2. leht 3-st

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: N Mai 09, 2019 19:15
Postitas isekene
Sai auto viidud silla regulli, kus selgus, et tagant ei ole väga võimalik reguleerida kuna kõik nii kinni, et jube, seega tuli vahetada regull vardad, õõtsapuks ja sellega kõik seonduv. Lõpuks sai ka sild ära reguleeritud kõik kokku 549€.
Sai remondist ära sõidetud aga ei tahtnud auto väga kohalt ära minna, tuli siis uus aku soetada ja teostada ka korralik diagnost, kokku 115.80€

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: N Mai 09, 2019 20:59
Postitas aeromobiil
Vabandust, aga vaadates su viimaseid postitusi, siis iga nädal mitmesaja eurone remont :D ise viskaks küll juba püssi nurka

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: N Mai 09, 2019 23:51
Postitas que
Tavapärane on kuus paar sotti magama panna. Kordades odavam kui kokku arvestada nt mõne uuema VAG vms igakuine liising, kasko ja turuväärtuse langemine %. Investeerime ja sõidame rahulikult edasi 🤘

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Mai 10, 2019 8:55
Postitas isekene
aeromobiil kirjutas:
N Mai 09, 2019 20:59
Vabandust, aga vaadates su viimaseid postitusi, siis iga nädal mitmesaja eurone remont :D ise viskaks küll juba püssi nurka
Jah, tekkis küll mõte, et sõidan koheselt vastu seina.. Aga olgem ausad, enamus töid ei tee iga aasta. Autol lihtsalt läbisõit on kerinud sinna kanti kus tuleb sellised tööd ette võtta. Praegu olen natuke küll löödud aga loodan, et saan nüüd aastaid rahulikult sõita kuna kogu alusvanker ongi praktiliselt uus.
Tulevikus tahaksin veel ennetada ja roolivõimupumba välja vahetada ja eest siis piduriklotsid jms sellega seonduv.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Mai 10, 2019 10:16
Postitas 9-5LPT
que kirjutas:
N Mai 09, 2019 23:51
Tavapärane on kuus paar sotti magama panna. Kordades odavam kui kokku arvestada nt mõne uuema VAG vms igakuine liising, kasko ja turuväärtuse langemine %. Investeerime ja sõidame rahulikult edasi 🤘
Aga miks võrrelda uuemaga? Sama aja vag-i peale ei kulu mitu sotti iga kuu remondina. Võta uus Saab võrdlusesse (no nii uus kui võimalik) liisinguna ja arvad, et see sõidab ainult ja midagi tegemist ei vaja ja turuväärtus püsib samana?

