1. leht 3-st

Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Mai 12, 2017 11:50
Postitas isekene
Tere tere!

Mõtlesin, et teen ka enda autost siia teema. Sai eelmise aasta juulis ostetud siis Saab 9-3 SC. Kaalusin päris paljude Saabide ja Volvode (V50) vahel aga kuna peres on olnud veel Saabe, siis otsustasin jätkata traditsiooni.
Värvus siis Saabi beež.
Mootor 2.0 110kw. Minek on täitsa enamvähem, enne omasin Seati 2.0 FSI vabalthingavat, leian, et Seat oli natukese äkilisem.
Käigukastiks automaat.
Auto läbisõit oli ostes 175k, praeguseks on 193k.

Autol siis täielik Eesti ajalugu, ostetud Viking Motorsist ja tehtud mingi ajani hooldused seal. Teostasin ka ostukontrolli Vikingus, mille käigus leiti siis järgnevad vead:
Esivedrud mõlemad katki. Esi pidurikettad ja klotsid. Tagaklaasipesur ummistunud ja parem küljepeegli klapp katki.
Vedrud ja pidurid sai korda tehtud, tagaklaasipesur polnud ummistunud vaid kaitse oli läbi ja küljepeeglil võtsin lihtsalt juhtme tagant, kuna peegli maksumus oli 300€.

Autot hooldan OÜ Mitsuhoolduses kuna tuttav töötab seal, siis saan olla alati kindel kvaliteedis.

Mõned pildid, mis on talvel tehtud:



Tehtud tööd (km pealt):
175 000: esivedrud , tugilaagri vahetus, esimesed kettad + klotsid, roolivõimu simmer vahetus, UUS: klapikambrikaane tihend. Maksumus 443€.
190 000: Lamerihm+rullikud ja pingutid, ning teostatud õlide ja filtrite vahetused. Maksumus 280€.
197 285: Mootoriõli+filter, mootori õhufilter, salongifilter (söega), tulederegulaatorvarras, käigukastiõli, tagasilla suured puksid (Lemförder), tagasilla välimised puksid (Lemförder), tagumised bumerangõõtas (Lemförder), tagumised piduri kettad, tagumised piduri klotsid, põhjakaitse paigaldus. Toimus tagumiste pidurite kapitaal remont - suportite ja sadulate lahti võtmine, liivapritsis puhastamine, uute kolvide ja remont komplektide paigaldus, kõikide kontaktpindade puhastamine ja määrimine, pidurivedeliku vahetus ning eelnevalt nimetatud ketaste ja klotside paigaldus.
Sillareguleerimine + talve rehvide komplekteerimine.
Maksumus 1032€.
198 000: Vahetatud kindlustusjuhtumi korral parem eesmine tiib, rooste eemaldatud kõikidelt tiibadelt ja taladelt. Autol värvitud järgmised osad - esistange,kõik tiivad ja talad.
Maksumus: 720€.
200 000: Juhiistmesoojenduse vahetus. Maksumus: 177.10€
203 000: Sildade reguleerimine, juhipoolne tagumine aknalüliti vahetus, kütusepaagi luugi parandus. Maksumus: 166€
210 000: Roolivõimu jahutustoru vahetus. Uued esi logarid. 350€
211 900: Kütusepumba vahetus 297€
212 300: Kütusepumba vahetus garantii
212 400: LPG gaasiseade + küünlavahetus 1165€
213 200: Uus parem küljepeegel, vasakrattalaagrivahetus 566€
214 000: Esimesed amordid, stabika vardad, parem esi rattalaagri vahetus ja hooldustööd 565.70€
214 222: Tagumised vedrud + padjad 216€
214 232: REGULEERVARRAS TAGASILLA 2tk + selle juurde kuuluvad poldid muttrid jms. AL.ÕÕTSA SIS.PUKS TAGA, SILDADE GEOMEETRIA KONTR./REG 549€
214 237: AKU BD E11 VARTA 74Ah 680A + diagnostika 115.80€
218 000: Hooldus Troost Autos 249€
227 200: Hooldus - gaas ja auto, uus intercooler, uus kliimaradikas, pihustite puhastud 800€
227 400: Kliimakompressor + tööd 500€
237 300: Hooldus Troost Autos 220€
237 400: Gaasiseadmehooldus GazNet 40€

