et enam manuali ei taha. :cool: Auto on väga hästi hoitud, nii seest kui ka väljast, tuli just vahatamisest ja näeb välja nagu uus. Kõikvajalikud lisad on olemas, puudu on ainukesena elektri istmed, kuid ega ma ei igatsegi neid väga :D

Autoga on ka juba väiksed plaanid:

*Mõni vajalik lisavarustuse vidin lisada.
*Veljed lähevad vahetusse kergemate vastu, asemele tuleb kas Kosei või Hirsch
*BSR Stage 3 kit, 268Hp / 420Nm (lähinädalatel saabub) ;)
*2mm pigimatid ustesse
* Esikõlarid lähevad vahetusse, asemele tuleb kas Dynaudio või DLS
*Auto amordid lähevad vahetusse, asemele tuleb Koni

Välimuses rohkem midagi muuta ei taha, niigi ilus auto juba. Vahepeal kaalusin kerget toonklaasi aga pole vist mõtet...

Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: P Juul 16, 2006 22:52
Postitas qdwin
Algselt postitas: Jaanus
*BSR Stage 3 kit, 268Hp / 420Nm (lähinädalatel saabub) ;)
*2mm pigimatid ustesse
Aero on Aero!!!

See on R4 mitte V6 eks?
Kes selle stage paigaldab?
Kas 2mm liiga kerge ei ole? 4 mm puhul on ju mass suurem. 9-3 mürataset arvestades (üks kahest tõsisemast puudusest 9-3 puhul), tuleks neid matte ohtralt ka mujale kleepida: rattakoopad, põhi, pagasnik jne.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Juul 17, 2006 7:25
Postitas Jaanus
R4 ikka.
See stage koosneb; uuest ECU softist, sport õhufiltrist ja kogu uuest väljalaskest - hetkel veel vaatan, kes väljalaske välja vahetab.

Kusjuures minu arvates on küll 9-3 parajalt vaikne. Olen uue 9-5 Aero wagoniga ka maanteel sõitnud ja ei ütleks, et see oluliselt vaiksem oleks. Sõitsin oma 9-3'ga esimestel päevadel maanteel 300km järjest ja kõrvad ei olnudki väsinud, oma vana auto (mis oli tugevalt pigimatitadut) väsitas oluliselt rohkem. Ma ei taha uksi väga raskeks teha, ustesse lähebki see pigimatt pigem selle mõttega, et kõlarid paremini mängiksid ja ei kumiseks plekk vastu. Uksepolstri siseküljele läheb veel spets mögin kuminate vastu ;)

Mis see 2. suur puudus siis 9-3'l on?


Algselt postitas: qdwin

Aero on Aero!!!

See on R4 mitte V6 eks?
Kes selle stage paigaldab?
Kas 2mm liiga kerge ei ole? 4 mm puhul on ju mass suurem. 9-3 mürataset arvestades (üks kahest tõsisemast puudusest 9-3 puhul), tuleks neid matte ohtralt ka mujale kleepida: rattakoopad, põhi, pagasnik jne.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Juul 17, 2006 9:10
Postitas qdwin
Puudus nr 2 Tagaistmel ei ole põlveruumi. Saab hakkama aga oleks võinud paremini konstrueeritud olla.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Juul 17, 2006 12:22
Postitas haan
Ilusa auto soetasid endale...(y)

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: T Juul 25, 2006 20:13
Postitas Jaanus
Sain täna lõpuks oma ECU uuenduse kätte, selline pisike box, 10min ja uus soft peal... Vahe on päris võimas, auto on kohe tunduvalt elavam ;) Nüüd jääb veel oodata uut väljalaset ja Stage 3 softi - ei tea mis auto siis veel tegema hakkab :)
Pilt

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: T Aug 01, 2006 21:50
Postitas Jaanus
Sain uued veljed alla. Sellise poldivahega ilusaid velgi leida on päris raske. Valik osutus Kosei RT Sport kasuks. Väike pildike ka :cool:

Pilt

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: T Aug 01, 2006 21:55
Postitas IFF
Pätis kurjaks kisub sul see asi juba ära :love:

Sellist tahaks kohe ise torkida kunagi. :)

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: T Aug 01, 2006 22:00
Postitas teager
IMHO Y-spoke veljed on kõige kenamad 9-3SS Aero all, aga vähemalt on su masin nüüd Kosei velgedega eristatav tänaval.
See ECU progemine tekitab huvi küll :P

terv, teager

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: T Aug 01, 2006 22:10
Postitas Jaanus
Mulle meeldisid ka väga selle originaalveljed, kuid tahtsin just teistest erineda :red: Uued veljed peaksid olema vähekene kergemad ja tugevamad ka :wall:

Selle ECU progemisega tuleb mul veel tegemist, kuna eesmärk on esialgu Stage 3 peale lasta. Lähen homme autoga Rootsi-Norra tuurile, käin mõnest kohalikust tuunigufirmast läbi ja vaatan mis nad mulle räägivad.

Autole tahaks veel mõned lisad külge saada:

Autotelefon, mille valmidus peaks juba olema, kuid mingid vidinad on veel puudu.

Talvel hakkan puudust tundma ka bi-xenonitest, olen otsinud foorumitest teemasid kuidas xenon lähituled saaks bi-xenoniteks, mis seal välja vahetada tuleks...