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Mai 10, 2019 10:36
Postitas sigaelmar
Majanduslikult ongi kõige rumalam liisida omale kasutatud ilma garantiita auto. Siis maksad kõigile - liisingule, kaskole, remondi ja hoolduste eest.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Mai 10, 2019 12:10
Postitas isekene
Ise seadsin endale piiri, et kui aastas kulub üle 2.4k€ remondile, siis on mõistlik vaadata mingi auto liisingusse.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Mai 10, 2019 16:34
Postitas skyline
Tundub, et su auto kas eelmisel omanikul käest lastud või on siis tõesti see eluaegne Eestis sõitmine nii halvasti mõjunud veermikule ja muule.
Mul autol 217 tuh ees, sellest Eestis viimased 80 tuh km, enne seda Šveitsis ja veermikus olen juppe pidanud vahetama vaid seetõttu, et Eestis algsete originaalide asemele pandud asendusosad ei taha kuidagi kesta- stabika konte (Lemförder jne) vahetan juba sisuliselt iga aasta 10-15 tuh km järel, nüüd viimase asjana tagasilla ülemised õõtshoovad Moog kestsid vaid 24 tuh km! Samas on autol veel all originaalamordid ja enamik veermikust paistab veel originaalina. Mure on just eelkõige nende b-osade kestvusega, võta kuitahes kõlav nimi, aga ei taha kesta kuigi rallidel ei osale ja kruusateed sõidan ka suht vähe.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: L Mai 11, 2019 9:57
Postitas isekene
skyline kirjutas:
R Mai 10, 2019 16:34
Tundub, et su auto kas eelmisel omanikul käest lastud või on siis tõesti see eluaegne Eestis sõitmine nii halvasti mõjunud veermikule ja muule.
Mul autol 217 tuh ees, sellest Eestis viimased 80 tuh km, enne seda Šveitsis ja veermikus olen juppe pidanud vahetama vaid seetõttu, et Eestis algsete originaalide asemele pandud asendusosad ei taha kuidagi kesta- stabika konte (Lemförder jne) vahetan juba sisuliselt iga aasta 10-15 tuh km järel, nüüd viimase asjana tagasilla ülemised õõtshoovad Moog kestsid vaid 24 tuh km! Samas on autol veel all originaalamordid ja enamik veermikust paistab veel originaalina. Mure on just eelkõige nende b-osade kestvusega, võta kuitahes kõlav nimi, aga ei taha kesta kuigi rallidel ei osale ja kruusateed sõidan ka suht vähe.
Jah, kardan ka, et ega eelmised omanikud vast ei viitsinud midagi väga teha. Leidsin, et teen auto korda ära aga vot kere juures käsi ei taha üldse tõusta, kallis ja kestab ainult aasta. Iseenesest olen masinaga üsnagi rahul, segab see, et on madalavõitu, et võiks ca 3-5cm kõrgem olla, siis oleks ideaalne.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: T Okt 08, 2019 12:39
Postitas isekene
218k peal sai tehtud hooldus ära Troostis 249€

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: L Okt 26, 2019 15:03
Postitas isekene
Sai käidud Soomes, kerge 4 päevane tripp. Enne kui minek oli, siis avastasin, et rehvis oli auk, see sai nööriga parandatud ja rõhk jäi pidama. Rehvid on nagunii viimast hooaega all. Igastahes soomes kadus tee peal kütusenäidiku lugemine ehk siis kütusenäidikulugeja hakkas jamama. 3 korda viskas kohe tule põlema aga nüüd jälle toimib ehk annab märku ,et nõuab vahetamist. Samamoodi tagumised parkimisandurid annavad vahelduva eduga teada, et ei tööta ja siis jälle töötavad, ehk oskab keegi öelda, et kus kohas võiks olla andurite pistik, et puhastaks ära, siis vast toimetaksid jälle ilusti edasi. Kuna 17" suverehvid on viimast aega all, siis plaan on kolida 16" peale, ei viitsi seda ilu taga ajada vaid tahaks rohkem mugavust, seega plaan oleks 16" peale osta 205/60 vms rehv.
Novembri lõpus on plaan minna Rootsi ja sealt veel Taani, eks ole näha, kuidas auto toimetab. LS on 220k :)

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: L Dets 07, 2019 17:08
Postitas isekene
isekene kirjutas:
L Okt 26, 2019 15:03
Sai käidud Soomes, kerge 4 päevane tripp. Enne kui minek oli, siis avastasin, et rehvis oli auk, see sai nööriga parandatud ja rõhk jäi pidama. Rehvid on nagunii viimast hooaega all. Igastahes soomes kadus tee peal kütusenäidiku lugemine ehk siis kütusenäidikulugeja hakkas jamama. 3 korda viskas kohe tule põlema aga nüüd jälle toimib ehk annab märku ,et nõuab vahetamist. Samamoodi tagumised parkimisandurid annavad vahelduva eduga teada, et ei tööta ja siis jälle töötavad, ehk oskab keegi öelda, et kus kohas võiks olla andurite pistik, et puhastaks ära, siis vast toimetaksid jälle ilusti edasi. Kuna 17" suverehvid on viimast aega all, siis plaan on kolida 16" peale, ei viitsi seda ilu taga ajada vaid tahaks rohkem mugavust, seega plaan oleks 16" peale osta 205/60 vms rehv.
Novembri lõpus on plaan minna Rootsi ja sealt veel Taani, eks ole näha, kuidas auto toimetab. LS on 220k :)
Sai käidud Rootiss ja sealt Taani, kogu pikkus oli 1944 km. Külastasin ka Saabi Muuseumi Trollhättanis. Auto pidas hästi vastu kuid viimasel päeval süttis mootorituli. Käisin Malmös kiirelt kontrollis ja selgus, et viga on taaskord kütseanduriga seotud. Pean laskma selle välja vahetada. Kogu 1944 peale maksin kütuse eest 218 EURI :)