Lisatud failid

Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: R Mai 12, 2017 12:05
Postitas isekene
Talv läbi aga Saab vajab natukese hooldust, rooste vasakul tiibadel:


Esi:

Tagu:


Lisatud failid

Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: R Mai 12, 2017 17:03
Postitas ivark
Tubli, anna aga minna. Tiivad on paljudel sellised, mis teha. Vedrud on mul ka murdunud, nii ees kui taga, müstiline.

Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: L Mai 13, 2017 10:17
Postitas isekene
Rooste eemalduse eest sain pakkumise 250€+KM. Arvan, et läheb loosi. Samas masinal on vaja esistangega teha tööd natukese ja põhi on täitsa tühi. Talvel sai põhja peale jäädud, mis tõttu läks stangelisa+plastikkaitse, ehk oskab keegi öelda, kas ja kus tehakse metallist kaitset?

Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: L Mai 13, 2017 14:45
Postitas Homunkulus
Metallist karterikaitse jaoks löö lihtsalt otsingusse, Saabile ikka tehakse. Aga kaalu ka komposiidist karterikaitset. Ravolar näiteks pakub http://www.autokaitse.ee/karterikaitse/saab_/saab-9-3-2002-karterikaitse

BTW. täitsa ilus ja omapärane värv see Saabibeež :thumb:

Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: P Mai 14, 2017 9:51
Postitas isekene
Metallist karterikaitse jaoks löö lihtsalt otsingusse, Saabile ikka tehakse. Aga kaalu ka komposiidist karterikaitset. Ravolar näiteks pakub http://www.autokaitse.ee/karterikaitse/saab_/saab-9-3-2002-karterikaitse

BTW. täitsa ilus ja omapärane värv see Saabibeež :thumb:


Mis see komposiit endast kujutleb? Kellelgil on kogemusi, pildilt tundub nagu üleni plast või?

Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: P Mai 14, 2017 19:31
Postitas isekene
Mõningad pildid siis autost endast:




Lisatud failid

Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: E Mai 15, 2017 10:27
Postitas ivark
No ma saan kohe aidata, mul on seesama komposiitkaitse. Nädal tagasi sai 2 aastat ja kestnud on hästi. Veidi lisab müra, sest mootorimüra peegeldub tagasi. Lasin jupi maha lõigata ja läks paremaks. Karteripõhi ja kogu mu krempli katab ilusti kinni. Ta on paks plast, väga tugev materjali igatahes.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: P Sept 10, 2017 10:49
Postitas isekene
Suvi on möödas ja autoga pole muud tehtud kui ainult sõidetud. Kuna suve hakul tuli perre uus liige, siis jäi ka auto sellega seoses natukeseks unarusse. Võtsin end kokku ja sai ostetud 16" valud + nokian hakka 7 talveks. Lisaks ostsin ära põhjakaitse, mida Ivark soovitas ja stange kaitse(sellised plastist põsed, mille külge käib siis veel põhjakaitse). Kolmapäeval (13.09) läheb masin hooldusesse, kus vahetatakse ära tagumised pidurid ja tehakse korraline hooldus, läbisõit hetkel 197k.
Mis veel plaanis.. Kui masin tuleb hooldusest tagasi, siis läheb rooste eemaldamiseks. Lõpuks tuleb ette osta uus stange, kuna vanal on kinnitused enamjaolt puruks ja nurgad irvitavad lihtsalt välja. Lisaks leian ,et pean masina ilusti ära laskma poleerida, kuna värvil on siit-sealt ikka kahjustusi.
Kui talvekad alla saab, siis teen ka pilti.
197 285:
Mootoriõli+filter, mootori õhufilter, salongifilter (söega), tulederegulaatorvarras, käigukastiõli, tagasilla suured puksid (Lemförder), tagasilla välimised puksid (Lemförder), tagumised bumerangõõtas (Lemförder), tagumised piduri kettad, tagumised piduri klotsid, põhjakaitse paigaldus. Toimus tagumiste pidurite kapitaal remont - suportite ja sadulate lahti võtmine, liivapritsis puhastamine, uute kolvide ja remont komplektide paigaldus, kõikide kontaktpindade puhastamine ja määrimine, pidurivedeliku vahetus ning eelnevalt nimetatud ketaste ja klotside paigaldus. Maksumus 1032€.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: E Okt 09, 2017 11:49
Postitas isekene
05.10 oli hea õhtu. Nimelt sõitis DPD kuller maja ees parklas Saabile külje pealt sisse. Viga sai kõrvalistuja tiib ja esistange. Igati võit, stange oli niivõi naa katki ja tiival esines juba roostet. Viisin kahjukäsitlusse ja rääkisin, et telline kohe rooste eemaldamise otsa, öeldi, et teevad pool muidu :)