Aga autoga olen väga rahul, plaanin sellega veel pikalt sõita ja ehitada

:drive:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: R Aug 18, 2006 14:13
Postitas saakal
Kohe endal ka hea meel kui suudad kellegi Saabi klubisse juurde tuua. Miks sa siis 9-3 kasuks otsustasid? Algul plaanisid 9-5 ju
:head:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: L Sept 02, 2006 11:55
Postitas Jaanus
Nädala pärast lähevad autol vahetusse amordid ja vedrud. Pärast pikki otsinguid netis otsustasin Koni FSD ja Eibachi kasuks. Tahaks saada vähekene mugavust juurde, Tallinna tänavad on nii kole auklikud. Originaalamortidel on ka tobe omadus kolksuda, sellest saame ka lahti. See auto hakkab mulle üha rohkem meeldima:headbang:
Pilt
Pilt

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Okt 11, 2006 9:35
Postitas Jaanus
Nüüd olen uute amortide ja vedrudega sõitnud terve kuu ja oskan väheke kogemustest rääkida. Ainult kiita oskan, linnas sõita on väga mugav, väga vaikne, august läbi sõites ei käi enam mingit kolksu. Maantee on super, ebadasasel teel väga kiiresti sõites on oluliselt kindlam tunne, väiksemaid auke ei tunne üldse :thumb:


Sean endale järgmiseks suveks eesmärgi autost vähemalt 300hp kätte saada. Rootsi firma Nordic Tunic lasi välja just sobiva stage 4 kiti. Osa asju lasen valmis meisterdada ühes eesti tuuningu firmas ja lõpuks käin Rootsis ära :beer:


Pilt
Pilt
http://www.nordictuning.com/stcs/9-3SS_SC_AERO-210HP_300HP_OFFERT_eng.pdf

Acctest Saab 9-3ss Aero -05 man 5-speeded, Nordic st4 20" , 20c ,dry road, 3" frontpipe 2,5" sportexhaust, td04-16t turbo, 420cc injectors Nordic airbox 1pers. in the car All messurments is made by Racelogic´s GPS

0-60km/h 4,1s

0-100km/h 6,9s

100-150km/h 5,5s

201m 9,9@126,9km/h

402m 15,1@160,1km/h

You loose about 15% in speed between 17" - 20"

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Okt 11, 2006 9:43
Postitas waldoS
Ega sa kogematta pole veerandmiili proovinud? Siit võiks juba täitsa tegija aeg tulla.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Okt 11, 2006 9:58
Postitas fofa
Valdo, kui hästi uurid, siis on veerandmiili aeg ju olemas.

Kena auto muidu, paraku üks oluline puudus - esivedu :D

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Okt 11, 2006 10:06
Postitas Jaanus
Seal on jah olemas veerandmiili aeg, mis on selle kitiga mõõdetud, kasutades 20" rehve-velgi.
17" velgedega on ajad 15% paremad.
Eks ma jah hakkan vaikselt neliveost puudust tundma, kuid elan üle, ega ma selle autoga kunagi kiirendusele nagunii ei lähe. See on rohkem rahulik tänava hobi pereauto :drive:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Okt 11, 2006 10:12
Postitas waldoS
My bad... sorry

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Mär 14, 2007 9:08
Postitas kasparius
Mis staged, värgid praeguseks?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Mär 14, 2007 9:20
Postitas Jaanus
Hetkel on mõnus kompott :P
BSR Stage 3 soft koos Ferrita roostevaba väljalaskega alates turbost - 2 metall võistluskatti, 3" downpipe ja edasi 2,5" :) Hääl ja minek on praegu väga mõnus :headbang:
Ma olen hetkel kodus pikali haige ja naine käib mu autoga tööl :P

Lähiajal lasen Es-Tuningus suurema intercooleri külge meisterdada ja kui suvel veel piisavalt raha üle on siis Rootsis uus suurem turbo + pihustid ja Nordic Extreme soft. Siis peaks juba väga hea olema :headbang:



Algselt postitas: kasparius
Mis staged, värgid praeguseks?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Mär 14, 2007 10:01
Postitas Cyber
Millal rullidele jõuad?? Et saaks ikka kinnituse, kas kõik see on ikka asja ette läinud.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Mär 14, 2007 10:07
Postitas Jaanus
Ilmselt Rootsis pärast uue softi pealelaskmist saab rullidel ka ära käidud :)

Algselt postitas: Cyber
Millal rullidele jõuad?? Et saaks ikka kinnituse, kas kõik see on ikka asja ette läinud.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Mär 14, 2007 10:13
Postitas kasparius
kirjade järgi 268hp. ja 420NM :headbang: Huvitav, et speedparts näiteks oma dünos saab ca 7hj paremad tulemused kui Saab väidab originaalseades tehasest väljasõitva auto võimsusnumbrid.
Vaatasin et see hj ja NM juba su esimeses postis mainitud. sry.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Mär 14, 2007 13:41
Postitas raivo
... kui sa veel tagarattad ka vedama saaks, vot siis oleks :thumb:

- väike sõbralik nöök:drive:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Mär 14, 2007 18:36
Postitas sigaelmar
Ise siin piilun ka viimasel ajal 9-3 SS Aerot aga mix see kiirendus 0-100 tehase andmetel nii k*sine on sellise võimsuse juures???? Täitsa üllatama pani.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Mär 14, 2007 18:44
Postitas Jaanus
9-3-l peaks olema 1-2 käiguga vääne piiratud umbes 200Nm peale (on nagu kuskilt kõrva jäänud). Õige minek on alles 3 käiguga ja eks seda on tunda ka, kui umbes 70km/h pealt pedaal põhja vajutada ja rehvist naelu hakkab lendama :P

300HP kitiga on on juba kiirendus päris mõnus, 100-200 oli erinevate testide järgi 11-12sek, mis pole üldsegi paha :headbang:

Algselt postitas: sigaelmar
Ise siin piilun ka viimasel ajal 9-3 SS Aerot aga mix see kiirendus 0-100 tehase andmetel nii k*sine on sellise võimsuse juures???? Täitsa üllatama pani.