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: L Mai 30, 2020 16:31
Postitas isekene
Nii, püss ei ole veel varna visatud. Autol kippus jõud ära kaduma ja tühikäigul jubedalt värises. Arvasin, et viga gaasiseadmes, pidin nagunii hooldusse viima ja seda ka tegingi. Tuli välja, et pihustid jamasid ja puhastati garantii korras. Kuid leiti veel viga.. Nimelt intercooler lekib, saigi aeg Troosti pandud, kuna ka üldhoolduseaeg tuli ja lasin siis selle käigus vahetada kliimaradika (kopp ees sauna sõidust) ja ka intercooleri. Kliimaradika vahetus paraku veel ei aidanud, tuleb lisaks vahetada ka kompressor..
LS 227200 = Uus intercooler, kliimaradikas, gaasiseadme hooldus, auto hooldus = 800Euri

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: T Juun 09, 2020 19:14
Postitas isekene
LS 227 400 = Kliimakompressor + tööd 500 €

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: T Dets 15, 2020 17:49
Postitas isekene
LS 237300 = Tavahooldus 220€ Troost
LS 237400 = Gaasiseadmehooldus 80€ GazNet

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: E Juun 28, 2021 17:25
Postitas isekene
LS 245000 ÜV tehtud + parem stabikavarras. Aga ÜV öeldi, et jrg aasta läbu ei lasta, kuna amordikannud on mädad.. Ehk, et tuleb autol siis vast viimane aasta ja siis maha kandmisele..

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: E Juun 28, 2021 22:56
Postitas SoS
Krt seda on küll kehva kuulda, et sedasi masinat poputatud ja ikka läheb enne "keskiga" juba õhtale.... :(
Aga noh kuidas see vanarahva tarkus oli, et toida hunti palju tahad - karu emm on ikka suurem.... ja nii see rooste ka tehniliselt kõige hooldatumaid masinaid maha murrab....

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: P Juul 25, 2021 10:59
Postitas isekene
SoS kirjutas:
E Juun 28, 2021 22:56
Krt seda on küll kehva kuulda, et sedasi masinat poputatud ja ikka läheb enne "keskiga" juba õhtale.... :(
Aga noh kuidas see vanarahva tarkus oli, et toida hunti palju tahad - karu emm on ikka suurem.... ja nii see rooste ka tehniliselt kõige hooldatumaid masinaid maha murrab....
Jah, kere detaile veel vahetad ja parandad aga amordikannud.. paraku mitte. Igastahes kõik mis masinal küljes, see töötab - sai küll algul palju raha alla pandud aga viimased 2 aastat on sõit üsnagi lihtne ja odav, kalla ja talla.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: P Juul 25, 2021 11:42
Postitas Viki
No ei ole see amordikannude tegemine ka mingi raketiteadus. Iga plekksepp saab hakkama.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: N Juul 29, 2021 15:50
Postitas isekene
Viki kirjutas:
P Juul 25, 2021 11:42
No ei ole see amordikannude tegemine ka mingi raketiteadus. Iga plekksepp saab hakkama.
Ei tea, küsisin kahest kohast ja seal öeldi, et unista edasi.. Selle tegemiseks tuleb kogu kapoti alune tühjaks teha.. Eks lõpuks jõuad järeldusele, et kas sellel kõigel on mõtet sedasi.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Juul 30, 2021 15:26
Postitas 13piisab
isekene kirjutas:
N Juul 29, 2021 15:50
Ei tea, küsisin kahest kohast ja seal öeldi, et unista edasi.. Selle tegemiseks tuleb kogu kapoti alune tühjaks teha..
Küsi kusagilt, kus ei otsita imepõhjuseid asjade mittetegemiseks. Paralleeli tõmmates - sisuliselt väidetakse Sulle, et toaseinu ei saa parketti eemaldamata värvida. C'moon!
...ning mõistlik on üldse alustada küsimusest kas ja milles on probleem. 14a vanal ja mitte väga raskel masinal kostub lanseronide tõsine roosteprobleem kummaline. 9-3 eripärasid ja konkreetse isendi võimalikust korralikust nn ninalaksust teadmata kujutaks ma sellisel puhul ette üht ka kõikjalt mujalt korralikult ussitavat käkki. Mida ei ole ju - seega kas on ikka kindlasti olemas probleem, mis tähelepanu vajab?

