5. leht 9-st

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: N Okt 23, 2008 22:54
Postitas vmaster
Mis numbreid (kW/Nm) MapTun lubab stage 6-ga?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: R Okt 24, 2008 7:12
Postitas Jaanus
325Hp, 430Nm. Eks laupäeval näeb, mis tegelikult on...
Algselt postitas: vmaster
Mis numbreid (kW/Nm) MapTun lubab stage 6-ga?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: L Okt 25, 2008 18:06
Postitas Jaanus
Pilt
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61
Tegelikult on siis lood sellised. See teeb 280Eur HP rattast, mis teeb automaadi 20% võimsuse kaoga mootorist 336HP. Väände osas on kummaline värk, seda on pea 30% vähem kui eelmine kord :o. Kas nüüd on mingi elektrooniline piiraja ajus valesti pandud või siis on mingi dynopingi kala. Tagumikudüno järgi küll sellist väände kadu ei saaks olla, seda oleks kohe tunda. Räägin Maptun softimeistritega ja küsin arvamust ;)

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: L Okt 25, 2008 18:12
Postitas daags
kahtlane jah

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: L Okt 25, 2008 18:23
Postitas Homersimpson
iimelik :wtf: Sellepärast kasutangi oma tagumikudüno :D

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: P Okt 26, 2008 11:09
Postitas Jaanus
Tundub, et midagi on pisut puus jah. Tegin täna pisut tagumikudyno testi. Ei liigu asi nagu peab. Teen korra reseti, aku maas 10min, proovin siis uuesti. Reedel, kui Raplamaal rehve käisin vahetamas oli ka pisut kahtlane juba :wall:
Eelmise ajuga panid ka rootslased pisut puusse, õnneks saadeti kohe uus aju ja asi sai korda :) Eks homme saab Maptun-st ka vastuse, mis nad arvavad asjast...

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: P Okt 26, 2008 12:58
Postitas kasparius
Huvitav, see HP kõvera peak on ka kuidagi jõledalt kõrgete pöörete peal. Nagu mingi gigant vurr oleks.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Nov 03, 2008 17:45
Postitas bankdoc
Algselt postitas: Jaanus
Mõned pildid siis seest ka. Hirschi vidinad kõik küljes ilusti :)
Enam pole kuskil seda kergesti vigastatavat plastikut väljas...
Pilt


Kas jalarest tuli koos pedaalidega kaasa või tuli eraldi tellida?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Nov 03, 2008 17:47
Postitas Jaanus
Jalaresti ostsin eraldi: http://www.ultimatepedals.com/

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Nov 03, 2008 18:01
Postitas bankdoc
Päris huvitav. Kas tüübiks oli Shiny Smooth või Frosted Smooth? Pildil tunduks nagu oleks Frosted Smooth - kas Hirschi pedaalidega jääb toonivahe või on need samas toonis?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: E Nov 03, 2008 18:03
Postitas Jaanus
Products------------------------------------------------------1 x SAAB 9-3 (2003-Present) Driver Footrest (768) = $72.00 Finish Frosted Smooth with Domed Grip Insert------------------------------------------------------Sub-Total: $72.00United Parcel Service (1 x 1.52lbs) (3 Day Select): $21.89Total: $93.89

Hirschi pedaalidega sobib minumeelest ideaalselt, toonivahet ei paista küll :head:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 15:19
Postitas que
Jaanus, sa võiks oma teema juurde pilte ka lisada
ühe või teise jupi lisamisest etc :headbang:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 15:37
Postitas Jaanus
Mul pole ühtegi head ideed peale tulnud, eks peab millalgil end kokku võtma ja mõne ilusa pildi ka tegema :red:

Hetkel tegelen ikka veel boosti kao otsimisega, millegipärast on 1.5 Bar asemel ~1 Bar boosti :(
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...
Praegu on tulemus masendav :angry:

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 15:41
Postitas sebastian
Algselt postitas: Jaanus
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...

Kuidas tundus see düno? On sul mõnda graafikut näidata?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 15:48
Postitas Jaanus
Pilt
Nm/Kw

Dyno oli väga asjalik. Maksis 590kr, pärast sain kaasa datafailid ja programmi, millega neid analüüsida. Sealt graafikust on eriti hästi näha, kui kuskil 2700rpm pealt kui tegelt peaks vääne just sirgelt üles minema, kukub kolinal ~100nm võrra :wall:


Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: Jaanus
Käisin hiljuti ka uut dyno pinki proovimas TKTK-s. Kui vea üles leian, siis lähen uuesti proovima...

