Saab 9-3 SC 1.9 Ttid Aero Hirsch 147kw, Mikhuu (ex Marko647)
Ainus asi mis nende 35mm madaldusvedrudega kriipis oli summuti sukk, praeguseks on nii kulunud see koht, et enam kuskile vastu ei käi. Siiski tuleb vaadata et nina ees parkides õigel ajal seisma jääd, osad äärekivid on millimeetri täpsusega vastu nina alumist äärtvmaster kirjutas: ↑R Mai 08, 2020 13:30Kas madala autoga sõitmisel komplikatsioone pole tekkinud? Näireks põhi kriibib vastu asfalti kui lamavast politseinikust üle sõita või mõnest muust järsemast kohast üles (parkimismaja) sõites jms. Tahan tulevikus oma auto ma madalamaks lasta aga peab vist leppima teatud sõidustiili muudatustega.
Akadeemia teel asuva Aeromotorsi poe juures on ainsad lamavad kust pean diagonaalis üle minema.
Muidu julgen soovitada Maptuni madaldusvedrusi, sõit on endiselt mõnus ja pehme(võrdlemisi), mitte nagu need odava coili vennad kes neerusid välja põrutavad pidevalt.
Jaa, stanges ei ole küsimust Kindlasti tasub neliveo põhjaalune üle vaadata - kasvõi kõrvutada mu omaga kui tahad näha kas sul on miskit veel välja torkimas.
Olen kuulnud D2 coilide kohta häid asju
Sai siin vahepeal üks kosmeetiline asi ka korda aetud: nimelt oli roolil nahk lahti juba ammusest ajast, ning nüüd siis sai uue naha peale.
Enne nägi rool välja selline:
See siis juba peale õhupadja eemaldamist
Uueks materjaliks valisin alcantara naha ning lasin ka hõbedase osa tumedamaks värvida, kuna ülejäänud auto temaatika on vähe tumedam. Kunagi tulevikus plaanin sama värvi ja nahakomboga teha ka käigukangi nupu ning väljast iluvõre liistud.
Enne nägi rool välja selline:
See siis juba peale õhupadja eemaldamist
Uueks materjaliks valisin alcantara naha ning lasin ka hõbedase osa tumedamaks värvida, kuna ülejäänud auto temaatika on vähe tumedam. Kunagi tulevikus plaanin sama värvi ja nahakomboga teha ka käigukangi nupu ning väljast iluvõre liistud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Alcantara on huvitav materjal tõesti. Mul suurem ambitsioon kõik salongi plastikud ja lagi alcantaraga lasta katta või ise teha. Veidi olen kätt harjutanud liba-alcantaraga vähemnähtavates kohtades. Annab salongile väärtuslikuma mulje kui see oem kole plastik. Ei ole aga leidnud kes Eestis Alcantara kangast müüb.
https://www.instagram.com/autosisud.ee/ Mul tegi see kutt, äkki ta Saab aidata ka varustajagavmaster kirjutas: ↑P Mai 17, 2020 19:07Alcantara on huvitav materjal tõesti. Mul suurem ambitsioon kõik salongi plastikud ja lagi alcantaraga lasta katta või ise teha. Veidi olen kätt harjutanud liba-alcantaraga vähemnähtavates kohtades. Annab salongile väärtuslikuma mulje kui see oem kole plastik. Ei ole aga leidnud kes Eestis Alcantara kangast müüb.
Soovita pädevat kohta palun Käisin Värvalis hinnapakkumist küsimas ja öeldi et läheb üle 800
Uuel mootoriga sai täis 10 tuhat kilomeetrit, ehk tegin õlivahetuse ja kõik filtrid jms
Mootor käitub ilusti peale turbo solenoidi vahetust Hetke seisuga ootavad veel vahetust tagumised pidurikettad ja klotsid ning pean välja mõtlema mis stangega teha endiselt.
Üleüldiselt on ikka megamõnus masin, kütust ei võta, liigub hästi ja on mega mugav.
Mootor käitub ilusti peale turbo solenoidi vahetust Hetke seisuga ootavad veel vahetust tagumised pidurikettad ja klotsid ning pean välja mõtlema mis stangega teha endiselt.
Üleüldiselt on ikka megamõnus masin, kütust ei võta, liigub hästi ja on mega mugav.
Liikus küll, kuid musta viskas ikka rohkem kui peaks, õhku ikka saab kätte? kes softi kirjutas?.
132kw pole küll kogemust kui 110kw 1.9 dislaga oli egr ja dpf deletiga ülimalt minimaalne toss taga täisgaasiga kiirendades...Suitsupilve järgi ütleks, et kannatab õhuvaeguse käes, kas mõni pihusti viskab rohkem peale kui peaks või kuskil mingi õhuleke
Okei, ei arvanud et kohe lont on taga, siis tuleb küll üle vaadata tõesti Vahetasin hoolduse käigus filtrid asjad ära, eks peab katsetama arvutiga mis seal probleemi tekitab.saabu14jr kirjutas: ↑K Juul 08, 2020 23:00Liikus küll, kuid musta viskas ikka rohkem kui peaks, õhku ikka saab kätte? kes softi kirjutas?.
132kw pole küll kogemust kui 110kw 1.9 dislaga oli egr ja dpf deletiga ülimalt minimaalne toss taga täisgaasiga kiirendades...Suitsupilve järgi ütleks, et kannatab õhuvaeguse käes, kas mõni pihusti viskab rohkem peale kui peaks või kuskil mingi õhuleke