MÜÜDUD: Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Vasta
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1589
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#101

N Okt 23, 2008 22:54

Mis numbreid (kW/Nm) MapTun lubab stage 6-ga?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#102

R Okt 24, 2008 7:12

325Hp, 430Nm. Eks laupäeval näeb, mis tegelikult on...
Algselt postitas: vmaster
Mis numbreid (kW/Nm) MapTun lubab stage 6-ga?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#103

L Okt 25, 2008 18:06

Pilt
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61
Tegelikult on siis lood sellised. See teeb 280Eur HP rattast, mis teeb automaadi 20% võimsuse kaoga mootorist 336HP. Väände osas on kummaline värk, seda on pea 30% vähem kui eelmine kord :o. Kas nüüd on mingi elektrooniline piiraja ajus valesti pandud või siis on mingi dynopingi kala. Tagumikudüno järgi küll sellist väände kadu ei saaks olla, seda oleks kohe tunda. Räägin Maptun softimeistritega ja küsin arvamust ;)
daags
Postitusi: 719
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 aero

#104

L Okt 25, 2008 18:12

kahtlane jah
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1033
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#105

L Okt 25, 2008 18:23

iimelik :wtf: Sellepärast kasutangi oma tagumikudüno :D
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#106

P Okt 26, 2008 11:09

Tundub, et midagi on pisut puus jah. Tegin täna pisut tagumikudyno testi. Ei liigu asi nagu peab. Teen korra reseti, aku maas 10min, proovin siis uuesti. Reedel, kui Raplamaal rehve käisin vahetamas oli ka pisut kahtlane juba :wall:
Eelmise ajuga panid ka rootslased pisut puusse, õnneks saadeti kohe uus aju ja asi sai korda :) Eks homme saab Maptun-st ka vastuse, mis nad arvavad asjast...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1769
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#107

P Okt 26, 2008 12:58

Huvitav, see HP kõvera peak on ka kuidagi jõledalt kõrgete pöörete peal. Nagu mingi gigant vurr oleks.
Sent from my Monte Carlo using B236
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#108

E Nov 03, 2008 17:45

Algselt postitas: Jaanus
Mõned pildid siis seest ka. Hirschi vidinad kõik küljes ilusti :)
Enam pole kuskil seda kergesti vigastatavat plastikut väljas...
Pilt


Kas jalarest tuli koos pedaalidega kaasa või tuli eraldi tellida?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#109

E Nov 03, 2008 17:47

Jalaresti ostsin eraldi: http://www.ultimatepedals.com/
bankdoc
Postitusi: 59
Liitunud: N Juun 09, 2005 22:44
Asukoht:
Auto:

#110

E Nov 03, 2008 18:01

Päris huvitav. Kas tüübiks oli Shiny Smooth või Frosted Smooth? Pildil tunduks nagu oleks Frosted Smooth - kas Hirschi pedaalidega jääb toonivahe või on need samas toonis?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#111

E Nov 03, 2008 18:03

Products------------------------------------------------------1 x SAAB 9-3 (2003-Present) Driver Footrest (768) = $72.00 Finish Frosted Smooth with Domed Grip Insert------------------------------------------------------Sub-Total: $72.00United Parcel Service (1 x 1.52lbs) (3 Day Select): $21.89Total: $93.89

Hirschi pedaalidega sobib minumeelest ideaalselt, toonivahet ei paista küll :head:
que
Postitusi: 1343
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#112

K Nov 26, 2008 15:19

Jaanus, sa võiks oma teema juurde pilte ka lisada
ühe või teise jupi lisamisest etc :headbang:
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#113

K Nov 26, 2008 15:37

Mul pole ühtegi head ideed peale tulnud, eks peab millalgil end kokku võtma ja mõne ilusa pildi ka tegema :red:

Hetkel tegelen ikka veel boosti kao otsimisega, millegipärast on 1.5 Bar asemel ~1 Bar boosti :(
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...
Praegu on tulemus masendav :angry:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#114

K Nov 26, 2008 15:41

Algselt postitas: Jaanus
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...

Kuidas tundus see düno? On sul mõnda graafikut näidata?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#115

K Nov 26, 2008 15:48

Pilt
Nm/Kw

Dyno oli väga asjalik. Maksis 590kr, pärast sain kaasa datafailid ja programmi, millega neid analüüsida. Sealt graafikust on eriti hästi näha, kui kuskil 2700rpm pealt kui tegelt peaks vääne just sirgelt üles minema, kukub kolinal ~100nm võrra :wall:


Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: Jaanus
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...