Kuidas tundus see düno? On sul mõnda graafikut näidata?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 16:03
Postitas sebastian
Imelik jah..:o
Võibolla hakkab pärast 2700 pööret detoneerima ja aju tõmbab kohe väände alla.
Maptuni kohta räägitakse, et nad viivad oma softi väga detoneerimise piirile. Mõned teised tuuningufirmad samuti.
Vahest isegi lasevad detoneerima...targemad tuunijad ei pea sellist lähenemist õigeks.
Miskipärast ei taheta segu WOT (wide open throttle) puhul korralikult rikkaks lasta. Miks, pole aimugi :mad:

Kas dünos mõõdeti ka segu?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 16:10
Postitas Jaanus
Dynos oli nüüd viimane kord Tech2 ka taga. Logisime mõned vajalikud asjad ja saatsin need rootsi Maptun-e mehele.
Airmass, Ignition timing, boost ja vääne pööretel 2000-6000rpm. Airmassiga on midagi väga paigasta ära. Ma pole nii tark, et täpselt aru saan, aga airmass oli oluliselt väiksem, kui peaks olema :red:

Peaks olema midagi sellist aga mul oli (sulgudes)
3000 1200 mg/c (950)
4000 1220 mg/c (996)
5000 1250 mg/c (1038)
6000 1280 mg/c (1167)


Algselt postitas: sebastian
Imelik jah..:o
Võibolla hakkab pärast 2700 pööret detoneerima ja aju tõmbab kohe väände alla.
Maptuni kohta räägitakse, et nad viivad oma softi väga detoneerimise piirile. Mõned teised tuuningufirmad samuti.
Vahest isegi lasevad detoneerima...targemad tuunijad ei pea sellist lähenemist õigeks.
Miskipärast ei taheta segu WOT (wide open throttle) puhul korralikult rikkaks lasta. Miks, pole aimugi :mad:

Kas dünos mõõdeti ka segu?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 16:20
Postitas daags
see dyno tundub täiesti huvitav. Kas nimeliselt tead, kes seal puldis ?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 16:33
Postitas sebastian
Jah, 2700 peal on väike torque peak mida ilmselt ei tohi olla, seepärast aju tõmbaski kohe alla.
Ideeliselt peaks 2600...5500 pööretel vääne üsna lineaarselt alla minema.
Pole ka võimatu, et meil müüdav kütus on süüdi (hakkas varem detoneerima näit. madalama oktaani pärast) ja air mass väike selle pärast, et järsult tõmmati boost alla.

Uitmõte muidugi...:)

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 18:56
Postitas aivar
Ega see dyno pink nelivedu ei kannata?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 18:57
Postitas Jaanus
Möödab ka 4wd :)
Algselt postitas: aivar
Ega see dyno pink nelivedu ei kannata?

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 19:01
Postitas S9K
IMHO on see mõõtmine RÄME kallis.

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 19:04
Postitas aivar
kas jutt käib sellest tehnika kooli pingist

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 19:05
Postitas Jaanus
Jah. Kusjuures ma rootlastele ütlesin et dyno maksab umbes 300SEK, nad ei suutnud ära imestada, kui odav dyno meil on. Rootsis maksis umbes 1500SEK :D

Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus

Postitatud: K Nov 26, 2008 19:11
Postitas KaidoV
OT vol.1: 590.- räme kallis? No aga kui selle väite esitaja ütleb, et ta suudab osta düno, hankida ruumid, maksta jooksvad kulud jne. ning sealjuures osutada samal tasemel teenust odavamalt siis tuld. Nende tingimuste täitmisel ma ei näe probleemi miks inimesed sinu juurde ei hakkaks tulema.

OT vol.2: käis üks kolleeg oma üleskrutitud Arbuusiga TKTK dünos ning tema hinnangul on sealsed numbrid tiba pessimistlikud. Konkreetseid numbreid ei mäleta aga sama setupiga autod on Soome dünos oluliselt paremaid numbreid näidanud.