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: T Nov 21, 2017 11:16
Postitas isekene
Saab on nüüd üle nädala remondis olnud, siit ka mõned pildid:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: K Dets 06, 2017 14:22
Postitas isekene
Auto pärast remonti, uued papud all. Nüüd vaja käia veel Krownis ja roostetõrjet peale piserdada.

Pilt
Pilt

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: T Jaan 16, 2018 16:45
Postitas isekene
Autol sai 200k läbisõit täis ja üllatus üllatus, vasak esitiib roostetab ikkagi ja vasak esiukse nurk. Heimarus seda paraku garantiiks ei loe ja pean uurima edasi. Samas sai 200k peal vahetatud juhiistme soojenduselemendid.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: K Mai 09, 2018 16:17
Postitas isekene
Sai käidud Troostis, vahetatud juhipoolne tagumine aknalüliti. Sillad regulliti ja parandati ka kütusepaagi luuk. Nimelt, käisin reisil ja ühel hommikul hotellist väljudes panin tähele, et kütusepaagi luuk on irvakil ja kinni ka enam ei läinud. Troostis mehed ütlesid, et luuki on painutatud ehk siis pikanäpu inimesed käinud uudistamas. Kõik tööd kokku läksid 166€

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: N Mai 24, 2018 14:55
Postitas isekene

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: P Nov 18, 2018 18:41
Postitas isekene
Auto oli müügis aga kuna pole lihtsalt aega sellega tegeleda siis on masin ikka veel minuga jäänud.
Vahepeal toimunud 208k peal hooldus.. õlid ja filtrid. 209k peal mädaned kütusefilter ära ja kütust hakkas tilkuma. Täna sain 10 min sõidetud ja roolivõim kadus.. tuleb jällegi sammud hooldusesse viia. LS on 210150. Paistab, et iga 1000km pealt tuleb midagi vahetada.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: P Jaan 20, 2019 19:44
Postitas isekene
19.01.2019 juhtus siis see, et auto jättis mind esimest korda teele. Jõud kadus, pöörded käisid üles alla ja lõpuks enam ei tulnudki pöördeid ja masin surigi välja. Akud toimis, starter toimis, ei teagi, mis viga. Auto sai plate peale võetud ja viidud remonditöökoja ette, eks kuulen järgmisel nädalal, mis häda.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: K Jaan 23, 2019 20:26
Postitas isekene
isekene kirjutas:
P Jaan 20, 2019 19:44
19.01.2019 juhtus siis see, et auto jättis mind esimest korda teele. Jõud kadus, pöörded käisid üles alla ja lõpuks enam ei tulnudki pöördeid ja masin surigi välja. Akud toimis, starter toimis, ei teagi, mis viga. Auto sai plate peale võetud ja viidud remonditöökoja ette, eks kuulen järgmisel nädalal, mis häda.
Kütusepump ütles üles. 297€ läks remont ja auto taas teel.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: T Veebr 12, 2019 22:47
Postitas isekene
isekene kirjutas:
K Jaan 23, 2019 20:26
isekene kirjutas:
P Jaan 20, 2019 19:44
19.01.2019 juhtus siis see, et auto jättis mind esimest korda teele. Jõud kadus, pöörded käisid üles alla ja lõpuks enam ei tulnudki pöördeid ja masin surigi välja. Akud toimis, starter toimis, ei teagi, mis viga. Auto sai plate peale võetud ja viidud remonditöökoja ette, eks kuulen järgmisel nädalal, mis häda.
Kütusepump ütles üles. 297€ läks remont ja auto taas teel.
Sama kütusepump ütles Haapsalus üles, pidin tellima plaadi + auto (kuna olin pere ja kolaga), et saada Tln tagasi. Kõik läks kokku 310€. Garantii korras vahetati pump väljas. :gun: Saab jättis teistkorda teele sel puhul.
Aga 212400km pealt on Saabi varustusse lisandunud nüüdsest ka gaasi seade + küünlad vahetatud, kõik kokku 1165€.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: K Veebr 13, 2019 9:21
Postitas SoS
Gaasi lisasid lihtsalt suurest vihahoost, et jumala eest bensupump kolmandat korda tee äärde jätta ei saaks? :D
Transakulu ilmselt garantii alla hüvitatada ei õnnestunud?

