Lisaks lugemisele jõudsin nüüd ka siia kirjutamiseni. Ja lisaks kaugelt vaatamisele SAABi omandamiseni paar kuud tagasi. Järjest rohkem meeldib! Praktiliselt uus, sõitnud enne mind 19 000 km, ja kõik vajalik olemas: aut. kastist mäludega istmeteni välja.
Paar pisiasja siiski: kuna olen üsna pikk, tundub lagi kuidagi liiga lähedal (võrreldes nt Golf V-ga). Äkki on lagi paksem tänu luugile? See aga oli juba ostes küljes;). Ilmselt harjumise asi.
Ja vedrustuse peaks ka Tallinna jaoks kuidagi meeldivamaks tegema. Veel ei tea, kas kõrgemate rehvidega või amortidega või...? Midagi väga hullu muidugi pole.
Paar pilti siis ka:cool:
Saab 9-3 Aero, 2003, Tõnn
Tänud, ilus küll. Mootor on 2.0T, nagu sel ajal Aero ikka. 154 kW. Ja muud on vast parasjagu, ainult xenon-kaugtuled on vist puudu. Seega aut.kast, tagurdamisabi, nahkistmed, 6-CD konsoolis, vihmasendor, isetumenev peegel ja muud kellad-viled. Navi pole, aga seda pole mul ka vaja. Üldiselt piilutud sai müügisolevaid isendeid palju, enamasti hoopis 9-5-sid, aga see oli esimene, mis kohe nagu kutsus proovisõidule ja nii ta läks. Soetatud on muide Janne käest, julgust temalt ostmiseks saingi just siit foorumist kunagi.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Täitsa nagu minu auto kaksik juba Minagi läksin Janne juurde mõttega Saab 9-5 soetada, aga näe mis välja tuli...
Muide vedrustuse kohapealt sain ma enda auto väga mugavaks. Esimesena vahetasin sportlikud Continental rehvid pehmete Good Year Eagle F1 vastu. Hoian linnavahel pidevalt väikest rehvirõhku sees 2,3atm, 2,5atm-ga põrutas juba üsna usinalt. Nüüd hiljuti vahetasin amordid kuldsete Koni FSD-de ja vedrud Eibach Pro vastu. Kummaline, et auto on nüüd 2cm madalam, kuid oluliselt pehmem. Nüüd on auto veelgi mugavam ja lausa lust on sõita :headbang:
Muide vedrustuse kohapealt sain ma enda auto väga mugavaks. Esimesena vahetasin sportlikud Continental rehvid pehmete Good Year Eagle F1 vastu. Hoian linnavahel pidevalt väikest rehvirõhku sees 2,3atm, 2,5atm-ga põrutas juba üsna usinalt. Nüüd hiljuti vahetasin amordid kuldsete Koni FSD-de ja vedrud Eibach Pro vastu. Kummaline, et auto on nüüd 2cm madalam, kuid oluliselt pehmem. Nüüd on auto veelgi mugavam ja lausa lust on sõita :headbang:
........., kindlasti istud kodus ja mõtled kõigist sugulastest kes kuskil kaugel elavad, et võiks külla SÕITA....
Täpselt nii ongi! Homme jälle veidi pikem ots.!!
Aga küsimus Jaanusele: kas 2 mm veel madalam meie teedele lihtsalt liiga madalaks ei jää? Ja kas äkki ainult amordivahetus aitaks ka? Või on originaalvedrud see kitsaskoht? Ja mis mõõduga sa need uued rehvid võtsid? Mul seal ka sportlikud Pirellid all.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Eks ettevaatlikum peab olema. Autoga metsa enam ei saa minna Peabki äärekivi ja oma auto esiotsa kõrgused ära mõõtma, ennem ei julge esiosaga vastu äärekivi parkida enam :red: Muidu pole probleeme Tallinna tänavatel olnud. Eks amordivahetus aitaks ka, aga ma mõtlesin, et kui juba amortide vahetuseks läks, siis saaks juba korraga vedrud ka vahetatud. Siiamaani küll ei kahetse. Uued suvekat on sama mõõtu - 225/45/17, naelad ostsin ka juba 17" ära, eks näis mis talvel hakkab saama :P
Aga jah, eks Saabiga on see viga, et koguaeg tahaks kuskile sõita :drive:
Aga jah, eks Saabiga on see viga, et koguaeg tahaks kuskile sõita :drive:
Tõnn:
Aga küsimus Jaanusele: kas 2 mm veel madalam meie teedele lihtsalt liiga madalaks ei jää? Ja kas äkki ainult amordivahetus aitaks ka? Või on originaalvedrud see kitsaskoht? Ja mis mõõduga sa need uued rehvid võtsid? Mul seal ka sportlikud Pirellid all.