Kuidas tundus see düno? On sul mõnda graafikut näidata?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#116

K Nov 26, 2008 16:03

Imelik jah..:o
Võibolla hakkab pärast 2700 pööret detoneerima ja aju tõmbab kohe väände alla.
Maptuni kohta räägitakse, et nad viivad oma softi väga detoneerimise piirile. Mõned teised tuuningufirmad samuti.
Vahest isegi lasevad detoneerima...targemad tuunijad ei pea sellist lähenemist õigeks.
Miskipärast ei taheta segu WOT (wide open throttle) puhul korralikult rikkaks lasta. Miks, pole aimugi :mad:

Kas dünos mõõdeti ka segu?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#117

K Nov 26, 2008 16:10

Dynos oli nüüd viimane kord Tech2 ka taga. Logisime mõned vajalikud asjad ja saatsin need rootsi Maptun-e mehele.
Airmass, Ignition timing, boost ja vääne pööretel 2000-6000rpm. Airmassiga on midagi väga paigasta ära. Ma pole nii tark, et täpselt aru saan, aga airmass oli oluliselt väiksem, kui peaks olema :red:

Peaks olema midagi sellist aga mul oli (sulgudes)
3000 1200 mg/c (950)
4000 1220 mg/c (996)
5000 1250 mg/c (1038)
6000 1280 mg/c (1167)


Algselt postitas: sebastian
Imelik jah..:o
Võibolla hakkab pärast 2700 pööret detoneerima ja aju tõmbab kohe väände alla.
Maptuni kohta räägitakse, et nad viivad oma softi väga detoneerimise piirile. Mõned teised tuuningufirmad samuti.
Vahest isegi lasevad detoneerima...targemad tuunijad ei pea sellist lähenemist õigeks.
Miskipärast ei taheta segu WOT (wide open throttle) puhul korralikult rikkaks lasta. Miks, pole aimugi :mad:

Kas dünos mõõdeti ka segu?
daags
Postitusi: 719
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 aero

#118

K Nov 26, 2008 16:20

see dyno tundub täiesti huvitav. Kas nimeliselt tead, kes seal puldis ?
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2123
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#119

K Nov 26, 2008 16:33

Jah, 2700 peal on väike torque peak mida ilmselt ei tohi olla, seepärast aju tõmbaski kohe alla.
Ideeliselt peaks 2600...5500 pööretel vääne üsna lineaarselt alla minema.
Pole ka võimatu, et meil müüdav kütus on süüdi (hakkas varem detoneerima näit. madalama oktaani pärast) ja air mass väike selle pärast, et järsult tõmmati boost alla.

Uitmõte muidugi...:)
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#120

K Nov 26, 2008 18:56

Ega see dyno pink nelivedu ei kannata?
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#121

K Nov 26, 2008 18:57

Möödab ka 4wd :)
Algselt postitas: aivar
Ega see dyno pink nelivedu ei kannata?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#122

K Nov 26, 2008 19:01

IMHO on see mõõtmine RÄME kallis.
aivar
Postitusi: 28
Liitunud: T Sept 02, 2008 17:03
Asukoht:
Auto:

#123

K Nov 26, 2008 19:04

kas jutt käib sellest tehnika kooli pingist
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 883
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: VW Passat B8 Biturbo MY16 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#124

K Nov 26, 2008 19:05

Jah. Kusjuures ma rootlastele ütlesin et dyno maksab umbes 300SEK, nad ei suutnud ära imestada, kui odav dyno meil on. Rootsis maksis umbes 1500SEK :D
KaidoV
Postitusi: 254
Liitunud: E Nov 28, 2005 13:49
Asukoht:
Auto:

#125

K Nov 26, 2008 19:11

OT vol.1: 590.- räme kallis? No aga kui selle väite esitaja ütleb, et ta suudab osta düno, hankida ruumid, maksta jooksvad kulud jne. ning sealjuures osutada samal tasemel teenust odavamalt siis tuld. Nende tingimuste täitmisel ma ei näe probleemi miks inimesed sinu juurde ei hakkaks tulema.

OT vol.2: käis üks kolleeg oma üleskrutitud Arbuusiga TKTK dünos ning tema hinnangul on sealsed numbrid tiba pessimistlikud. Konkreetseid numbreid ei mäleta aga sama setupiga autod on Soome dünos oluliselt paremaid numbreid näidanud.
Vasta