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw

Postitatud: T Mär 19, 2019 9:14
Postitas isekene
SoS kirjutas:
K Veebr 13, 2019 9:21
Gaasi lisasid lihtsalt suurest vihahoost, et jumala eest bensupump kolmandat korda tee äärde jätta ei saaks? :D
Transakulu ilmselt garantii alla hüvitatada ei õnnestunud?
Jah, kunagi vanadel volvodel (740) oli kaks pumpa, et kui üks üles ütles, siis teisega said vähemalt koju, tegin samamoodi nüüd. Transakulu ei hüvitata.
Gaasiga huvitav on see, et sain maanteel sisi 7€/100km. Praegu testin täit linna sõitu, et näha mitu eurikut 100km peale võtab.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: L Apr 27, 2019 11:42
Postitas isekene
Lumi sulas ja ka Saab hakkas kolisema, 214 000km pealt sai Troostis käidud ja vahetatud:
Amordid eest, stabi vardad, parem esirattalaager ja veel nippet näppet, hinnaks tuli 565.70€.
Ei ole jõudnud nädalatki sõita kui panin tähele, et auto on kergelt lowrideriks muutunud. Nüüd paistab, et tuleb ka taga amordid ette võtta.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: L Apr 27, 2019 21:36
Postitas sigaelmar
Amort väga palju ei suuda autot kõrgemal hoida. Kui auto on äkitselt madalamaks jäänud, siis pigem on vedru katki.
Vasaku esitiiva ja ukse nurga rooste kohta niipalju, et kui sulle uusi detaile pandud pole, siis roostest jäädavalt lahti ei saagi. Kui sulle pandi uued detailid ja need roostetavad, siis esmalt peaks vaatama, ega värvkate viga pole saanud.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: P Apr 28, 2019 9:32
Postitas isekene
sigaelmar kirjutas:
L Apr 27, 2019 21:36
Amort väga palju ei suuda autot kõrgemal hoida. Kui auto on äkitselt madalamaks jäänud, siis pigem on vedru katki.
Vasaku esitiiva ja ukse nurga rooste kohta niipalju, et kui sulle uusi detaile pandud pole, siis roostest jäädavalt lahti ei saagi. Kui sulle pandi uued detailid ja need roostetavad, siis esmalt peaks vaatama, ega värvkate viga pole saanud.
Jah, sul on õigus. Vedrud lähevad vahetusse. Huvitav on see, et olen autol vahetanud praktiliselt kõik veermiku osad ja läbisõit tuleb 215k. Ehk siis täis Eesti ajalooga Saab 9-3 kannatab 215k ära ja siis tuleb kõik välja vahetada.
Kere kohta jah, uusi detaile ei pandud seega tuleb ise uued detailid sebida ja siis ära lasta värvida.


Lowrider:
Pilt

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: K Mai 01, 2019 12:05
Postitas isekene
214 222km pealt siis sai vahetatud tagavedrud, olid õhtal täitsa, koos patjadega. Kokku 216€