Su teema alguspoole nn poole-aasta garantiiga roostetõrje ei ole kah normaalne. Mulle tundub, et Sul sikutatakse selle Saabi (kere) remontimisel muudkui mütsi üle silmade :(

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Juul 30, 2021 17:09
Postitas Viki
No SS-del on see amordikannu teema tüüpiline. Enamustel rohkem või vähem mäda. Olen näinud mitmeid, millel korda tehtud. Loomulikult kui vahetada kogu detail koos rattakoopa ja lanseriga, siis on suur töö, aga kannatab teha ka nn lapitehnikas. See mäda koht ei ole tegelikult väga suur. Kõrvalistuja poolt vaja ainult õhufilter eemaldada enam-vähem. Juhi poolt tuleb natuke rohkem asju eemaldada, aga pole ka midagi üle mõistuse. Tuletekki võib kasutada asjade katmiseks. Muidugi tuleb koopa poolt ka sodi maha kraapida ja puhastada. Kui oleks noorem ja vähem väsinum teeks päevaga ära nagu sipsti. Muidugi ei tea konkreetset autot, võib-olla ongi tavapärasest hullem.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: P Aug 01, 2021 7:38
Postitas isekene
Viki kirjutas:
R Juul 30, 2021 17:09
No SS-del on see amordikannu teema tüüpiline. Enamustel rohkem või vähem mäda. Olen näinud mitmeid, millel korda tehtud. Loomulikult kui vahetada kogu detail koos rattakoopa ja lanseriga, siis on suur töö, aga kannatab teha ka nn lapitehnikas. See mäda koht ei ole tegelikult väga suur. Kõrvalistuja poolt vaja ainult õhufilter eemaldada enam-vähem. Juhi poolt tuleb natuke rohkem asju eemaldada, aga pole ka midagi üle mõistuse. Tuletekki võib kasutada asjade katmiseks. Muidugi tuleb koopa poolt ka sodi maha kraapida ja puhastada. Kui oleks noorem ja vähem väsinum teeks päevaga ära nagu sipsti. Muidugi ei tea konkreetset autot, võib-olla ongi tavapärasest hullem.
Teen pildid, siis on aru saada. Kere on ikkago suht küpse, tagakoopad on küpsed. Juhikarbi lasin eelmine suvi kõik puhtaks ja panin lõpuks bituumeniga üle, kunde oma vast sama hull.

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Dets 31, 2021 9:10
Postitas isekene
253k pealt läheb auto mahakandmisele, nüüd on kannud oma töö teinud. Tehiniliselt kõik timmis, elektriliselt ka aga vot kere on laip.

Pilt
Pilt

Re: Saab 9-3 SC, 2007, 2.0 110kw, isekene

Postitatud: R Dets 31, 2021 13:02
Postitas aatom
Päris koledad augud. Kahju, et muidu korras kõigest 14a. vana suht väikese läbisõiduga Saab nii läbi roostetanud, eks kaasa ole aidanud kogu elu Tallinnas olek (sõitnud pidevalt soola lobjakas).