Saab 9-3 SC Aero TTiD, MY08, Pootsman

veikov
Postitusi: 270
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#51

L Okt 07, 2017 14:42

Peab jääma!
Tuleb vaid sobiv vanur leida?
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 261
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#52

R Mär 01, 2019 13:16

Pootsman kirjutas:
E Juun 12, 2017 15:18
:) kuskil miskit toimub
Kus tegemas käisid ?
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1071
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: Volvo S80 4.4 V8 2009

#53

L Mär 02, 2019 11:01

Marko647 kirjutas:
R Mär 01, 2019 13:16
Pootsman kirjutas:
E Juun 12, 2017 15:18
:) kuskil miskit toimub
Kus tegemas käisid ?
Turbod vahetasin ise. Softi lugesin ise peale, softi tellisin cts tuningu käest.
HHenri
Postitusi: 16
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#54

L Apr 20, 2019 0:56

Pootsman kirjutas:
R Okt 06, 2017 20:56
Sellega autoga sõidab nüüd üks kena noor neiu Tartust, lukku. Oli meeldiv, mineku poolest parem kui 3.0TDI 171kw VAG, 16000km keskmine 7.91L
Läheks ta normaalselt soojaks ka ei oleks ühtegi etteheidet.

Ja DPF ja EGR eemaldus on kohustuslik neil autodel!
Kas jõudsid ÜVs ka käia selliselt? Kuidas läks?

Küsin kuna lasin just hiljuti EGRi pimedaks panna ja auto pole vist nii hästi mitte kunagi sõitnud. Tal varasemalt vähe võimsam häälestus ka peal, mis juba siis stockiga võrreldes oli öö ja päev, aga ei mäleta, et nii sujuvalt oleks kunagi vedanud. Uus hingamine ja sellest tulenev tundlikkus ja jõudlus on nagu mai oskagi sõnadesse pannagi kui hea lihtsalt.

Ehk tunnen ja näen, et kütusekulu on madalam, seega CO2 pärast ei muretse, aga mis see NOx nüüd teeb huvitav :idea: :?
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1071
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: Volvo S80 4.4 V8 2009

#55

L Apr 20, 2019 15:26

Ülevaatusel probleeme ei olnud. Noxi ja CO-d ei mõõdeta ülevaatuse diisel autol, vähemalt seni pole keegi seda teinud. Võid sealt KATi ka minema lüüa, K väärtus peab paigas olema. :mrgreen:
HHenri kirjutas:
L Apr 20, 2019 0:56
Pootsman kirjutas:
R Okt 06, 2017 20:56
Sellega autoga sõidab nüüd üks kena noor neiu Tartust, lukku. Oli meeldiv, mineku poolest parem kui 3.0TDI 171kw VAG, 16000km keskmine 7.91L
Läheks ta normaalselt soojaks ka ei oleks ühtegi etteheidet.

Ja DPF ja EGR eemaldus on kohustuslik neil autodel!
Kas jõudsid ÜVs ka käia selliselt? Kuidas läks?

Küsin kuna lasin just hiljuti EGRi pimedaks panna ja auto pole vist nii hästi mitte kunagi sõitnud. Tal varasemalt vähe võimsam häälestus ka peal, mis juba siis stockiga võrreldes oli öö ja päev, aga ei mäleta, et nii sujuvalt oleks kunagi vedanud. Uus hingamine ja sellest tulenev tundlikkus ja jõudlus on nagu mai oskagi sõnadesse pannagi kui hea lihtsalt.

Ehk tunnen ja näen, et kütusekulu on madalam, seega CO2 pärast ei muretse, aga mis see NOx nüüd teeb huvitav :idea: :?
Vasta